Tälle incelille toi 0. Edes vakuutusyhtiö ei muistanut minua :(
Monta joulukorttia posti toi?
31
445
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää joulua
Yhden ja sekin eksältä ja lapsilta. Hyvää joulua.
Tämä on palstatehtävä, jossa minun piti nousta sohvalta, käydä laskemassa kortit ja vääntäytyä jälleen mukavaan asentoon sohvannurkkaukseen.
Pikaisen laskutoimituksen mukaan 8 korttia. Läheltä ja kaukaa. 🧑🎄😊🎄- Anonyymi
Onneksi päivä alkaa pidentyä ja kevät koittaa. Joulu on vuoden synkin päivä rumalle miehelle ja itsari onkin mielessä 24/7 tän viikon ollut. Itsesäälissä käyn tietenkin katsomassa jengin fb kehumiset lahjoista ja yhdessä olosta ja jouluherkuista. Äitille lähetin kortin, mutta en saanut edes häneltä korttia. Isä on kuollut. Tyttöystävää ei ole eikä tule vuonna -24kään. Taas ollaan vuotta lähempänä kolmeakymppiä ja myös kuolemaa. Näin ne vuodet kuluu. Aina tulee uusi joulu ja kevät.
Rauhallista joulua kaikille🎅🏼- Anonyymi
Rauhallista Joulua Sinulle myös!
Surullinen olo tuli sun puolesta.
Elämä voi joskus yllättää odottamatta niitä,
mitä erikoisimmilla ihmeillä.
Jos vaan uskoo ja haluaa,
ja itsekin tekee asioille jotain.
Sun pitäis luovuttaa tollasesta mielestä.
Onhan vielä jäljellä vuosia..
Jouluja ja keväitä, huhtikuisia aamuja,
Löytyy jostain vielä käsi joka
Tarttuu Sinun käteen kiinni.
Ja haluaa Sinut.
"Pelastaa Sinut".
Jos sä tahdot niin.
🎅🎄
- Anonyymi
Ei kukaan ollut edes pekka siitointa vaivautunut siteeraamaan, kurjaa on
- Anonyymi
Siteeraa sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siteeraa sinä!
Mutta kukas pelle sen sitten dokumentoi jos se vaa paperikupongilla on?
- Anonyymi
"Naiset haluaa tyhmän miehen jol on palijon rahaa ja pitkä kalu."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siteeraa sinä!
Olen kommunisti, mutisti ja futisti ja siitä minä nautin
Yksi tuli. Ei enempää.
Ei yhtään. Enkä lähettänyt itsekään. Minulla on 7 läheistä ihmistä elämässäni ja heidän kanssaan tiedetään ilman korttejakin välittävämme toisistamme. Muulla maailmalla ei ole väliä.
- Anonyymi
KRÖHÖMMMMMMM Kaikki me palstalaiset ollaan sun läheisiä!
- Anonyymi
Mjoo, nykyisin moni lähettää Joulutervehdykset viestillä, eri kanavia käyttäen.
Yksi postikortti tuli minullekin, joillain on vielä vanhat perinteet kunniassa.
Laitetaan jotain Jouluista.
https://www.youtube.com/watch?v=_AcgdiEuOZ4
AVKiitos jouluisasta biisistä.
Tässä takaisin sulle jouluisa..
https://youtu.be/MxUdu12I1cI?feature=shared
🙏🎄- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Kiitos jouluisasta biisistä.
Tässä takaisin sulle jouluisa..
https://youtu.be/MxUdu12I1cI?feature=shared
🙏🎄Hassutellaan, You make me feel like..
https://www.youtube.com/watch?v=3ZT9_H4-hbM
AV Anonyymi kirjoitti:
Hassutellaan, You make me feel like..
https://www.youtube.com/watch?v=3ZT9_H4-hbM
AVMuistelisin et jossain ollut
puhetta pikkujouluista...
https://youtu.be/nlR0MkrRklg?feature=shared
🤭
- Anonyymi
Yhden toi posti ja siinäkin on yksi turhan takia. Itse lopetin korttien lähettelyn, kun viimeinen edellisen sukupolven sukulainen kuoli v 2007.
Jouluoluen panin käymään. Saas nähdä mitä tuli: meneekö viemäriin minun kauttani vai suoraan käymisastiasta.
Itse kullekin mieleistään joulua toivottaa 80 v ikisinkku ja tekee nyt jouluruuaksi itselleen kauranlesepuuron mikroaaltouunissa. Joulukalan pään söin eilen. - Anonyymi
Olen saanut 41 joulukorttia. Viinamiehellä on paljon kavereitaja naisia jotka lähettää joulukortteja. Minä lähetin 20 joulukorttia.
T: viinamies Joulu on juhlista lattein.
Koskaan en ole nähnyt sellaista joulukorttia, jonka haluaisin jollekin lähettää.
Monessa kodissa nainen massapostaa kortteja maailmalle ja huomioi tulleet kortit.
Aika harva raapustaa kortin taakse mitään omaperäistä.
Moni ajattelee, että muistamiseen riittää pelkkä toivotus "hyvää joulua".- Anonyymi
Kaksi toi posti ja viisi lähetin. Viestejä sen sijaan useita, mikä tarkoittaa tapojen muuttumista. Pitää vain sopeutua että viesti on yhtä hyvä, ei se oikein vielä ole.
- Anonyymi
Ei onneksi yhtään
- Anonyymi
Viisi korttia tuli. Alkaa vanhemmat sukulaiset huveta ja nuoremmat ei kortteja laittele. Itse laitoin kuusi korttia, olen vähentänyt reilusti korttien lähettelyjä.
Yhden kortin tossa alkukuusta..
Sekin koko perheelle Ukilta.
Enpä kyllä odottanutkaan itselle
Yhtään saavani.
Vaan ja ainoastaan siitä syystä
Etten itsekään lähettänyt.
Vaikka tossa kirjoitettuna onkin
Valmiiksi. 💔
Niinku on viime jouluinenkin,
Synttärikortti ja kasa kaikkea..Eiks joulukortit oo jo vähän katoavaa. Meiltä päin meni paperitaite konkurssiin, kun ei menny kortit enää kaupaks. Ja tilalle tuli kuntokeskus. Miten turhauttavaa. Tossakin kun ois ruvennu tekeen kartongista jotakin muuta kuin kortteja, niin ois voinu menestyä.
- Anonyymi
Laitoin 9 joulukorttia niille sukulaisille ja tuttaville, joilta kortti oli tullut.
6 postimerkillistä korttia ja loput vein laatikkoon.
Vain neljältä tuli tänä vuonna joulukortti, joten ensi vuonna ei sitten laiteta korttia nille, joilta ei joulukorttia tullut. - Anonyymi
Ei yhtään, mutta pakettien mukaan tuunailin rumista joulukorteista kauniita koristelemalla.
En välitä enää lähettää, hyvä on mennyt pahaksi. Liian kallista, liian työlästä, liian hidasta. Haluaisin saada niitä potkin joulua, enkä kertarysäytyksenä kerralla köyhäinpostina.
Posti ei vie ajoissa ykkösmerkillä edes muina vuodenaikoina, niin vain ne jotka voin antaa itse. - Anonyymi
Jaa että toi monta. Miksi sitten kysymysmerkki perässä?
Minulle toi yhden ja siinäkin on liikaa. Yhden, ja sekin tältä Uncle A:n kotitaloudelta. 😅
Eräs toinen boomeri soitti, ja samoin teki käytännössä kuuro 90 plus ikäinen sukulainen.
Muutama viikko sitten synttärionnittelut tuli niin ikään "heiltä", Rinta-joupin autoliikkeen botilta sekä Fortumin botilta. Hurraa 🥳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090