https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010107809.html?fbclid=IwAR3JfkBqawunTuyhRqt0f9a8aoRGUUn33jor940qc6MlpBn9yIY8jPQlS2c
Minä sain 14 oikein.
Seksi kysely sinkuille
13
336
Vastaukset
Tietosi seksisanastosta ovat kohtalaisen hyvät. Pieni kertaus voi vielä olla paikallaan.
11 🤭- Anonyymi
Siitä tulikii mieleen et oishan siellä saunan lauteilla ollut hyvä kerrara 😍🤣
11 oikein. Ei se ihme että ruostuu tiedot, kun ei niillä enää mitään tee.
- Anonyymi
Tietosi seksisanastosta ovat kohtalaisen hyvät. Pieni kertaus voi vielä olla paikallaan.
Vastasit oikein 13 kysymykseen. - Anonyymi
"Hyvä suoritus! Olet aikamoinen seksiekspertti.
Vastasit oikein 15 kysymykseen"
En pidä tuota lopulta kovinkaan positiivisena. 🤣 14/15
"Tietosi seksisanastosta ovat kohtalaisen hyvät. Pieni kertaus voi vielä olla paikallaan. "
Bakteerin aiheuttama sukupuolitauti meni väärin.
Sukupuolitaudeissa olen kokematon, enkä halua tutustua mihinkään kalmydiaan.11 oikein mulla. Meillä päin touhutippa tulee kyllä nenästä, ettei nääkään kaikkee tiedä.
11, periaatteessa olisi ollut 12 mutta vastasin ejakulaatio-kysymykseen hätäisesti.
- Anonyymi
Vihhu, mitä tekemistä sinkulla on seksin kanssa.Minä ainakin oon ehta tosisinkku ja superneitsyt poika 40v
11 oikein. En sinällään ole mikään sukupuolitautien ekspertti ja aika paljon siellä niistä kysyttiin. Eli oikeastaan hyvä kun ei tullut tuon parempaa tulosta..
13 Tietosi seksisanastosta ovat kohtalaisen hyvät. Pieni kertaus voi vielä olla paikallaan. Jaa, en nyt niin pihalla ollutkaan kuin oletin
Vaikka en olekaan sinkku, heittäydyn vastaamaan. 😊
14/15
Kiitos kyselystä. 😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135