Kerran näin unta, että sellainen keltainen iso kauhakuormaaja jahtasi minua.
Itse juoksin täysillä karkuun ja aamulla piti vetää oikein henkeä, kunnes tajusin sen olevan tosiaan unta.
Huvittaahan tuollainen jälkeenpäin, mutta silloin se tuntui kovin todelta.
Sen jälkeen olenkin aina heittänyt lumipallolla jos sellainen iso keltainen paskiainen on tullut auraamaan.
Kerran kuski kysyi, että mikäs sun ongelma on? Kerroin tuosta painajaisesta ja hän repesi nauruun, että on sitten ymmärrettävää.
>simiti<
Pahin painajaisenne?
Anonyymi-ap
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yleensä jotakin ajetaan takaa unessa, se tarkoittaa että hänestä puhutaan pahaa takanapäin.
No .. outoa, mutta en näe painajaisunia. Tiedän unessa nukkuvani, joten mikään uni ei pelota. Tai luultavammin en vain muista niitä unia jotka voitaisiin luokitella painajaisiksi.
- Anonyymi
Sanoinkohan sulle sillon ku aiemmin olit nähnyt tuon tapasta unta, että ei niitä isoja keltaisia tarvii pelätä. Ainakaan liikaa. : )
- Anonyymi
Jos se oli jalopeura joka yritti niellä sut eli paholainen. Eli uni kertoi tulevasta vaarasta ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651