Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pannukakulle peukku ylös.. sinapille alas.
Makunsa kullakin.
14.02.2024 13:51
" Aina on tilaa yhdelle, joka käyttää Rexonaa"
"LIPLAP.. maan mainio laituri"
"Jaffat tulloo ja helemat paukkuu"
" Se on niin lontoonraetta, niin lontoonraetta.."
14.02.2024 11:59
Kyllä joo.. palvi menee kanssa. Mutta ei sinappia. Ei mulle kiitos .. ällöttää sinapin maku.
14.02.2024 11:50
Näin on ja se on totinen tosi. Disukka mätchäs meidät.
Kiitos sinne, minne kiitos kuuluu.
14.02.2024 11:10
Älä muutä virka. Sitä nimitetään mieheksiluulijaksi. Joku höyrähtänyt.. kai.
14.02.2024 11:06
Kiitos samoin. ❤️
14.02.2024 08:19
No minä suukottelen kovin mielelläni. Kyllä kuitenkin mieluiten omalle rakkaalleni antaisin iltapusun.. ihan six ku...
No , onhan noita muitakin. Tietty.
Palstakamulle sellainen kuiva ja poskea hipaiseva kevyt pikkusuukko.
Disselle mojova moiskautus suoraan suulle.
Lady-E saisi arvoisensa suukon kämmenselälle.
Randelle poskisuukko.
Haaveilijalle sukkonen otsalle.
Simiti saisi suukon suulle, ihan kuten Dissekin.
Kvm.. hmm.. häntä voisin suukottaa, mutta en tiedä oikein mihin.
Elukalle hali ja suukko korvalliselle.. kuten myös M184: lle.
Jasua en suukottaisi. Heittäisin yläfemmat.
Mustasydän pääsisi lämpimään halaukseen ja saisi suukon päälaelle.
Alettea en uskaltaisi suukottaa. On liian arvovaltainen siihen. Jätän suukon jonkun toisen annettavaksi.
Gattino.. niin .. hän saisi ehdottomasti suukon. Ranskalaisen poskisuukon.
Ja pujis.. arvannette että hän saisi sen kuusi pientä suukkoa poskelle.. kaikki hieman eri kohtiin.
14.02.2024 08:13
Sun tarinointia on kiva lukea.
14.02.2024 07:41
Kiitos. Ihanaa kun jaksat olla niin miellyttävän mukava. Kiitos myös siitä.
13.02.2024 23:22
Langennut enkeli..
Uskoakseen pitäisi ensin uskoa jumalaan ja hänen enkeleihinsä..
Uskonto on uskon asia. Uskottiinhan muutama vuosikymmen sitten mars planeetan vihreisiin miehiin ja jokunen sata vuotta sitten, että maapallo on litteä.
Jokaisella on vapaus uskoa mihin haluaa, mutta uskonnot ovat harhaoppineisuutta.
13.02.2024 20:00
Voih.. ite olet ihana kun toisesta sanot.
Ja ihana ei riitä kuvaamaan sinua pelkästään. Olet myös erittäin rakas.
13.02.2024 19:34
Hee.. juu.. poistoon tuo munkin kommentti kohta lähtenee..
Todennäköisesti.
13.02.2024 19:12
Noh.. et varmaankaan ole.. jos tietäisit miten vaativa olen. Onnekseni pujottelijalla on mieskuntoa, joka kestää. Ei tosin minulla ole tietoa sinun mieskunnostasi, enkä sillä, etteikö sinulla sitä olisi.. :D .. mutta hän nyt vaan on niin hyvä.
Jaksaisitko sinä neljä kertaa vuorokaudessa? Äläkä edes vastaa, en oikeasti halua tietää. Se meinaan oli retorinen kysymys.. :)
Mutta juu.. saat olla mitä mieltä haluat.
13.02.2024 19:04
Jos joskus haluat laittaa elämäsi risaiseksi, niin laita hernarin sekaan maalaishyytelöä.. on muuten hyvää.
Myös joulukinkku toimii erittäin hyvin.
13.02.2024 18:53
Käytän hyvin vähän rahaa itseeni .. pääasiassa rahani menevät elämiseen.
Saatan laittaa vieraideni kestitsemiseen yhdessä illassa koko kuukauden ruokarahani verran. On ollut monia kuukausia, kun olen elänyt 50 euron kuukausibudjetilla ja se on riittänyt.
Jos laskujen jälkeen jää se viisikymppiä, niin ei sillä hirveästi juhlita tai itseään hemmoitella.. mutta kyllä sillä elää.
Olen tarjoushaukka ja en osta täydellä hinnalla mitään kallista. Olen ennemmin ilman, kun maksan enemmän kuin minulla on varaa. Jos hemmottelen itseäni, se tarkoittaa sipsipussia joka maksaa 2.5 ekulia.
Olen vähävarainen ja siten myös pienikustannuksinen nainen.
13.02.2024 18:46
Kaipaan monia ihmisiä. En tosin yhtään menehtynyttä, vaan ihan eläviä. Jokaista tämänhetkiseen elämääni kuuluvaa kaipaan ajoittain.
Minä päästän lähelleni hyvin harvoja, mutta ne sitten saavatkin paikan sydämestäni ikuisiksi ajoiksi. Tai no.. siksi aikaa, kun elämänpolkumme kulkee rinnakkain tai risteytyen..
13.02.2024 18:26
Niin.. kaikki päättyy aikanaan ja elämään tulee uusia tuulia. Niin käy väistämättä. Prosessia voi hidastaa tai vauhdittaa omalla toiminnallaan, mutta se on väjäämätön tosiasia, että muutos on ainoa pysyvä asia.
Mikään ei ole ikuista ja siksipä pysyvät ratkaisut tilapäiseen ongelmaan ei kannata.
13.02.2024 18:20
No makunsa kullakin. Mun mielestä ällöttävä.
13.02.2024 18:12
Juu. Hyvä.
Jään odottelemaan..
13.02.2024 18:10
No.. lähtökohtaisesti odotukseni riippuisi kovasti siitä vastakkaisen sukupuolen edustajasta.
Esmes kumppania en halua.. en tukijaa tai taakan kannattelijaa, mun omat hartiat riittää kyllä.
En kaipaa jakamista tai yhteistä arkea. Minun elämäni on jo mallillaan siinäkin.
Jos jotakin kaipaan, niin sitä hellää läheisyyttä ja seksiä. En voisi kuvitellakaan läheisyyttä ilman seksiä, noin niin kuin nk. kumppanilta.
Luokitellaan sitä sitten miten vain, yhdyntä on se, mitä haluan ja tarvitsen kumppaniltani. Ja suukottelua.. paljon suukottelua. Fyysistä yhteyttä.
Hellyys tulee siinä sivutuotteena. Kuten myös rakkaus. Ne on bonareita. Erinomaisia bonareita.. mutta kuitenkin vain lisäkkeitä.
En kaipaa romanttista höttöä tai ritarillisuutta. Enkä huomionosoituksia. En myöskään mitään turhaa parisuhdeskeidaa.
Nussia naksautetaan ja pidetään toisiamme hyvänä. Siinäpä tuo.
13.02.2024 18:07
280 / 806