Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä mieluusti tai tavan takaa alistun, mutta kun tulee tosipaikka kyseeseen otan ohjat. Samoin kriisitilanteet ovat minun juttuni. Vahvuuteni tulee esiin juuri silloin kun on oikeasti vaikeaa.
Muutoin olen takavasemmalla.
Tämä on oikeastaan valintajuttu. En vällää gloriasta tai valta-asemasta. Olen hyvin sopeutuvainen. Ehkä liiankin kanssa. Niin ihmissuhteissa kuin työasioissakin.
27.01.2024 16:43
11 oikein. En sinällään ole mikään sukupuolitautien ekspertti ja aika paljon siellä niistä kysyttiin. Eli oikeastaan hyvä kun ei tullut tuon parempaa tulosta..
27.01.2024 11:15
Kyllä pilkku sinun täytyy sopeutua piste
Heh piste piste
27.01.2024 11:01
Olen lähes kaikkiruokainen.. kypsentämätöntä eläinperäisiä tuotteita en syö ja nilviäiset jää myös syömättä. Muuten lähes kaikki menee. En ole kovin nirso.
27.01.2024 10:49
Minä nakkaan paskat kaikenlaisesta väittelystä.
Ei mun tarvitse olla oikeassa. Voin yhtä mielelläni olla väärässä. Ihan se ja sama mulle.
Totean että en ole samaa mieltä ja jatkan hommiani. Yksi hailee.
27.01.2024 10:42
Jokainenhan kirjoittelee sen mitä kiinnostaa ja huvittaa. Itse olen tälläinen on-off kirjoittelija, mutta koen kuuluvani täällä eräänlaiseen yhteisöön, jossa on hyvä olla. Mutta kirjoittelen täällä jo neljättä vuotta.
26.01.2024 07:14
No tuota katsantokantaa en ole koskaan ajatellutkaan..
Pressaksi pitäisi siis valita joku somelörppä tai tubettaja.. joku jolla on isoin lammaslauma takanaan..
Huh, mikä visio.
26.01.2024 07:10
Noh.. sun täytyy saada levättyä. Sun turbotahdilla vaan tarvii saada nukutuksi. Sä olet varsinkin töissä sellainen salamasutiainen. Onneksi osaat ottaa myös rennosti. Mut pian saat siskosi huolestumaan..
26.01.2024 07:07
Ja diktaattorina teloituttaisin kaikki kaltaisesi fasistit ja sit voisin luopua vallastani. :D
24.01.2024 12:51
No.. diktaattorina mä lopettaisin presidentin viran kokonaan ja laittaisin hallituksen vastaamaan pressan hommista. Aina kulloiseenkin asiaan perehtynyt ministeri edustaisi siinä asiassa, mikä kyseessä milloinkin.
Ulkopolitiikkaan ulkoministeri ja sisäpolitiikkaan sisäministeri. Ja puolueet lopettaisin kokonaan.
Hallitusta ei muodostettaisi tälläin kuin nyt, vaan ministerien virat täytettäisiin kokemuksella eikä hyvävelikerholla tai puoluekirjalla. Pääministeri valittaisiin vaaleilla ihan niin kuin pressa nykyään. Pääministeri johtaisi Suomen hallitusta, joka johtaisi tätä maata.
Nykyjärjestelmässä äänestetään puoluetta ei suinkaan pätevimpiä henkilöitä hallitukseen.
Yksi vetovoimainen ääniharava saattaa aiheuttaa totaalisen pätemättömän hallituksen.
Kuten nytkin.. meillä on urpo ja pörrö..
24.01.2024 00:46
Kiitos. Terkut tuli perille. Suukko sinulle😘.
24.01.2024 00:33
Noinhan se on.. anonyymit kritisoi rekkuja huonosta käytöksestä, mutta ei rekut juurikaan anonyymejä kritisoi heidän huonosta käytöksestä. Anot jätetään yleensä huomioimatta, kun ne alkaa käyttäytymään luokattomasti tai sit niitä huudatetaan.. olen itsekin syyllistynyt tuohon huudattamiseen.
Mut harmi että yöppöiset meni pieleen eilen.. tänä yönä si paremmin. Pistät kisuliinit nukkumaan ensin ja sit saanet ehkä itsekin vähän levättyä. Kunhan palvelusaikasi on päättynyt siltä erää. Heh.
Lemmikeissä on vastuuta ja sä hoidat sen hyvin.
24.01.2024 00:30
Tuo pitänee paikkaansa.
Aikanaan nuorena tyttönä mulla oli kaveri jolla oli hevonen.. ja voin sanoa, hän ei ollut huoleton. Koskaan.
23.01.2024 19:09
No sama.. jääny murehtiminen pois, jaksaa keskittyä itseensä ja omaan olemiseen paljon paremmin.
Mulla ei ole somea, ei televisiota tai rahaa, jotenka olen aikasta onnellinen. :D
23.01.2024 16:42
No ei muuta kuin paljastelemaan sitten.. 😃
23.01.2024 16:40
No.. ajatus oli kyllä leikkiä pussauskoppia kanssasi. Mullahan oli ne pelikortitkin mukana.. heh.
Tiedän toki, ettet miittaile palstalaisia. Sehän on ihan fine. Jokaisen itsensä päätäntävallassa.
23.01.2024 16:36
Jätä vielä uutiset ja televisio, sitten onnesi on täydellinen. 😁
23.01.2024 16:30
Isän isän äiti oli suomenruotsalainen ja vaarini oli sotalapsena ruotsissa. Isäni kasvatettiin kaksikielisessä kodissa, mutta se jäi siihen polveen. Minä olen täysin ruotsinkieltä ymmärtämätön. Minulla on ollut joskus nuoruudessani suomenruotsalainen työkaveri, mutta siihen heidän tietämisensä jääkin.
Ovat nykyään mikrovähemmistö ja mielestäni pakkoruotsin ja kaksikielisyyden voisi jo lopettaa. Ei mitään lisäarvoa.
23.01.2024 11:24
No minä! Piruuttani vein!
( tosin en voi sietää bratwurstia .. joten syötin ne koirille )
23.01.2024 11:16
No juu.. ehkä kiero kuin korkkiruuvi- ihminen ei osaa edes näkymättömyysverhon takaa olla muunlainen. Harmittaa vain että kaikkien anonyymien maine kärsii. On siellä joukossa hyviäkin. Varmasti valtaosa.
23.01.2024 11:13
287 / 806