Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä.. Jännä-Jonnet on jo viiskymppisiä 😄. Ne nukahtaa jo ennen iltauutisia 😉.
22.05.2023 19:42
Uudeltamaalta.. eli 09-alueelta.. heh. Ja sekin oli ennen muinoin 90- aluetta, mutt jonnet ei tiedä...
22.05.2023 17:07
Maailmastani tuli kuin tulikin parempi paikka, vaikka ei muailmaa parannettukaan..
22.05.2023 09:36
Tältä palstalta olen löytänyt erittäin mielekästä ja mieluisaa seuraa. Moneen lähtöön..
21.05.2023 15:12
Hyvää viikonloppua sinullekin ja ny ei lähde multa linkkiä, mutta ei kai se haittaa. Nyt on kesä.. näin aamulla pääskysiä. Ihanaa.
19.05.2023 14:52
Terveys edellä -aina. Tsemppiä.
17.05.2023 23:05
Ikävä kuulla, se on pirullinen vaiva. Eräällä entisellä työkaverilla oli sitä, ja se lamautti koko ihmisen. Tyrä siis.
17.05.2023 23:00
Kehopositiivisuutta.. sitä suosittelen. Liika puristaminen aiheuttaa stressiä ja se lihottaa.
Ja käytännön vinkkinä.. juo ennen ruokailua lasillinen tai kaksi vettä.. vatsan täytteeksi. Syö hitaammin niin tulee syötyä vähemmän. Ota pienempi lautanen käyttöön. Eli ruokalautasen sijasta leipälautanen.
17.05.2023 22:53
Hmm.. en näe ihmisen elämisessä mitään järkeä. Yksi kouhkaa matematiikan vuoksi, toinen rakkauden ja kolmas jonkin muun.
Ainoa missä on järkeä on kuolema.
Koska olen tässä kertomassa mielipidettäni,mitä todennäköisemmin olen. Ja koska olen, elän.
Eli olen syntynyt. Jos olen syntynyt elämään, tulee minun elää kunnes kuolen. Kaikki elävä kuolee. Joten kun olen kuollut .. on elämäni päättynyt. Joten ainoa asia missä on järkeä on kuolemani.
Kun tiedostan tämän yksinkertaisimman asian, niin elämiseen tulee järkeä.
17.05.2023 22:44
Höh,höh... sä olet kaikkea muuta kuin stedy.. ainakin sen perusteella mitä sun kyydissä olen istunut..
Sanoisin että paremminkin semirallikuski.. 😃
17.05.2023 20:18
Katotaan joutaako tuota...
Tässä olisi pikkuisen häppenigiä tiedossa. Mutta se saattaa poikia vielä monen monituista jutun juurta. Broidini nääs tulee kylään viikonloppuna, tarkoitus olisi parantaa maailmaa oikein olan takaa..
17.05.2023 20:09
Entäpä jos juo viinaa kotona, niin saako silloin palstailla?
17.05.2023 18:24
En tunnustaudu partojen ystäväksi. Suurin osa parroista tätä nykyä ovatkin juuri noita hoitamattomia risupartoja.
Ymmärrän, ettei halua ajaa partaa joka päivä ja ehkä iho ei kestäisikään sitä, mutta parta pitää olla siistitty ja puhdas.
Hoitamattomat parrat.. hyi. Kuuluu perushygieniaan hoitaa myös partaa jos sellaisen on kasvattanut.
17.05.2023 12:31
No siihen nähden, että jos liiskaan muutaman murkun ja ne eivät tule sisälle kotiini rellestämään, on pieni hinta siitä, että saavat elää pihalla suht itekseen.
Aikasemmin myrkytin niitä, mutta se oli mielestäni julmempaa. Ja pihallani liikkuu muitakin eläviä kuin minä ja murkut, joten myrkky on huono vaihtoehto.
Sä voit pitää minua vaikka julmurina, mutta tuo liiskausmenetelmä on luonnollisin ja myös niitä murkkuja säästävä tapa häätää ne sisältä.
17.05.2023 12:07
Hyönteiset ovat merkityksellinen osa ekosysteemiä. Itse elän sopusoinnussa ötököiden kanssa. Mutta sisälle en niitä halua.
16.05.2023 13:25
No.. ymmärsin jo nuorena, etten kasva isoksi. Aikuistuin, mutta haaveita isoksi tulemisesta ei minulla ole siitä huolimatta.
15.05.2023 22:13
Se liiskattu muurahainen alkaa erittää varoitussingnaalia.. muut muurahaiset eivät tule enää sitä reittiä.
Myrkytön ja toimiva keino estää muurahaisten tulo sisälle. Maksaa kolmen- neljän muurahaisen hengen. Sit voi jatkaa yhteiseloa murkkujen kanssa, muurahaiset ulkona eikä sisällä.
Paras ratkaisu. Tietty aina voi tuhota koko pesän, mikä on mielestäni ei niin hyvä ratkaisu.
Varsinkin mustat sokerimuurahaiset ovat kovin harmittomia ulkona, mutta riesa sisällä.
15.05.2023 22:06
Toimii kun sisällä tutkit reitit.. liiskaat muutaman murkun reitiltä,jätät siihen kitumaan ja muut murkut eivät tule enää sitä reittiä.
Jos haluat tuhota pesän, kiehuvaa vettä päälle. Ei ole myrkyllistä, mutta toimii.
15.05.2023 20:17
Joo. Palkka on huomattavasti parempi. Ja työt kevyempiä sekä päivävuoro. Olen inhonnut sitä jobia jo kauan, mutta nyt näen sen tuomat etuisuudet, kun käynyt aloituspalkalla paiskimassa kovaa duunia.
Minun ei kannata tehdä kaksivuorotyötä.. se käy niin oman kuin poikanikin terveyden päälle. Jos vakiduuni loppuu kokonaan, niin haen vain päiväduuneja. Se on mulle oikea vaihtoehto.
15.05.2023 10:43
Sama kai se on, millä leikkii. Jokainen makunsa mukaan valitkoon leikkikalunsa. Ja tarkoitan nyt niitä elottomia kapineita. Jos mies on huono sängyssä, pitänee naisen itse tyydyttäytyä muulla tavoin. Ja mitä sitten jos mies ei pidä siitä. Ei nainenkaan yleensä ole kateellinen nyrkkikyllikille.
14.05.2023 22:41
391 / 799