Millainen autoilija olet -testi

Anonyymi-ap

https://rengascenter.fi/testi/autoilijatesti/?tulos=1

No johan oli, voiko tuosta normaali ihminen muuta tulosta saadakaan:

"Olet sähäkkä Speedy! Sinä se et vauhtia pelkää – päinvastoin. Olet oman elämäsi rallikuski, joka nauttii vauhdin huumasta ja mutkaisista, haastavista teistä. Liikenteessä olet toisinaan malttamaton – joku saattaisi kuvailla sinua jopa holtittomaksi. Hurjapäänä arvostat autossa ennen kaikkea sen suorituskykyä ja ajotuntumaa – vääntöä pitää olla, jotta maantiellä matelevat hidastelijat pääsee ohittamaan. Olet rohkeasti oma itsesi etkä välitä siitä, mitä muut liikenteessä sinusta ajattelevat!"

En muuten valinnut sitä suorittuskykyistä autoa vaan turvallisen ja taloudellisen.

-harmiseikirj-

50

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska testi 🤣
      Noilla vaihtoehdoilla ei ollut muuta mahdollista lopputulosta, vaikka puolet niistä ei vastannut mitenkään todellisuutta. Eli paska testi 🤣

Olet Steady

Olet käytännöllinen Steady! Autoilu on sinulle ennen kaikkea tapa päästä paikasta A paikkaan B. Nautit tasaisesta menosta, etkä halua ottaa turhia riskejä liikenteessä. Järkevänä autoilijana suosikki automerkkisi- tai mallisi on se, joka on käytännöllinen ja taloudellinen. Arvostat autossa turvallisuutta, joten maavaraa ja peltiä menopelissäsi saa olla. Autoon täytyy myös mahtua koko perheen harrastuskamppeet. Liikenteessä kylmäpäisyyttäsi arvostavat niin kanssamatkustajat kuin muutkin autoilijat.

• Anonyymi

Minäkin kokeilin niin oikein yrittämällä sai tuon steadyn :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Samaa mieltä, ihan paska testi.
        Kysymyksissä korostettiin autoilua nautintona.
        Minulle autoilu ei ole mikään nautinto, velvollisuus ajot sukulaisia tapaamaan, palaa rahaa taivaan tuuliin, samalla rahalla saisi paljon parempaakin hankittua.
        Huviajoa ei enää ole, kuten joskus nuoruudessa, kun bensa maksoi alle 1,50€/l
        Lisäksi autoilessa painaa suuri syyllisyyden kuorma auton päästöistä.

Serkku soittaessaan tai tavatessa alkaa aina puhumaan autoista ja toteaa netistä katsovansa auton myynti ilmoituksia ja ajaa vuodessa yli 20 0000 km.
        Tuunaa ja puunaa autoa.
        Meikäläistä ei auton puunaaminen kiinnosta, mokoman bensaromun.
        Kerran tai pari kertaa olen auton vahanut.
        Autoilu ei anna mitään nautintoa, kova urakka yrittää vaan pitää auto tiellä ja autolun jälkeen on entistäkin väsyneempi, ei autoilu mitään mieltä virkistä.
        Videopeleissä sensijaan pelaan mielelläni autopelejä vaikka useita tunteja peräkkäin, niissä autoilu on paljon mukavampaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, ihan paska testi.
        Kysymyksissä korostettiin autoilua nautintona.
        Minulle autoilu ei ole mikään nautinto, velvollisuus ajot sukulaisia tapaamaan, palaa rahaa taivaan tuuliin, samalla rahalla saisi paljon parempaakin hankittua.
        Huviajoa ei enää ole, kuten joskus nuoruudessa, kun bensa maksoi alle 1,50€/l
        Lisäksi autoilessa painaa suuri syyllisyyden kuorma auton päästöistä.

Serkku soittaessaan tai tavatessa alkaa aina puhumaan autoista ja toteaa netistä katsovansa auton myynti ilmoituksia ja ajaa vuodessa yli 20 0000 km.
        Tuunaa ja puunaa autoa.
        Meikäläistä ei auton puunaaminen kiinnosta, mokoman bensaromun.
        Kerran tai pari kertaa olen auton vahanut.
        Autoilu ei anna mitään nautintoa, kova urakka yrittää vaan pitää auto tiellä ja autolun jälkeen on entistäkin väsyneempi, ei autoilu mitään mieltä virkistä.
        Videopeleissä sensijaan pelaan mielelläni autopelejä vaikka useita tunteja peräkkäin, niissä autoilu on paljon mukavampaa.

No en tiedä mitä siinä korostettiin tai vähäteltiin, ihan sama.

Itse nautin ajamisesta, aina ja kaikkialla, umpipaskassa kelissäkin. Enin osa ajamisesta on käytännön sanelemaa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä rahan kanssa, aivan hyvin lähden edelleen huviajelullekin. Eikä mua ne päästötkään kiinnosta, autoilu on suuri syntinen siinä asiassa, mutta niin melkein kaikki muukin.

• randombypasser kirjoitti:

No en tiedä mitä siinä korostettiin tai vähäteltiin, ihan sama.

Itse nautin ajamisesta, aina ja kaikkialla, umpipaskassa kelissäkin. Enin osa ajamisesta on käytännön sanelemaa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä rahan kanssa, aivan hyvin lähden edelleen huviajelullekin. Eikä mua ne päästötkään kiinnosta, autoilu on suuri syntinen siinä asiassa, mutta niin melkein kaikki muukin.

Minäkin tykkään ajaa autolla. Joskus minulla oli (viiden vuoden ajan) sadan kilometrin työmatka, mutta kun se oli melkein moottoritietä, eikä matkalla ollut yksiäkään liikennevaloja, niin päivittäin matka kesti vain tunnin suuntaansa. Siinä ehti hyvin ajatella työasiat loppuun ja oli ihan kotimoodissa jo, aina kun pääsi perille 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Minäkin tykkään ajaa autolla. Joskus minulla oli (viiden vuoden ajan) sadan kilometrin työmatka, mutta kun se oli melkein moottoritietä, eikä matkalla ollut yksiäkään liikennevaloja, niin päivittäin matka kesti vain tunnin suuntaansa. Siinä ehti hyvin ajatella työasiat loppuun ja oli ihan kotimoodissa jo, aina kun pääsi perille 😄

Mulla tulee ajattelun osalta ihme flow-tila pidemmillä matkoilla, juurikin motareilla yms. kun ajaminen sujuu ajattelematta, mutta silti tarkkaavaisuus on aktiivinen. Kummasti pulpahtelee asioita ja oivalluksia mieleen, suoranaista terapiaa, sanon 😂

• Höh,höh... sä olet kaikkea muuta kuin stedy.. ainakin sen perusteella mitä sun kyydissä olen istunut..

Sanoisin että paremminkin semirallikuski.. 😃

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mulla tulee ajattelun osalta ihme flow-tila pidemmillä matkoilla, juurikin motareilla yms. kun ajaminen sujuu ajattelematta, mutta silti tarkkaavaisuus on aktiivinen. Kummasti pulpahtelee asioita ja oivalluksia mieleen, suoranaista terapiaa, sanon 😂

Jaa, meikäläiselle autolla ajaminen on tympeää, pakkopulla ajamista nämä maalle sukulaista tapaamaan menot.
        Autoilu ei mitään nautintoa meikäläiselle tuota, on autoilun jälkeen väsynyt ja uupunut oli siis noin 100 km matkaa yhteensä.
        Yksi serkku asuu kauempana, tulis matkaa edestakaisin n. 600km ja on kysellyt, että millon tuun käymään.
        En mä jaksa lähteä noin pitkää matkaa autoileen, bensaankin menis älyttömästi rahaa, kun auto ryystää 7-8l/100km matkalla bensaa.

Autoilu on sensijaan tosi siistiä ja mukavaa videopeleissä.
        Sitä jaksaisi pelata vaikka kuinka monta tuntia tahansa, helposti menee yli 5 tuntia jonkun autopelin kanssa, eikä väsytä millään tavoin toisin, kuin oikealla autolla ajo.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, meikäläiselle autolla ajaminen on tympeää, pakkopulla ajamista nämä maalle sukulaista tapaamaan menot.
        Autoilu ei mitään nautintoa meikäläiselle tuota, on autoilun jälkeen väsynyt ja uupunut oli siis noin 100 km matkaa yhteensä.
        Yksi serkku asuu kauempana, tulis matkaa edestakaisin n. 600km ja on kysellyt, että millon tuun käymään.
        En mä jaksa lähteä noin pitkää matkaa autoileen, bensaankin menis älyttömästi rahaa, kun auto ryystää 7-8l/100km matkalla bensaa.

Autoilu on sensijaan tosi siistiä ja mukavaa videopeleissä.
        Sitä jaksaisi pelata vaikka kuinka monta tuntia tahansa, helposti menee yli 5 tuntia jonkun autopelin kanssa, eikä väsytä millään tavoin toisin, kuin oikealla autolla ajo.

Itse nautin ihan hitosti autoilusta ja kaasujalka harvemmin osuu yksiin rajoitusten kanssa, pois lukien taajamat, koska jalankulkijat yms., joku tolkku pitää olla perseilyssäkin.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Höh,höh... sä olet kaikkea muuta kuin stedy.. ainakin sen perusteella mitä sun kyydissä olen istunut..

Sanoisin että paremminkin semirallikuski.. 😃

Olen prikulleen samaa mieltä, joskaan mitään en tunnusta 😂

Kuten kaverit aikoinaan lempinimen antoivat, vain vuosi sen jälkeen kun korttini olin saanut, niin steady se ei ollut, vaan Teiden Musta Ritari 🤣🤣🤣

• Sain tällaisen, mutta en oikein tunnista itseäni tästä 😄

OLET
      TECHY
      Olet välkky Techy! Siinä missä jotkut vierastavat uutta teknologiaa, sinä otat sen intohimolla vastaan. Seuraat aktiivisesti autoalan uutisia ja imet itseesi tietoa viimeisimmistä teknologisista innovaatioista. Rakastat vertailla eri autojen ominaisuuksia ja uutta autoa ostaessasi ostat sen, jonka teknologia varmistaa mahdollisimman tehokkaan, vähäpäästöisen menon. Bittinikkarin sydämesi on aina valmis kokeilemaan ennakkoluulottomasti uutta, joten jos lentävät autot liitävät joskus katukuvaan, ohjauspaneelin takaa löytää sinut.

• Minä olen näköjään myös Speedy. En mielestäni kyllä ole, vaikka pidänkin vauhdista, mutta aina turvallisuus ensin.

• Etpäs ole, vaan Greedy! Haluat auton kokonaan omaan hallintaasi kaikissa tilanteissa 🤣

Etpäs ole, vaan Greedy! Haluat auton kokonaan omaan hallintaasi kaikissa tilanteissa 🤣

😂 No tuon allekirjoitan! Autossa on vain yksi hallitsija ja se olen minä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Minäkin tuota ihmettelin kun speedyä pukkasi niin näytti saavan sen ihan normaalilla ajamisella. Jos rekan nähdessään ei heti käänny sivutielle etsimään uutta reittiä vaan ohittaa normaalisti & turvallisesti sitä on sitten melkoinen speedy varmaan. Tai myös kun tykkää mieluummin ajaa mutkaisempaa tietä ihan vain siksi kun se on mukavampaa kun on vaihteleva maasto.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tuota ihmettelin kun speedyä pukkasi niin näytti saavan sen ihan normaalilla ajamisella. Jos rekan nähdessään ei heti käänny sivutielle etsimään uutta reittiä vaan ohittaa normaalisti & turvallisesti sitä on sitten melkoinen speedy varmaan. Tai myös kun tykkää mieluummin ajaa mutkaisempaa tietä ihan vain siksi kun se on mukavampaa kun on vaihteleva maasto.

-harmiseikirj-

Näinpä. Ohitan rekan (ja muutkin kuhnailijat) aina, kun se on turvallista ja järkevää ja parasta ajaminen on sopivasti mutkaisilla maalaisteillä, joilla on kuitenkin hyvä pinnoite.

• Aletheias kirjoitti:

😂 No tuon allekirjoitan! Autossa on vain yksi hallitsija ja se olen minä 🤣🤣🤣

Et muuten ole!!! 😂😂😂
        Kamppaan sinut heti kynnykselle kun yrität livistää auton avaimet kourassasi etukäteen rattiin, senkin ruoja 🤣

Et muuten ole!!! 😂😂😂
        Kamppaan sinut heti kynnykselle kun yrität livistää auton avaimet kourassasi etukäteen rattiin, senkin ruoja 🤣

Paitsi, että tuossa vaiheessa olen köyttänyt sinut jo tuoliin kiinni ja huristelen vauhdilla matkoihini 😂😂😂
        Pidän kiinni oikeudestani istua kuskin penkillä ja määrätä vauhdin ja tyylin. Nyt, aina ja iankaikkisesti 😁

• Aletheias kirjoitti:

Paitsi, että tuossa vaiheessa olen köyttänyt sinut jo tuoliin kiinni ja huristelen vauhdilla matkoihini 😂😂😂
        Pidän kiinni oikeudestani istua kuskin penkillä ja määrätä vauhdin ja tyylin. Nyt, aina ja iankaikkisesti 😁

Sinun täytyykin olla varsinainen Houdini, kun onnistuit minut sitomaan vaikka kätesi ovat käsiraudoissa selän takana 🤔🤣

Saa taas kuule pihanurmi kyytiä kun painitaan niistä avaimista. Ja naapurit viihdettä 🤣

Sinun täytyykin olla varsinainen Houdini, kun onnistuit minut sitomaan vaikka kätesi ovat käsiraudoissa selän takana 🤔🤣

Saa taas kuule pihanurmi kyytiä kun painitaan niistä avaimista. Ja naapurit viihdettä 🤣

Voi Houdini jää minulle kepeästi kakkoseksi 😂 Äiti-ihmiset kun ovat joutuneet selvittämään satojen umpisolmuisten kengän- ja hupparinnarujen arvoituksia ja metsästämään kadonneita housunnaruja narukujan uumenista lukemattomia kertoja. Puhumattakaan miljoonilla naruilla kiinnitettyjen lelujen irrottamisista. Siinä ei yhdet käsiraudat tunnu enää missään 🤣

Naapureita viihdyttää ehkä se, miten nätisti ja vaivattomasti laitan sinut nippuun ja astelen kuskin penkille 😁

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Näinpä. Ohitan rekan (ja muutkin kuhnailijat) aina, kun se on turvallista ja järkevää ja parasta ajaminen on sopivasti mutkaisilla maalaisteillä, joilla on kuitenkin hyvä pinnoite.

Joo mä olin speedy mutta yleensä kesäisin autolla vaan vähän kilometrejä, moottoripyörä usein alla, meno on sillä nopeampaa, ohitukset helppoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mä olin speedy mutta yleensä kesäisin autolla vaan vähän kilometrejä, moottoripyörä usein alla, meno on sillä nopeampaa, ohitukset helppoja.

Moottoripyörällä en olekaan koskaan ajanut, enkä edes kyydissä ollut. Meno on takuulla sujuvampaa, mutta täytyy muistaa, ettei saa liikaa luottaa nopeuteensa. Jos tekee kovin nopeita liikkeitä, autoilijat eivät välttämättä ehdi reagoida.

• Aletheias kirjoitti:

Voi Houdini jää minulle kepeästi kakkoseksi 😂 Äiti-ihmiset kun ovat joutuneet selvittämään satojen umpisolmuisten kengän- ja hupparinnarujen arvoituksia ja metsästämään kadonneita housunnaruja narukujan uumenista lukemattomia kertoja. Puhumattakaan miljoonilla naruilla kiinnitettyjen lelujen irrottamisista. Siinä ei yhdet käsiraudat tunnu enää missään 🤣

Naapureita viihdyttää ehkä se, miten nätisti ja vaivattomasti laitan sinut nippuun ja astelen kuskin penkille 😁

Nooo, mää kattelen mielenkiinnolla kun koitat näitä mun nippusidekäsirautoja irrotella, semminkin kun ne on näitä HD-malleja missä on suikale jousiterästä keskellä... Siinä puuhassa voi pieni hetki mennäkin 😉😂

Vai vielä vaivattomasti? Unohdit sen benji-köyden, jonka viritin ovipokaan ja jonka kietaisin vyötäröllesi kun singahdit kimppuuni. Jos annat kiltisti avaimet, en päästä sinusta irti, mutta jos et niin päästän ja singahdat kiltisti takaisin ovelle. Mikä on valintasi, arvon leidi? 🤣

Nooo, mää kattelen mielenkiinnolla kun koitat näitä mun nippusidekäsirautoja irrotella, semminkin kun ne on näitä HD-malleja missä on suikale jousiterästä keskellä... Siinä puuhassa voi pieni hetki mennäkin 😉😂

Vai vielä vaivattomasti? Unohdit sen benji-köyden, jonka viritin ovipokaan ja jonka kietaisin vyötäröllesi kun singahdit kimppuuni. Jos annat kiltisti avaimet, en päästä sinusta irti, mutta jos et niin päästän ja singahdat kiltisti takaisin ovelle. Mikä on valintasi, arvon leidi? 🤣

Ei pelota yhtään minkäänlaiset käsirautaviritelmät, koska tajusin, että ensinhän sun pitäis saada ne raudat mun käsiin ja se ei kyllä tavalliselta mieheltä onnistu 🤣 Mä oon sen verran kiukkuinen tapaus 😏

Ainoa paikka, minne singahdan on autonpenkille, kun ensin olen siirtänyt benji-köyden nilkkaasi. Samalla kun näen miten tömähdät oven eteen istumaan hölmistyneenä, painan kaasua ja vilkutan huristellen vauhdilla pois 🚗 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en vois kuvitellakaan ajavani moottoripyörällä.
        Eikö niissä mustissa nahkavaatteissa tule lämpöhalvaus, jos kaupungissa ajelee ja aurinko porottaa ja lämpöä on auringon paahteessa +40 astetta, mä pyörtyisin kuumuuteen.
        Meikäläinen on sitä ikäpoleva, kun ajokorttiin sai moottoripyörän ajoluvan eli AB ajokortti, vaikkei autokoulussa moottoripyörän ajoa edes käsitelty.
        Liikenteen sekaan en moottoripyörällä lähtisi ajamaan, jollein ensin harjoittelisi jossain hiljaisella alueella.
        Mopollla ajamistakaan en harrasta.
        Maalla ajoin pappamopolla, mutta onnistuin heti saamaan ketkut pois paikoiltaan, kun päästin kytkimen liian nopeasti ja pappamopo hirnaisi ja sammui.
        Kuka onnistuu samoin, kysyn vaan????

Yhden kerran ajoin vanhalla autolla ja risteystä lähestessä painoin kytkin poljinta, niin eikös kykin vaijeri katkennut ja kytkin polkimesta tuli lerppu.
        Onneksi en ollut missään korvessa syrjätiellä, vaan kaupungissa.

• Aletheias kirjoitti:

Ei pelota yhtään minkäänlaiset käsirautaviritelmät, koska tajusin, että ensinhän sun pitäis saada ne raudat mun käsiin ja se ei kyllä tavalliselta mieheltä onnistu 🤣 Mä oon sen verran kiukkuinen tapaus 😏

Ainoa paikka, minne singahdan on autonpenkille, kun ensin olen siirtänyt benji-köyden nilkkaasi. Samalla kun näen miten tömähdät oven eteen istumaan hölmistyneenä, painan kaasua ja vilkutan huristellen vauhdilla pois 🚗 😂

Mä olen äärettömän hyvä pienten kiukkuisten tyttöjen kanssa, aina on saatu sopu hierottua ja kiukku laannutettua, niin etköhän sinä hoidu samoilla konstein tuosta vain. Ja sitten onkin helppoa sujauttaa sulle uudet "rannekorut" ranteisiin 🤣

Mä olen äärettömän hyvä pienten kiukkuisten tyttöjen kanssa, aina on saatu sopu hierottua ja kiukku laannutettua, niin etköhän sinä hoidu samoilla konstein tuosta vain. Ja sitten onkin helppoa sujauttaa sulle uudet "rannekorut" ranteisiin 🤣

Enhän minä ole pieni enkä varsinkaan kiukkuinen vaan ihan rauhallisin mielin ja varmoin ottein hoitelen sinut pois tieltäni 😏 Tai no välillä kiukuttaa, mutta sitä et halua nähdä tai kohdata, koska silloin on Ukko Jumalakin kauhuissaan 😁

Ollaankos sitä toivuttu viikon riennoista? 😊

• Aletheias kirjoitti:

Enhän minä ole pieni enkä varsinkaan kiukkuinen vaan ihan rauhallisin mielin ja varmoin ottein hoitelen sinut pois tieltäni 😏 Tai no välillä kiukuttaa, mutta sitä et halua nähdä tai kohdata, koska silloin on Ukko Jumalakin kauhuissaan 😁

Ollaankos sitä toivuttu viikon riennoista? 😊

Olet sinä ihan pikkuinen tyttönen kun nappaan sinut haliotteeseen, siihen on muutkin sulaneet sukkelasti 😉
        Tottakai hauan nähdä kiukkuisen naisen, sehän on ihan parasta viihdettä ja aina hyvin opettavaista. Jos siis sattuu jäämään henkiin 🤣

Hiljalleen toipuu... Onneksi pääsee huomenna töihin lepäämään, on tämä vapaa-aika sen verran rankkaa 😂
        Mitenkäs itse, levänneenä kohti uuden viikon haasteita?

Olet sinä ihan pikkuinen tyttönen kun nappaan sinut haliotteeseen, siihen on muutkin sulaneet sukkelasti 😉
        Tottakai hauan nähdä kiukkuisen naisen, sehän on ihan parasta viihdettä ja aina hyvin opettavaista. Jos siis sattuu jäämään henkiin 🤣

Hiljalleen toipuu... Onneksi pääsee huomenna töihin lepäämään, on tämä vapaa-aika sen verran rankkaa 😂
        Mitenkäs itse, levänneenä kohti uuden viikon haasteita?

Minä en olekaan kuin muut, vaatii sulattelu vähän enemmän 😂
        Aika uhkarohkea kyllä olet, jos meinaat uskaltaa jäädä paikoillesi kiukkuni edessä 🤣 Extreme-urheilu on sinulle ilmeisen mieleistä puuhaa 😁

Rankkaa se vapaa-aika kyllä joskus on 😄 Oma vapaa meni tosin aika leppoisasti. Oli tyttöin iltaa, ulkoilua, lenkkiä ystävän kanssa, siivoilua, pyykkäilyä, terassilla oleskelua.. Oikein rentoa siis 😊 Rentous kyllä loppui siihen, kun vilkaisin huomista kalenteria ja päivä alkaa klo 8.00 palaverilla ja loppuu päivän kuudenteen palaveriin klo 16 😬 Sen verran rankka kevät takana, et kyllä se kesäloma alkaa jo kovasti tulemaan tarpeeseen..

• Aletheias kirjoitti:

Minä en olekaan kuin muut, vaatii sulattelu vähän enemmän 😂
        Aika uhkarohkea kyllä olet, jos meinaat uskaltaa jäädä paikoillesi kiukkuni edessä 🤣 Extreme-urheilu on sinulle ilmeisen mieleistä puuhaa 😁

Rankkaa se vapaa-aika kyllä joskus on 😄 Oma vapaa meni tosin aika leppoisasti. Oli tyttöin iltaa, ulkoilua, lenkkiä ystävän kanssa, siivoilua, pyykkäilyä, terassilla oleskelua.. Oikein rentoa siis 😊 Rentous kyllä loppui siihen, kun vilkaisin huomista kalenteria ja päivä alkaa klo 8.00 palaverilla ja loppuu päivän kuudenteen palaveriin klo 16 😬 Sen verran rankka kevät takana, et kyllä se kesäloma alkaa jo kovasti tulemaan tarpeeseen..

No et olisi ensimmäinen "en ole kuin muut" joka haliini sulaa, niin otan riskin 🤣

Mullahan ei tiettävästi ole itsesuojeluvaistoa kuten muilla, vaan vain itsetuhovaisto ja se toimii todella hyvin! Joten kai tätä sitten pitää kutsua extreme-elämäksi? 🤣

Tuohan kuulostaa kivalta viikonlopulta, hyvin leppoisaa 🤗

Onneksi itsellä huomenna palaveerokset ovat minimissä ja tiukka suorittaminen tapissa, ei tartte miettiä kuin luovia ratkaisuja eteen tuleviin käytännön haasteisiin yhden asiakkaan it:n muuton osalta. Onneksi mennään vain kerroksia ylöspäin, niin selvitään porrasjumpalla eikä edes operaattoria tarvitse häiritä kun voidaan itse siirrellä heidänkin laitteensa. Ainoa pieni haaste on siinä, että netin ja tulostamisen/skannaamisen pitää toimia koko päivän lähde- ja kohdepäissä, mutta siihenkin kehittelin jo suunnitelman viikonloppuna, niin se sitten siitä 😁

• Olen Techy!

Saatan olla. Mittarivalot päällä autoni kojelauta on kuin lentokoneen ohjaamo pimeässä.

Olisipa vielä kytkimiä katossa ja vipuja keskikonsolissa.
      Jotkut modaavat autoonsa feikkinippeleitä ja -valoja, minusta se on lapsellista.

Checking list on tekeillä.

• Minäkin olen Techy, mutta minun kojelaudassani vilkkuva valo kertoo vain jostakin Airbag Faultista, enkä ole siitä kiinnostunut, koska autossani ei ole edes heittoistuinta 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Minäkin olen Techy, mutta minun kojelaudassani vilkkuva valo kertoo vain jostakin Airbag Faultista, enkä ole siitä kiinnostunut, koska autossani ei ole edes heittoistuinta 🙂

Hupsu nainen. 😃
        Airbag on torkkutyyny, joka laukeaa, kun ajaa väsyneenä vaikkapa ojaan. Tyynyä vasten on hyvä vetää tirsat.

• Gattino kirjoitti:

Hupsu nainen. 😃
        Airbag on torkkutyyny, joka laukeaa, kun ajaa väsyneenä vaikkapa ojaan. Tyynyä vasten on hyvä vetää tirsat.

No minulla on kyllä aina navigaattorissakin valittuna nopeampi reitti, eikä lyhyempi, niin enpä usko, että minulle tulee asiaa oikaista ojan kautta 🤔
        Kyllä. Väsyneenä ei kannatakaan ajaa.👍

• Anonyymi

Olen ”vakaa”

• Anonyymi

Jos on riittävän tehokas auto niin se kiihtyy niin nopeasti jotta kuljettaja menettää tajuntansa kaasupoljinta painaessaan eli helposti yli 10G kiihtyvyysvoima.... kuin...

..jooo haqssu joku gaqlactica-jutussa kokeiluversio Viper-hävittäjässä vuosimallia sarja 1978, riwrokonw voi ohjata sitä konetta mutta varoittaa: menetät tajuntasi kyllä jos teen noin nopean.... mutta se hertättää sitten naisen äänellä... eräile jo....

• Anonyymi

Mikä ihmeen rengas KESKUS kun koko firmalla ei ole yhden yhtä rengasta fillareihin!!??

Ja muistakaa: ei ole autokouluja vaan ajokouluja!!! Vai monellako autokoulun käyneellä on AUTOkortti, häh???

• Anonyymi

Ja on muuten juuri oikeanlainen mannekiini autonrengasliikkeellä: "koskaan en oo lenkillä käynyt, enkä mene!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on muuten juuri oikeanlainen mannekiini autonrengasliikkeellä: "koskaan en oo lenkillä käynyt, enkä mene!"

Näin: AJOkoulu se on kun pappa betalar teininsä hankkimaan AJOkortin!

• Anonyymi

RengasKESKUSA... KESKISENpyörä. Continental Tehdas. Tai Pirelli.

• Anonyymi

Kortti lähti pari kk sitten ylinopeus on ylivoimaa

• Anonyymi

Olet käytännöllinen Steady! Autoilu on sinulle ennen kaikkea tapa päästä paikasta A paikkaan B. Nautit tasaisesta menosta, etkä halua ottaa turhia riskejä liikenteessä. Järkevänä autoilijana suosikki automerkkisi- tai mallisi on se, joka on käytännöllinen ja taloudellinen. Arvostat autossa turvallisuutta, joten maavaraa ja peltiä menopelissäsi saa olla. Autoon täytyy myös mahtua koko perheen harrastuskamppeet. Liikenteessä kylmäpäisyyttäsi arvostavat niin kanssamatkustajat kuin muutkin autoilijat.

Pitää paikkaansa vaikka auton vaatimusten ja elokuvan kohdalla ei ollut yhtään minuun sopivaa vaihtoehtoa. Valitsin vähiten huonon.

• Anonyymi

hyvä jaslsnkulkijs.... bvssn tyo huvittaa duutrdyi nuo bsnhsy hslskyiks-juyu... koska itse3äkin komrmudys kuin jodyd yulrr jokur blsvouy rli

...blavkout eli tuttomuustilsa... joku tyttökaveri yrittää herä6tää y6ökkimällä mashssn sii sormills...

• Anonyymi

Huomenta vaan sinullekin ja tyttökaverille. Mukava herätä kun on joku vieressä jos ei ehkä sinulle juuri nyt muuten.

• Anonyymi
    • Tälläinen kuski oon ilmeisesti vaikka ei korttia tai autoakaan ole.😂.

OLET
      STEADY

• Anonyymi

Ihan saman; olet STEADY sain tulokseksi. Niin että tasaisen vakaasti mä yleensä ajelen nykyään ainakin silloin, kun mulla on lapsi kyydissä.
      trollikka

• Olen hyvä kuski. Liikenteessä en ota riskejä. Minulle auto on käyttöväline, ei ylellisyystavara.
      Minulla on pakottava tarve protestoida bensan hintaa ja verotusta! 🙄

"Olet Steady

Olet käytännöllinen Steady! Autoilu on sinulle ennen kaikkea tapa päästä paikasta A paikkaan B. Nautit tasaisesta menosta, etkä halua ottaa turhia riskejä liikenteessä. Järkevänä autoilijana suosikki automerkkisi- tai mallisi on se, joka on käytännöllinen ja taloudellinen. Arvostat autossa turvallisuutta, joten maavaraa ja peltiä menopelissäsi saa olla. Autoon täytyy myös mahtua koko perheen harrastuskamppeet. Liikenteessä kylmäpäisyyttäsi arvostavat niin kanssamatkustajat kuin muutkin autoilijat."

• Anonyymi

"Olet käytännöllinen Steady! Autoilu on sinulle ennen kaikkea tapa päästä paikasta A paikkaan B. Nautit tasaisesta menosta, etkä halua ottaa turhia riskejä liikenteessä. Järkevänä autoilijana suosikki automerkkisi- tai mallisi on se, joka on käytännöllinen ja taloudellinen. Arvostat autossa turvallisuutta, joten maavaraa ja peltiä menopelissäsi saa olla. Autoon täytyy myös mahtua koko perheen harrastuskamppeet. Liikenteessä kylmäpäisyyttäsi arvostavat niin kanssamatkustajat kuin muutkin autoilijat."

Käytännöllinen olen aina.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2823
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2633
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1704
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      105
      1399
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe