Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rakkauden syvin olemus?
Ei ihan pieni kysymys.
Rakkaus.
Olen itse ehkä jopa saanut kunnian kokea sitä.
Aitoa pyyteetöntä rakkautta.
Joudun kertomaan tarinan kymmenen vuoden takaa.. ja tiedän jo nyt, että tämä tulee sattumaan minua - ja paljon.
Perinteinen.. menin ihastumaan työkaveriin.. ensimmäisestä katseesta .. siis ensimmäistä kertaa kun silmämme kohtasivat, tunsin kuinka sähköiskut iskivät lävitseni. Se tuntui pistelyltä kehossani. Koko muu maailma katosi ja oli vain me kaksi. Ei mitään muuta. Hän ja minä..
Noh.. olimme tietty molemmat varattuja, enkä tiennyt oliko hänellä tunteita minua kohtaan.
Kärsin pitkään ihastumis-/ rakastumis vaihetta. Kunnes totesin että hittolainen minähän rakastan sitä miestä. Annoin itselleni luvan rakastaa ja päästin hänestä irti.
Lopetin typerän haaveilun hänestä tai meistä, nautin vain tunteesta jonka rakkauteni häntä kohtaan antoi.
Emme ole edes koskettaneet toisiamme ja silti yhä rakastan häntä. Ensisilmäyksestä lähtien.
En halua häntä, mutta haluan rakastaa häntä ainiaan. Pyyteettömästi.
Aito ja pyyteetön rakkaus. Sanoisin, että rakkauden syvin olemus.
09.09.2023 10:38
Mutta puhdas ja pyyteetön rakkaus on olemassa. Aina. Vaikka sitä ei löytäisikään.
09.09.2023 10:17
Höpö höpö.
Aito rakkaus ei kuole koskaan. Edes yksipuoleisena.
09.09.2023 10:16
Musta piti tullakin pöndeläinen..
09.09.2023 10:04
Kyllähän aivot on naisen tärkein sukupuolielin. Jos sitä ei stimuloi, niin se on voi, voi.
09.09.2023 10:04
Uskon tuon. Ihan selvältä tuo vaikuttaa.
Vanhanaikaista on sanoa, että energia olisi ikuista. Kaikki hiipuu ja vähenee tuntuu loogisemmalta.
09.09.2023 10:02
Niin.. ihmisiähän me vain ollaan. Sukupuoleen katsomatta. Se tulisi muistaa.
09.09.2023 09:59
Noin juuri. Antaa niiden ärsyyntyä. Se on jokaisen oma ja henkilökohtainen viesti siitä, ettei oma elämä ole ihan täysin ehkä omilla sijoillaan.
Ärsyyntyminen on viesti. Että itse joutuu muuttamaan itseään, jos ei halua olla ärsyyntynyt.
Minulla oli työkaveri, jota en vain voinut sietää.. ärsyynnyin kaikesta mitä hän sanoi tai teki. Kärsin siitä ärsyyntymisestä ihan hitosti, kunnes tajusin, että vika oli minussa itsessäni ja suhtautumisessani.
Lopulta muutin tapaani suhtautua häneen ja ärsyyntyminen loppui. Vika siis oli minussa.
Minä arvostan suuresti aitoutta ja rehellisyyttä. Tuo työkaverini oli feikkaava valehtelija, jolla oli tapana mielistellä ja kopioida muiden tekemisiä sekä sanomisia.
Opin ymmärtämään, että hän oli vain sen kaltainen itsessään ja omalla kehitysasteellaan ihmisenä. Se, etten sietänyt hänen epäaitouttaan oli puhtaasti minun ongelmani.
Niin meillä on omanlaiset energiat kaikilla. Olen jopa ihastunut ihmisiin energioiden perusteella. Sekä miehiin, että naisiin. Tulee sellainen wau-efekti..
Me ei olla paljon jubailtu, mutta sinun energiat tuntuvat myös hyviltä. Tunnut aidolta. Noin palstan välityksellä. Ja se on paljon se.
09.09.2023 09:58
No.. mä taisin ajatella kyllä yhtenä jättipossuna sinua...
09.09.2023 09:41
Juu.. tuo on hieman käsittämätön seikka.
Villinä veikkauksenani onkin jonkinlainen väliintulo ihmisen historiassa.
Koska, oikeasti, miksi me? Apinat?
09.09.2023 09:40
Noh, ennenkuin vaihdat ruokavaliota tyhmien palstapuheiden takia, ota itse selvää noista jutuista.
Minä en jättäisi kyllä hyvää, tuoretta munkkipossua syömättä jonkun hitsin epämääräisen palstakirjoituksen takia paksusuolen värekarvoista.
Elämä on lyhyt, siitä pitänee nauttia niin kauan kuin sitä kestää.
09.09.2023 09:37
No.. voihan asian noinkin ymmärtää.
Henkilökohtaisesti en pyri mihinkään porukkaan.. olen vain mä ja ihmisiä siinä sitten ympärillä.
Tarve kuulua johonkin porukkaan.. no mä olen kasvanut moisesta jo ulos aika päiviä sitten.
Nähdäkseni vain vahvat ja itselliset voivat muuttaa yleisiä mielipiteitä.
Nuorempana, varsinkin naisilla on tapana porukoitua. Se kertoo vain itsellisyyden puutteesta ja laumasieluisuudesta. Mutta se on osa ihmisen kasvutarinaa. Meistä jokainen kuitenkin kuolee yksin..
09.09.2023 09:33
Niin.. voipi olla.
09.09.2023 09:26
Itse olen maustettujen rommien ystävä. Nykylainsäädännössä niitä ei kai saa enää rommeiksi kutsua. Ovat ilmeisesti juomasekoituksia..
08.09.2023 20:40
No.. mitä vittua..?
Mä jo suunittelin elämääni vanhana ja yksinäisenä. Eipä näyttänyt yhtään pahalle suunitelmani. Eli onx pakko, jos ei halua?
08.09.2023 20:24
Se on myös totta, että ihminen on kaikessa monimuotoisuudessaankin yksinkertainen.
08.09.2023 20:21
Et tee sinäkään pojillesi elämästä helppoa.
Ymmärräthän että otat riskin, että lapsukaisesi saattaa joutua kiusaamisen kohteeksi jos parahtaa itkemään kaveriporukassa..
Silti mielestäni olet oikeassa. Äidinmaidossa opetetaan, että pojat on poikia ja se, että pojat ei itke.
Niin kauan,kun äidit opettaa pojilleen tuommoista sontaa, niin kauan sitä pitää sietää.
Onneksi muutosten tuulet ovat vahvoja ja sinun kaltaisiasi on. Vahvoja äitejä.
08.09.2023 20:20
Ettei kukaan homo tai bi-mies vahingossakaan lähesty sinua..
08.09.2023 19:52
Ei tuo ole mikään mysteeri.. todistettu fakta.
08.09.2023 19:51
Että kun oikeasti jos laitat sit kyltin kaulaan, jossa julistat olevasi hetero..
08.09.2023 19:48
359 / 799