Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen pujottelijan kanssa kylläkin tuollaisessa suhteessa, mutta jaamme kyllä iloja ja suruja siinä missä muutkin ystävät.
Myös tunteita on molemmkn puolin. Mutta ei parisuhdetta. Asia kun ei ole noin yksinkertainen ja suoraviivainen.
25.12.2023 13:46
Tai muiden vastuiden takia.. ei se aina ole urasta kiinni.
25.12.2023 13:44
Ja tosikko kommentoi kuten sinä.
25.12.2023 13:41
Hyviä saunomisia. Nauti olostasi.
25.12.2023 13:37
Vajaakäyttöisyys on turhauttava tunne. Minulla kun tuota vaivaa ei ole.. täydellä kapasiteetillä mennään ihan pikkujutuissakin.
Siitä viis.. pääasia, että suuntana on kuitenkin eteenpäin. :)
25.12.2023 12:40
Oi armaani. Jatkamme ja jaksamme. Oma pieni suuri palstan rakkaustarinamme.
25.12.2023 12:37
Kiva kuulla, että homma meni mukavasti pakettiin. Ei murhetta taivaan alla.
Ja ikäerorasistit hyökkäsi sinun kimppuusi tässä ketjussa. Mikä niin turhaa.
Se, että tämä nuori nainen haluaa olla jutuissa kanssasi, kertoo että hänkin pitää sinusta. Ei kukaan hakeudu mielestään vastenmieliseen seuraan.
Se, mikä se pitämisen aste on, en tietenkään ota siihen kantaa. Ole vain murehtimatta ja liikaa analysoimatta asiaa. Te tulette juttuun keskenänne, se riittää. Anna asian mennä omalla painollaan. Eix je?
Äläkä ressaa - ainakaan turhasta, kuten ikäerosta.
Olette kavereita/ystäviä. Näe hänet ihmisenä.
25.12.2023 11:09
Ei harmis ole semmoinen.. ollenkaan.
Tiedätkö että nuorin raskaaksi tullut tyttölapsi oli 4-vuotias..
Siis oikeasti. Ja kun mitään neitseellistä sikiämistä ei ole olemassakaan.
25.12.2023 09:45
No kun elinajanodote on noin nelkytä vuotta, niin lapset naitettiin aikaisin. Tytöt 12-14 ikäisinä ja poitsut pikkuisen vanhempina.
Jotkut lapset kihlattiin jo leikki-ikäisinä vanhempien toimesta. Ihan normisettiä.
Ja koska naisia kuoli solkenaan lapsivuoteelle, oli siipat yleensä vanhempia kuin vaimot. Avioliitosta huolimatta ei puolisolla ollut hyväksyttyä syytä koskea vaimoonsa ennenkuin tämän naiseus puhkesi. Yleensä..
Joten hyvinkin tuo lapsivaimo on ihan historiallinen fakta.
25.12.2023 09:00
Jospa tuo pujottelija jaksaisi minua vielä neljännen vuoden.. jääp nähtäväksi...
25.12.2023 08:24
Olet hyvinkin oikeassa. Täsmällisemmin asian ilmaistakseni - olet oikeassa.
Perustarpeista ei pääse eroon, se on selviö. Tahdonalaisista tarpeista taasen on mahdollista karsia, ilman että onnellisuuden tunne kärsii. Minä itse tyydyn vähään. Minulle hippunen elämän kultaa on suuri aarre, kun toisille se on vain hippunen.
Ihmisen täytyy kuolla ensin oppiakseen elämään. Ennenkuin tietää mitä menettäminen on, ei osaa arvostaa menettämäänsä.
Siksipä jotkut onnekkaat osaavat elää suuresti ihan pienestä.
Yleinen tapahan on, ettei mikään riitä. Aina tarvitsisi olla jotakin enemmän..ja mitä enemmän on, sitä enemmän menetettävää.
Ihmisten tulisi oppia menettämisen jalo taito. Sillä elämän päätteeksi menetämme kaiken.
Niin perustarpeemmme kuin maalliset rikkautemmekin. Kaikki häviää kuin tuhka tuuleen.
No, jos.. siis jos jotakin tuon hetken jälkeen on...
Se olisi ehkä tunne, muisto tai ajatus.
Jokainen valitsee elämällään mitä vie mukanaan rajan taa, sillä edellytyksellä, että sellaista on. Ja minä olen valinnut tiekseni onnellisuuden ja hyvän olon.
En ole viisas, en älykäs, terävä tai nokkela. Joten panostan tuohon tunteeseen.
Mut juu.. kaipa se on jonkilainen tarve tuokin.
25.12.2023 08:20
Hei.
Ja hei, hei. Täältä et tyttöjä löydä. Ollaan kaikki nsisoletetut ohitettu tyttövuodet jo aikaa sitten.
24.12.2023 16:08
Et sinä ole mikään surkimus. Et ainakaan minun mielestäni. Täällähän sitä minäkin olen, enkä tunne itseäni yhtääb surkimukseksi.
24.12.2023 16:07
Ei saunominen ole kuin saunomista.. ei ny hypätä asioiden edelle. Älä pelkää. Hän on jo aikuinen nainen ja osannee päättää puolestansa. Ole oma itsesi ja lopeta turha asioiden mutkistaminen.
24.12.2023 16:01
Mahdollisesti älykäs palstaystäväni.. mahdollisesti. Olen hyvin onnellinen vaikka moni ei sitä uskoisikaan. Ehkä tämä on nirvana. Siis tämä, tässä ja nyt.
24.12.2023 15:59
Kiva kuulla. Hyvää joulua Palstis. 🤗
24.12.2023 13:09
Juu.. kysyt haluaako hän saunoa ja sillä hyvä. Suora kysymys. Älä tee yksinkertaisesta asiasta liian vaikeaa.
Simppeliä, rehellistä ja suoraa. Sä et ole mikään lapsi enää, joten käyttäydy sen mukaan.
24.12.2023 12:49
No.. toi oli uusi jouluntoivotus minulle. Ei paha.
Pitää makustella.. voimauttavaa joulua sinullekin.
24.12.2023 12:44
Tiedän kultaseni, tiedän.
Sinua minäkin rakastan. Sillain aikuisten oikeasti.
24.12.2023 09:44
Hyvää ja rauhallista joulunaikaa niin sinulle, kuin kaikille muillekin palstalaisille.
24.12.2023 09:10
306 / 806