Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tieto. Fakta ja todellinen juttu.
Muistan sen oikein hyvin, koska suorastaan järkytyin käyttämästäsi kielestä ja haukkumasanoistasi.
Pidin sinua alkuun hyvin tarkkasilmäisenä ja mielenkiintoisena ihmisenä. Olin halukas lukemaan mielipiteitäsi ja kai jopa pidin sinusta. Siksi järkytyin niin kovasti haukkumasanoistasi.
Olen valitettavasti joutunut muuttamaan mielipidettäni sinusta sen alun jälkeen. Enkä niin mairittelevaan suuntaan.
Niin.. olen erehtyväinen. Ja sehän on vain inhimillistä.
Mutta tuon episodin jälkeen olemme hyvin asiallisesti voineet keskustella eriävistä mielipiteistämme. Sillä en muista olleemme kuin yhden kerran samaa mieltä jostakin asiasta ja se oli trollikan siskon koiran hommaamisesta.
Minä olen yleensä asiallinen. Joitakin pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta.
21.09.2023 19:15
Niin .. kyllä jokainen osaa skipata epämieluisat ja jättää omaan arvoonsa. Huomioimatta.
Varsinkin rekatut on helppo skipata kun kirjoittavat nikillään.
21.09.2023 19:05
Juu.. kyllä me ollaan melkein viimeaikoina oltu köyden samassa päässä. Vedetty samaan suuntaan.. tousin kuin pari vuotta sitten..
Mutta tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.
21.09.2023 19:03
Eli .. hmm.. tästä meidän pitänee keskustella joskus ihan ajan kanssa. Ärsyyntyminen on merkki jostakin vastakkaisuudesta. Oletko sinä mahdollisesti itse homoseksuaalinen tai bi?
Eikä nyt tarvitse kertoa mitään. Kunhan vain tuli mieleeni.
Kävin aika hyvän keskustelun jonkun aikaa sitten tästä aiheesta. Ärsyyntymisestä.
Tähän pitänee palata paremmalla ajalla. Haluan pureutua tähän. Nyt elämä ei anna myöten siihen. Kohta taas mentävä elämään oikeaa elämää.. :)
21.09.2023 19:00
Minulla on erinomainen muisti, joten älä yritä venkoilla.
Minä en ole kiukunnut sinulle koskaan. Heitin hieman epäoleellisen läpän sinusta ja sinä kiukkuunnuit.. ja kävimme pitkällisen keskustelun siitä, miten voimme olla erimielisiä, mutta asiallisia toisillemme.
Kunnioitan sinua erilaisuutesi vuoksi, mutta älä pidä minua herkkusienenä, sillä tässä asiassa en sellainen ole.
21.09.2023 18:54
Jokaindn meistä on kaapissa jollakin elämän osa-alueella. Niin myös minä ja sinä.
Tuo, että kaapissa olo ärsyttää sinua. Se kertoo sinusta paljon.
21.09.2023 18:49
No niin.. mä en ole linukka, mutta tulin sanomaan moi ihan siksi kun kiellettiin.
Olen sellainen vastarannan kiiski. Pistän läskiksi oikein kunnolla.
21.09.2023 18:47
Lööperiä. Ei noin kamuseni.
Homot on yhtä lailla tervetulleita palstalle kuin muutkin. Mielestäni.
Oletko sinä homofoobikko? Et kai?
21.09.2023 18:44
Höpsis pöpsis. Tässä kai mistään sopasta ole vielä kyse. Muumit kuuluu palstaan siinä missä rekatutkin.
21.09.2023 18:42
Älähän nyt. Kyllä tänne saisi jokunen julkihomokin tulla. Saataisiin sinkkulemaan meidän kanssa.
Musta olisi ainakin hienoa, jos noin olisi.
21.09.2023 18:41
Sitä sanotaan kylmäksi sodaksi.
21.09.2023 18:39
Ai.. taas joku on höyrähtänyt. No onhan noita nähty.
Mun mielestä tuon hyvin sanoi Citris, että jokainen aivoilla varustettu osaa skipata.
21.09.2023 18:35
Sääli paistaa ihan läpi tekstistäsi.
Ja tietänet mitä siitä sanotaan..
21.09.2023 18:34
Hmm.. käytöstavat? Sinullako?
Minä muistan elävästi kun tulin palstalle ja vitsailin sinun kustannuksellasi hieman epäasialliseen tyyliin.
Vedit hernarit nenääsi.
Pahoittelin ja pyysin anteeksi epäasiallista kommenttiani ja sinä haukuit minut ihan pataluhaksi. Taisi olla huoraa ja ties mitä muuta sanoissasi.
Tänä päivänäkään et ole vielä pahoitellut niitä sanojasi.
Se ei minua haittaa, en kanna kaunaa.
Mutta hyvin kaksinaamaista peliä pelaat. Käytöstavat?!?
Asiallisesti voimme olla tässäkin asiassa eri mieltä. Minä sanon heti että siihen jätän eriävän mielipiteen .. siis sinun käytöstavoistasi.
Käytöstavat ovat kuitenkin kovin subjektiivinen käsite. Eli voi olla kyseessä vain, että meillä on eriävät näkemykset käytöstavoista.
21.09.2023 18:32
Saikkua.. saikkua.
Mikäs tämä juttu nyt taas on? Että sotatilaa lietsotaan palstalla.
21.09.2023 18:22
Jaa.. olipa törkeä yleistys. Ihan kuin sinä et muka olisi.. siis aivan täynnä iseäsi.
Minä myönnän että oma napani on oma napani.
En kaunistele sitä. Mutta kun joku lähtee kieltämään minulta tällä tavalla jotakin, se on syrjintää.
Syrjintä johtuu ahdasmielisyydestä ja pikkusieluisuudesta. Noin niin kuin mielipiteenäni. Kyllä tänne kaikki mahtuvat. Niin anonyymit kuin rekatutkin.
21.09.2023 18:21
Piruuttanikin kysyn sulta .. mitä kuuluu?
Täällä ei pelleillä. Kukaan ei sanele mitä minä teen ja kenen kanssa juttelen palstalla .. ja missäkin ketjussa.
Aloittajalla pipo liian kireällä. Nipo.
Muutoin olisin ignoorannut koko keskustelun, mutta ap lupasi olla kommentoimatta rekatuille. Joten voimme vallata koko ketjun tyhjänpäiväisyyksillä. Ihan vaan piruillaksemme...
21.09.2023 18:02
No tilanteethan eivät ole verrattavissa keskenään ollenkaan. Ravintolaan yms. mennään yleensä seurustelemaan juuri jonkun tietyn kanssa. Tämä palsta on täysin avoin kaikille.
Jos tällä palstalla haluaa privailla, on ihan lähtökohtaisesti aika pönttö. Avoin ja julkinen palsta. Kaikki halukkaat saavat sanoa mitä sylki suuhun tuo.. tosin palstan sääntöjen puitteissa.
Tämä on keskustelupalsta. Hönöä ajatellakaan, ettei keskusteluun saisi osallistua kuin ne, jotka joku hyväksyy.
Privakeskusteluun on ihan toiset alustat.
21.09.2023 17:50
On komea elukka. En ole nähnyt kun taljan ja kuvia. Dokkareita. Livenä olen kuullut suden ulvontaa mummolassa. On muuten pelottavaa istua talvipakkasilla yksin huussissa ainoana valonlähteenä taskulamppu. Muutoin oli säkkipimeää. Ja kuunnella suden ulvontaa.
En eläissäni ole pelännyt niin kovasti. Olin tuolloin yhdeksän vanha.
20.09.2023 23:14
Noin se kai menee parin muodostuksessa. Tietty jos joutuu jakamaan koko elämänsä, niin sitä kai haluaa suurinpiirtein samanlaisen partnerin.
Muistettaneen kuitenkin vielä ne lähtökohdat mistä vinkkelistä kukakin mitäkin katsoo..
Itse en koe partnerin älykkyyttä tärkeänä. Siksi koska en halua katsella ketään vakituiseen. Satunnainen tapailu riittää minulle, joten kriteerit eivät ole niin korkealla kuin ehkä ihmisellä, joka haluaa jakaa koko elämänsä.
Minä en halua pariutua vakituiseen. Joten katson maailmaa eri vinkkelistä. Niin siksi puhutaan aidasta ja aidanseipäästä.
20.09.2023 18:59
351 / 799