Palstalaisia peluutin tässä?
https://aijaa.com/qkhHzv
Ps. Junalatonta pelailua koko lauantai ja tänne pikkutunneille asti...
Kuka olen ja keitä...
61
693
Vastaukset
pirppis ja palstakamu?
valtakunta kirjoitti:
Tuskin paljastat kun ei ikinä nimiä tule kehiin.
En valitettavasti ole tavannut minulle niin rakasta palstakamuani.
Ehkä joskus noinkin käy. Tiedä siitä sitten..Pikku-pirpana kirjoitti:
En valitettavasti ole tavannut minulle niin rakasta palstakamuani.
Ehkä joskus noinkin käy. Tiedä siitä sitten..Ahaa minulla ja hänellä oli jos hän on sama ihminen edellinen nimimerkki oli erittäin vahva ihastuminen keskenää . Olen nähnyt hänen kuvansa.
🥰 kyllä se mieskin tietää sen verta syvälliseksi meni.
Se kokemus opetti luulen ettei hän tule pelkiltään jo pujottelijan takia jos tulee se on ihme ja rikkoi moraalinsa tai sitten teille tulee polyamoria suhde. Siihen uskon hänen taipuvan.valtakunta kirjoitti:
Ahaa minulla ja hänellä oli jos hän on sama ihminen edellinen nimimerkki oli erittäin vahva ihastuminen keskenää . Olen nähnyt hänen kuvansa.
🥰 kyllä se mieskin tietää sen verta syvälliseksi meni.
Se kokemus opetti luulen ettei hän tule pelkiltään jo pujottelijan takia jos tulee se on ihme ja rikkoi moraalinsa tai sitten teille tulee polyamoria suhde. Siihen uskon hänen taipuvan.No höpsis. Palstakamu on minulle rakas palstalaisena. Emme kuunaan olisi sopiva pari romanttisessa mielessä. Tuo ei silti estä minua pitämästä Palstakamusta ihan hirveästi.
Romanttisesti olen sitoutunut pujottelijaan, mutta saanhan minä silti pitää kenestä haluan.
Polyamoria on siitä aika kaukana.Pikku-pirpana kirjoitti:
No höpsis. Palstakamu on minulle rakas palstalaisena. Emme kuunaan olisi sopiva pari romanttisessa mielessä. Tuo ei silti estä minua pitämästä Palstakamusta ihan hirveästi.
Romanttisesti olen sitoutunut pujottelijaan, mutta saanhan minä silti pitää kenestä haluan.
Polyamoria on siitä aika kaukana.Hieno juttu, mietin vaan mahdollisuuksia kun tiedä kuinka pitkällä asiat on. Onhan hän muuttunut ei kuulosta samalta kuin ennen hän oli himokkaampi silloin kuin sinäkin.🥰
valtakunta kirjoitti:
Hieno juttu, mietin vaan mahdollisuuksia kun tiedä kuinka pitkällä asiat on. Onhan hän muuttunut ei kuulosta samalta kuin ennen hän oli himokkaampi silloin kuin sinäkin.🥰
Arvostan palstista, mutta en tunne romanttisia tunteita häntä kohtaan. Eikä hän minua. Olemme täysin yhteensopimattomat. Romanttisessa mielessä siis.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Arvostan palstista, mutta en tunne romanttisia tunteita häntä kohtaan. Eikä hän minua. Olemme täysin yhteensopimattomat. Romanttisessa mielessä siis.
hän on muuttunut ja pelkään särkeväni hänet koska mitä rakastan, hän kokee iljettäväksi vaikka en puhu vaan hän kertoo avoimesti . Eipä mitään niin harmiskin on muuttunut että kaikki käytös on hyväksyttävää . Eivät ole sellaisia kuin olivat ennen minun silmissä. Sinä vaikutat vielä itseltäsi.
valtakunta kirjoitti:
hän on muuttunut ja pelkään särkeväni hänet koska mitä rakastan, hän kokee iljettäväksi vaikka en puhu vaan hän kertoo avoimesti . Eipä mitään niin harmiskin on muuttunut että kaikki käytös on hyväksyttävää . Eivät ole sellaisia kuin olivat ennen minun silmissä. Sinä vaikutat vielä itseltäsi.
No.. mielipiteet ja ajatukset voivat ihmisillä muuttua. Kuten myös minullakin.
