Painajaisen jossa palstalainen pölli mun iltapala bratwurstit. Kukahan se oli?
Näin kamalan
26
342
Vastaukset
- Anonyymi
Palstis tai Mikkis varmaan.
Sori vaan mutta en syö bratwurstiakaan viimeks varmaan joskus reilu 15v sitten ehkä voi olla enemmänkin aikas ei voi muistaa.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Sori vaan mutta en syö bratwurstiakaan viimeks varmaan joskus reilu 15v sitten ehkä voi olla enemmänkin aikas ei voi muistaa.😄.
Vieritätkö syyn palstakamun niskoille?
Anonyymi kirjoitti:
Vieritätkö syyn palstakamun niskoille?
En mä muiden tekemisistä mitään tiedä mä tiedän vaan mitä mä ite syön ja en syö.😄. Sun varmaan pitää kysyä asiaa Palstikselta jos se sua kiinnostaa mitä hän syö.🙂.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
En ole oikein makkaroiden ystävä. Ne maistuvat vain lisäaineilta.
Eli se oli sittenkin Mikkojuhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin KRP varjostaa mikkistä tapauksen tiimoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin KRP varjostaa mikkistä tapauksen tiimoilta.
Mikkis on most wanted-listalla?
Anonyymi kirjoitti:
No jätettäköön se kunkin mielikuvituksen valtaan. Mutta jos tarjolla on puhdasta laaturuokaa, niin se kyllä uppoaa meikäläiseen.
- Anonyymi
Siinä ja siinä, vois olla ehkä mahdollistakin, jos muuta syötävää ei olisi.
Yleensä syön vain Tapolan mustaa makkaraa tai Poutun/Kivikylän saustettua ryynimakkaraa, grillattuna mieluusti sitten. HK:n lenkkiä en syö; vaikka makkarasopan siitä teen ja makkarakeittoa syön.
Makkaran palaset jätän lautaselle ja siitä ne siirtyy koiran ruokakuppiin. Eivät siis hukkaan mene nekään, vaan koiran herkkua ne meillä ovat, ja samaa tekee myös
3 vuotiaani. Ei syö kuin ryynimakkaraa suosiolla; kaikki muu menee koiralle.
Lihaa me syömme kumpikin, kaikissa muodoissa paitsi makkarana.
Matkiiko nuorineiti minua, sekin saattaa olla totta. Vielä lähes 1½ vuotta sitten, Mimmi söi nakkipiiloja; itse tehtyjä sämpyliä, joihin oli leivottu nakki sämpylän sisään valmikksi. Mukava syödä tuoreena ja helppo lämmittää mikrossa aamukahvin kanssa nautittavaksi, vanhukset tykkää erityisesti nakkipiilon vaivattomuudesta!
trollikka- Anonyymi
Itse tehdyt nakkipiilot on varmaan nannaa verrattuna marketin pakkasesta sulatettuihin virolaisiin päivänpaistoihin. Kerran ostin eikä tarvi uudestaan ostaa.
- Anonyymi
Ne on virolaisia, Oü Öhtymäsklokka & Nulli valmistaa Rakveressa.
- Anonyymi
Epäilen että xena tai typy.
En pölli mitään, mutta jos ne makkarat on vaikka lounasaikaan olleet grillattuina tarjolla, niin olen voinut toki yhtä maistaa.
Välis! ihan varmasti oli Välis!
- Anonyymi
Eikö välis syö vaan halvinta siankamarakyrsää ja lähes lihattomia Xtra-nakkeja?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö välis syö vaan halvinta siankamarakyrsää ja lähes lihattomia Xtra-nakkeja?
Ainakin palstanaisille on tarjoillut bratwursti voileipiä suolakurkun kanssa, kysynyt että kelpaisko ja olisko hyvä iltapala. Oluen kanssa tietysti.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ainakin palstanaisille on tarjoillut bratwursti voileipiä suolakurkun kanssa, kysynyt että kelpaisko ja olisko hyvä iltapala. Oluen kanssa tietysti.
Piilokulinaristi välis 😬
Anonyymi kirjoitti:
Piilokulinaristi välis 😬
Välis pöllii bratwurstit ja sen jälkeen tarjoilee kohteliaana muille😂
Viinamies veti nälkäänfä... sehän vaan juo..
No minä! Piruuttani vein!
( tosin en voi sietää bratwurstia .. joten syötin ne koirille )Unista puheen ollen. Että miks aikuiselle ei tuu märkiä unia? Monta kertaa unissaan ois hyviä mahdollisuuksia, mutta aina on mukamas ihmisiä niin paljon liikkeellä, ettei mitään syrjäsempää paikkaa löydä. Ja jos ei muuta niin joku tulee selvittään jotain työasiaa siellä unessa, eikä ymmärrä että mulla ois siinä mahdollisuus, vaikka kuinka yritän viestittää.
- Anonyymi
Minä näin unen, jossa menin jokun asuntoon ja pöydällä oli suuri makkaraleipä keko ja punaista limonaadia sivupöydällä.
Samaan aikaan kuului kovaa ähkimistä makuuhuoneesta ja lattialla makuuhuoneen oven edessä oli läjä vaaleanpunaisia XXXXL koon mummon alkkareita. - Anonyymi
Nukuin viime yönä bratwurstin päällä.
- Anonyymi
Minä taasen näin unta, että söin bratwurstia hihitellen jossain piiloutuneena.
Jännää, kun aamulla oli maha täynnä, vaikka se oli vain unta.
>simiti< - Anonyymi
Mun painajainen oli ilmeisesti Putinin synnyttämä. Siinä peli oli raakaa, jollet ymmärtänyt pelisääntöjä oli ne kuolemaksi. Minä ymmärsin, mut monet joille yritin välittää sitä ymmärrystä, eivätkä ymmärtäneet kuolivat ympärilläni. Oli ikävää huomata, ku vierellä olevia ammuttiin teloitus tyyliin, minä olin montussa ja selvisin, vaikka olin näkyvä ampujalle. Uni logiikka on tällainen, jossa ei ole järkeä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533