Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ohhoh. Juu .. ei sullakaan hyvin mene. 🙄
10.09.2023 04:25
Voi hitsi. Kiitos.
Mä nyt vähä häkellyin.
Tosiaan minä olen palstalla ihan oma itseni. Toki jätän kertomatta asioita, jotka eivät mielestäni palstalle kuulu, mutta muutoin olen kyllä aito oma itseni.
Tuossa ärsyyntymisessä taitaa olla kyse pitkälti vastavoimista.
Sinä olet nopea ja ärsyynnyt hidastelusta.. minä olen aito ja ärsyynnyn feikkaamisesta.
Hmm.. tästähän saisi vaikka hyvän alotuksen omaan keskusteluun.. tai no ainakin ajattelemisen aihetta.
10.09.2023 04:23
Päämäärätöntä liikkumista ilman tarkoitusta.
Mä tein tuota joskus muksuna öisin, kun en saanut nukuttua. Ja vähän vanhempanakin..
09.09.2023 20:43
Kyllä. Luulen niin.
Rakkauteni on jo eräänlaisessa pysyvässä ja staattisessa muodossa. Se kipinöi vain vähän, mutta siellä se sitkeästi on. Ja pysyy.. luullakseni.
09.09.2023 20:41
No isäsi on oikeassa. Ei ole kovin tyhmä hänkään.
Ja juu.. kirjoitit aika rumasti. Mutta eiköhän se sinulle anteeksi anneta.
09.09.2023 20:38
Mutta herttinen sentään.. sä et ole tyhmä.
Sulta vaan puuttuu osa aivoista, mutta tyhmä et ole. Ainakaan mielestäni.
09.09.2023 19:27
Niin.. otan osaa. Mutta rakkautesi ja muistot sinulla on. Niitä ei vie mikään.
Kyllä järjellä kun vähän ajattelee, niin sitä ei voi valita kehen tunteet syttyy. Mutta voi valita sen, miten rakastaa. Ja sen kuinka paljon haluaa itsestään antaa sille rakkauden kohteelleen.
Rakastuminen vie järjen, mutta rakkaus itsessään on hyvää pataa järjen kanssa. Noin niin kuin mielestäni.
Minäkin tulen menettämään tämän rakastamani miehen elämästäni. En kuolemalle .. ainakaan vielä ..
vaan elämälle ja sen pyörteille.
Se ei haittaa, sillä rakkauteni ei katoa. Kuten ei kadonnut sinunkaan rakkautesi. Se säilyy sisällämme.
09.09.2023 19:24
Timppa.. tuo nyt oli turhan ilkeää!
09.09.2023 19:04
Yksinäisyys voi olla vaikeaa. Uskon.
Minä olen hyvin harvoin yksinäinen. Joskus olen ollut sitäkin.. totta.
Mitä tarkoitat haahuilulla?
09.09.2023 19:03
Meillä kaikilla on suuret rakkaustarinamme.
Mulla kävi niin, että pari kolme viikkoa töiden aloittamisen jälkeen en edes noteerannut tuota miestä. Vasta kun katsoimme toisiamme ensimmäisen kerran silmiin. Se oli oikeasti rakkautta ensi silmäyksellä.
Kornia. Mutta totta.
Itse en huolisi edes hänen kaltaistaan kumppanikseni. En, suurin surminkaan. Olemme ihan eri maailmoista. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että rakastan häntä. Tulen aina rakastamaan.
En tavallaan ole päästänyt irti ja kuitenkin olen jo vuosia sitten. Tein valinnan. Valitsin rakkauden. Annoin itselleni luvan rakastaa häntä. Pyyteettömästi.
09.09.2023 18:59
Rakkaus itseään kohtaan.. siinäpä ehkä vaikein rakastamisen muoto.
Rakkaus parisuhteessa on hieman eri asia kuin rakkaus mistä minä puhun. Niin. Puhumme samasta asiasta, eli rakkaudesta, mutta aivan eri lähtökohdista katsottuna.
Minä en jaksa uskoa parisuhteeseen. En vaikka kuinka yrittäisin. Joten rakkaus mihin uskon on sitoutumatonta ja ehkä eräällä tavalla päämäärätöntä rakkautta.
Minun rakkauteni on kaikille ja kaikkia kohtaan. Rakkaus on laajempi kuin vain romanttinen rakkaus. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa palstaveljeni Rande. Rakastan häntä ihan mielettömästi, mutta en pätkääkään romanttisesti. Tai pujottelija. Rakastan häntäkin ihan mielettömästi, mutta en suurin surminkaan lähtisi parisuhteeseen hänen kanssaan.
Aivan kuin rakkaudellani olisi tuhat lokeroa, joihin voisin sen luokitella. En todellakaan osaa itsekään sanoa, mikä minun rakkauteni syvin olemus on. Minulle rakkaus on niin jokapäiväinen asia ja yritän muistaa jakaa sitä. Halauksella ystävälle, hymyllä ventovieraalle, ystävällisellä sanalla tai muutoin ihan vaan sanomalla "Olet rakas."
Kolmella sanalla pääsee jo pitkälle. Kiitos, anteeksi ja rakastan.
09.09.2023 18:50
Rajua tekstiä lataat. Mutta olet oikeassa.
Epäterve rakkaus ei ole rakkautta nähnytkään.
Siinä joudun kyllä muuttamaan mielipidettäni jonkin verran.
Minä uskon suureen rakkauteen.. mitäpä muutakaan voisin. Rakkaus on asia jota haluan antaa. Se on sitten minulle yhdentekevää saanko sitä takaisin.
Juuri nyt tunnen suurta rakkautta syysaurinkoa ja sen kultaista valoa kohtaan.
Hetken kuluttua se paistaa pihapihlajoihini ja se näky on kaunis. Rakastaa voi niin monella tapaa.
En itse tietenkään ole mikään kummoinen ihminen.. tavan tallaaja. Mutta jos voin jakaa rakkautta sisältäni, niin sen teen. Pienissä teoissa ja sanoissa.
Ehkäpä se rakkauden syvin olemus piilee siinä miten itse kukin kokee sen rakkauden.
Ei varmaankaan kukaan pysty sitä toisen puolesta määrittelemään.
Juu, näin luulen, että tässäkin asiassa joudutaan toteamaan, että on yksilöllisiä eroja miten koetaan rakkaus.
09.09.2023 17:46
Reps..
Sait minut taas hyvälle tuulelle. Juu.. mysteeriä kerrakseen.
09.09.2023 17:33
Niin, jos tuolla lailla asiaa haluaa katsoa.
Edelleen jaksan uskoa, että aito rakkaus ei välitä edes siitä kaltoin kohtelusta. Toki sellainen rakkaus ei ole tervettä.
Moni meistä vain luulee rakastavansa tai tulevansa rakastetuksi. Jos ei ole kokenut sitä aitoa rakkautta, voi erehtyä rakkaudestakin.
Se on vähän sama, ettei voi ymmärtää äitiyttä, ennenkuin on itse äiti.
Se pitää kokea.
09.09.2023 14:29
Jaa .. näkemys se on tuokin. Kritiikkisi menee nyt kyllä väärään osoitteeseen..
09.09.2023 14:23
No.. on niitäkin miehiä joiden elämäntehtävä on se, että pääsee vaan panemaan. Luulisin että jokunen nainenkin tuohon kastiin löytyy.
Mies on kuitenkin ensisijaisesti ihminen. Se pitäisi aina muistaa.
09.09.2023 14:22
Sä olet niin ihanan kiltti ihminen. Nostan hattua sinulle.
09.09.2023 10:50
Vähän niinkuin kuivahtanut munkkipossu, josta sokerit on karissut pois.
Munkkipossu joka näyttää kämähtäneeltä lihapiirakalta..?
😉
09.09.2023 10:46
Pari on tullut tavattua.
09.09.2023 10:43
Niin uskoisin. Ei miehet mitään koneita ole. Robotteja .. vaan ihan tuntevia ihmisiä siinä missä naisetkin.
09.09.2023 10:41
358 / 799