Rahan takia

Anonyymi-ap

Monet naiset kiinnostuvat miehistä.

28

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö, höpö.

• Ainakin rikkaat nai vaan rikkaita.

• Anonyymi

Osa tuossa on varmasti myös rahanahneutta, mutta osa on varmasti myös ihmisten kuplautumisesta kiinni. Tiettyyn ryhmään kuuluvat eivät useinkaan kovin helposti tapaa muita, kuin omaan ryhmäänsä kuuluvia ja siksi piiri pieni pyörii noissa pariutumisissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Osa tuossa on varmasti myös rahanahneutta, mutta osa on varmasti myös ihmisten kuplautumisesta kiinni. Tiettyyn ryhmään kuuluvat eivät useinkaan kovin helposti tapaa muita, kuin omaan ryhmäänsä kuuluvia ja siksi piiri pieni pyörii noissa pariutumisissa.

Se on ihan ymmärrettävää myös.

• Anonyymi

Eipä oo noin. Rakastan vaikka veneen alla asuis, sanoin exälleni,. Sitä exää täällä kaipailen.

• No enpä tiedä.. Pikemminkin päinvastoin. - Aikamoinen kuluerä nuo miehet voivat olla. 🤔

• Anonyymi

Samaa just mietin, että miehiinhän sitä rahaa kuluu. Mulla ei ole koskaan kulunut elämässäni niin paljoa rahaa, kuin parisuhteissa ollessani (takana on 2). Mies käyttää omansa ja naisen rahat.

• Mutta jos kumppanilla on suuri elämänlaatua kohottava vaikutus niin eihän sitä nyt tokikaan voi rahallisesti määritellä 🙂, vai voiko? 🤔

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Mutta jos kumppanilla on suuri elämänlaatua kohottava vaikutus niin eihän sitä nyt tokikaan voi rahallisesti määritellä 🙂, vai voiko? 🤔

Xenasta en tiedä, mutta minä, joka tuossa välissä kirjoitin, totean että kun olisikin kohottanut elämänlaatua samassa suhteessa. Ei todellakaan kohottanut, vaan päinvastoin, pidemmässä juoksussa. Kaikkien negatiivisten vaikutusten huomaaminen vain vei aikansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Xenasta en tiedä, mutta minä, joka tuossa välissä kirjoitin, totean että kun olisikin kohottanut elämänlaatua samassa suhteessa. Ei todellakaan kohottanut, vaan päinvastoin, pidemmässä juoksussa. Kaikkien negatiivisten vaikutusten huomaaminen vain vei aikansa.

Aha, huono hyötysuhde...no niinkin voi käydä 🙂

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Aha, huono hyötysuhde...no niinkin voi käydä 🙂

Ainakin itselläni noin. Jos hyötysuhde olisi ollut hyvä, eli kaikella sillä miehen takia lisääntyneellä rahanmenolla, olisi saanut jotain, vaikka viihtyvyyttä ja iloa, niin ei kai sitä olisi koskaan erottukaan. 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

Mutta jos kumppanilla on suuri elämänlaatua kohottava vaikutus niin eihän sitä nyt tokikaan voi rahallisesti määritellä 🙂, vai voiko? 🤔

Hyvää parisuhdetta ei voi eikä pidä mitata rahassa. Siksi tuo otsikko nostikin näppylöitä.

• Anonyymi

Ja sunkin rahat on isän pussissa. No thanks.

• Anonyymi

Ei huonolla h miehellä mitään tee joka jakaa kaikille
      Ei sellaaseen voi luottaa koskaan ja vielä vähemmän jos sillä on rahaa tehdä mitä haluaa ja ne ei tietyati naiselle kuulu kun nainen on vain reikä ja käyttöhyödyke rikkaalle miehelle. Ei kiitos ikinä rikasta miestä.

• Anonyymi

Sen verran pitää miehellä olla rahaa, että pystyy omat matkansa ja pääsylippunsa maksamaan ja asumisensa. Joen kyllä siis tämän verran miehen rahat kiinnostaa.

• Anonyymi

Tarkoitat että naisella on niin paljon ylimääräistä rahaa, ettei oikein tilillekään mahdu, täytyy sitten yrittää jollekin miehelle ylijäämää tarjoilla?

xLiner

• Itseasiassa hyvin hyvin harvat naiset pitää rahaa ja omaisuutta millään tavoin merkityksellisenä asiana tässä yhteydessä oman kokemuksen mukaan.🙂.

• Mulla on semmoinen teoria että toimeentulon tasolla on sitä suurempi merkitys mitä ylemmäs tulotasolla mennään eli henkilökohtaisesti olen pakotettu luottamaan siihen että katsomus perustuu enemmänkin ruusunpunaisiin näkymiin kuin tulotason mittauksiin 🙂
        Kirjoitusvirheillä on myös tavattoman suuri merkitys 😂 ne ovat tavattoman ärsyttäviä toisinaan

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Mulla on semmoinen teoria että toimeentulon tasolla on sitä suurempi merkitys mitä ylemmäs tulotasolla mennään eli henkilökohtaisesti olen pakotettu luottamaan siihen että katsomus perustuu enemmänkin ruusunpunaisiin näkymiin kuin tulotason mittauksiin 🙂
        Kirjoitusvirheillä on myös tavattoman suuri merkitys 😂 ne ovat tavattoman ärsyttäviä toisinaan

Sinällään tuo on ihan ymmärrettävääkin. Kun on tottunut tiettyyn tulotasoon ja elintasoon, niin harva ihminen sitä alkaa vapaaehtoisesti laskea. Harvalla sitten kuitenkaan on niin paljoa sitä massia, että voisi loputtomiin kustantaa yksinään saman elintason myös toiselle ja sitten myös lapsille jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinällään tuo on ihan ymmärrettävääkin. Kun on tottunut tiettyyn tulotasoon ja elintasoon, niin harva ihminen sitä alkaa vapaaehtoisesti laskea. Harvalla sitten kuitenkaan on niin paljoa sitä massia, että voisi loputtomiin kustantaa yksinään saman elintason myös toiselle ja sitten myös lapsille jne.

Mikäs annettaisiin teorialle nimeksi? Mammonateoria? 🙂

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Mikäs annettaisiin teorialle nimeksi? Mammonateoria? 🙂

En tiedä onko se uusi teoria. Mä ainakin olen kuullut no kauan, että "rahaa menee rahan" luo ja "raha nai rahaa".

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko se uusi teoria. Mä ainakin olen kuullut no kauan, että "rahaa menee rahan" luo ja "raha nai rahaa".

No juu, sananlaskujahan aiheesta riittää, aihehan ei ole uusi. Ne eivät kyllä ota progressiivisuutta huomioon suhteita kehiteltäessä 🙂

• Anonyymi

Myös monet miehet kiinnostuvat naisista rahan takia. Sellaista se on. Monille ihmisille raha on hyvin tärkeää.

• Aha,
      Mää olen täs viime aikoina rahan takii osoittanut huomiotani Kelalle ja työttömyyskassalleni,

🤔🤷

• En allekirjoita. Rahalla ei tee mitään, jos ei ole rakkautta.

• Anonyymi

No sehän on hyvä

• Raha on tae turvasta ja ehkä myös ylellisyydestä, mutta mitä hyötyä siitä rahasta on jos mies on varsin kyvytön pitämään yllä taloudellista tilannettaan, tai on jollakin tapaa välinpitämätön tai väkivaltainen?

• Anonyymi

Melkolailla yhtä yleistä se on miksi jotkut miehet kiinnostuu joistain naisista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5117
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2795
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      251
      1392
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    9. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      0
      1220
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe