hn79

hn79 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Heippa! Olen 27 vuotias äiti vantaalta. Mulla on 02/05 syntynyt poitsu ja kiva ois hälle viellä joskus sisarus saada mutta pakko koittaa edes vähän olla töissä sitä ennen ;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 23v sitten
13 aloitusta · 26 kommenttia
Olen kanssa reilusti ylipainoinen ja me koitettiin 1 vuosi lasta ja mitään ei sitten tapahtunut joten ajattelin että meille ei vaan ole lasta suotu joten antaa olla koko asian. Eli tulee jos on tullakseen.

Sitten jatkoin normaalia elämää eli uskalsin ottaa muutaman siiderinkin jota en toki silloin edes ottanut koska ajattelin että jos olenkin raskaana niin sitten vauva kärsii ym ym. Eli kun oli loppunut se LAPSEN TEKO ja seksiä harrastettiin huvin vuoksi ilman ehkäisyä niin meni n. 2kk ja olin raksaana.

Raskaus aikakin meni ihan hyvin vaikka painoa ei tiettty olisi saanut tulla yhtään lisää (pääsin jopa +10kg). Nyt minulla on tosi reipas 1,5 vuotias poika joka kyllä juoksuttaa niin paljon että on ihme jos ei tästä mammasta paino joskus ala tippumaan kun vaaka kumminkin näyttää yhä kolme numeroista summaa.

Tsemppiä vaan kovasti ja toivottavasti tärppää pian!!!
s-marketissa 8.90€