Onko liberaalit muita vaikeampia ihmisiä?

Anonyymi-ap

Herää tämä kysymys kun parin viime päivän palstakäytöstä katsoo. Siis minähän voisin olla ennakkoon ajatellen "vaikea" ihminen kun on mielipiteitä enkä niitä juurikaan salaile, mutta minulla on myös käytöstavat enkä viitsi turhasta jänkäillä kenenkään kanssa. Nyt kun noita ketjuja joissa vaaditaan kirjoittajia eri karsinoihin niin kas kummaa, siellä taitaa aika paljon olla niitä jotka kuvittelee itseään liberaaleiksi, joviaaleiksi ja suvaitsevaisiksi yksilöiksi. No ette ole voin kertoa :D vaan hankalia jänkääjiä ja vänkääjiä jotka ei pääse asioista yli, pitää saada "viimeinen sana" maksoi mitä maksoi, aika tyhmää.

-harmiseikirj-

55

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ne sanoo itseään liberaaleiksi, ei tarkoita sitä että ne olisivat liberaaleja. Minä en usko, että monikaan uusliberaaleista edes ymmärtää mitä liberaali tarkoittaa. Se vaan kuulostaa heidän korvissa hyvältä.

      • Anonyymi

        Noinhan Aeon ja minä ainakin tulen usein loistavasti toimeen ermielisyenkin kanssa kunhan vain ovat selkeitä käytöksestään. Ei tarvitse arvailla kun tietää miten toinen ajattelee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18022207b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Kaikkea paskaa ei tartte suvaita ja säännöt on säännöt.

      • Anonyymi

        Miksi sinua ja sinun käytöstäsi palstalla pitäisi suvaita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua ja sinun käytöstäsi palstalla pitäisi suvaita?

        Tai miksi sinun? Samasta syystä. Mutta sääntöjä noudatat sinäkin. Piste.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tai miksi sinun? Samasta syystä. Mutta sääntöjä noudatat sinäkin. Piste.

        Minulla on käytöstapoja. Palstallakin. Sinulla ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on käytöstapoja. Palstallakin. Sinulla ei ole.

        Se on sinun mielipide, ei mikään universaali totuus. Joten koitahan kestää. Minusta sinulla ei ole käytöstapoja senkään vähää, jos sinä rikot palstan sääntöjä ja syrjit muita.


      • Huitale kirjoitti:

        Se on sinun mielipide, ei mikään universaali totuus. Joten koitahan kestää. Minusta sinulla ei ole käytöstapoja senkään vähää, jos sinä rikot palstan sääntöjä ja syrjit muita.

        Kuten olen sanonut minusta ei tartte tykätä, eikä mulle kommentoida. Minut voi ohittaa, en ollenkaan pahastu siitä. Mutta pahastun kun aletaan lyömään omia sääntöjä, ei rekatuille, joita ovat muutkin kun minä. Ja sitten vielä maalitetaan. Vittu mitä persläpiä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Se on sinun mielipide, ei mikään universaali totuus. Joten koitahan kestää. Minusta sinulla ei ole käytöstapoja senkään vähää, jos sinä rikot palstan sääntöjä ja syrjit muita.

        Minun käytökseni palstalla puhuu puolestaan. Niin myös sinun.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kuten olen sanonut minusta ei tartte tykätä, eikä mulle kommentoida. Minut voi ohittaa, en ollenkaan pahastu siitä. Mutta pahastun kun aletaan lyömään omia sääntöjä, ei rekatuille, joita ovat muutkin kun minä. Ja sitten vielä maalitetaan. Vittu mitä persläpiä.

        Sinäkin voisit ymmärtää olematta kommentoimatta niille, jotka eivät sinun kanssa keskustella halua.

        Kukaan ei pidäkään sinusta. Et edes sinä itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun käytökseni palstalla puhuu puolestaan. Niin myös sinun.

        Minun käytös on sinun käytöksen mukaan. Käyttäydy hyvin, minäkin käyttäydyn sulle hyvin. Käyttäydy kuin mulkku, niin minäkin olen sulle mulkku. Helppo yhtälö.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Minun käytös on sinun käytöksen mukaan. Käyttäydy hyvin, minäkin käyttäydyn sulle hyvin. Käyttäydy kuin mulkku, niin minäkin olen sulle mulkku. Helppo yhtälö.

