Paikallisliikennekin menee lakkoon

Anonyymi-ap

Mitenkähän nyt pärjään, kun kahvitellessa en voi naureskella ohi ajavalle typötyhjälle bussille.

Muistan kun kerran tulin keskustasta kotiin ja oli pussikaljaa mukana. Koska toki olin yksin kyydissä, niin kysyin kuskilta josko voin juoda oluen?

Toki kuski lupasi, jos laitan sen pois mikäli joku muukin tulee sattumalta kyytiin. Ei tullut. Se oli oikein pussikaljaa...

Kyllä jotkut katsoivat, kun yksin menee bussilla ja juo kaljaa. Varmaan ajattelivat, että nyt se hullu on jo vuokrannut linja-auton ryyppykuskiksi.

>simiti<

8

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vilkas on mielikuvituksesi ja sinäkin itseäsi haukut hulluksi.Kasvata itse tuntoa ja lopeta itsesi haukuminen.

• Sun tarinointia on kiva lukea.

• Anonyymi

Sun jutut on mies niin tylsiä, että joudut itse kehumaan. Tosi taitava silmänkääntötemppu hei allihuuppa kirjautua eri välilehdiltä rekisteröitynä ja puhua itsekseen. Toiset ei ymmärrä sitä, vaan täytyyhän tässä eri kirjoittajia olla kun niin siinä kerran ”lukoo”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun jutut on mies niin tylsiä, että joudut itse kehumaan. Tosi taitava silmänkääntötemppu hei allihuuppa kirjautua eri välilehdiltä rekisteröitynä ja puhua itsekseen. Toiset ei ymmärrä sitä, vaan täytyyhän tässä eri kirjoittajia olla kun niin siinä kerran ”lukoo”

Vähän voi katsoa alaviistoon jos ei ole edes tässä vaiheessa selvä asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tämä sekopää on? Ainakin "tuloo" viittaisi johonkin eteläpohjanmaan junttilaan. Vtun pelle!

Jos juntti olisit ollut edes 20 vuotta palstalla, niin et kuvittelisi tuommoista pskaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka tämä sekopää on? Ainakin "tuloo" viittaisi johonkin eteläpohjanmaan junttilaan. Vtun pelle!

Jos juntti olisit ollut edes 20 vuotta palstalla, niin et kuvittelisi tuommoista pskaa.

>simiti<

Älä muutä virka. Sitä nimitetään mieheksiluulijaksi. Joku höyrähtänyt.. kai.

• Hah 😅 Hauska muisto. Olipa kuskilla pelisilmää.👍

Mitä tulee otsikkoon, niin tästäkin selvitään. 😊

• Mä kävin kerran Hesassa silkoisen naisystävän kanssa. Jossain leirintäalueen mökissä oltiin yötä ja se meni sit mun autolla aamulla Pauligin koulutukseen, mä jäin nukkuu. Mut mun lompakko jäi autoon... mun piti kävellä pitkä matka, että sain lompakon. Ajattelin, että mähän saan sit aamukahvit Pauligin tehtaalla, niin ei mitään asiaa ollut sinne.🤯

Melkein pistin boikotin Pauligin tuotteille...

Sit hyppäsin eka bussiin, mikä veis Itäkeskukseen. Ei kelvannut kortti, mutta bussikuski sanoi, että ota sovellus ja maksa sit...ja vei minut itäkeskukseen. Aika peli-äijä. 🙂

Sit ajelin metrolla, ratikalla ja ties millä vehkeellä ja kävin luonnontieteellisessä museossa jajaja...kiva päivä tuli lopulta. Mutta bussikuski ja eräs mulle sovelluksen opettanut mies oli päivän piristyksiä. 🙂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe