Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toki.
Kaikillahan on täysi oikeus tehdä kuten tykkääpi. Kuten myös sinulla. Jos se ei ole laitonta, se on sallittua.
Minun kanssa saa olla eri mieltä asioista. En todellakaan hae täältä mitään komppauskerhoa.
Minulle olisi ihan fine, sinulle ei. Ja hyvä noin. Eikös?
07.09.2023 23:42
Minulle nuo energiat edustavat toisiaan täydentäviä vastakkain asettelua. Jokaisella kolikolla on kääntöpuolensa.
Jokaisessa yksilössä on täydellinen kombinaatio feminiinistä ja maskuliinista energiaa. Jokaisella on oma kombinaationsa. Yksilöllisesti, sukupuoleen tai ikään katsomatta.
Ei ole yhtään asiaa ihmisessä, jota ei voitaisi tarkastella joko feminiinisestä tai maskuliinisesta näkökulmasta. On kovin yksioikoista laskea vain toisen varaan. Toki on yksilöllisiä kombinaatioita, joissa energia painottuu ääripäähän. Mutta pyrkimys tulisi silti tasapainottaa energiat harmoniaan.
Itse olen toisaalta painottunut hyvinkin maskuliiniseen energiaan, mikä näkyy persoonassani joskus kovin ikävälläkin tavalla. Se saattaakin minua tilanteisiin joissa jopa tietoisesti joudun ruokkimaan feminiinistä energiaa sisälläni ollakseni tasapainossa.
Itse en lähde määrittelemään mitä kumpikaan energioista kirjaimellisesti on, sillä minulle energiat ovat tunteena sisälläni. Kuitenkin pyrin harmoniaan ja tasapainoon.
Minulla on harvinainen kyky. Tai luulisin ainakin sitä harvinaiseksi. Ja se on kyky löytää tasapaino itsestäni. Minulle on sanottu että aurani voi tuntea. Luon omalla energiallani harmoniaa lähiympäristööni. Kuulemma. Mikä tuntuu oudolta.
Mutta ihan suurin erityiskykyni on ärsyttää ihmisiä. Se tapahtuu luonnostaan. Olen se, joka saa ihmiset huomaamaan itsestään sen mikä ärsyttää eniten.
Toisin sanoen olen piikki kaikkien persiissä. Sen minun energiani tuottaa. Ja mä oikeasti viis veisaan siitä.
Sillä ihmisiä ärsyttää eniten toisissa ihmisissä heidän omat puutteensa. Ja heikkoutensa. Tai tarpeensa.
Ahkeraa ärsyttää laiska, älykästä tyhmyys ja viisasta typeryys. Jos kaipaa hiljaisuutta, meteli ärsyttää. Kun taas kaipaa tekemistä - tylsyys ärsyttää. Jing ja jang. Kaikelle on puolensa.
Ärsyyntyminen on merkki siitä, ettei asia ole mallillaan. Ja kun ei voi toista ihmistä muuttaa, onkin ärsyyntyminen jostakin asiasta merkki siitä, että on aika kehittyä ja muuttaa omaa suhtautumistapaansa siihen mikä ärsyttää. Vain siten oikeasti pääsee kehittymään ihmisenä.
Mutta palatakseni harmoniaan.. kun ihminen on tasapainossa energioittensa kanssa, hän säteilee. Harvoin, liian harvoin sellaisen ihmisen tapaa.
Ei ole hyvää ilman pahaa. Ei voi olla elämää ilman kuolemaa. Kuoleman jälkeisyyksiin en ota kantaa, mutta energia ei katoa. Se muuttaa vain muotoaan.
07.09.2023 23:34
Ai minullako?
Pois se minusta.
07.09.2023 22:43
Juu. Pääliset ruskealla, samoin tukipuut ja aitalaudat valkoisella.
No mä pääsen lauantaina maalauspuuhiin.
07.09.2023 21:03
Aih.. no sit se ei tuu kestämään. Tiedät sen itsekin. Seuraavaksi se hajoaa siitä hitsin vierestä. Ikävää, mutta tosi.
Jos nyt sen verran kestäisi, et saisit puitua loppuun. Pidän peukkuja, sillä sayeita on taas tuloillaan ensi viikolla.
Meillä on täällä kans aikataulu, kun taloyhtiön puuhamiesten kanssa pitäisi maalata noita aitoja. Lupasin lauantaina hypätä mukaan hommaan.
07.09.2023 20:46
Nätti biisi ja Lady Gagalla on erittäin hieno ääni. Tykkäsin kovasti.
Niin.. palstalla on ollut kovinkin rauhallista vissiinkin viimeaikoina. Näin olen ymmärtänyt.
07.09.2023 20:41
Joko nyt.. vastahan viime viikonloppuna pussailtiin..
07.09.2023 20:35
Niin sä olet niin kätsy. Kai hehkutit terän ennen hitsausta? Tulee kestävämpi hitsi kuin kylmään metalliin.
07.09.2023 20:34
No voihan vitalis.. saatko varaosaa tähän hätään..?
Sä olet kuitenniin kunnossa, se on tärkeintä.
07.09.2023 20:24
Höpsis pöpsis. Mitään orgioita tähä syssyyn.
Kivaa kevyttä ja vähemmän kevyttä turinointia.
Se on just fine.
07.09.2023 20:21
Heh. Osui ja upposi.
Joko on viljat puitu?
07.09.2023 20:19
Koko ajan ja aina vaan. Elämän tie on yhtä opinpolkua. Ainakin minulle.
07.09.2023 20:17
Juu.. mutta ajoittain harvinaisen tylsä..
07.09.2023 20:15
No.. romanssi on aina romanssi. Mitäpä siitä muuta voisi sanoa..
Mielestäni palsta on ajoittain tylsä. Ei aina.
Ja kivahan se on täällä turista erilaisten ihmisten kanssa.
07.09.2023 20:10
Otetaan henkoset kun ollaan lehmissä..XD
07.09.2023 19:47
Pirsu.. miksei samantien pisuliisa.. :D
07.09.2023 19:40
No mä ny en ole amista pidemmälle lukenut. Ja silti osaan ohjelmoida sorvin. Niin osaa moni mieskin, mutta kun mä en ole mies. Enkä edes tyttö. Olen aikuinen nainen ..
07.09.2023 19:38
Ehkä sulle. Kaikki ei ole noin herkkävatsaisia..
07.09.2023 19:30
Juu.. mulla on pieni ja kompakti puutarha. Just sopiva mulle. :)
Rande aikoo opettaa oikein kädestä pitäen sen hoitamista. Kerran opittu ja sit sen osaa.
07.09.2023 19:25
No voi sun vetelät!
Mikä sä olet sanomaan että älykkyys on sitä että tajuaa ohjelmointijuttuja.
Sä voit työntää ohjelmointijuttusi sinne minne ei aurinko paista. Ja syvälle.
Minä en ymmärrä itsekään sun ohjemointijutuistasi, mut kyllä mä yhden ohjelmointikielen osaan. Ja se on Fanuc.
Ja se on kuulemani mukaan kuin ohjelmoisi hexaa.. vaikka en ite tiedä mitä hexa on. Silti saan työstökoneen tekemään vaikka ja mitä. Koodipohjaisella ohjelmoinnilla.
Ja väität, että "tytöt" on tyhmiä, kun eivät osaa ohjelmointia..
Mä sanon että PAH!
07.09.2023 19:22
362 / 799