        Ja se on hyvää käytöstä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voisit ymmärtää olematta kommentoimatta niille, jotka eivät sinun kanssa keskustella halua.

        Kukaan ei pidäkään sinusta. Et edes sinä itse.

        Voisin, jos osaisivat esittää asiansa aikuisesti eikä pissaliisaillen monilla aloituksilla, kuin teinipissikset purkkamälli poskessaan.

        Sinähän se muitten tykkäämiset voitkin päättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on hyvää käytöstä?

        Sinunhan se pitäisi mulkkuillessasi muille tietää. Onko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voisit ymmärtää olematta kommentoimatta niille, jotka eivät sinun kanssa keskustella halua.

        Kukaan ei pidäkään sinusta. Et edes sinä itse.

        Ai kyllä mä vaan pidän Huitaleesta ja kovasti pidänkin hän on hyvä ja loistava ystävä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voisit ymmärtää olematta kommentoimatta niille, jotka eivät sinun kanssa keskustella halua.

        Kukaan ei pidäkään sinusta. Et edes sinä itse.

        Olipa törkeä kommentti.


    • Hmm.. käytöstavat? Sinullako?

      Minä muistan elävästi kun tulin palstalle ja vitsailin sinun kustannuksellasi hieman epäasialliseen tyyliin.
      Vedit hernarit nenääsi.

      Pahoittelin ja pyysin anteeksi epäasiallista kommenttiani ja sinä haukuit minut ihan pataluhaksi. Taisi olla huoraa ja ties mitä muuta sanoissasi.
      Tänä päivänäkään et ole vielä pahoitellut niitä sanojasi.
      Se ei minua haittaa, en kanna kaunaa.

      Mutta hyvin kaksinaamaista peliä pelaat. Käytöstavat?!?

      Asiallisesti voimme olla tässäkin asiassa eri mieltä. Minä sanon heti että siihen jätän eriävän mielipiteen .. siis sinun käytöstavoistasi.

      Käytöstavat ovat kuitenkin kovin subjektiivinen käsite. Eli voi olla kyseessä vain, että meillä on eriävät näkemykset käytöstavoista.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, nyt kyllä keksit ihan omasta päästäsi :) jos sinä olet kiukunnut se ei tarkoita että minä olisin kiukunnut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, nyt kyllä keksit ihan omasta päästäsi :) jos sinä olet kiukunnut se ei tarkoita että minä olisin kiukunnut.

        -harmiseikirj-

        Minulla on erinomainen muisti, joten älä yritä venkoilla.

        Minä en ole kiukunnut sinulle koskaan. Heitin hieman epäoleellisen läpän sinusta ja sinä kiukkuunnuit.. ja kävimme pitkällisen keskustelun siitä, miten voimme olla erimielisiä, mutta asiallisia toisillemme.

        Kunnioitan sinua erilaisuutesi vuoksi, mutta älä pidä minua herkkusienenä, sillä tässä asiassa en sellainen ole.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minulla on erinomainen muisti, joten älä yritä venkoilla.

        Minä en ole kiukunnut sinulle koskaan. Heitin hieman epäoleellisen läpän sinusta ja sinä kiukkuunnuit.. ja kävimme pitkällisen keskustelun siitä, miten voimme olla erimielisiä, mutta asiallisia toisillemme.

        Kunnioitan sinua erilaisuutesi vuoksi, mutta älä pidä minua herkkusienenä, sillä tässä asiassa en sellainen ole.

        Tästä voisi alkaa jänkäämään mutta ei huvita, pidä luulosi :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voisi alkaa jänkäämään mutta ei huvita, pidä luulosi :D

        -harmiseikirj-

        Tieto. Fakta ja todellinen juttu.

        Muistan sen oikein hyvin, koska suorastaan järkytyin käyttämästäsi kielestä ja haukkumasanoistasi.

        Pidin sinua alkuun hyvin tarkkasilmäisenä ja mielenkiintoisena ihmisenä. Olin halukas lukemaan mielipiteitäsi ja kai jopa pidin sinusta. Siksi järkytyin niin kovasti haukkumasanoistasi.

        Olen valitettavasti joutunut muuttamaan mielipidettäni sinusta sen alun jälkeen. Enkä niin mairittelevaan suuntaan.
        Niin.. olen erehtyväinen. Ja sehän on vain inhimillistä.

        Mutta tuon episodin jälkeen olemme hyvin asiallisesti voineet keskustella eriävistä mielipiteistämme. Sillä en muista olleemme kuin yhden kerran samaa mieltä jostakin asiasta ja se oli trollikan siskon koiran hommaamisesta.

        Minä olen yleensä asiallinen. Joitakin pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tieto. Fakta ja todellinen juttu.

        Muistan sen oikein hyvin, koska suorastaan järkytyin käyttämästäsi kielestä ja haukkumasanoistasi.

        Pidin sinua alkuun hyvin tarkkasilmäisenä ja mielenkiintoisena ihmisenä. Olin halukas lukemaan mielipiteitäsi ja kai jopa pidin sinusta. Siksi järkytyin niin kovasti haukkumasanoistasi.

        Olen valitettavasti joutunut muuttamaan mielipidettäni sinusta sen alun jälkeen. Enkä niin mairittelevaan suuntaan.
        Niin.. olen erehtyväinen. Ja sehän on vain inhimillistä.

        Mutta tuon episodin jälkeen olemme hyvin asiallisesti voineet keskustella eriävistä mielipiteistämme. Sillä en muista olleemme kuin yhden kerran samaa mieltä jostakin asiasta ja se oli trollikan siskon koiran hommaamisesta.

        Minä olen yleensä asiallinen. Joitakin pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta.

        Oletko varma että on edes ollut minun kommenttia nuo järkyttäneet? Täällä kun on trollejakin jotka mielellään liekittää esiintymällä muina.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, nyt kyllä keksit ihan omasta päästäsi :) jos sinä olet kiukunnut se ei tarkoita että minä olisin kiukunnut.

        -harmiseikirj-

        Höpö höpö itsellesi. Meitä hyvä muistisia on muitakin. Pirpanalla ei ole mitään syytä keksiä juttuja omasta päästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että on edes ollut minun kommenttia nuo järkyttäneet? Täällä kun on trollejakin jotka mielellään liekittää esiintymällä muina.

        -harmiseikirj-

        No.. enntietenkään voi olla satavarma, koska kirjoittelet muumina pelkällä allekirjoituksella. Mutta tuo tapahtui sinun kanssa keskustellessani.

        Äärettömän epätodennäköistä että se olisi ollut joku muu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. enntietenkään voi olla satavarma, koska kirjoittelet muumina pelkällä allekirjoituksella. Mutta tuo tapahtui sinun kanssa keskustellessani.

        Äärettömän epätodennäköistä että se olisi ollut joku muu.

        Niin mutta oliko siinä edes sitä allekirjoitusta? saattoi olla joku välihuutelija tai väkihuutelija joka laittoi minun kuittauksen alle, en aina edes jaksa korjata jos/kun oletan että toiset kyllä näkee ettei ole minun kirjoittama tuo möläytys tuossa. Jos jos on ollut minun olet kyllä ihan turhaan ottanut itseesi, yleisellä tasolla saatan ilmaista mielipiteeni jyrkästikin, ei siinä ole mitään henkilökohtaista niin kuin nyt näytät asian kokeneen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta oliko siinä edes sitä allekirjoitusta? saattoi olla joku välihuutelija tai väkihuutelija joka laittoi minun kuittauksen alle, en aina edes jaksa korjata jos/kun oletan että toiset kyllä näkee ettei ole minun kirjoittama tuo möläytys tuossa. Jos jos on ollut minun olet kyllä ihan turhaan ottanut itseesi, yleisellä tasolla saatan ilmaista mielipiteeni jyrkästikin, ei siinä ole mitään henkilökohtaista niin kuin nyt näytät asian kokeneen.

        -harmiseikirj-

        Männeet ovat täysin männeitä.
        En kanna katkeruutta tai kaunaa.

        Se vain että en koe samoin, että sinulla olisi niinkään niitä käytöstapoja.

        Olet terävä, mutta jotenkin vääristyneellä tavalla. Arveluni, että olet niin piintynyt omiin tapoihisi, ettet kykene muiden mielipiteitä tai asioita hyväksymään.

        Osaat olla jopa ilkeä niin tahtoessasi. Minä olen vain tyhmä, mikä voidaan luokitella vaikka synniksi, mutta ilkeä en ole. Ainakaan tahallisesti. Ja jos syyllistyn tahattomaan ilkeilyyn, osaan pyytää anteeksi.

        Juu. Olen sitä mieltä, että sinä olet väärä ihminen puhumaan käytöstavoista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Männeet ovat täysin männeitä.
        En kanna katkeruutta tai kaunaa.

        Se vain että en koe samoin, että sinulla olisi niinkään niitä käytöstapoja.

        Olet terävä, mutta jotenkin vääristyneellä tavalla. Arveluni, että olet niin piintynyt omiin tapoihisi, ettet kykene muiden mielipiteitä tai asioita hyväksymään.

        Osaat olla jopa ilkeä niin tahtoessasi. Minä olen vain tyhmä, mikä voidaan luokitella vaikka synniksi, mutta ilkeä en ole. Ainakaan tahallisesti. Ja jos syyllistyn tahattomaan ilkeilyyn, osaan pyytää anteeksi.

        Juu. Olen sitä mieltä, että sinä olet väärä ihminen puhumaan käytöstavoista.

        Ilkeä olen ilkeille, jos minulle ilkeillään vastaan samalla mitalla tottakai. Joskus saatan ilkeillä yleisen hyvän vuoksi, selvittääkseni asioita mutta oikeasti ilkeä viattomia kohtaan sillä tavalla kuin kuvittelet minun ehkä olevan en ole.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeä olen ilkeille, jos minulle ilkeillään vastaan samalla mitalla tottakai. Joskus saatan ilkeillä yleisen hyvän vuoksi, selvittääkseni asioita mutta oikeasti ilkeä viattomia kohtaan sillä tavalla kuin kuvittelet minun ehkä olevan en ole.

        -harmiseikirj-

        Minulle olit ilkeä silloin vuonna nakki ja muusi.. yhden kerran. Se riitti.

        Pistetään koko homma vaikka huonon päivän piikkiin. Ihan sama. En jaksaisi kaivella olleita ja menneitä tämän enempää.
        Tosin itse aloitin. Eli jos olet suopealla päällä minua kohtaan, niin annetaan asian jo olla.

        Se, että haukuit minut pystyyn oli ja meni. Sitä ja sen seurauksia ei pysty muuttamaan. Mutta en haluaisi sitä kaivella. Pointti oli, etten pidä sinua hyväkäytöksisenä. Mutta sehän on vain mielipiteeni.

        Arvostan suuresti kykyäsi keskustella nykyään kanssani asiallisesti. Se on paljon se, kun kykenet myös asiattomuuksiinkin. Sinun kanssasi on ihan mukavaa keskustella, sen sinä osaat. Siitäkin huolimatta, että olemme lähes aina erimielisiä.


    • Tarkoitetaanko tässä nyt näitä woke ja pride tyylisiä ihmisiä?

      Niin ja joskus on vaan kiva huudattaa jotain ja nähdä toisen kärsivän jostain ihan viattomasta jutusta.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla woke tai pride ollakseen vaikea, on muissakin avarakatseisissa vaikeita.

        -harmiseikirj-


    • Minä en ole lainkaan suvaitseva, vaan pääosin paheksuva.
      Tänään paheksun sateista säätä.

      • Anonyymi

        Täälläpä paistaa aurinko. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täälläpä paistaa aurinko. 😛

        Täälläkin selkenee, mutta päivällä satoi ja kaikkialla on ihan liian märkää.
        Olisi siis tekemistä ja autokin pitäisi korjailla (sen katsastus on tekemättä, sillä en ole ehtinyt laittaa sitä kuntoon (se flunssa esti)).


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Täälläkin selkenee, mutta päivällä satoi ja kaikkialla on ihan liian märkää.
        Olisi siis tekemistä ja autokin pitäisi korjailla (sen katsastus on tekemättä, sillä en ole ehtinyt laittaa sitä kuntoon (se flunssa esti)).

        Täällä oli aamuseiskalta vähän pilvistä, mutta sitten kirkastui. Tossa tunti sitten näytti mittari vielä 22 ja aurinko helotti. Nyt aurinko laskee, mut vielä 19. Aika kiva syyskuun sääksi. 🙂


    • Anonyymi

      Sä olet (välillä) yllättävän teräväsilmäinen. Mä tossa kans kattelin, että näkyy kaikkein eniten ahistavan niitä "lideraaleja" ja "kilttejä" ja sen sellasta. Sellasta tyhjää jankaamista mikä ei ees liity mihinkään. Jänkkään ku mä voin ja ku sä et voi estää mua.

