Entäs sitten jykevät..

Anonyymi-ap

..p..t, mitä mieltä? Nykyäänhän on naisilla muotia pumpata jykevät p..t, onko hyvä? Itse en ole niin valtavan jykevien perään, naisellisen pyöreitä muotoja toki pitää olla mutta sellainen sopiva kera hoikan uuman on hyvä, ylikorostetun jykevä voi näyttää jopa vähän koomiselta.

-harmoseikirj-

41

347

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppu kuin peppu. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmannelle kelpaa isäukkokin.

    • Joo, siis samaa mieltä. Ei sellainen jokasuuntaan massiivinen peppu oo minkään näköinen.... Mutta ei ne kaikki kai pumppaa sitä, vaan käyttävät jotain toppauksia ja muotoilevia alusvaatteita.

      Mutta en tiedä mistä sellainen muoti on saanut alkunsa? Kaikkea sitä onkin?

    • Anonyymi

      Jykevät kulmahampaat kuin vampeilla, vampyyyreilla.

    • No ne fyllinkiä täyteen pumpatut on kyllä koomisia,
      Niinku Aku Ankkoja tai vaippapöksytaaperoita,

      Kai täsä perseistä puhuttiin🤔

      • Anonyymi

        Persuista siinä haaveillaan.


    • Anonyymi

      Mutta kannattaa pitää hampaat kunnossa jos on rahaa sellaiseen, ikävää kipua jos tulee niistä.

      niin eivät tytöt ymmärrä jos jotain ohjelmointijuttuakin yrittää selittää, koska heidän älykkyys...

      • No voi sun vetelät!
        Mikä sä olet sanomaan että älykkyys on sitä että tajuaa ohjelmointijuttuja.

        Sä voit työntää ohjelmointijuttusi sinne minne ei aurinko paista. Ja syvälle.

        Minä en ymmärrä itsekään sun ohjemointijutuistasi, mut kyllä mä yhden ohjelmointikielen osaan. Ja se on Fanuc.
        Ja se on kuulemani mukaan kuin ohjelmoisi hexaa.. vaikka en ite tiedä mitä hexa on. Silti saan työstökoneen tekemään vaikka ja mitä. Koodipohjaisella ohjelmoinnilla.

        Ja väität, että "tytöt" on tyhmiä, kun eivät osaa ohjelmointia..

        Mä sanon että PAH!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No voi sun vetelät!
        Mikä sä olet sanomaan että älykkyys on sitä että tajuaa ohjelmointijuttuja.

        Sä voit työntää ohjelmointijuttusi sinne minne ei aurinko paista. Ja syvälle.

        Minä en ymmärrä itsekään sun ohjemointijutuistasi, mut kyllä mä yhden ohjelmointikielen osaan. Ja se on Fanuc.
        Ja se on kuulemani mukaan kuin ohjelmoisi hexaa.. vaikka en ite tiedä mitä hexa on. Silti saan työstökoneen tekemään vaikka ja mitä. Koodipohjaisella ohjelmoinnilla.

        Ja väität, että "tytöt" on tyhmiä, kun eivät osaa ohjelmointia..

        Mä sanon että PAH!

        höpö en tarkoittanut että jokainen yliopiston tyttö olisi tygmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        höpö en tarkoittanut että jokainen yliopiston tyttö olisi tygmä

        No mä ny en ole amista pidemmälle lukenut. Ja silti osaan ohjelmoida sorvin. Niin osaa moni mieskin, mutta kun mä en ole mies. Enkä edes tyttö. Olen aikuinen nainen ..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No voi sun vetelät!
        Mikä sä olet sanomaan että älykkyys on sitä että tajuaa ohjelmointijuttuja.

        Sä voit työntää ohjelmointijuttusi sinne minne ei aurinko paista. Ja syvälle.

        Minä en ymmärrä itsekään sun ohjemointijutuistasi, mut kyllä mä yhden ohjelmointikielen osaan. Ja se on Fanuc.
        Ja se on kuulemani mukaan kuin ohjelmoisi hexaa.. vaikka en ite tiedä mitä hexa on. Silti saan työstökoneen tekemään vaikka ja mitä. Koodipohjaisella ohjelmoinnilla.

        Ja väität, että "tytöt" on tyhmiä, kun eivät osaa ohjelmointia..

        Mä sanon että PAH!

        Suuren närkästyksesi keskellä 🙂 ajauduin muisteloihin ja muistin että joskus vuonna kivi ja kirves tuli työstökonenohjelmointia opeteltua, fanuc oli ainakin yhdessä härvelissä 🤔.
        Taisi olla tasojyrsin...No rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että kielet ovat aika eroavaisia siirryttäessä koneohjelmoinnista ohjelmistojen käyttämiin kieliin, joita opettelemaan olen ollut laiska. Jotain tuntumaa kyllä löytyy.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Suuren närkästyksesi keskellä 🙂 ajauduin muisteloihin ja muistin että joskus vuonna kivi ja kirves tuli työstökonenohjelmointia opeteltua, fanuc oli ainakin yhdessä härvelissä 🤔.
        Taisi olla tasojyrsin...No rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että kielet ovat aika eroavaisia siirryttäessä koneohjelmoinnista ohjelmistojen käyttämiin kieliin, joita opettelemaan olen ollut laiska. Jotain tuntumaa kyllä löytyy.

        Kyllä.. niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Fanuc ohjelmointi on eri komentosarjojen ja koodien yhdistelemistä. Lisättynä makroilla, jotka myös on koodien avulla.


    • Anonyymi

      Iso perse vois olla hyvä jos joutuu istumaan paljon kylmällä kivellä.
      Eli nykymaailmassa tarpeeton.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      ajattelin itse että hyvä jos on jotain tuollaisia kipulääkkeitä varallaskin sitten

    • Mielummin muhkumpi kun luiseva. Mä en tykkää naisilla enkä miehilläkään olemattomista perskannikoista, niin että housunperseet lököttää tyhjyyttään. Ei helvetti.

      • Jaaha, ylläpidon silmät ei kestänyt kaunista naiskehoa. 🤣

        No, Tinzellä on herkku kroppa. Ja peppu, söisin vaikka raakana.


      • Huitale kirjoitti:

        Jaaha, ylläpidon silmät ei kestänyt kaunista naiskehoa. 🤣

        No, Tinzellä on herkku kroppa. Ja peppu, söisin vaikka raakana.

        No joo siinä naisessa on kyllä tavaraa. Ei niinkö liian laiha..👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No joo siinä naisessa on kyllä tavaraa. Ei niinkö liian laiha..👍🏼

        Siinä on just sopivasti, ei yhtään liikaa eikä liian vähän. 🥰


      • Huitale kirjoitti:

        Siinä on just sopivasti, ei yhtään liikaa eikä liian vähän. 🥰

        Samaa mieltä😍


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Samaa mieltä😍

        Paha siitä on eri mieltäkään olla. 😉😜


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jaaha, ylläpidon silmät ei kestänyt kaunista naiskehoa. 🤣

        No, Tinzellä on herkku kroppa. Ja peppu, söisin vaikka raakana.

        Kun pistää kuvahakuun niin joo, osassa kuvista lähes normaali peba mutta joissakin näyttää melko isolta ja omituisesti kuvista ainakin puolessa tinzellä näyttää olevan selkä notkollaan ja se peba puoli metriä muuta kroppaa taaempana, joskun vanhemmiten voi näyttää omituiselta sellainen jatkuva pyllöttäminen, kehtaisiko kauppaankaan lähteä tinze-emännän kanssa kun se kulkisi niin omituisesti :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun pistää kuvahakuun niin joo, osassa kuvista lähes normaali peba mutta joissakin näyttää melko isolta ja omituisesti kuvista ainakin puolessa tinzellä näyttää olevan selkä notkollaan ja se peba puoli metriä muuta kroppaa taaempana, joskun vanhemmiten voi näyttää omituiselta sellainen jatkuva pyllöttäminen, kehtaisiko kauppaankaan lähteä tinze-emännän kanssa kun se kulkisi niin omituisesti :D

        -harmiseikirj-

        Kehtaisi toki, hänen kroppa päihittää missi kaveriensa mennen tullen. Tatuoinnit nyt ei mitään nättejä hällä ole, mutta jos niitten ohi katsoo niin nainen on kyllä mun silmään karkki. 😊🍬


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jaaha, ylläpidon silmät ei kestänyt kaunista naiskehoa. 🤣

        No, Tinzellä on herkku kroppa. Ja peppu, söisin vaikka raakana.

        Minä mies oksentaisin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Siinä on just sopivasti, ei yhtään liikaa eikä liian vähän. 🥰

        Ruma on.sanoo tavallisesta pepusta tykkäävä hemmo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä mies oksentaisin.

        Yleensä oksentelun jälkeen olo kohenee. 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pistää kuvahakuun niin joo, osassa kuvista lähes normaali peba mutta joissakin näyttää melko isolta ja omituisesti kuvista ainakin puolessa tinzellä näyttää olevan selkä notkollaan ja se peba puoli metriä muuta kroppaa taaempana, joskun vanhemmiten voi näyttää omituiselta sellainen jatkuva pyllöttäminen, kehtaisiko kauppaankaan lähteä tinze-emännän kanssa kun se kulkisi niin omituisesti :D

        -harmiseikirj-

        Ei kehtaisi. Luonnonoikulta näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruma on.sanoo tavallisesta pepusta tykkäävä hemmo.

        Makuasia. Turha tästä on naamaansa nyrjäyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruma on.sanoo tavallisesta pepusta tykkäävä hemmo.

        Ruma? Täyteläisempi kuin useimmat, mutta täytyyhän twerkkaajalla olla mitä twerkata ja tuumipa mikä tuntuma 😋


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Ruma? Täyteläisempi kuin useimmat, mutta täytyyhän twerkkaajalla olla mitä twerkata ja tuumipa mikä tuntuma 😋

        Mielenkiintoista nähdä miltähän tuo vanhempana näyttää ja kun ei enää aktiivisesti treenaa. Valahtaako peppu polvitaipeisiin ja muhkuroituu selluliitista, no onhan sitä jo nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista nähdä miltähän tuo vanhempana näyttää ja kun ei enää aktiivisesti treenaa. Valahtaako peppu polvitaipeisiin ja muhkuroituu selluliitista, no onhan sitä jo nyt.

        No joo, onhan tuossa tietysti eroa jos vertaa urheilijan pehvaan, myönnetään


    • "Ylikorostetun jykevä" tarkoittanee massiivipakaroita, jotka ovat järkyttävän rumia. Niitä ei saa aikaan "pumppaamalla" vaan pitää piikittää estrogeenia ja/tai käydä kirurgin veitsen alla.

      • Anonyymi

        Hyiiii !


    • Noh joo jos vyötärö on kateissa niin ei siinä tämä naisen kaunein ruumiinosa 🙂 pääse oikeuksiinsa, hiukan täyteläinen muodokas just fine. Lihaksikaskin...

    • Anonyymi

      Kokeile Magic-kondomia.

      Tuollainen juttu huvittavakin sanonta että jos käskee eli määrää tietokoneensa tekemään erilaisia juttujsaan.

    • Anonyymi

      Kouluta Komentajasi itse.

    • Anonyymi

      Kyllähän sopusuhteinen kroppa on usein viehättävämpi kuin jollain tavalla epäsopusuhtainen. Tosin liian täydellinen on silmääni tylsä, enkä pitäisi kaikista kohtaa kulaisen leikkauksen mittasuhteita noudattavaa yksilöä erityisen kauniina, vaan lähinnä mitäänsanomattomana. Makuasioitahan nämä ovat.

      Sitten täytyy tietysti pitää mielessä se, että eipä sitä aina mittasuhteilleen mitään mahda. Itse en esimerkiksi ahteristani eroon pääse, jollen sitten lakkaa kokonaan liikkumasta. Kai se lihaksisto jossain kohtaa käytönpuutteeseen surkastuisi, mutta ei ehkä kovin nopeasti, kun ei sitä ole koskaan mitenkään erityisesti treenattu ja silti on tuollainen kuin on. Osa meistä nyt on kirottu isommanpuoleisella tarakalla, mutta en mäkään tajua kuka sellasta tietoisesti tavottelee

    • Anonyymi

      Hirvittäviä luonnonoikuilta näyttävät.

    • Anonyymi

      Jykevien reisien on sulauduttava johonkin. Sammakoita en söisi.

    • Anonyymi

      Perse on perse olipa se iso, pieni, littana, lattana, pyöreä, kiinteä, löysä, leveä, kapea..... paskaa se suoltaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän sellainen on hyvin pelottava.

    • Anonyymi

      Nykyisin saa epäillä useamman kohdalla, onko olkatoppaus lipsahtanut p…seen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe