Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinun älynystyröilläsi lähes kaikki on liian helppoa. Paitsi tunnepuoliset parisuhdeasiat.. siksi niitä kai vältteletkin.. :)
23.12.2023 17:11
Kinkku ollut koko päivän uunissa ja juuri sain luumu-rusinasopan tehtyä, piparit leivottua ja koristeltua valkosuklaa hippusilla. Exä keittää puuroa ja sit saa naatiskella joulupuurosta sopan kanssa. Huomenna laatikot uuniin ja kinkkua niin, että napa sanoo ruts. Joulu on syöpöttelyn aikaa.
23.12.2023 17:05
Mä sain ekalla kerralla 22 oikein ja kun oli niin haastava, kokeilin muisti tehtävänä.. toisella kierrokselka 45 oikein. Muisti pelaa, mutta tietämys ei.
23.12.2023 17:02
No hei.. eipäs maalitella siellä.. oli testi, mistä (ylläri pylläri) en tiennyt mitään. Kaksi meni arvalla oikein.
23.12.2023 16:44
Oldtko vielä ihastuneena?
23.12.2023 13:50
Yksi tuli. Ei enempää.
23.12.2023 13:47
En tiedä olenko törmännyt täällä anonyymiin fiksuun miesoletettuun? Rehellisesti.. en edes välitä olenko vai en.
Täällä on monta erilaista fiksua tyyppiä ja eri tavalla fiksuja. Ja sitten on ei niin fiksuja, joihin itse lukeudun. Mutta väliäkö tuon.. ollaan kaikki erilaisia ja jokainen palstalainen on selkainen kuin on.
Nähdäkseni koko aloituksesi on taas aivopieru, niin, sellaisena sitä pidän. Kaikki palstailijat ovat mielestäni samanarvoisia ja tänne todellakin mahtuu kyllä erilaisuutta ja mielipiteitä. Oli sitten millainen anonyymi tahansa kyseessä.
Olet Disse ihana ja tykkään sinusta kovin, kuten tiedätkin, mutta en oikein saanut kiinni sinun ajatuskuviostasi taaskaan. Sain hieman ylimielisen vaikutelman annistasi ja sellaisen typerän vaikutelman, ettet ehkä taaskaan näje metsää puilta tai et ainakaan miettinyt mitä kirjoitelmaasi laitoit.
Ei se mitään.. olen jo oppinut, etten oikein aina pysy kärryilläsi. Ajatuskuviosi ovat .. hmm.. yksioikoisen monimutkaisia minulle.
23.12.2023 13:45
Täällä yksi lumiakka ilmoittautuu. Ihan pihalla olen.. kaikesta. :D
23.12.2023 13:28
Juu.. osuva kuvaus minusta.. tunnistamaton lentävä objekti.. hei hittolainen.. sehän oli mä..
Aika hyvä! Repesin ihan totaalisesti. 🤣😂😅
23.12.2023 13:22
Voi, voi.. olen kyllä pullea, mutta vain 3/12.
Nyt ei mene hyvin.
23.12.2023 12:45
Heh.. :)
Lakaisukoneen kuljettajalta vaaditaan kortti.
Onhan mullakin ääskortti ja sillä pärjään hyvin.
Mulla nuo on vaatimattomampia nuo lelut. Vielä nyt.. huhtikuussa aloitan taas koneistushommat, niin sit pyöritän taas jos jonkinmoista härveliä. Mutta ne ei ole omia. Olen vain vaatimaton operaattori.
Kotoa löytyy leluksi vain Makitan akkuväännin.. ei edes porakone.. tai no .. miten sen ny kukakin luokittelee..
Ja onhan mulla kolme polkupyörää..
Köyhällä ei ole leluja.. :)
Tosin miten tuokin ny si tulkitaan.
23.12.2023 12:41
Syön itseni palleroiseksi niin jouluna, kuin välipäivinäkin. Jatkan syöpöttelyä vuodenvaihteessa ja lihon pyhinä ainakin kuuskytä kiloa.
On jouluksi laatikoita ja kinkkua. Torttuja, pipareita valkosuklaalla koristeltuna ja riisipuuroa rusina-luumusopalla. Kalaa on viittä eri sorttia ja lisäksi kilokaupalla suklaata.
Tosin tällä hetkellä jääkaapissani on valon lisäksi salaatti ja pullo valkoviiniä.. kaikki ruoka on naapurissa.
23.12.2023 12:32
Minun vakkarini on katuharja.. sillä ajelen lumet pois tuosta portin pielestä.
Olen kyllä tehtaassa töissä, mutta ei minulla ole mitään voimassaolevia kortteja. Työnantaja niin iso, että kouluttaa talon sisäisinä koulutuksina kaiken.
Pitänee varmaankin käydä nuo kortit päivittämässä kun työt minulta loppuu ensivuonna. Pitänee palata koneistamisen ihmeeliseen maailmaan ja siellä tosiaan vaaditaan kaikki mahdolliset kortit.
No, einköhän mä selviä korteittakin. Kivahan nuo olisi tosiaan päivittää.. ei mulla taida olla kuin voimassaoleva sähkötyöturvallisuuskortti.
23.12.2023 12:21
Minä ihastun yleensä pieniin tekoihin. Ulkonäkö tai ulkoiset seikat eivät minua kiinnosta. Aivan yksi hailee minkä näköinen ihminen on. Se miten hän on oma itsensä saa minut ihastumaan. Ja pinpointtaan, että puhun ihmisestä.
Olen puhdas hetero, siltti olen ihastunut useampaankin naiseen heidän persoonansa takia. Tai sanoisinko olemuksensa. Sama koskee miehiä.
Ihastun ehkäpä juuri itsevarmuuteen olla oma itsensä. Se, että osaa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Häpeilemättä ja teeskentelemättä.
Kyse ei siis ole luonteesta vaan olemuksesta.
Ihailen sitä vahvuutta, mitä vaatii olla oma, kaunistelematon itsensä. Sukupuoleen katsomatta.
23.12.2023 12:13
Mä olen ihan samaa mieltä, että tämä Suden kiusaaja on ihan sairas. Koko ajan Netta sitä ja Netta tätä.
Susi itse on ihan asiallinen, mutta tuo kyttäävä kiusaaja anonyymi on se joka syyllistyy epäasiallisuuksiin.
Kasvaisi ihmiseksi. Korkea aika jo. Lapsellisuudet joita hän harjoittaa ovat NIIN nähty.
23.12.2023 11:57
Se onkin sellainen manuaalinen jossa on siniset harjakset. Töitä tarvii tehdä noin puolitoista neliöö, niin ei siihen tarvita mitään traktoria. Tai korttia...
23.12.2023 11:50
Juu, on.
21.12.2023 15:22
Mä kattelinkin ihmeissäni, miten olit saanut piirakan vuoasta ehjänä tarjoilulautaselle..
Piti kysymäni, mutta ratkaisit sen minulle jo.
Herkullisen näköinen piirakka.
18.12.2023 21:53
No.. mulla tuo vastuu alkaa vasta myöhemmin päivällä. Exä lähtee töihin puolenpäivän hujakoilla. Siihen asti vapaata. Noin suurinpiirtein. Kohta minullekin loma koittaa niin saan vapaapäiviä enempi. Exäkin on lomalla, niin poitsuvastuu jakautuu.
17.12.2023 08:27
Juuri söin aamupalaksi riisipuuroa ja jon kupin kahveeta. Nyt aamupesun jälkeen palasin sänkyyn. Ajattelin lukea kirjaa. Ei ulos vielä.. siellä on pimiää.
17.12.2023 07:44
308 / 806