Elämän suurin mysteeri

Anonyymi-ap

Mikä on teidän mielestänne elämän suurin mysteeri?

90

763

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No elämä itse.

      • Anonyymi

        You said that :)


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Rakkaus, ei kahta sanaa tuosta.

    • Anonyymi
    • Kyllä täällä jotenkin klaaraa, mutta
      mitä tapahtuu maallisen elämän jälkeen?

      • Anonyymi

        2 metriä multaa suun päälle ja muutamia kymmeniä kiloja evästä pieneliöille, jonka jälkeen olet muita elämänmuotoja :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        2 metriä multaa suun päälle ja muutamia kymmeniä kiloja evästä pieneliöille, jonka jälkeen olet muita elämänmuotoja :)

        -keinovaginamies-

        Se tapahtuu ruumiille, mutta mihin henki menee? Elämä itse.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Se tapahtuu ruumiille, mutta mihin henki menee? Elämä itse.

        Henki.
        Eli aivosolujen välinen kemiallinen ja sähköinen viestinvaihto.

        Jonnekihan sekin energia vapautuu. Ehkä orvokin juureen, joka kukkii sitten vähän paremmin kunnes pupu syö sen :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henki.
        Eli aivosolujen välinen kemiallinen ja sähköinen viestinvaihto.

        Jonnekihan sekin energia vapautuu. Ehkä orvokin juureen, joka kukkii sitten vähän paremmin kunnes pupu syö sen :)

        -keinovaginamies-

        Mitä voidaan päätellä siitä, että meidän kylällä on ihan todella paljon rusakoita, joista osalla on jopa hehkuvan punaiset silmät..?
        No.. Ehkä ei mitään, jos se on osa elämän suurta mysteeriä.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki.
        Eli aivosolujen välinen kemiallinen ja sähköinen viestinvaihto.

        Jonnekihan sekin energia vapautuu. Ehkä orvokin juureen, joka kukkii sitten vähän paremmin kunnes pupu syö sen :)

        -keinovaginamies-

        Se oli kauniisti sanottu :) Mutta se pupu, toivottavasti sen läheisen orvokkiin astuneen kumppani ei metsästä sitä ja syö hyvällä ruokahalulla :)


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se tapahtuu ruumiille, mutta mihin henki menee? Elämä itse.

        Henki ei tavallaan mene minnekään. Sinulta vain otetaan vr lasit päästä ja sitten tajuat tämän kaiken olleenkin vain "peliä". Näet paljon vanhoja unohtuneita tuttuja siellä alkulähteellä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Henki ei tavallaan mene minnekään. Sinulta vain otetaan vr lasit päästä ja sitten tajuat tämän kaiken olleenkin vain "peliä". Näet paljon vanhoja unohtuneita tuttuja siellä alkulähteellä.

        Se on melko lohdullinen ajatus.


    • Anonyymi

      Ihmisen yksinkertaisuus.

      -keinovaginamies-

      • Ei tuo ole mikään mysteeri.. todistettu fakta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tuo ole mikään mysteeri.. todistettu fakta.

        Vieressäni on punainen kynä. Se on fakta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieressäni on punainen kynä. Se on fakta.

        Se on myös totta, että ihminen on kaikessa monimuotoisuudessaankin yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tuo ole mikään mysteeri.. todistettu fakta.

        Yksi osa mysteeriä on se, että kuinka näin yksinkertainen olio on voinut päätyä pallon kingiksi, tai ainakin kuvittelee niin.

        On muitakin osia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Niin olit. Et ajatellut pitemmälle 😅☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieressäni on punainen kynä. Se on fakta.

        Se voi olla faktaa sinulle, mutta millä sen todistat kaikille muille täällä palstalla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi osa mysteeriä on se, että kuinka näin yksinkertainen olio on voinut päätyä pallon kingiksi, tai ainakin kuvittelee niin.

        On muitakin osia.

        -keinovaginamies-

        Kannattaa tutustua evoluutioon tarkemmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se voi olla faktaa sinulle, mutta millä sen todistat kaikille muille täällä palstalla. :)

        Niinpä. Jokaisella on oma käsitys todellisuudesta ja siitä käydään välillä aika kiihkeitä väittelyitä. Internettiin on tehty jopa faktantarkistussivustoja asioista joita emme ole koskaan nähneet omin silmin ja todenneet oikeiksi. Misinformaatio ja salaliittoteoriat ovat misinformaatiota ja salaliittoteorioita, kannattaa tarkistaa faktat...? :/

        Eli siksi kyseinen kommentti. En yhtään millään, julistin sen vain todeksi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi osa mysteeriä on se, että kuinka näin yksinkertainen olio on voinut päätyä pallon kingiksi, tai ainakin kuvittelee niin.

        On muitakin osia.

        -keinovaginamies-

        Juu.. tuo on hieman käsittämätön seikka.
        Villinä veikkauksenani onkin jonkinlainen väliintulo ihmisen historiassa.

        Koska, oikeasti, miksi me? Apinat?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. tuo on hieman käsittämätön seikka.
        Villinä veikkauksenani onkin jonkinlainen väliintulo ihmisen historiassa.

        Koska, oikeasti, miksi me? Apinat?

        Toinen osa mysteeriä on se, että eläinkunnan monimutkaisin hermojärjestelmä ja pisimmälle kehittyneet aivot, niin tämän pidemmälle ei silti ole päästy ja suuri osa porukasta on edelleen täysiä idiootteja.
        Mielestäni tämä on se suuri mysteeri.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen osa mysteeriä on se, että eläinkunnan monimutkaisin hermojärjestelmä ja pisimmälle kehittyneet aivot, niin tämän pidemmälle ei silti ole päästy ja suuri osa porukasta on edelleen täysiä idiootteja.
        Mielestäni tämä on se suuri mysteeri.

        -keinovaginamies-

        Reps..

        Sait minut taas hyvälle tuulelle. Juu.. mysteeriä kerrakseen.


    • Koko universumi on yksi suuri mysteeri. Elämä ja kuolema myös. Ei ihmisen ymmärrys riitä niitä koskaan täysin ymmärtämään.

    • Anonyymi

      Se, miksi oma pieru tuoksuu melkein hyvälle, mutta toisen pieru aivan kamalalle.

    • Anonyymi

      Rakkaus

    • Parisuhteet.

    • Anonyymi

      Rakkaus.. miettinyt sitä, että tunteeko naiset rakkauden samalla tavalla kun miehet.

      • Millä tavalla miehet tuntee rakkauden? Tämäpä onkin mielenkiintoinen aihe, pitää harkita tekeekö siitä aloituksen.


      • Anonyymi

        Kaikki tuntevat rakkauden omalla tavallaan.


    • Tietysti se, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen vai tapahtuuko mitään.

      • Anonyymi

        Me emme voi kuvitellakaan niitä kaikkia

        Maan matoset


      • Ei elämä pääty kuolemaan.


    • Ihmisaivot.

      • Ne on mysteeri ja tulee sellaisena pysymäänkin.


    • Anonyymi

      Ihmisen määrittelemä käsitys siitä mikä on "totta".

    • Anonyymi

      Naiset ja pimpin mahti eli miksi naisille alistuu ja haluaa miellyttää heitä

    • Perämoottiritekniikka. Sen on keksinyt jokin sadisti varmaan.

    • Kissa. Nyt se on jo vainaa, mutta tossa 20 vuotta sitä ihmettelin. Että mistä se henki, siis olemassa olo siihen tulee. Kun sillä oli omat ajatukset ja oma tahto.

      • Anonyymi

        Kuinka ollakaan, ajatukseni kissan hengen olemassa olosta innosti minunkin mielikuvitusta. Elävien ihmisten ei niinkään. Kissa ei puhu, mutta 20 v ystävän "naamasta näkee", vaikka se karvainen onkin.


    • Anonyymi

      Pallosalama.

    • Anonyymi

      Elämä.

    • Anonyymi

      Kuolema.

    • Itselleni se on elämä kaikkinensa.

      • Anonyymi

        Rakkaus

        Se se on

        Sinä sen sanoit

        Kaiken alku ja juuri

        Se on kaikki

        Kaikki perustuu siihen

        Sitä seuraamalla on oikeella tiellä

        Se vaatii vähän rohkeutta. . .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus

        Se se on

        Sinä sen sanoit

        Kaiken alku ja juuri

        Se on kaikki

        Kaikki perustuu siihen

        Sitä seuraamalla on oikeella tiellä

        Se vaatii vähän rohkeutta. . .

        Ei kyllä mä sanoin aika selkeästi elämä, kaikkinensa. Mikä tarkoittaa, että rakkaus kyllä kuuluu siihen, mutta on alisteinen sille, elämälle kaikkinensa.


    • Syntymä omalla tavallaan ja sitten se suuri finaali eli kuolema joka ei tosin fyysisellä tasolla ole mikään ihmeellinen juttu, lähinnä se mihin vapautunut energia ns. katoaa ja katoaako se...onko energia vain käytetty loppuun?

      • Anonyymi

        Ei. Kyllä se energia tuntuu vapautuvan johonkin. Se "räjähtää" koko valtavassa laajuudessaan. Räjähdys ei kuvaa sitä hyvin, vaan se on kuin valon laajentuminen koko valtavaan avaruuteen jos ihminen on meille läheinen, tai ehkä hän haluaa sen kertoa meille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Kyllä se energia tuntuu vapautuvan johonkin. Se "räjähtää" koko valtavassa laajuudessaan. Räjähdys ei kuvaa sitä hyvin, vaan se on kuin valon laajentuminen koko valtavaan avaruuteen jos ihminen on meille läheinen, tai ehkä hän haluaa sen kertoa meille

        No tuo mun ajatusmalli perustuu siihen teoriaan että energia on periaatteessa häviämätöntä, ei edes pysty katoamaan minnekään, muuntaa korkeintaan muotoaan.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        No tuo mun ajatusmalli perustuu siihen teoriaan että energia on periaatteessa häviämätöntä, ei edes pysty katoamaan minnekään, muuntaa korkeintaan muotoaan.

        Minulla ei ole teoriaa, on vain kokemus. Sen lisäksi vanha sukulainen kertoi kokeneensa saman tietoisuuden humahduksen, kun veljensä kuoli sodassa. Sen lisäksi hän kertoi ettei siitä saanut puhua, koska se oli jotenkin vasten uskonnon käsityksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole teoriaa, on vain kokemus. Sen lisäksi vanha sukulainen kertoi kokeneensa saman tietoisuuden humahduksen, kun veljensä kuoli sodassa. Sen lisäksi hän kertoi ettei siitä saanut puhua, koska se oli jotenkin vasten uskonnon käsityksiä.

        Aha, no nyt ymmärrän, vanha kansa on puhunut joskus etiäisistä eli voimakkaista ennakkoaavistuksista ja sen ajan tulkinnan mukaan nekin ovat olleet asioita joista on ollut parempi olla hiljaa, niiden olemassaoloa kun ei uskonnon avulla ole pystytty todistamaan ja sen takia automaattisesti tuomittu luonnottomiksi pahojen voimien aikaansaannoksiksi.
        Jotain tällaista...


    • Anonyymi

      Elämässä on paljon mysteerejä. Mutta kyllä minäkin kallistun rakkauteen, kun puhutaan elämän suurimmasta mysteeristä.

      Se vaan on, vaikka ei haluttaisi sen olevan. Ja silti halutaan. Eikä haluta. Ja silti halutaan... :)

      • Mihin se haluamisen ja ei-halumisen kierre oikein päättyy? Rakkaus vaan ON, se on päivän selvää. Se ON, haluaa tai ei. Kaksi ihan eri asiaa siis, ehkä.

        Toinen asia on miksi sille ei antaudu, ja ylitä esteitä, jos se tunne on kerran niin painava ja pakottava tunne… ? Johtuuko se siitä, ettei Ihminen ei vaan aina pysty, vaikka haluaisi tai toinen ei vaan pysty, vaikka itse haluaisi. Silloin ei auta kuin yrittää tulla toimeen sen pienen ihmisen sisällä elävän suuren rakkauden kanssa niissä oloissa missä elää. Ihan perussettiå elämässä. 😂


    • Miksi elämää eläjä muistaa menneisyyden mutta ei tulevaisuutta.

      • Anonyymi

        Minä voin ehdottaa ratkaisua tähän mysteeriin. Aivot ei voi muistaa sitä mitä ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin ehdottaa ratkaisua tähän mysteeriin. Aivot ei voi muistaa sitä mitä ei ole tapahtunut.

        Mikä ero on sillä mikä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan? Kumpikaan ei tapahdu juuri nyt. Kaikki mikä tulee tapahtumaan, tapahtuu yhtä vääjäämättömästi kuin kaikki se mikä on tapahtunut.

        Elämä tuntuisi aika erilaiselta, jos ei lainkaan muistaisi miten tähän on tultu, mutta olisi koko ajan tarkentuva käsitys siitä mihin on menossa.


    • Anonyymi

      Ajatus, kaiken takana.

    • Anonyymi

      Ihmisen henki, eläimen henki, kasvin henki. Mihin ne katoavat, ettemme enää voi kokea keskustelevamme kenenkään elävän kanssa, niin kuin me sen ajattelemme jonkun fyysisen kanssa?

    • Anonyymi

      Onko se totta, vai pitäisikö ajatella ihan itse? Ristiriidassa ovat melkein kaikki syvälliset asiat ja elämän opit jotka opetetaan pienelle lapselle. Aamiainen ei ole päivän tärkein ateria. Skippaa se ja syö vasta siinä klo 11-12 maissa.

    • Rakkaus, parisuhteet, ihmisen kaipaus toisen luo ja kun monet näin tuntevat niin miksi sinne toisen luo voi olla niin vaikea joskus löytää.😊.

      • Anonyymi

        Entä kaipuu grillille rasvamätön pariin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä kaipuu grillille rasvamätön pariin?

        No mulla ei sellasta kaipuuta oo mutta sellanen olis helppo ratkaista joten en sinuna hirveesti siitä murehtis.😄.


    • Anonyymi

      Nyt ei jaksa syvällisesti ajatella, joten vastaan tässä vaan seuraavan asian.

      Suomi24 ..

      Kauniita unia ihan joka ikiselle joka tämän lukee.

      Ps. Pieni pyyntö, sanokaa jotain mukavaa teiän tärkeelle tyypille!! 💜💙💚💛🧡❤

    • Anonyymi

      Toinen.

    • Anonyymi

      Homo

    • Anonyymi

      Olette kaikki tärkeitä,

      N

    • Anonyymi

      Ihmisen oma tietoisuus, eli minuus. Miten voi kokea olevansa minä itse? Tämä on käsittämätöntä, vaikka useille ihmisille itsestään selvää.

      Olen pohtinut asiaa koko elämäni ja alkanut hiljalleen ymmärtämään.

      • Anonyymi

        No niiiin. Juurikin niin.


    • Anonyymi

      Yksi elämän suurimmista mysteereistä minulle on ihmisten haluttomuus oppia. Ihmiset haluaa tulla opetetuiksi eikä oppia. Se on luonut elämään paljon turhia opettajia. Ja opettamaan pyrkivät aina ne, jotka eivät itse osaa.

      Kun joskus on erehtynyt katsomaan joitakin tosi-tv ohjelmia, olen ihmetellyt suuresti, että mihin nämä aikuiset ihmiset on käyttänyt elämäänsä ja aikaansa? Ne on vaan ollut, ei elänyt elämäänsä. Ja sitten jossain vaiheessa kun oleminen ei enää riitä, he menevät telkkariin ja pyytävät opetuksia asioista, mitkä olisivat hereillään ollessaan voineet oppia itse, joltakin sellaiselta joka ei ole opettamaan kelvollinen. Joltakin sellaiselta, joka ei ymmärrä mikä ero on oppimisella ja opetetuksi tulemisella. Sellainen ei voi opettaa mitään muuta kuin opetetuksi tulemista, koska ei itsekään mitään muuta tiedä.

      Kyllä se suurin mysteeri on lopulta itse ihminen. Se on vaeltanut maapallolla hyvin kauan, mutta ei vieläkään tunne omaa ihmisyyttään. Eikä tällä menolla ikinä opikaan tuntemaan.

      • Anonyymi

        "Voi näitä hyviä! - Hyvät ihmiset eivät ikinä puhu totta; oleminen tällä tavalla hyvä on hengen sairautta.

        He antavat periksi, nämä hyvät, he alistuvat, heidän sydämensä toistaa kaikuna, heidän sisimpänsä tottelee kaikkea: mutta joka tottelee, se ei kuuntele itseään!

        Kaiken, mitä hyvät sanovat pahaksi, täytyy tulla yhteen, jotta syntyisi yksi totuus; oi veljeni, oletteko tekin tarpeeksi pahoja tälle totuudelle?

        Tyhmänrohkea uskallus, pitkällinen epäluulo, julma ei, mässäily, viilto elävään- kuinka harvoin tämä tulee yhteen! Mutta sellaisesta siemenestä totuus siitetään!

        Tähän asti rinta rinnan huonon omatunnon kanssa on kasvanut kaikki tietämys. Särkekää, särkekää, te tiedon etsijät minulle nämä vanhat taulut!"

        Kirjoitettu joskus 1880-luvulla.


    • Anonyymi

      kun lasittanut tietyokoneen tekemään tuollaisiakin nimiä, niin, voi tehdä juttuja, joika obvsat hassdsujakin sitten


      Hondis.

    • Anonyymi

      Olemassaolomme ja mikä meidät on luonut.

    • Anonyymi

      Jozs haluaa oikeazstri mennä asumaan johkin paikkaan missä voi suuri kuu loistaa ja kummitusmainen paikka niin...

    • Anonyymi

      jooh voizi olla kammotava juttu joku Haasveilija tuijottaiszi naamaan kun itse odottamassa jännittävästi jotain szelviytyjä-ohjelmaa

      • Oisko tuo nyt niin kammottava kokemus jos nätti silmäpari ottaisi vähäsen katsekontaktia 🙂


    • Anonyymi

      ölä siis tee tuollaista, tytöt: herä'tät poikakaverin näin: laittaa naaman suoraan eteen, niin silloin poika ajattelee että hoh joku kummitusjuttu herätti minut

    • Anonyymi

      aqika pelottaqvaakin voisi ollaw joku kummitusnaama jos herättää toisen.

    • Anonyymi

      Rakkaus tietysti. Mutta myös täydellinen ajoitus. Suomenkielinen rock, pop ja iskelmämusiikki, mahtilyriikat.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Varmaan se on maapallo, muualla avaruudessa ei kuulemma ole elämää:)

      AV

    • Anonyymi

      Se miten aivot voi luoda tunteen siitä, että joku ottaa sinua kädestä kiinni ja se ote on täyttä rakkautta ja hellyyttä. Vaikkei samassa tilassa ole ketään muuta kuin kokija itse. Se kosketus on kaikenlävistävää ja tuntuu todella puhtaalta, vilpittömältä ja avoimelta.
      nainen, 48

    • Anonyymi

      Tunteet yleensäkin, rakastuminen. Ei liity rakkauteen, mutta miten voikaan ihmisen sydän muljahtaa joka kerran kun edes aistii toisen läsnäolon samassa tilassa. Sydän lyö tuhatta ja sataa eikä auta kuin edes vähän yrittää olla normaali. Tuntee kun toinen on väkijoukossa, katse löytää tahtomattaankin. Itse tunteisiin ole ollut vaikuttamassa eikä tiedostaen pannut merkille toista sen kummemmin kuin muitakaan. Mistä ihmeen galaxista ne tunteet tulevat. Niin suuri mysteeri eikä vuosiin ole lakannut vaikka kuin tahtonut.

    • Anonyymi

      Öö. sähkölasku.

    • Anonyymi

      Miksi sirppi ja vasara on OK mutta hakaristi ei?

      Miksi on OK olla Maolainen mutta ei Aatulainen?


      Stalinismiki on ihan OK... Stalin oli ihan kiva kaveri.


      :D

      - KonnaKettu

    • Anonyymi

      Itse elämän suurin mysteeri voi olla se ajatus missä elämän antanut ottaa sen myös myöhemmin pois?

      Uljas universumi sarjassa kerrottiin mahdollisuus jossa elämän maapallolle toi joku iso kivi toisesta ulottuvuudesta. Kuusta on löytynyt kivi joka on ollut maapallolta lähtöisin, maasta on löydetty Marsista ja kuusta lähtöisin olevia kiviä.
      Asteroidin osuessa maan kamaraan voi elämä jonka nyt tunnemme kadota, se kuitenkin jatkaa sitkeästi eteenpäin maa-aineksissa pitkin avaruutta kunnes tömähtää takaisin maan pinnalle alkubakteerien muodossa.

      Mielenkiintoista.

      Sama mielenkiinto heräsi ajattelusta "merenpinta kohoaa" ihmisten toiminnan seurauksena. Kummasti se on kohonnut jo 10 000 vuotta. Merenpohjasta ovat sukeltajat löytäneet asutuksia ja kaupunkeja ajalta 2000-3000 vuotta ennen ajanjaksomme alkua. Miten ne olisivat nyt meren pinnan alla jos ei merenpinta olisi ollut jatkuvassa nousussa myös ajalla 2000 vuotta ennen ja jälkeen ajanjaksomme alun? Ei siis mitään uutta auringon alla.

      AV

    • Anonyymi

      Sem mistä tänne elämään on heitetty ja se mitä kuoleman jälkeen tapahtuisi.
      Ei ihminen mietisi tällaisia asioita, jos kaikki vaan katoaa kuoleman jälkeen, ei ihmisen päähän olsii edes laitettu, että ihminen alkaisi potimaan tällaisia asioita, vaan ihmien eläiai kuin sumussa, kunnes kuolema koittaa.
      Onko ainuttakaan ihmistä, joka ei miettisi elämän tarkoitusta ja sitä mitä kuoleman jälkeen on edessä.

    • Anonyymi

      Niin, älykkyys alkaa siitä kun ihminen itse tajuaa oman tyhmyytensä..


      Prinsiman.... yeah well, toimii hyvin tuo nimitäjä-juttu, koodasin joo mökin rauhassa tuota vawnhaani uusin, tekee hauskoja nimiä..

    • Miten ihminen voi pieraista paskahädän ohi.

    • Anonyymi

      ..palmies.... manman...demasi...

      Jooh tiesin että tarvitsen tuollaisen koneen jotta pystyn koodaamaan hyvin mökkien pimeydessäkin niin HP:n Probook, ei pelaamiseen kovin hyvä vain tuottavaan toimintaan hyvä, sinänsä, ei tuolla pysty pelaamaan uusia pelejä, erilaiseeen käyttöönkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe