Onnen salaisuus

Anonyymi-ap

Olen lopultakin löytänyt tasapainon ja onnellisuuden arjessa. Se vaati nämä:

-pankkitiliä ei katsota

-someen ei mennä

Nyt olen hyvin onnellinen. Lompakossa pidän sen verran käteistä että saan vegeburgerin ostettua jos nälkä yllättää.

42

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä vielä uutiset ja televisio, sitten onnesi on täydellinen. 😁

• Anonyymi

Uutiset jätin jo helmikuussa 2022 ja telkusta katon vain pari viihdehömppäohjelmaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Uutiset jätin jo helmikuussa 2022 ja telkusta katon vain pari viihdehömppäohjelmaa :D

No sama.. jääny murehtiminen pois, jaksaa keskittyä itseensä ja omaan olemiseen paljon paremmin.

Mulla ei ole somea, ei televisiota tai rahaa, jotenka olen aikasta onnellinen. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No sama.. jääny murehtiminen pois, jaksaa keskittyä itseensä ja omaan olemiseen paljon paremmin.

Mulla ei ole somea, ei televisiota tai rahaa, jotenka olen aikasta onnellinen. :D

Hevoseton nainen on huoleton nainen.
        Siis oikeasti huoleton eikä sillä tavalla "huoleton" :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Hevoseton nainen on huoleton nainen.
        Siis oikeasti huoleton eikä sillä tavalla "huoleton" :)

-keinovaginamies-

Tuo pitänee paikkaansa.
        Aikanaan nuorena tyttönä mulla oli kaveri jolla oli hevonen.. ja voin sanoa, hän ei ollut huoleton. Koskaan.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18227263

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Minulle sopii jos minun sosiaaliset ja seksuaaliset tarpeet mies tyydyttäisi, jäisin onnellisena ilman somea. Tehtäisiin niin paljon yhdessä ja jos langeisin tulisi suukkotteleen petelehtimään että unohtaisi veisi luurini (ei nyt olen tässä kun tarvitset minua) . Olisi minulle kaikki.

• Anonyymi

Öööö? Hmph. . No onnensa kullakin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kun se onnellisuus ei löydy omista lähtököhtaisista vaatimuksista.. vaan nimenomaan niistä irtipäästämisestä.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tarpeita. Sosiaalinen tarve puhua huolet myös seksuaaliset tarpeet katsoa aikuisviihdettä kun leikin veden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kun se onnellisuus ei löydy omista lähtököhtaisista vaatimuksista.. vaan nimenomaan niistä irtipäästämisestä.💩

Hokaat,ettet tarvikkaan onnellisuuteesi mitään mitä luulit tarvitsevasi, tai mihin sinut tahtovaksi aivopestiin. Pitää olla sitä ja tätä. Kun hyppäät siitä pakosta pois, niin eipäs pakot heilauta suuntaan ei toiseen. Olet vapaa. Olet löytänyt avaimet aarrearkkuun.💩

• Anonyymi kirjoitti:

En ole nunna luostarissa nautin maanpäällisestä nautinnosta, enkä ruoski nautintoa pois vaan elän kohtuudella ja siveellisesti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En ole nunna luostarissa nautin maanpäällisestä nautinnosta, enkä ruoski nautintoa pois vaan elän kohtuudella ja siveellisesti.

Olet tarpeidesi orja? Tarpeidesi narussa? Tarpeidesi vanki?💩

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin ihanan asiasta haluaisin luopua mikä on elämässä kauniinpaa kuin voin kirnunta. Luulen kun alkaa harmittaa haluan vain saada nautintoa. Päästä eroon harmituksesta unohtaa vain nauttia.

Voihan sitä toinen viilellä ja nauttia kivusta.. minä taas seksuaalisesta nautinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan todistettu miehen siemen poistaa ehkäisee masennusta. https://www.terve.fi/artikkelit/40-syyta-harrastaa-seksia

”1. Seksi tekee hyvää sydämelle ja verenkierrolle. Seksiä harrastaessa syke kohoaa ja hyvää treeniä sydämelle. Eräässä tutkimuksessa seksin harrastaminen kolmesti viikossa todettiin pienentävän sydänkohtauksen riskiä jopa 50 prosentilla. Myös verenpaineeseen seksillä voi olla myönteisiä vaikutuksia.
        2. Seksi saa hyvälle tuulelle. Seksi ja etenkin orgasmin saaminen vapauttavat kehon mielihyvähormoneja, kuten endorfiineja, jotka saavat hyvälle tuulelle.
        3. Seksin harrastaminen ehkäisee masennusta. Jopa miehen siemennesteen on todettu toimivan naisilla masennusta ehkäisevänä tekijänä.
        4. Seksi vahvistaa kumppanusten välistä sidettä. Seksin harrastaminen lisää kumppania kohtaan tunteman läheisyyden, kiintymyksen ja rakkauden määrää.
        5. Seksi tekee onnellisemmaksi kuin raha, osoittaa vuonna 2007 Iso-Britanniassa tehty tutkimus. Harrastetun seksin määrä ei kuitenkaan ole verrannollinen rahan määrään.”

• Anonyymi kirjoitti:

40 hyvää syytä nauttia ilman huonoa tuntoa todistetusti.

• valtakunta kirjoitti:

Ihan todistettu miehen siemen poistaa ehkäisee masennusta. https://www.terve.fi/artikkelit/40-syyta-harrastaa-seksia

”1. Seksi tekee hyvää sydämelle ja verenkierrolle. Seksiä harrastaessa syke kohoaa ja hyvää treeniä sydämelle. Eräässä tutkimuksessa seksin harrastaminen kolmesti viikossa todettiin pienentävän sydänkohtauksen riskiä jopa 50 prosentilla. Myös verenpaineeseen seksillä voi olla myönteisiä vaikutuksia.
        2. Seksi saa hyvälle tuulelle. Seksi ja etenkin orgasmin saaminen vapauttavat kehon mielihyvähormoneja, kuten endorfiineja, jotka saavat hyvälle tuulelle.
        3. Seksin harrastaminen ehkäisee masennusta. Jopa miehen siemennesteen on todettu toimivan naisilla masennusta ehkäisevänä tekijänä.
        4. Seksi vahvistaa kumppanusten välistä sidettä. Seksin harrastaminen lisää kumppania kohtaan tunteman läheisyyden, kiintymyksen ja rakkauden määrää.
        5. Seksi tekee onnellisemmaksi kuin raha, osoittaa vuonna 2007 Iso-Britanniassa tehty tutkimus. Harrastetun seksin määrä ei kuitenkaan ole verrannollinen rahan määrään.”

Mutta just mitä työn filosofiasta luin. Työ on usein tarvetyydytystä. Pitää tehdä työtä että saa ruokaa ja katon pään päälle. Mutta sitten tää teorian laatija oli laittanut siihen myös seksin kolmanneksi perustarpeeksi. No siinä tää teoria kusee. koska seksi tyydyttyy itsestään eli itsetyydytys. Mutta ravinnon ja asunnon eteen saa painaa ihan hulluna työtä. Kun ois kiva, että nälkäkin tyydyttyisi yhtä helposti kuin seksin tarve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bravo kikkare, osuit ytimeen

• Onnellinen elää tätä hetkeä.
      On absurdia kärvistellä jo nyt, vaikka tuska alkaisi vasta ensi viikolla.

• Hyvin sanottu. Ehkä vaikeampi toteuttaa käytännössä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvin sanottu. Ehkä vaikeampi toteuttaa käytännössä.

On se vaikeaa, varsinkin silloin kun varautuu aina kaikkein pahimpaan.
        Usein käy kuitenkin niin, että mitään pahaa ei tapahtunut ja asiat hoituivat helposti.

• Gattino kirjoitti:

On se vaikeaa, varsinkin silloin kun varautuu aina kaikkein pahimpaan.
        Usein käy kuitenkin niin, että mitään pahaa ei tapahtunut ja asiat hoituivat helposti.

Pelko estää. Totuuden kohtaaminen monesti estää elämästä hetkessä. Totuus voi olla niin armoton - ja sitten toisaalta tietää, että se pitää kohdata. Kuplassa ja illuusiossa voi elää niin pitkään, että koko elämä valuu hiekkaan. Kuin katsoisi oman elämänsä elokuvaa sivusta.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Pelko estää. Totuuden kohtaaminen monesti estää elämästä hetkessä. Totuus voi olla niin armoton - ja sitten toisaalta tietää, että se pitää kohdata. Kuplassa ja illuusiossa voi elää niin pitkään, että koko elämä valuu hiekkaan. Kuin katsoisi oman elämänsä elokuvaa sivusta.

Totuus on monille niin sietämätöntä, että psyyke rakentaa heille minäkuvan, joka helpottaa totuuden kestämistä. Uskaltaisin väittää, että me kaikki elämme kuplassa, läpi elämämme.

Yksinäisenä ihminen saattaa kokea olevansa rujo, hän tarvitsee rinnalleen ystävällisen peilin.

• Anonyymi

Nämä ihmisten itsekkäät tarpeet on tehneet tästä maailmasta sen, mitä se tänäpäivänä on. Minäminä ja minun tarpeet. Ne tarpeetkin voisi olla vähän korkealentoisempia kuin raha ,valta,ja seksuaalinen himo. Henkiset tarpeet on ne, jotka huutaa kaiken tuon höttöpötön takaa ja tuolla kaikella se yritetään tukahduttaa. Ei tukahdu ei ja siksi entistä enemmän höttöpöttöä syötetään. Mikään ei riitä. Mikään ei tyydytä. Mikään ei tee onnelliseksi. Maailma täys toinen toistaan itsekkäämpiä ihmissieluja ,itsekkäitä uskonsuuntia ,sotaa ja riistoa. Hyvä me.💩

• Mitäköhän itekästä on seksuaaliset himot? Eikö erilaisuutta kuulu olla. Se ei ole mitenkään itsekästä. Se on luonnon luomaa. Se että jos moraalittomasti toimii se on itsekästä seksuaalisissa himoissa mitään väärää.

Minähän vaan asetin tavoitteen kuin ylempänä mahtua suuriin saappaisiin miehelläni saadakseen pitääkseen minut onnellisena.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mitäköhän itekästä on seksuaaliset himot? Eikö erilaisuutta kuulu olla. Se ei ole mitenkään itsekästä. Se on luonnon luomaa. Se että jos moraalittomasti toimii se on itsekästä seksuaalisissa himoissa mitään väärää.

Minähän vaan asetin tavoitteen kuin ylempänä mahtua suuriin saappaisiin miehelläni saadakseen pitääkseen minut onnellisena.

No jos miehesi panee sinua 24,7vaikka ilman tunnetta ,ainoastaan seksuaalisissa himoissaan, ajatuksissaan aivan toisaalla tai toisissa naisissa. Ja sinä luulet että tahtoo tehdä sinut onnelliseksi?Olisitko onnellinen? Ei seksuaalisuus ole onnea, ei rakkautta. Se on ainoastaan todellisen rakkauden vääristymä. Himo ja höttöpöttö itsekkyys.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos miehesi panee sinua 24,7vaikka ilman tunnetta ,ainoastaan seksuaalisissa himoissaan, ajatuksissaan aivan toisaalla tai toisissa naisissa. Ja sinä luulet että tahtoo tehdä sinut onnelliseksi?Olisitko onnellinen? Ei seksuaalisuus ole onnea, ei rakkautta. Se on ainoastaan todellisen rakkauden vääristymä. Himo ja höttöpöttö itsekkyys.💩

Ja että tahtoisit hänen pitäväsi sinut onnellisena? Panemalla sinua. Mitä jos hän on onnellinen panematta. Suotko sen hänelle ja niin teet hänet onnelliseksi. Mikä velvollisuus on hänellä sinua onnelliseksi tehdä, tai sinulla häntä. Onnellisuus löytyy omasta itsestä, ei yhdestäkään toisesta ihmisestä maan päällä!💩

• Anonyymi kirjoitti:

Seksi ei ole moraalitonta kuin sanoin henkilö itse voi olla moraaliton. Voit lisätä. Moraalittoman seksin.

Mieheni miettii tiekoneen täyttöä ettei tule niin nopeata. Minä katselen kuin voin kirjuntaa että tulen nopeammin ja useammin.

• valtakunta kirjoitti:

Seksi ei ole moraalitonta kuin sanoin henkilö itse voi olla moraaliton. Voit lisätä. Moraalittoman seksin.

Mieheni miettii tiekoneen täyttöä ettei tule niin nopeata. Minä katselen kuin voin kirjuntaa että tulen nopeammin ja useammin.

tiekoneen= tiskikoneen

• Anonyymi kirjoitti:

Ja että tahtoisit hänen pitäväsi sinut onnellisena? Panemalla sinua. Mitä jos hän on onnellinen panematta. Suotko sen hänelle ja niin teet hänet onnelliseksi. Mikä velvollisuus on hänellä sinua onnelliseksi tehdä, tai sinulla häntä. Onnellisuus löytyy omasta itsestä, ei yhdestäkään toisesta ihmisestä maan päällä!💩

Tottakai jos haluat olla yksin, sinun juttusi ei minun. Jokaisella on omat onnen avaimet.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tottakai jos haluat olla yksin, sinun juttusi ei minun. Jokaisella on omat onnen avaimet.

Pidä toki onnesi. Ei ole minulta pois. Ajattelemme toisin ja se meille sallitaan. Kaikkea hyvää sinulle ja elämääsi.♥️💩

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kiinnostaa niin sanoin miehellekin kun hän aina kuvittelee löydän toisen miehen rahakkaamman ja totesi en vaan sitten kun löydän se himokkaampi on, jos oikeasti haluaisin vaihtaa. Minulla on keino purkaa paineita, miksi ihmeessä hän ei ole saanut sitten olla ilman seksiä saaneen tiedostella? Ylhäällähän kerroin tarvitsen somea aikuisviihteen katsomiseen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakastatko-hanta-vai-oletko-vain-ihastunut-nain-tunnistat-eron/5871782#gs.3g91dc

• Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis luopuu miehestäni jos hän onnellisempi kuolleena tai toisen naisen kanssa. Minulle se on aivan sama mitä tekee kunhan on onnellinen, kunhan ei ole moraaliton. Mutta en ole onnellinen ilman toista.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18227263/onnen-salaisuus#comment-125752850

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen valmis luopuu miehestäni jos hän onnellisempi kuolleena tai toisen naisen kanssa. Minulle se on aivan sama mitä tekee kunhan on onnellinen, kunhan ei ole moraaliton. Mutta en ole onnellinen ilman toista.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18227263/onnen-salaisuus#comment-125752850

Ok. Minä en tarvitse onnellisuuteeni ketään toista.💩

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tapauksessasi kyllä miehelläsi on sinun onnen avaimet. Miehenäsi alkaisin jo vähän epäröimään tuota paneskelua kanssasi. Eikö se ollut niin että lapsesi pitävät sinua hengissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tapauksessasi kyllä miehelläsi on sinun onnen avaimet. Miehenäsi alkaisin jo vähän epäröimään tuota paneskelua kanssasi. Eikö se ollut niin että lapsesi pitävät sinua hengissä?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18226486/mies-lahetti-naiselle-paketin#comment-125753240

Voihan miettiä paneskelua kanssani jaa niin paljon että puhuu haluta vauvan kanssani taas. Kyllä lapset toi elämän valon koska sain sen minkä halunnut aina perheen syyn elään. Eli mitä sinä valitat

”Koska mies joutui itsetuhoisuudesta sairaalaan kun yritin erota ja viiltelin ranteita kun olin silloin pinteessä. Suhteessa jossa en halunnut olla silloin mutta mies muuttunut sellaiseksi kun haluan hänen olevan.”

Minulle on perhe kaikessa ei ne pyhällä hengellä synny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Minä en tarvitse onnellisuuteeni ketään toista.💩

En tarvii siihen rahaa, en valtaa, en kuuluisuutta, en nuoruutta,en seksiä. En vastakkaista tai samaa sukupuolta.. En mitään höttöpöttöä.💩

• Anonyymi kirjoitti:

En tarvii siihen rahaa, en valtaa, en kuuluisuutta, en nuoruutta,en seksiä. En vastakkaista tai samaa sukupuolta.. En mitään höttöpöttöä.💩

Aika ikävältä kumppanilta(minulta) tuntuisi kun kotiin menisi mies paasaisi noita ja veisi mukani vaatteeni ja totesin nyt sait mitä halusit.

• Anonyymi

Mitä kukin onneen tarvii. Toiset ei oo onnellisia mihinkään, tyytyväisiä siis jos toisin haluu ilmasta onnen. Onnihan on tyytyväisyyttä.

• Olen onnellinen niin monesta isommasta ja pienemmästä asiasta elämässäni, että niitä ei kannata alkaa edes luetella. Valitsen olla onnellinen.
      -Tasapainoisuus välillä vaihtelee, mutta ihan riittävästi sekin pysyy. 🙂

• Anonyymi

Mä en ymmärrä miksi jotkut kokevat rajoitusten tekevän heidät onnellisiksi. Meisät ihmisistä on niin moneksi, että mikään ohje ei toimi ja päde kaikkiin. Minä en ole kiinnostunut itseni rajoittamisesta. Minulle se ei tuo onnea. Tee tai ole tekemättä, ihan miten sinusta parhalta tuntuu.

• Kiva kuulla, että olet löytänyt reseptin omalle tasapainollesi 🤗
      Harmi ettei tasapainoon ja onnellisuuteen ole yleispätevää ja helppoa ohjetta, mutta toisaalta se tekee elämästä rikkaamman.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3792
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2475
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      273
      2342
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2150
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1814
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      370
      1507
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1298
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1195
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1143
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1142
    Aihe