      • Anonyymi

        Ja mikään muu ei voisi ahdistaa heitä enempää kuin se, että joku ei halua jutella heidän kanssaan. Se on pahin mahdollinen loukkaus, että kehtaatkin olla haluamatta lukea hänen jänkkäämistään. Suakin on muistaakseni moitittu, että taas se Harmis vaan häipy. Suurin loukkaus, että ei nyt vaan kiinnosta.


      • Anonyymi

        Johtuisikohan tuo siitä että semmoinen joka on saanut mielipiteidensä vuoksi paljon vastavänkäystä on huomannut sen jo ajat sitten turhaksi ja mihinkään johtamattomaksi, semmoiselle taas joka ei yleensä joudu jänkäyksiin ei ole vielä avautunut miten turhaa hommaa se on? Tuo ei tosin päde huitaleeseen jolla kyllä jänkäyskokemusta on jo pienen kylän edestä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan tuo siitä että semmoinen joka on saanut mielipiteidensä vuoksi paljon vastavänkäystä on huomannut sen jo ajat sitten turhaksi ja mihinkään johtamattomaksi, semmoiselle taas joka ei yleensä joudu jänkäyksiin ei ole vielä avautunut miten turhaa hommaa se on? Tuo ei tosin päde huitaleeseen jolla kyllä jänkäyskokemusta on jo pienen kylän edestä :D

        -harmiseikirj-

        Joidenkin ihmiset on myös ilmeisesti mahdoton tajuta, että joku ei haluaisi olla heidän seurassaan tai jutella heille. Mä en tiedä minkä luokan pääpipi se on, mutta sellasiakin on yllätävän paljon. Heillä menee pasmat ihan sekasin, jos joku ei taho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan tuo siitä että semmoinen joka on saanut mielipiteidensä vuoksi paljon vastavänkäystä on huomannut sen jo ajat sitten turhaksi ja mihinkään johtamattomaksi, semmoiselle taas joka ei yleensä joudu jänkäyksiin ei ole vielä avautunut miten turhaa hommaa se on? Tuo ei tosin päde huitaleeseen jolla kyllä jänkäyskokemusta on jo pienen kylän edestä :D

        -harmiseikirj-

        Mun kanssa vängätään, koska mulla on vahvat omat mielipiteet mitkä ei myötää ketään, jos ei myötää. Ja ilmaisen itseni suoraan kainostelematta, joillekin se on ihan kamalaa, kuin kirkon ovella sanoisi sastanan saatana avaimet jäi virtalukkoon ja vitun virsikirjakin on takakontissa lukkojen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan tuo siitä että semmoinen joka on saanut mielipiteidensä vuoksi paljon vastavänkäystä on huomannut sen jo ajat sitten turhaksi ja mihinkään johtamattomaksi, semmoiselle taas joka ei yleensä joudu jänkäyksiin ei ole vielä avautunut miten turhaa hommaa se on? Tuo ei tosin päde huitaleeseen jolla kyllä jänkäyskokemusta on jo pienen kylän edestä :D

        -harmiseikirj-

        Eikä ne ihmiset läheskään aina edes ole mukavia. Ne voi ite kuvitella olevansa aivan ihania, kun ne on niin sitkeitä tapauksia. Moni ei jaksa ottaa vastaan sitä ryöpytystä ja alistuu, että ole nyt sit siinä, en mä jaksa tapella sun kanssa, eikä susta tapelematta eroon pääse, eikä oikein tappelemallakaan. Sellasten ihmisten määrä taitaa muuten olla kasvussa, vai miksi muuten ghostaamisesta olis tullu niin tavallista. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mun kanssa vängätään, koska mulla on vahvat omat mielipiteet mitkä ei myötää ketään, jos ei myötää. Ja ilmaisen itseni suoraan kainostelematta, joillekin se on ihan kamalaa, kuin kirkon ovella sanoisi sastanan saatana avaimet jäi virtalukkoon ja vitun virsikirjakin on takakontissa lukkojen takana.

        Sinun kanssa ei vänkää kukaan. Sinä vänkäät muiden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kanssa ei vänkää kukaan. Sinä vänkäät muiden kanssa.

        Näkyy vänkäävän, sinäkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mun kanssa vängätään, koska mulla on vahvat omat mielipiteet mitkä ei myötää ketään, jos ei myötää. Ja ilmaisen itseni suoraan kainostelematta, joillekin se on ihan kamalaa, kuin kirkon ovella sanoisi sastanan saatana avaimet jäi virtalukkoon ja vitun virsikirjakin on takakontissa lukkojen takana.

        Enpä ole sulta mitään vahvoja mielipiteitä nähnyt.

        Vänkäämiset johtuu siitä, kun sun käsketään häipymään ko. langasta ja sä et suostu. Yksi megalomaanisuuden muoto tuokin, pakottaa itsensä joka rakoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole sulta mitään vahvoja mielipiteitä nähnyt.

        Vänkäämiset johtuu siitä, kun sun käsketään häipymään ko. langasta ja sä et suostu. Yksi megalomaanisuuden muoto tuokin, pakottaa itsensä joka rakoon.

        No ehkä ne sulle ei ole vahvoja, muttei tuokaan pidä paikkaansa, että syy meltoomiselleni olisi langasta häipyminen, vaan nuo vitun typerät itselaaditut säännöt. Pyyhkikää perseenne niihin. Tyhmiähän te ootte saatana kun lapatossut. Eikä teillä ole mitään vitun oikeutta määrätä kenenkään täällä osallistumisia yhtään mihinkään. Älyytkö pälli?


      • Ole vaikka Sauli Niinistö, mutta mielipiteeni on kuten edellä kerroin.


    • Pitääkö muistuttaa käytöstavoista sinuakin? Huorittelu ja lutkittelu tai raiskaustoiveet jotain palstalaista kohtaan ei ole hyvää käytöstä.

      • Anonyymi

        Alatko nää mulle? Keksimään taas asiayhteydestä irrotettuja mielikuvitusjuttuja? Siitä vaan jos se saa paremmalle mielelle. Mullahan ei ole isommin tässä sun nykyisessä rähinässä "puolta", tavallaan ymmärrän ja hyväksyn molempien näkökannat, tuot jänkäämistä vain pidän typeränä kun ei se johda mihinkään.

        -harmisikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alatko nää mulle? Keksimään taas asiayhteydestä irrotettuja mielikuvitusjuttuja? Siitä vaan jos se saa paremmalle mielelle. Mullahan ei ole isommin tässä sun nykyisessä rähinässä "puolta", tavallaan ymmärrän ja hyväksyn molempien näkökannat, tuot jänkäämistä vain pidän typeränä kun ei se johda mihinkään.

        -harmisikirj-

        En ala, ei mullakaan mitään puolia ole, mulla on kaikille samat rajat. Joista älähdän. Olkoon vieras tai tuttava.


    • Anonyymi

      Sinulla käytöstavat..... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 En kestä! nythän sä oikein kunnolla lohkasit...
      Mutta kertoohan tämä taas siitä, että sulla ei ole vähäisintäkään todellisuudentajua olemassa edes itsestäsi. Sinänsä säälittää puolestasi mutta todella huvittavaa silti 🤣🤣

    • No nyt ollaan kyllä täydellisesti samaa mieltä kerrankin. Nice one bro!😄✌️🤙👌👍.

      • Siis jos tarkoitit tuolla näitä erikarsinoihin vastijoita muuten taas ollaan notmi linjalla.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Siis jos tarkoitit tuolla näitä erikarsinoihin vastijoita muuten taas ollaan notmi linjalla.😂.

        Perkeleen typot.🤬.


    • Anonyymi

      Liberaalit ovat kaikin puolin vaikeita. Ehkä eniten itselleen. Heille tuntuu olevan vaikeaa suvaita heidän kanssaan erimieltä olevia. Ovat eniten suvaitsemattomia, joita tunnen.

      Heille lajityypillistä käytöstä on mielensäpahoittaminen, mököttäminen, joukkorääkyminen ja paikaltapoistuminen, kun asiat eivät mene heidän haluamallaan tavalla.

      Nämä pitävät itseään kaiken lisäksi hyvinä ja oikein ajattelevina ihmisinä. Tosin enemmistö on kohteliaasti eri mieltä näiden itseään jalustalle nostavien kanssa.

      Kyllä ne silmät aukeavat todellisuudelle samoin kuin kissanpentujen silmät jossain vaiheessa liberaaleillekin ja saavat kunnollisen henkisen kasvunpaikan siinä kohtaa elämäänsä. Tsemppiä kasvunpolulle.

    • Anonyymi

      Uskovaiset ovat pahimpia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe