Ei tarvii kuunnella loputonta akkojen analysointia ja jaarittelua joka asiasta.
Ihanaa olla sinkku!
13
295
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan kiltti mies jaksa naisia kuunnella.
- Anonyymi
Naisen kotkotukseen väsyy, jos sellaista joutuisi kuuntelemaan.
Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella...Kuulostaa painajaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kotkottaa yleensä: Mene töihin siitä mies, loppui nyt se pelaaminen, tee jotain hyödyllistä eli sellaista, josta rahaa tulee, auto pitää vaihtaa uudempaan, kyllä pitää etelänloma matkalle päästä, hommaa ukko meille se kesämökki, keittiö pitää uudistaa, uudet tapetit makkariin, kylpyhuoneremontti pitää tehdä, nyt ukko lähdetään rannalle ottaan aurinkoa ja uimaan, saunan lauteet pitää uusia, Lappiin pitää päästä kesälomaretkelle, asuntovaunu pitää nyt ostaa, kesäjuhlilla pitää päästä käymään, kesäteatterissa pitää päästä käymään, kansanmusiikki juhlilla ja festareilla pitää käydä, ukko lähdet kanssani shoppailemaan, et koskaan vie minua ulos syömään, johon ukko vastaa, johan olimme pari päivää sitten ulkona syömässä, uusi sänky pitää ostaa makkariin, uusi sisustus olohuoneeseen, sohvakalusto pitää vaihtaa, uusi ruokailupöytä olohuoneeseen, uudempi kahvinkeitin yms. vaatii nainen ja vouhottaaaaa, ei jaksa naisen kotkotuksia kuunnella...Kuka hullu nainen on tommonen. Onneksi kaikki ei ole, avaan kaljanki valmiiksi.
- Anonyymi
Miehistä tulee mielenterveysongelmaisia naisten takia. Kun mies kuuntelee naista niin mies sekoaa.
- Anonyymi
Voi olla myös toisinkin päin, nimittäin apsolutisti ukko on kuin nalkuttava akka, hyh.
Sitä mä en ymmärää miksi sitä rahaa pitäisi tulla niin paljon. Mun yhellä kaverilla on vaimo ja kas lasta, asuu vanhassa talossa. Ja tulee tosi pienellä toimeen.
Ei kaikki akat kälätä. Minä esimerkiksi en ota miestä ristikseni ja taakakseni. Eipähän tarvinne nalkuttaa. Kuorin kermat päältä ja sit näytän ovea.. jokainen ihmissuhteeni on koko ajan katkolla.. jos ei miellytä minua, niin se loppuu siihen siltä erää.
Oikeasti .. jos pitäisi puuttua toisen ihmisen elämään.. kuka semmoista jaksaisi. En minä ainakaan. En tosin anna kenellekään myöskään oikeutta puuttua minun elämääni, joten ihmissuhteeni jäävät pinnallisemmalle tasolle. Ja se riittää minulle paremmin kuin hyvin.- Anonyymi
Naisethan on aina kilpailleet keskenään ja nyt someaikana kaikesta pitää laittaa kuvia. Siinä ei köyhät miehet pärjää, kun akka vaatii elintasoa jolla retostella.
No esimerkiksi mä laitan someen (= mun tapauksessa vain Facebook, koska en ole Instassa, en Twitterissä sun muissakaan kaiken maailman Tiktokeissa) hyvin harvoin uusia kuvia ylipäänsä mistään. Ja usein ne harvat mitä nykyisin laitan, ovat lemmikistäni.
Itse en kyllä ole materialisti. Enkä muutenkaan kaipaa hienoja autoja.. veneitä..
Niin ja siis minä en nalkuta. En ole koskaan harrastanut sellaista ja jos olisin, niin eipä olisi tullut oltua kyllä lasteni isän kanssa, niin monta vuotta yhdessä..
Miehiä kyllä olen tavannut elämäni aikana jotka nalkuttavat.. eli ei nyt kaikki kumminkaan nalkuta.😊
- Anonyymi
Nainen on ihmisen prototyyppi, mies vain huono kopio. Ei ihme että mies sekoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No Purra missäs ne työpaikat ovat?
Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää3582371VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?
NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy3431505MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."
Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa91113Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?
Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.1961087- 681003
- 54985
Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme
Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa33975- 124905
Voi kun tietäisin mitä
Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?51858Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35776