ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Minä en ala toistaa sinun solvauksiasi. Tiedät itse oikein hyvin miten sinä kirjoitat uskovista.
- Minusta on vähintäinkin tolloa, että Anonyymi spekuloi muiden nikeillä.
- Kaiken sen minkä sinä sellaiseksi tarkoitat ja millä pyrit halventamaan uskovia ja tekemään heistä huonompi ihmisiä kuin sinä itse.
- Voit omasta lokistasi katsoa miten sinä kirjoitat uskovista.
- Minusta ateisti on väärällä tontilla kun ”keskustelee” kristillisyydestä. Siitä huolimatta olet täällä jatkuvasti vihapuhumassa ja kiihottamassa uskovia vastaan. Miksi?
- Miten nämä ”uskontotieteilijäsi” selittävät sen, että Allah haluaa tuohota Jahven omaisuuskansan?
Entä sen, että Allahilla ei ole poikaa mutta Jahvella on? - Minusta kristillinen palsta on täysin vierasta tonttia ateistille.
- Kyllä se on kirjoitettu huomioiden pakanat. Siksi se poikkeaa Heprealaiskirjeestä joka on kirjoitettu juutalaisille.
- Laitatko sen kohdan Raamatusta missä kerrotaan noin tapahtuneen. Ja myös toisen kohdan, nyt esitit vain syytökset jotka Jeesuksesta esitettiin, et sitä miten Jeesus todella käyttäytyi.
- Minkä koet sinun tontillasi hääräämiseksi?
Minusta sinä hääräät toisten tontilla tällä palstalla. - Miten määrittelet ei-täyspäisen uskovan?
- Mistä asiasta he ovat eri mieltä?
- Huomaa, että Roomalaiskirje on kirjoitettu pakanoille. Juutalaisille ei tarvinnut perustella uhreja ja niiden merkitystä.
- Homoseksuaalinen teko on syntiä. Ei se rikkinäisyys.
Kleptomaniakaan ei ole syntiä mutta varastaminen on. - Ei estäkään, pitäisikö?
- Tarkoittatko, että huoraaminenkin on yhteiskunnan syy ?
- Tai uskovakauhuinen aitoh o m o 🤪.
- Kepu oli silloin vasemmiston linjoilla nyt jo vasemmistolainen.
- Rekkaa sinäkin nikkisi niin sinun ei tarvitse roikkua täällä plaraamassa ketjuja uhrejasi etsien, vaan saat ilmoitukset sinulle tulleista kommenteista.
- Minua ei kiinnosta sinun yhteystietosi mutta ilman puhelinnumerosi ilmoittamista et saa rekattua nikkiä. Siksikö et rekkaa?