Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16104

1. En ole facessa tai missään muussakaan henkilökohtaisessa sosiaalisessa mediassa.
  2. Niih.. näkemys se on kyllä tuokin. Kukaan muu ei pidä duunarin puolia kuin ay- liike.

Sinä kovapalkkaisena pärjäät mutta on paljon ihmisiä kotka tekevät enemmän töitä kuin sinä alle kympin tunti. Ja ne on yleensä perheellisiä ja kouluttamattomia naisia. He ovat tämän maan selkäranka. He hoitavat työn ja kukaan ei pidä heidän puoltaan.. paitsi ay-liike.

Laske lyhyellä matematiikalla kun tuntipalkka on 9,60 ja tunteja saa 30-37.5 viikossa..

Sä Disse et tunnu tajuavan kuinka tämä oikeistohallitus ajaa ahtaalle pienituloiset, mutta se ei tunnu sua liikuttavan. Sun vuositulot on yli 60 000 egee ja kouluttamattoman duunarin kolmannes siitä. Ja miksikö eivät ole kouluttautuneet.. ei ole varaa kouluttautua, sillä jostakin se ruoka pitää lapsille repiä pöytään.
    Ja nyt hallitus aikoo vielä aikuiskoulutustuenkin lopettaa.. niin ei voi kouluttautua kun nuorena. Pappa betalar kuten sulla.. vai?

Minä olen henkeen ja vereen ay-liikkeen kannalla. Sä olet kuin syöttöporsas, lihavaksi syönyt ay-liikkeiden aikaansaannoksilla ja mitään et ole valmis kuitenkaan itse tekemään muuta kuin valittamaan ja marisemaan.

Jos hallitus saa tahtonsa läpi, se on hitonmoinen heikennys myös sinulle. Sinunkin oikeuksiisi kajotaan. Mutta siitä viis.. sähän tienaat sen yli kuuskytä tonnia ja olet niin korvaamaton.. tai jotakin shaissea.

Ymmärrän pienyritysten ahhdingon, mutta sitä pitäisi korjata jollakin muulla tavalla kuin tällä mitä hallitus kaavailee.
    Sillä nämä kaavaillut muutokset on ihan väärin. Todella väärin.
  3. Sepä mukavaa.
  4. Höpö, höpö.
  5. Sama kävi mielessäni..
  6. Juu.. EI!!