Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Facessa salanimellä, joskus muinoin. Pelien takia ja äiteen. Ny muori on manan majoilla ja face on minulle ihan turha.
14.12.2023 17:22
En ole facessa tai missään muussakaan henkilökohtaisessa sosiaalisessa mediassa.
14.12.2023 17:01
Niih.. näkemys se on kyllä tuokin. Kukaan muu ei pidä duunarin puolia kuin ay- liike.
Sinä kovapalkkaisena pärjäät mutta on paljon ihmisiä kotka tekevät enemmän töitä kuin sinä alle kympin tunti. Ja ne on yleensä perheellisiä ja kouluttamattomia naisia. He ovat tämän maan selkäranka. He hoitavat työn ja kukaan ei pidä heidän puoltaan.. paitsi ay-liike.
Laske lyhyellä matematiikalla kun tuntipalkka on 9,60 ja tunteja saa 30-37.5 viikossa..
Sä Disse et tunnu tajuavan kuinka tämä oikeistohallitus ajaa ahtaalle pienituloiset, mutta se ei tunnu sua liikuttavan. Sun vuositulot on yli 60 000 egee ja kouluttamattoman duunarin kolmannes siitä. Ja miksikö eivät ole kouluttautuneet.. ei ole varaa kouluttautua, sillä jostakin se ruoka pitää lapsille repiä pöytään.
Ja nyt hallitus aikoo vielä aikuiskoulutustuenkin lopettaa.. niin ei voi kouluttautua kun nuorena. Pappa betalar kuten sulla.. vai?
Minä olen henkeen ja vereen ay-liikkeen kannalla. Sä olet kuin syöttöporsas, lihavaksi syönyt ay-liikkeiden aikaansaannoksilla ja mitään et ole valmis kuitenkaan itse tekemään muuta kuin valittamaan ja marisemaan.
Jos hallitus saa tahtonsa läpi, se on hitonmoinen heikennys myös sinulle. Sinunkin oikeuksiisi kajotaan. Mutta siitä viis.. sähän tienaat sen yli kuuskytä tonnia ja olet niin korvaamaton.. tai jotakin shaissea.
Ymmärrän pienyritysten ahhdingon, mutta sitä pitäisi korjata jollakin muulla tavalla kuin tällä mitä hallitus kaavailee.
Sillä nämä kaavaillut muutokset on ihan väärin. Todella väärin.
14.12.2023 16:58
Toivoakseni ei ole.. face on niin turha. Kuten suurin osa muustakin henkilökohtaisisesta somesta.
14.12.2023 16:26
Kyllä täällä saa ajatella toisin kuin muut.. ei se ole kiellettyä.
Turha riidankylväminen ja toisten alentaminen taasen.. no niitä ei katsota hyvällä.
14.12.2023 16:23
Sepä mukavaa.
14.12.2023 16:17
No .. outoa, mutta en näe painajaisunia. Tiedän unessa nukkuvani, joten mikään uni ei pelota. Tai luultavammin en vain muista niitä unia jotka voitaisiin luokitella painajaisiksi.
14.12.2023 14:22
On täällä tapeltu ja väännetty.
Nykyään vallitsee elä ja anna toisten elää mentaliteetti. Mikä hyvä.
Ihan hyvä palsta keskustelemiseen. Ei juurikaan turhia nipoja ja monenlaisia keskustelijoita.
Ja yhdyn tuohon harmiksen mielipiteeseen. Väki tuntee jo toisiaan..
14.12.2023 13:50
Minun ei parane eksyä noille kulmille.. käypi niin että hukun kinoksiin. :)
Oli kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Ny minä mänen nukkumaan. Hyvää yötä Timppa.
13.12.2023 23:03
Höpö, höpö.
13.12.2023 22:44
Kiva tarina. Kiitos kun jaoit sen.
Kuis sinun talvesi on noin muutoin lähtenyt käyntiin?
Täällä ei ole vielä niin paljon lunta, että tarvitsisi pelätä hukkuvansa kinoksiin ja sitäpaitsi taitavat sulaa nämäkin pois ensiviikolla.. :(
13.12.2023 22:42
Hurjaa touhua. Onneksi teillä on säännöt.
Ei ole yhtään hullumpi harrastus sinulla.
13.12.2023 22:26
Sama kävi mielessäni..
13.12.2023 22:24
Eikös nuo kaikenmoiset niveljalkaiset ja lierot tuppaa majailemaan kivenkoloissa, niin miksei sitten naisetkin, sillä eikös naiset kuulu samaan selkärangattomien kastiin..? :D
Juu ja saa mielensä pahoittaa ja repiä pelihousunsa tästä kevytmielisestä heitosta.
Lukekaa nyt sitten koko juttu kirjaimellisesti ja tosikkomaisen tylsästi. Sitten kunnon huutoraivarit mun niskaan.. eix je?
13.12.2023 22:19
Olet oikeassa. Taiji on enemmänkin kuin koreografiaa .. jopa parityöskentelyssä. Välineillä tai ilman. Perustahan taichissä on wushussa mikä on taistelulaji, mutta kun se bannattiin kehittyi taichi.
Tuo sinun juttusi vaikuttaa aika rajulta.
13.12.2023 22:11
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Sama on taijiin miekkasarjoissa .. metalliset, mutta ei terävät miekat. Itse omistan vain puisen harjoitusmiekan.
13.12.2023 21:41
No minkäslaista miekkailua harrastat?
Mä olen treenannut aikanaan taichi miekkaa, mutta miekkaillut en ole.
13.12.2023 21:32
Juu.. EI!!
13.12.2023 21:30
Hyvä jos pääset vähällä. Siitä olen iloinen.
13.12.2023 21:30
Tuotahan on yllättävän paljon liikkeellä. Siis sitä että on dorka. Pitää tehdä kärpäsistä härkäsiä ja sit huutaa siitä someen.
En tiedä mitä tyydytystä ihmiset saavat itkupotkuraivareistaan, mutta olisiko siinä jokin kytkös.. vaikkapa mielihyvähormonien tuotantoon tai vastaavaan.
Tulee mieleen se putoushahmo "Kato mua, kato mua, kato mua.."
Hakemalla haetaan huomiota ja hinnalla millä hyvänsä. Julkimoilla se on ymmärrettävää, sillä heidän leipänsä on kiinni julkisuuden huomiosta, mutta tuota samaa tapahtuu taviksissakin. Ja ketutuksen julkituominen on vain tämän päivän tapa saada huomiota. Aina löytyy lampaita komppaamaan ja symppaamaan ympärille kunhan tarpeeksi kovaa huutaa.
En tiedä. Mutta tuo mielensäpahoittaminen on muoti-ilmiö.
13.12.2023 21:29
310 / 806