Oletko varma, ettet sinäkin olisi muuttunut?Pikku-pirpana kirjoitti:
Epäilen onkohan ne edes alkuperäisiä vai voiko ihminen muuttua noin paljon sietämää tai inhoamaan.
Noh jooh ehkäpä toinen on niin kovin ihastunut/rakastunut sietää toisen epäoikeuden mukaisen käytöksen.
No jooh. Antaa niiden rakentaa elämänsä miten haluavat minä en kaikkea. mikä on osa minua pelätä toista rikkovan ja pelätä toista satuttavan toisen kautta.valtakunta kirjoitti:
En koe iljettäväksi missään nimessä. Jos joskus sinuun palstalla ihastuinkin, niin tunteeni tapoin kauan sitten. Perhe on pyhä asia ja en ole perheenrikkoja. Enkä voisi tehdä toiselle miehelle sitä, että hänen selän takanaan lirkuttelisin hänen naiselleen. Minulla on periaatteeni, joista pidän kiinni. Siksi pysyn kaukana sinusta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No höpsis. Palstakamu on minulle rakas palstalaisena. Emme kuunaan olisi sopiva pari romanttisessa mielessä. Tuo ei silti estä minua pitämästä Palstakamusta ihan hirveästi.
Polyamoria on siitä aika kaukana.Kiitos sanoistasi rakas palstakaverini. Minusta on mahtavaa, että meillä on täällä palstalla oma pieni porukkamme. Eikä palsta olisi sama ilman sinua.
Ja tuon romantiikkapuolen suhteen me ollaan samoilla linjoilla. Uskon vakaasti siihen, että nainen ja mies voivat olla ihan puhtaasti kavereita keskenään. Ja muutenkaan palstalla ei pitäisi sukupuolella olla väliä.Palstakamu kirjoitti:
En koe iljettäväksi missään nimessä. Jos joskus sinuun palstalla ihastuinkin, niin tunteeni tapoin kauan sitten. Perhe on pyhä asia ja en ole perheenrikkoja. Enkä voisi tehdä toiselle miehelle sitä, että hänen selän takanaan lirkuttelisin hänen naiselleen. Minulla on periaatteeni, joista pidän kiinni. Siksi pysyn kaukana sinusta.
Kyllä minä tiedän ettet ole perheen rikkoja, enkä minä perheeni rikkoja kuin muistanet ja tiedän ”ettet voisi tehdä pujottelijan takia ja kerroin sen jo ihan alussa. ”
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos sanoistasi rakas palstakaverini. Minusta on mahtavaa, että meillä on täällä palstalla oma pieni porukkamme. Eikä palsta olisi sama ilman sinua.
Ja tuon romantiikkapuolen suhteen me ollaan samoilla linjoilla. Uskon vakaasti siihen, että nainen ja mies voivat olla ihan puhtaasti kavereita keskenään. Ja muutenkaan palstalla ei pitäisi sukupuolella olla väliä.Näin.. samalla linjalla ollaan. Mutta sen tiesinkin.
Kutsu kävi.. lähekkö leikkimään kanssani..?Pikku-pirpana kirjoitti:
Näin.. samalla linjalla ollaan. Mutta sen tiesinkin.
Kutsu kävi.. lähekkö leikkimään kanssani..?Kiitos kutsusta, mutta olen tällainen erakko mökkihöperö. Ystävyys palstalla on siis minulle hyvä olotila, enkä uskaltaudu livenä ihmisiä tapaamaan.
Palstakamu kirjoitti:
Tässä kirjoitan
” Se kokemus opetti luulen ettei hän tule pelkiltään jo pujottelijan takia jos tulee se on ihme ja rikkoi moraalinsa tai sitten teille tulee polyamoria suhde. Siihen uskon hänen taipuvan.”
Mutta olisin onnelisempi kun sinulla olisi rakas, sen vuoksi mietin spekuloin enkö tiennyt minkälainen suhde teillä on. Mieluusti toivon sinulle onnellista suhdetta.valtakunta kirjoitti:
Tässä kirjoitan
” Se kokemus opetti luulen ettei hän tule pelkiltään jo pujottelijan takia jos tulee se on ihme ja rikkoi moraalinsa tai sitten teille tulee polyamoria suhde. Siihen uskon hänen taipuvan.”
Mutta olisin onnelisempi kun sinulla olisi rakas, sen vuoksi mietin spekuloin enkö tiennyt minkälainen suhde teillä on. Mieluusti toivon sinulle onnellista suhdetta.En halua suhdetta kenenkään kanssa. Olen yksinolija ikuinen poikamies.
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta olen tällainen erakko mökkihöperö. Ystävyys palstalla on siis minulle hyvä olotila, enkä uskaltaudu livenä ihmisiä tapaamaan.
Juu ymmärrän.. kaik on ihan fine. Sua arvostan.
Palstakamu kirjoitti:
En halua suhdetta kenenkään kanssa. Olen yksinolija ikuinen poikamies.
Tuollaista en toivo sinulle ollenkaan. Olet tärkeä minulle. Olet aina ollut. Olisin toivonut sinulle paljon rakkautta 💞 ja onnellisen suhteen. kun puhuit (epäilystä harmikseen) rakastumisesta minkä vuoksi spekuloin tuota vaihtoehtoa, kun olet ollut niin avoin kaikelle.
Palstakamu kirjoitti:
En halua suhdetta kenenkään kanssa. Olen yksinolija ikuinen poikamies.
Mutta sinä tottakai teet kuin haluat kunhan onnellinen olet. Enhän voi määritellä onnesi avaimia.
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta olen tällainen erakko mökkihöperö. Ystävyys palstalla on siis minulle hyvä olotila, enkä uskaltaudu livenä ihmisiä tapaamaan.
No.. ajatus oli kyllä leikkiä pussauskoppia kanssasi. Mullahan oli ne pelikortitkin mukana.. heh.
Tiedän toki, ettet miittaile palstalaisia. Sehän on ihan fine. Jokaisen itsensä päätäntävallassa.
- Anonyymi
Latelan laurin hyvä uusi lempinimi;: runkku-Eersti.
- Anonyymi
yritin kirjoittaa että... pidän tytöistä ja jotain että yritän auttaa, joku router blokkasi heti... kuin
yritin vantakunnalle jotain, heh - Anonyymi
om rwiririn, wi aiia Ciscon-paskaaq... pitkää listaa hyökkääcisrtä IP. osotteistq
- Anonyymi
kerään ei kiinnoara kuka olw..
- Anonyymi
paitsi jos yrittää jotenkin tahallisesti nähdä unta jostain haaveilijan naamaqsta jokaq ei onnistu, joten en ollut minä tuo
- Anonyymi
Olen nimeltäni Teemu-Tumputta-Runkkari, oikea nimeni on Antti.
Haa! Viimeks kun Kimblee palstamiitissä pelasin niin siellä se suju ainakin suht hyvin vaikka en vuosiin ollukaan pelannu. Pitäisköhän sitä järkätä palstan virallinen Kimbleturnaus viikonloppu.😄.
Eikä muuten Yatzykaan oo yhtään hullumpi peli sitä joskus lapsena/nuorena tili myös pelsiltua useestikin.🙂.
valtakunta kirjoitti:
Mihin olit kadonnut. Tai sitten en vaan nähnyt sinua.
On ollut muuta paljon miellyttävämpää ja huomattavasti parempaa ja tärkeämpää elämässä nyt niin ei oo ehtiny palstaileen kun on menny aika muualla.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
On ollut muuta paljon miellyttävämpää ja huomattavasti parempaa ja tärkeämpää elämässä nyt niin ei oo ehtiny palstaileen kun on menny aika muualla.😊.
Hmm mysteeriä mitä ihmettä? Mikä on ystäviä tärkeämpi rakkaus?
valtakunta kirjoitti:
Hmm mysteeriä mitä ihmettä? Mikä on ystäviä tärkeämpi rakkaus?
Niin no en oo enää sinkku mutta en mä halua hirveesti sen enempää täällä sitä avata kun ei se kuulu tänne sen enempää ja täällä on aina niitä ketkä yrittää sitten jotain typerää siitä vääntää ja vaikka se onkin ihan yhdentekevää mitä höpäjävät niin ei sitä jaksais lueskella jatkuvasti.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin no en oo enää sinkku mutta en mä halua hirveesti sen enempää täällä sitä avata kun ei se kuulu tänne sen enempää ja täällä on aina niitä ketkä yrittää sitten jotain typerää siitä vääntää ja vaikka se onkin ihan yhdentekevää mitä höpäjävät niin ei sitä jaksais lueskella jatkuvasti.🙂.
Oih nyt olen iki ihanan onnellinen sinun puolestasi. 🥰
Olet niin ihana kun osaat taidokkaasti keskustella ja huolehtia.valtakunta kirjoitti:
Oih nyt olen iki ihanan onnellinen sinun puolestasi. 🥰
Olet niin ihana kun osaat taidokkaasti keskustella ja huolehtia.Kiitos paljon mukavista ja kauniista sanoistasi.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon mukavista ja kauniista sanoistasi.😊.
Onko se joku palstalta? Voiko sen verta tiedustella?
valtakunta kirjoitti:
Ainahan sitä tiedustella voi mutta oli tai ei niin ei sillä oo mitään merkitystä.🙂.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Taitaa olla norppa, sekin on hävinnyt ja heillä synkkasi😘
- Anonyymi
voisi olla hauska peli-idea: uskallatko mennä edes painamaan jotain moottori-jengi-tryrröä pehmeästi sormella olkapäähän.... mir
- Anonyymi
jos tarvitsee jotain apua kaupungissa, painaa pehmeästi jonkin motoristi-tytön olkapäätä, sanooL I know who you are.... so there's the place... fkin white supermwaciscst
Olet Harmis ja esitit herrasmiestä kakkikselle?
Keitä?? Niin, kyse oli monikosta. Harmis olis siis ollut kisaisäntänä kakkikselle, valtakunnalle ja linjerille.. :D
Eikös kibleen tarvita neljä..?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Keitä?? Niin, kyse oli monikosta. Harmis olis siis ollut kisaisäntänä kakkikselle, valtakunnalle ja linjerille.. :D
Eikös kibleen tarvita neljä..?Kimble-pelilaudan särkymisen nopeusennätys tulisi tuollaisessa peli-illassa varmaan :( Siis todellako luulet että harmis erehtyisi noin tulenarkaa peli-iltaa järjestämään? Harmis olisi olisi vähintään sadan kilometrin päässä pommisuojassa toivomassa ettei pelaajilla ole ydinaseiden laukaisunappeja ulottuvillaan :D
-harmiseikirj- Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös kibleen tarvita neljä..?aika heikosti tunnet minut.
Anonyymi kirjoitti:
Kimble-pelilaudan särkymisen nopeusennätys tulisi tuollaisessa peli-illassa varmaan :( Siis todellako luulet että harmis erehtyisi noin tulenarkaa peli-iltaa järjestämään? Harmis olisi olisi vähintään sadan kilometrin päässä pommisuojassa toivomassa ettei pelaajilla ole ydinaseiden laukaisunappeja ulottuvillaan :D
-harmiseikirj-Rakas ”sensuroitu” luulen etten edes tulisi tuohon peli-iltaasi. Minä vaan kieltäytyisin kutsusta noin huonosti minut tunnet.
Anonyymi kirjoitti:
Kimble-pelilaudan särkymisen nopeusennätys tulisi tuollaisessa peli-illassa varmaan :( Siis todellako luulet että harmis erehtyisi noin tulenarkaa peli-iltaa järjestämään? Harmis olisi olisi vähintään sadan kilometrin päässä pommisuojassa toivomassa ettei pelaajilla ole ydinaseiden laukaisunappeja ulottuvillaan :D
-harmiseikirj-He-hee! Mistäs mörrimöykyn luolasta sitä tänä aamuna noustiin?
:)
Eikös kakkis julistanut sinut omakseen, ja linukan kanssa .. no.. selvä viha-rakkaussuhde. Ja valtakunta on sinun eittämätön fanisi.
Eiköhän tuosta kolmikosta löytyisi laukaisunappeja harmikseen.. :Dvaltakunta kirjoitti:
aika heikosti tunnet minut.
Se oli leikkimielinen heitto. Ei muuta.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös kibleen tarvita neljä..?Kimpleä voi pelata 2-4 ihmistä kerrallaan, nopan näyttämän etenemän kerrallaan. Sopii pienten lasten laskuopin opettamiseen, mainiosti! Mimmikin osaa laskea jo kuuteen asti; noppaa heitäessään on oppinut, ja osaa laskea sen ääneen, aina kuuteen asti!
Mulla on nyt miettimistä, miten opetan mielenkiintoisesti, hänet laskemaan kymmeneen. Sormien laskeminen kun ei vähempää voinut häntä kiinnostaa. Toisinaan hankala mukula opetetavaksi, tullut luultavasti äitiinsä, tekee mitä itse lystää.
Tämän aloituksen on saattanut tehdä kuka hyvänsä, ihan ilman yhtään pelaajaa!
Ja onnittelut; MIKKOJUHANI:lle kiva kun olet löytänyt jotain iloittavaa elämääsi.
Sorry uteliaisuuteni mutt löysitkö kumppanin Kiipulasta, siellähän vierailee paljon ihmisiä, ja keittiö henkilökunnasta suurin osa: ilmeisestikin on naisia?
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Kimpleä voi pelata 2-4 ihmistä kerrallaan, nopan näyttämän etenemän kerrallaan. Sopii pienten lasten laskuopin opettamiseen, mainiosti! Mimmikin osaa laskea jo kuuteen asti; noppaa heitäessään on oppinut, ja osaa laskea sen ääneen, aina kuuteen asti!
Mulla on nyt miettimistä, miten opetan mielenkiintoisesti, hänet laskemaan kymmeneen. Sormien laskeminen kun ei vähempää voinut häntä kiinnostaa. Toisinaan hankala mukula opetetavaksi, tullut luultavasti äitiinsä, tekee mitä itse lystää.
Tämän aloituksen on saattanut tehdä kuka hyvänsä, ihan ilman yhtään pelaajaa!
Ja onnittelut; MIKKOJUHANI:lle kiva kun olet löytänyt jotain iloittavaa elämääsi.
Sorry uteliaisuuteni mutt löysitkö kumppanin Kiipulasta, siellähän vierailee paljon ihmisiä, ja keittiö henkilökunnasta suurin osa: ilmeisestikin on naisia?
trollikkaKiitos trollikka oikaisusta. Kimble on kiva peli. Ei siinä mitään.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Rakas ”sensuroitu” luulen etten edes tulisi tuohon peli-iltaasi. Minä vaan kieltäytyisin kutsusta noin huonosti minut tunnet.
Noin minäkin oletteisin mutta tuossa kun ei muiden puolesta voi päättää niin ilmoitin vain itse pysytteleväni kaukana teidän muiden henkilökemiat tietäen.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin minäkin oletteisin mutta tuossa kun ei muiden puolesta voi päättää niin ilmoitin vain itse pysytteleväni kaukana teidän muiden henkilökemiat tietäen.
-harmiseikirj-Ei kimble ole mikään pokeri-ilta; lähinnä lastenpeli. Joten miten siinä henkilökemiat pintaan nousisi? Politiikasta voidaan vaikka pitää sanasotaa, jos joku silloin mun kraiveleihini tarttuisi niin luultavasti mä ottaisin sen liian intiimiksi kanssa käymiseksi!
Ilmalennon vähintään järjestäisin, ihan vankalla kokemuksella. Sen verran monta vuotta on tullut salilla käytyä, ja harjoiteltua ilmaveiviä! Kokemuksesta voin sanoa; ett yks sun toinenkin uros on hermonsa viimeistään silloin menettänyt!
Ja ihan tarkoituksen mukaisesti! Äijät menettää silloin harkintakykynsä, kun nainen paiskaa hänet ketoon! Suoraan sanottuna; kiukkuisena tekevät virhearvion toisensa perään ja sehän passaa! ;))
- Anonyymi
Palstanaiset ne pelaa vaan tollasia lauta ja kimble pelejä.
Meikäläinen pelaa XBox one pelikonsolilla ja tietokoneella.
Kimbleä olen pelanut joskus kauan sitten lapsuudessa. - Anonyymi
En tiedä kuka olet, mutta ovela veto. Nimittäin Yatsystä puuttuu yksi noppa selkeesti. Siksi tarvitaan Kimbleäkin. Tuollainenhan oveluushan voi viedä palstanaisiakin kuin litran mittaa.
Ohhoh! Hyvä huomio.. tosiaan yatsyssä on oikeasti viisi noppaa. Pelattu sitä paljon perheen kanssa ulkomaan matkoilla. Kiva peli tuokin.
Tiedetään, tiedetään🙌🏻
Siis kuvan ottajana toimi tietenkin Disse👍🏼😁 Pirpana ja haaveilija toimi seuraneiteinä? Meniköhän tämä oikein🤭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533