Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. 7/12.. kiva makupala..
  2. Jaa .. mä vai? Höh..
  3. Noh.. minä en ole kovinkaan hauska. Itse asiassa olen hyvin tylsä tyyppi. Joten en osaa sinua piristää kuin jaarittelemalla jotakin turhanpäiväistä..

Elämä tosiaan osaa potkia päähän, kokemusta aiheesta löytyy itsekultakin..

Saat olla kiitollinen, ettei sulla ole palleja, sillä kun elämä potkii munille, nii.. se sattuu.
    Mulle auttaa moneen vaivaan ihan vaan kunnon unet. Siitä kun saa kunnon nokkaunet tsi yöunet, alkaa taas päivä paistamaan siihen risukasaankin.

Väsyneenä sitä tuntuu asiat isommilta kuin on. Sitä tuppaa suurentelemaan asioita vääriin mittasuhteisiin.

En tiedä mikä mieltäsi painaa, eikä tarvitsekaan. Sinä kuitenkin elät ja olet, niin ei kaikki ole vielä toivotonta tai mennyttä. Sitä sanotaan, et kuolema korjaa kaiken, mut kyllä se on niin, että vasta sit on kaikki toivo menetetty.

Itse en vällää muutamasta potkusta päähän.. niitä jokunen on tullutkin. Se on osa elämää. Siinä missä ilo ja onnikin. Siitä potkusta pääsee eteenpäin vain ja ainoastaan käsittelemällä sen omassa päässään. Siinä ei auta pakeneminen hauskoihin juttuihin tai vitseihin.

Tilapäisesti pakeneminen on ratkaisu, mutta se ei ole elämän kestävää kehitystä. Fakta on, että elämä potkii ja ensteks joudut käsittelemään sen.
    Se ei ole sinun syysi tai on turhaa kysyä miksi minä.. kaikki saavat osansa ja that's it.

Suru ja pettymys ovat oikeastaan ihan kauniita tunteita kun niiden antaa tulla. Antaa itsenseensä sattua. Kipu ja tuska hellittävät vasta kun ne on käyty läpi. Mutta sen ymmärtääkseen pitää antaa itselleen lupa tuntea.
    Kai tajuat, että olet tunteva olento. Sinähän elät.

Toki voit paeta kipua johonkin pisteeseen asti. Vaimentaa ja piilottaa tunteesi. Paeta. Mutta se tuska jää odottamaan ja nostaa päätään yhä uudestaan. Koska se on jäänyt käsittelemättä.

Kun elämä potkii, on se valinnan paikka.. joutuu ihan itse päättämään miten siihen suhtautuu.

Jos minä tulisin ja potkaisisin sinua yllättäen, miten toimisit? Pakenisitko? Vai puolustautuisitko?
  4. Olen ollut suhteessa raivoraittiiseen ja olen tälläkin hetkellä suhteessa raittiiseen mieheen.
    Ei viinanjuonti tee miehestä yhtään parempaa.