Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä tykkäsin siitä Ruokaboxista. Vaihtelua jo niin rutinoituneisiin ruokiin. Ja se helppous.. aah, miten helppoa se olikaan.
08.09.2023 17:09
Okei.. en mä ala paksusuolen värekarvoista sun kanssa väittelemään.. peace. ✌️
08.09.2023 17:07
Kertaalleen jäätynyt olut maistuu huonommalta. Eikä mulla nyt ole mitään hyvää olutta. Ostin sixpackin jos vaikka haluan saunoa tänään. Siihen sopii hyvin laageri.
08.09.2023 17:05
En tiedä. Sun pitänee selvittää..
08.09.2023 17:00
No .. eivät olleet kerenneet jäätyä vielä.
Tuosta räjähdyksestä tuli mieleen kun kerran olin ostanut alkoholitonta shamppakaljaa.. siinähän oli sellainen korkkinen korkki.. ja mä kun ajattelin että se pysyisi siinä pullossa.
Makoilin sängyllä ja mitä lie tein, kun kuului kamala pamaus ja rysähdys jääkaapista.
Hitto mikä sotku!
Olin laittanut sen avatun shamppakaljapullon lappeelteen hyllylle ja se oli pamauttanut sen korkin irti. Ja sitä sokerista litkua oli kaikkialla.
Jotenkin olin ajatellut, että se kun oli alkoholitonta, että se toimisi kuin limppari. Ehei.. ei tietenkään. Se toimi kuin shamppanja.
No.. vahingosta viisastuu.
08.09.2023 16:59
Paree siis sairastaa kokonaan pois ennen kotiopaluuta. Iäkkäät kun ei välttis kestä noita viruksia kovin hyvin.
Hyvä kuulla että voit jo paremmin. Uni on tärkeä elementti paranemisprosessissa. Se palauttaa. Joten nuku hyvillä mielillä. Saat olla "laiska" ihan luvan kanssa.
08.09.2023 16:49
Hitto! Mä olen unohtanut olueni pakastimeen.. !!!
08.09.2023 16:44
Ulkoista koko aterian suunnittelu.
Meillä oli aikanaan samaa ongelmaa ja otettiin Ruokaboxi yritykseltä aina viikko kerrallaan ruokalähetys ja reseptit.
Suosittelen. Yrityksiä on muitakin, jos juuri tuo kyseinen firma ei toimi alueellasi.
Kohtuuhintainen ja vapaasti valittavissa. Tutustu ihmeessä.
08.09.2023 16:37
No lähetän vielä hyvää mieltä ja toivotukset paranemisesta. Jopa pikaisesta paranemisesta.
Lenssu osaa olla harmillisen ikävää.. mutta sinulla on kaikki rakkaat.. öhöm.. siis korjaan..
kaikki palstalaiset piristämässä sinua.
Joko alkaa vointi tasaantua?
08.09.2023 16:24
En suinkaan kokenut mielipidettäsi omani arvosteluna. Eriävänä vain.
Mielestäni on vain hyvä juttu, jos joku uskaltaa rohkeasti olla omaa mieltänsä. Ymmärsin kyllä että ei sinuakaan haittaisi, mutta et olisi vapaaehtoisesti kyseisen henkilön kanssa tekemisissä..
Minä yritän olla määrittelemättä ihmisiä työn perusteella. Mitä jos OF tili onkin vaikka origamien tekoon suunnattu..
Epäilisin kyllä, että ei, mutta se olisikin toissijainen asia.
Jotkut on siunattu hyvällä kropalla ja ulkonäöllä.. mielestäni ei ole yhtään epäsopivaa tienata niillä. Tosin sellaiset ihmiset kovin usein ovat hyvinkin tiedostavia asianlaidasta ja kovin ulkonäkökeskeisiä. Sellaiset ihmiset eivät minua kiinnosta.
Eli siis joka tapauksessa sulkisin sen tyypin ihmisen pois elämästäni pelkän stereotypian vuoksi. Jos tapaisin ihmisen joka on aito ja välitön, en tosiaan välittäisi siitä, mitä hän tekee työkseen. Oli se sitten OF tai taloushallintoa.. yksi hailee.
08.09.2023 16:18
No luonnolliset kaasupäästöt ovat ihan luonnollisia.. vai eikö muorisi kestä piereskelyä saman peiton alla? :)
Samalla tavalla se muorisikin piereskelee. Ihminen (sukupuoleen katsomatta) päästää keskimäärin 27 farttia päivässä..
08.09.2023 16:03
No höh. Minä voisin niin mielelläni käydä sinulle kaupassa.. vaan kun en voi, mutta olen hengessä mukana.
Mulla itselläni kun on aina apu naapurissa, niin ei tule onkelmia. Koronassakin ollessani sain kauppa-apua.
Itsekin tarjouduin yläkerran mummolle kauppa-apulaiseksi siiheen pahimpaan korona-aikaan. Mutta hän halusi käydä itse. Kai se oli hänelle se päivän kohokohta kun pääsi kauppaan.
Toki jos olet varoissasi, niin kotiinkuletukset toimii..
08.09.2023 15:59
Eiku epsoolainen.. pöndellä ollessani olin statilainen. Asuin Pasilassa ja kävin emäntäkoulua Oulussa päin..
08.09.2023 07:54
Ole mitään vaihtanut...
08.09.2023 07:52
Hyvä että sait levättyä. Lepo tekee ihmeitä.
Ny mua kiinnostaa .. kävikkö nää yökaupassa? Vai vieläkö kärvistelet pahan kakun varassa?
08.09.2023 07:50
No .. tokaises nyt rohkeasti vaan.
Ei täällä ole tapana kiusata. Tai.. no.. eimepurematta niellä.. :D
07.09.2023 23:59
No minä en ainakaan ole loukkaantunut. Ihan ehjä olen. Jos kyse oli siitä ohjelmointiviestistä, olin lähinnä hieman närkästynyt. Mutta se meni ohi, kun puhkuin ja puhalsin kuin iso paha susi. :)
07.09.2023 23:56
Saitko nukuttua?
07.09.2023 23:49
Viileässä on mukavampaa lämmitellä saman peitteen alla. Hyvä syy mennä iholle...
07.09.2023 23:48
Kyllä.. niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Fanuc ohjelmointi on eri komentosarjojen ja koodien yhdistelemistä. Lisättynä makroilla, jotka myös on koodien avulla.
07.09.2023 23:45
361 / 799