Oletko utelias tyyppi, joka tietää mitä ympärillä tapahtuu?

Anonyymi-ap

33

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuumerkkinä Härkä, planeettana Venus

"Härkä kuumerkkinä on kuin symbolinsa: Vakaa, eteenpäin menevä vastuuntuntoinen puurtaja. Merkki on juuri se henkilö joka jaksaa epäonnistumisistaan huolimatta mennä eteenpäin ja saavuttaa määränpäänsä riippumatta siitä mitkä hänen lähtökohtansa ovat.

Vakaata kulkemista siivittää härän hyvinkin esiintuleva aistillisuuden ja harmonian tarve - Oli kyse sitten asunnon sisustamisesta tai lasten käyttäytymisestä. Härän kanssa kulkea tasaisin askelin.

Huonoina piirteitä vakaan ja selkeän määränpään rinnalle tulee jääräpäisyys: Jos asian voisi tehdä helpomminkin mutta se ei ole härän mieleen, sitä ei tehdä helpommin."

• Samoin oli minullakin

• Mikäli en tietäisi mitä ympärilläni tapahtuu, ottaisin selvää.

"Härkä: .....
      Huonoina piirteitä vakaan ja selkeän määränpään rinnalle tulee jääräpäisyys: Jos asian voisi tehdä helpomminkin mutta se ei ole härän mieleen, sitä ei tehdä helpommin."

Minusta tuo ei ole ollenkaan huono luonteenpiirre, vaan hyvin voimaannuttava ja kerrassaan mainio.

Tuossa kuvauksessa oli enemmänkin tekstiä, mutta poimin sieltä vain parhaan ja oleellisen. 😊

• Minä poimin vissiin kokonaan sen tekstin 😁
        Koska sama 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Minä poimin vissiin kokonaan sen tekstin 😁
        Koska sama 👍

Jeee! Ollaan samikset. 😁

Sinun teksti ilmestyi tuohon samaan aikaan. Olet silti nopeampi. 👍

• tosi.typy kirjoitti:

Jeee! Ollaan samikset. 😁

Sinun teksti ilmestyi tuohon samaan aikaan. Olet silti nopeampi. 👍

Ja tuolla gallupissakin muuten linkitit juuri sen Shania Twainin biisin, mistä pidän eniten 😁👍

• Xena-183 kirjoitti:

Ja tuolla gallupissakin muuten linkitit juuri sen Shania Twainin biisin, mistä pidän eniten 😁👍

Kuules, olisiko tässä nyt käynyt niin, että me ollaan palstailtu samoilla saiteilla jo niin pitkään, että me jo ajatellaankin samallalailla ja fanitetaan samoja asioita? 😂

Ameriikkalaisilla pikkuserkuilla on tapana sanoa: "Great minds think alike".

• tosi.typy kirjoitti:

Kuules, olisiko tässä nyt käynyt niin, että me ollaan palstailtu samoilla saiteilla jo niin pitkään, että me jo ajatellaankin samallalailla ja fanitetaan samoja asioita? 😂

Ameriikkalaisilla pikkuserkuilla on tapana sanoa: "Great minds think alike".

Tuo on kyllä melko valistunut arvaus 😄
        Hyvää alkavaa viikonloppua tosi.typy 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Tuo on kyllä melko valistunut arvaus 😄
        Hyvää alkavaa viikonloppua tosi.typy 👍

Kiitos samoin. Hyvää viikonloppua. 😀🌺

• Kuumerkki
      Vesimies

Luonnekuvaus
      Maailmassa on aivan liikaa pohdiskeltavaa ja kehiteltävää vesimiehelle. Siksi hänen sukkansa ja housunsa löytyvätkin epäsopivasti kahvinkeittimen ja television päältä.

Kuumerkkinä vesimies edustaa juuri niitä hankalia ja epäsoveliaita ihmisiä, erakkomaisia neroja sekä pölähtäneitä professoreja-- Ihmisiä joiden mielestä on tärkeämpää käyttää juuri tämä hetki asioiden parantamiseen sen sijaan että hymyilisi huoneeseen tulleelle henkilölle.

Tämä merkki ei kuitenkaan tarkoituksella ole tyly muille: Hänen mielestään turhanpäiväisyydet kuten tervehtiminen ja naaman lihasten heiluttelu on vain ajan viemistä pois tärkeämmiltä asioilta.

*

Luonnekuvauksen eka kappale on täyttä potaskaa, koska ne sukat ei ikinä päädy kaapista mihinkään kun unohdan jo alkuunsa ottaa ne sieltä jos jokin ajatus keskeyttää prosessin.

Muuten noi pari viimeistä kappaletta... Ei ainakaan pahasti harhaan, ehkä ennemminkin liian laveita, pitäisi olla tarkemmat että hihkuisin riemusta.

• Anonyymi

Pieni mies, mä näen sun kasvavan:)))

T. Jukka Kuoppamäki

• Anonyymi kirjoitti:

Pieni mies, mä näen sun kasvavan:)))

T. Jukka Kuoppamäki

Ei ne lyriikat tainneet ihan noin kyllä mennä...

• Anonyymi

Olen sama ja kaikki kohdat pitävät paikkansa. On todella tavarat aivan väärässä paikassa jollekin toiselle, minulle on itsestään selvää että jos vuoat, pannut ja kattilat eivät sovi miesarkkitehdin suunnittelemaan keittiönurkkaan, niin ne löytävät paikkansa vaatehuoneen hyllyltä.

Kerropa oletko kartalla kun joku kertoo tilaisuuden jälkeen henkilöstä, jonka nimeä ei tiedä. Se jolla oli vihreä hame ja mustat kiiltonahkasandaalit joissa oli rusetti. Olen aivan äimänä, en ikinä ehtisi katsomaan ihmisten vaatteita. eipä tietenkään kun mietin jo seuraavan päivän tapahtumia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sama ja kaikki kohdat pitävät paikkansa. On todella tavarat aivan väärässä paikassa jollekin toiselle, minulle on itsestään selvää että jos vuoat, pannut ja kattilat eivät sovi miesarkkitehdin suunnittelemaan keittiönurkkaan, niin ne löytävät paikkansa vaatehuoneen hyllyltä.

Kerropa oletko kartalla kun joku kertoo tilaisuuden jälkeen henkilöstä, jonka nimeä ei tiedä. Se jolla oli vihreä hame ja mustat kiiltonahkasandaalit joissa oli rusetti. Olen aivan äimänä, en ikinä ehtisi katsomaan ihmisten vaatteita. eipä tietenkään kun mietin jo seuraavan päivän tapahtumia.

En ylipäänsä pahemmin katsele mitä kenelläkin on päällä, mun mielenkiinto keskittyy ihmiseen itseensä, kasvoihin jne. Se on yksi niistä tuon kuuhoroskoopin poikkeamista kohdallani, en ole ihmiskohtaamisissa ajatuksissasi, vaan päinvastoin erittäin fokusoitunut.

• Varsin mielenkiintoinen ajatus, että samaan aikaan syntyvät ihmiset ovat samanlaisia ja pelkästään siitä syystä, että maapallo on tietyssä asennossa ja suunnassa kuuhun, aurinkoon ja linnunrataan. Mutta vaikuttaako se, onko synnyttäjä pää vai jalat kohti linnunradan keskusta? Pitäisikö tämä huomioida synnytyssairaaloissa? Miten monen elämä lähtee heti alkuun ns. päin persettä pelkästään väärän suuntauksen vuoksi?

Noh, miksi eivät tähdet voisi kertoa?

Komisario ainakin on tyyppi, joka tietää ja tietää kaiken.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Tähdet_kertovat,_komisario_Palmu#/media/Tiedosto:Tähdet_kertovat,_komisario_Palmu_DVD_kansikuva.jpg

• Anonyymi

Haha :D

• Leijona - Kuuhoroskooppi
      Kuumerkki
      Leijona

Elementti
      Tuli

Planeetta
      Aurinko

Luonnekuvaus
      Leijona haluaa elää ja haluaa myös ympärilleen tuoda sen energisen olon minkä tarpeen hän kokee itselleen vahvaksi. Leijona-merkin omaavia onkin aina pidetty porukan pirtsakoina ja hauskoina hemmoina jotka tulevat hyvin esille joukon keskeltä ja usein heistä muodostuukin porukan keskipiste.

Siinä missä leijonan ympärilleen säteilemä värikkyys tuo porukkaan tunnettavuutta, ei se tarkoita että hän on porukan pelle. Leijona onkin sekä näkyvä, että tuottava osa yhteisöä ja hänellä on kyky menestyä sillä alueella minkä hän tuntee eniten omaksi itsekseen.

(Huomion keskipisteenä en ikinä halua olla porukassa)🙂

• Anonyymi

Ööö...

"Luonnekuvaus
      Vaikka kuu-neitsyet saattavatkin vaikuttaa hiljaisilta kuivilta vanhoilta-piioilta (vaikka kyseessä olisi mies), vakaan ja hillityn kuoren sisältä löytyy erittäin pohdiskeleva ja älykäs persoona joka tulkisee ympäristöään huomattavasti enemmän kuin antavat ymmärtää.

Kuu-merkkinä neitsyt tarvitseekin ympärilleen hyvin strukturoidun ympäristön joka on neitsyen itsensä rakentama-- Kaiken pitää olla juuri niillä kohdillaan joihin olet ne suunnitellut. Siksi ei ole ihme että jotkut tämän merkin omaavista ihmisistä ovat onnellisia iki-sinkkuja jotka eivät tarvitse muita ihmisiä pilaamaan hienoa ja järjestelmällistä ympäristöään."

Ja aurinko on vesimiehessä. Aika ristiriidassa keskenään... :D

• Anonyymi

Niin ja kiinlaisessa tiikeri. Numerologia antaa elämänpolun numeroksi 8. Ehkä näistä saa rakennettua jonkinlaisen kokonaisuuden... :)

• Kuumerkki: Neitsyt

Vaikka kuu-neitsyet saattavatkin vaikuttaa hiljaisilta kuivilta vanhoilta-piioilta...

...en jaksanut lukea pidemmälle 😳

• Anonyymi

Kauris - Kuuhoroskooppi
      Elementti Maa
      Planeetta Saturnus
      Luonnekuvaus
      Kauris kuumerkkinä on jalat-maassa olevuuden henkilöitymä. Hän tietää ettei uhkapelillä menesty eikä siihen lähde kovinkaan helpolla mukaan vaan enemmin ottaa kuokan ja lähtee raivaamaan perunamaata vaikka kuinka soisesta maasta.

Tätä merkkiä pidetäänkin kaikkien sinnikkäimpänä ja ahkerimpana kaikista ja hänestä saa aina hyvän työntekijän. Sen myötä merkillä korostuu myös luotettavuus ja sinnikkyys velvollisuuksien suhteen elämässä ja suhteissa.

---

Aurinkohoroskooppi on Leijona.. ja nouseva merkki Skorpioni

Aika monipuolista.

- Sheena

• Anonyymi

"Luonnekuvaus
      Jos ympäristössäsi on ihminen jonka elämän menosta kukaan ei oikein osaa sanoa tai kertoa, on kyseessä mitä todennäköisimmin rapu. Kuu-rapu on kuoreensa vetäytyvä hyvin introvertti kotihenki, jolle on tärkeintä vain sen oman reviirin pitäminen ja siellä pysyminen.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita että ravut olisivat tylsämielisiä ihmisiä: Vaikka rapu ei kerro muille helposti sisimmästään, löydät hänestä henkilön joka tahtoo auttaa muita ja olla omalla tavallaan suojelemassa niin kavereita kuin perheenjäseniä.

Suojelijan rooli onkin kuu-ravulle hyvä sillä moni ympärillä ei muista kysyä miten se ihminen voi joka huolehtii paljon muista -- ja tämä sopii ravulla vallan mainiosti."

Kyllähän tuossa minun empaattinen ja kaikille killti luonne tulee esiin :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi

No voi voi. Pusupusu🤗 kiltti rapuliini. Olet juurikin tuollainen( yli suojeleva, )yksikseesi nyhjäävä PIENIMUOTOINEN AARRE😘🤗💩😉♥️

• Kuumerkkinä Oinnas,

Kuumerkki
      Oinas

Elementti
      Tuli

Planeetta
      Mars

Luonnekuvaus
      Kuun merkissä oinas on yliampuva ekstrovertti. Hän pursuaa sisäistä energiaa ja tahtoo aina saavuttaa päämääränsä - Hetkeäkään maailman menosta menettämättä.

Tämä merkki kokee itsenäisyyden ja riippumattomuuden olevan elintärkeitä ja pitää sitä yhtenä kulmakivenään elämän määränpäiden suhteen. Tämä tuokin merkille myös huonoja puolia tunteettomuutena jonka takia Kuu-Oinas ei huomaa niin hyvin muiden ihmisten tunteita kuin he toivoisivat.

Impulsiivinen ja johtoaseman ottavana merkkinä oinas sopii hyvin johtajaksi, mutta saattaa sen ohessa polkea muut reitiltään.

Aurinkona mulla on skorppari ja kiinalaisessa tiikeri. Hallitseva planeetta kartallani on Mars.

Nousevana merkkinä Leijona. Tokkiinsa siellä on pehmentäviä vaikutteitakin, mutta aika voimahahmoihin karttani keskittyy.

Selittää hyvin piittaamattomuuteni ja sen, että olen niin itseäni täynnä.

• Anonyymi

Minä olen vesimies. Ja menen omia polkujani.💩

• Anonyymi

Kuumerkit ei kiinnosta. Eikä kenenkään mielipiteet mihinkään suuntaan💩

• Anonyymi

Minä olen tyhmä, joka ei osaa, ei tajua tai ymmärrä mitään.
      That's the plan.
      Snadi hymiö:-)

• Anonyymi

Olipa hauska ja täysin paikkansapitävä! Kuumerkkini oli skorpioni..huhhuh

• Anonyymi

Kuumerkki
      Skorpioni

Elementti
      Vesi

Planeetta
      Pluto

Luonnekuvaus
      Skorpioni kuumerkkinä luo ympärilleen salaperäisen mystiikkaa huokuvan pilven. Hänessä on aina se jokin, joka saa ihmiset pysähtymään ja miettimään minkälainen ihminen hän loppupelissä on ja kuinka monia luurankoja hänen kaapista löytyykään.

Koska skorpioni on selviytyjä, voi luurankoja löytyä moniakin. Merkki tavoittelee aina päämääräänsä, oli se mikä tahansa, eikä hairahdu polultaan. Päämäärä on saavutettava aina vaikka se tarkoittaisi käsien likaamista ja pahasti.

Kukaan ei osaa sanoa mikä siinä on, mutta skorpioni on merkkimaailman kissa- Hän putoaa aina jaloilleen oli pudotus kuinka suuri tahansa. Vaisto ohjaa tätä merkkiä voimakkaasti eteenpäin ja auttaa häntä löytämään sellaiset tilaisuudet mitä moni muu ihminen missaisi.

• Anonyymi

Kuumerkki
      Skorpioni

Elementti
      Vesi

Planeetta
      Pluto

Luonnekuvaus
      Skorpioni kuumerkkinä luo ympärilleen salaperäisen mystiikkaa huokuvan pilven. Hänessä on aina se jokin, joka saa ihmiset pysähtymään ja miettimään minkälainen ihminen hän loppupelissä on ja kuinka monia luurankoja hänen kaapista löytyykään.

Koska skorpioni on selviytyjä, voi luurankoja löytyä moniakin. Merkki tavoittelee aina päämääräänsä, oli se mikä tahansa, eikä hairahdu polultaan. Päämäärä on saavutettava aina vaikka se tarkoittaisi käsien likaamista ja pahasti.

Kukaan ei osaa sanoa mikä siinä on, mutta skorpioni on merkkimaailman kissa- Hän putoaa aina jaloilleen oli pudotus kuinka suuri tahansa. Vaisto ohjaa tätä merkkiä voimakkaasti eteenpäin ja auttaa häntä löytämään sellaiset tilaisuudet mitä moni muu ihminen missaisi.
      No en mä ehkä ihan noin julmis ole...

• Anonyymi

jatkoa ...tuumipas kahteen kertaan jos menet jakelemaan mulle vielä niitä lammaskortteja 😁

• Anonyymi

Vaaka. Joo. Kärsiin suunnattomasti esteettisistä riitasoinnuista asunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3443
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2064
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1779
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1420
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe