Mites nuo uskonasiat sinkkujen keskuudessa?

Anonyymi-ap

Uskooko kukaan tässä ryhmässä Luciferiin? Onko kenelläkään kiinnostusta kuulla, mitä Saatananpalvonta voi tarjota jokapäiväiseen elämään ja minkälainen vaihtoehto Saatananplvonta on muiden uskontojen rinnalla? Tässä ketjussa voitaisiin keskustella aiheesta tarkemmin!

17

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko mihinkään. En ole riittävän uskovainen edes ollakseni ateisti.

• Anonyymi

Uskoakseen Luciferiin on myös uskottava Jumalaan. Mikä järki on valita häviäjän puoli?

• Langennut enkeli..
      Uskoakseen pitäisi ensin uskoa jumalaan ja hänen enkeleihinsä..

Uskonto on uskon asia. Uskottiinhan muutama vuosikymmen sitten mars planeetan vihreisiin miehiin ja jokunen sata vuotta sitten, että maapallo on litteä.

Jokaisella on vapaus uskoa mihin haluaa, mutta uskonnot ovat harhaoppineisuutta.

• Uskonasiat ovat lähellä sydäntä ja sitä myötä Saatana myös. Palvomaan häntä en kuitenkaan rupeaisi.

• En ole uskonnollinen ihminen enkä usko, että voisin olla parisuhteessa kovin uskovaisen ihmisen kanssa, uskoisipa hän sitten mihin tahansa. Kevyt uskonnollisuus vielä menisi, mutta kumppanin täytyisi uskoa johonkin hyvään, ei pahaan eikä ainakaan palvoa ketään tai mitään. Palvonta kaikissa muodoissaan viittaa tietynlaiseen ääriajatteluun, mitä itse karsastan.

• Anonyymi

Miksi olet valinnut uskonnollisen nimen?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet valinnut uskonnollisen nimen?

Hyvä kysymys. Tätä onkin jo aikaisemmin kyselty palstalaisilta, miten kukakin on nikkinsä valinnut.

Nikkini on muunnelma mytologian hahmosta, joka edustaa totuutta ja vilpittömyyttä. Satuin nikkini valitsemisen aikoihin lukemaan mytologiasta, sillä siellä on paljon kiehtovia tarinoita, joten se vain pulpahti mieleen. Ei ole siis mitään uskonnollista merkitystä minulle.

• Anonyymi

Minä uskon hyvään.

• Anonyymi

En usko langenneeseen enkeliin.

• Anonyymi

Minut on saatana yrittänyt ottaa omakseen Se tuli elämääni juuri silloin kun erosin Ensin hän tuli uniin loppua en halua kertoa seuraavaksi hajosi iso peili sitten tapasin uuden miehen jolla ei ollut kaikki ihan hyvin olen ollut kauan kadotuksen tiellä erosin kirkosta tuo mies syötti minulle ilkeitä asioita paljon valhetta tuhosi perhettäni ja väitti samaa aikaa kaiken keskellä olevansa oikea uskovainen
      Olen päässyt irti lopulta alan palautua mutta kovaa on sattunut ihan fyysisestikkin
      Kumpa olisin tajunnut olla menemättä hänen juttuihinsa paljolta olisin itseni ja lapseni säästänyt
      Minun suuntani on nyt oikea🤎

• Anonyymi

Anteeksi että vaivasin teitä mutta alan vasta näin jälkikäteen itse ymmärtää kaiken tapahtuneen
        Kuin heräisin unesta

• Anonyymi

Uskonnot voi ottaa siinä mielessä tosissaan, että pitää myyttisiä olentoja todellisina, tai pitää muinaista uskomista niihin eri ilmiöiden selitysyrityksinä. Kun ottaa huomioon, kuinka paljon on tuskaa ja murhetta, olisi luonnollisempaa pitää saatanaa parempana kuvauksena todellisuudesta kuin hyvää jumalaa.

• Anonyymi

Eikö ne ole olemassa, Jumala ja Lucifer?

• Ylhäällä puhuttiin marsilaisista, niin mikä oli se lasten animaatio 80 luvulla. joka kerto planeetasta, jonne oli jääny jotain ihmisen koneita. Ja siinä oli kaksi konetta, toinen joku vikatikki tai vastaava. Sinne niin ku unohdettu elämään omaa elämää. Ja mitä tää marsiin liitty, niin sinnehän on jääny.

• Anonyymi

Minä uskon Kalevalaan ja suureen kaikkivoipaiseen Väinämöiseen.

• E-Lukka

Myytit ovat myyttejä aihepiiristä riippumatta, jos joku niihin uskomalla rauhan itselleen saa niin saakoon mun puolestani

• Anonyymi

Olen eettinen satanisti. Lucifer on projektio vapaudesta ja jo heti ensimetreillä mennään metsään jos Luciferia ajatellaan palvottavana kohteena. Se toki on vapaudessa mahdollista, mutta miksi helvetissä juuri aamutähden tuomaa vapautta käytettäisiin siihen että siitä luovutaan ikäänkuin välittömästi?

Se että sormi ojennetaan osoittamaan jotain asiaa ei tarkoita että pitäisi pitää sitä sormea oleellisena juttuna. Käännä päätä ja katso, ymmärrä, omaksu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe