Ihanaa olla sinkku!

Anonyymi-ap

Ei tarvii kuunnella loputonta akkojen analysointia ja jaarittelua joka asiasta.

13

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan kiltti mies jaksa naisia kuunnella.

      • Anonyymi

        Naisen kotkotukseen väsyy, jos sellaista joutuisi kuuntelemaan.
        Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kotkotukseen väsyy, jos sellaista joutuisi kuuntelemaan.
        Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella...

        Kuulostaa painajaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kotkotukseen väsyy, jos sellaista joutuisi kuuntelemaan.
        Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella...

        Kuka hullu nainen on tommonen. Onneksi kaikki ei ole, avaan kaljanki valmiiksi.


    • Anonyymi

      Miehistä tulee mielenterveysongelmaisia naisten takia. Kun mies kuuntelee naista niin mies sekoaa.

      • Anonyymi

        Voi olla myös toisinkin päin, nimittäin apsolutisti ukko on kuin nalkuttava akka, hyh.


    • Sitä mä en ymmärää miksi sitä rahaa pitäisi tulla niin paljon. Mun yhellä kaverilla on vaimo ja kas lasta, asuu vanhassa talossa. Ja tulee tosi pienellä toimeen.

    • Ei kaikki akat kälätä. Minä esimerkiksi en ota miestä ristikseni ja taakakseni. Eipähän tarvinne nalkuttaa. Kuorin kermat päältä ja sit näytän ovea.. jokainen ihmissuhteeni on koko ajan katkolla.. jos ei miellytä minua, niin se loppuu siihen siltä erää.

      Oikeasti .. jos pitäisi puuttua toisen ihmisen elämään.. kuka semmoista jaksaisi. En minä ainakaan. En tosin anna kenellekään myöskään oikeutta puuttua minun elämääni, joten ihmissuhteeni jäävät pinnallisemmalle tasolle. Ja se riittää minulle paremmin kuin hyvin.

    • Anonyymi

      Naisethan on aina kilpailleet keskenään ja nyt someaikana kaikesta pitää laittaa kuvia. Siinä ei köyhät miehet pärjää, kun akka vaatii elintasoa jolla retostella.

      • No esimerkiksi mä laitan someen (= mun tapauksessa vain Facebook, koska en ole Instassa, en Twitterissä sun muissakaan kaiken maailman Tiktokeissa) hyvin harvoin uusia kuvia ylipäänsä mistään. Ja usein ne harvat mitä nykyisin laitan, ovat lemmikistäni.


      • Itse en kyllä ole materialisti. Enkä muutenkaan kaipaa hienoja autoja.. veneitä..

        Niin ja siis minä en nalkuta. En ole koskaan harrastanut sellaista ja jos olisin, niin eipä olisi tullut oltua kyllä lasteni isän kanssa, niin monta vuotta yhdessä..

        Miehiä kyllä olen tavannut elämäni aikana jotka nalkuttavat.. eli ei nyt kaikki kumminkaan nalkuta.😊


    • Anonyymi

      Nainen on ihmisen prototyyppi, mies vain huono kopio. Ei ihme että mies sekoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe