Mikä sinusta piti tulla isona

Anonyymi-ap

Itselläni ei ole ollut koskaan mitään mielikuvaa siitä, mitä teen isona.

Eikö ole hieman paradoksaalista?

(hirn)

26

548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eksistenssi on vain tässä hetkessä. Ei ole olemassa tulevaisuuden minuutta.

      Tämä oli ensimmäinen ajatukseni. Yleensä kannattaa odottaa toista tai jopa kolmatta ajatusta. ennen kuin kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Mjoo

        Valitettavasti tuo aloitukseni on niin täynnä itseironiaa, että se on muuttunut näkymättömäksi.

        (hirn)


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17858353A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hmm ... eikö aina voi tulla vielä isommaksi? Eli kosk on se hetki, kun ei voi enää miettiä, "mikä musta tulee isona"? Tässä kohtaa elämääni totean, että ainakin asia olisi silloin varmaa ... ainakin olisin tosi lihava!

      • Mulla tosiaan kaikki pysähty siihen kun täytin 60 kg. Ei oo tullu grammaakaan lisää. Ja se on erikoista kun kuitenki voimaa on tullut hurjasti. Mutta tosiaan rakennusalalle halusin jo sillon kun opin käveleen. Ja sillä alalla pääosin olen pysynyt. En oo kiitenkaan sitä sellaista vakituista hommaa löytäny, kai johtuu siitä kun ei oo tullu tarpeeks isoksi.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mulla tosiaan kaikki pysähty siihen kun täytin 60 kg. Ei oo tullu grammaakaan lisää. Ja se on erikoista kun kuitenki voimaa on tullut hurjasti. Mutta tosiaan rakennusalalle halusin jo sillon kun opin käveleen. Ja sillä alalla pääosin olen pysynyt. En oo kiitenkaan sitä sellaista vakituista hommaa löytäny, kai johtuu siitä kun ei oo tullu tarpeeks isoksi.

        Et vaa nole yrittänyt tarpeeksi . Rupeat syömään jotain tolkuttoman energiatiheää ja varmasti lihot. Olo voi olla karsea, mutta luonnonlkeja ei voi estää.


    • Anonyymi
    • Halusin eläintenhoitajaksi, mutta sitten tulin allergiseksi. Halusin psykologiksi, mutta siihen minulla on yliempaattinen luonne.
      Ajauduin sitten kaupallisiin ja matemaattisiin opintoihin, mutta vieläkään en ihan varmaksi tiedä, mitä työtä haluaisin aikuisena tehdä. 🙂
      Nykyinen työni on kyllä ihan kivaa, vaikka enemmän siinäkin varmaan ratkaisee tiimi kuin varsinainen oma rooli.🤔

      • Anonyymi

        No siinä onkin yhtälö kun ratkaiset mitä yhteistä on empatialla ja matematiikalla, laskutoimitus näkyviin kiitos :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä onkin yhtälö kun ratkaiset mitä yhteistä on empatialla ja matematiikalla, laskutoimitus näkyviin kiitos :)

        Nimenomaan, koska numerot eivät tarvitse empatiaa, niin pystyn tekemään työni laadukkaasti, tehokkaasti ja tunteilematta 😄


    • Halusin arkkitehdiksi, mutta en osaa piirtää. Huomasin sen, kun harjoittelin pääsykoetta varten.
      Teollinen muotoilu jäi myös haaveeksi.

      Mieltäni lämmittää kuitenkin se, että tutkintonimikkeeni jälkimmäinen osa on "architect".
      Tosin minun alalla suorastaan halveksitaan arkkitehtien haihattelua.

    • Anonyymi

      Ruokakaupan raha-automaatti saattaisi kertoa Xena:lle: oikea ammattisi on: tankotanssija

      • Kiitos vinkistä 👍
        Tuo on ihan hyvä tavoite, mutta nykykunnolla minusta on vasta tangotanssijaksi 😁


    • Anonyymi

      Siis Yrjö Hirn on Professori tutkija kirjailija. Tiedoksenne...

      • Anonyymi

        No perhana, niinpäs onkin. Ja Reps on uusiutuvan energian asiantuntija.


    • Taiteilija :D :D ei sillä oikein elellä, ellei olisi todella todella hyvä ;)

      Mutta siis maalaaminen, piirtäminen lähellä sydäntä. Harvemmin on vaan enää aikaa :(

      • Anonyymi

        Minulla myös taiteellisuus sydäntä lähellä. Testien mukaan olen taiteellinen, järjestelmällinen ja sosiaalinen. Joskus aikoinaan opinto-ohjaaja sanoi, että se on kätevä yhdistelmä (kaikkia oli 33,33 %), voi vain valita mitä haluaa tehdä 😆 Todellisuus oli kuitenkin karumpaa, kun se on niin realistista 😂

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös taiteellisuus sydäntä lähellä. Testien mukaan olen taiteellinen, järjestelmällinen ja sosiaalinen. Joskus aikoinaan opinto-ohjaaja sanoi, että se on kätevä yhdistelmä (kaikkia oli 33,33 %), voi vain valita mitä haluaa tehdä 😆 Todellisuus oli kuitenkin karumpaa, kun se on niin realistista 😂

        - Sheena

        Sinussa on hyviä piirteitä🤗


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa tuo sarja todella, koska se saa ihmisissä ajatuksia aikaan...

    • Anonyymi

      Minulla oli liikaakin mielikuvia. Halusin esimerkiksi opettajaksi, balettitanssijaksi, poliisiksi, toimistoon, tai tarjoilijaksi. Parikymppisenä innostuin it-alasta, joka silloin kulki nimellä atk ja sille tielle jäin. Nykyisessä työpaikassani itseasiassa olen saanut oikeastaan harjoittaa jossain muodossa noita kaikkia edellä mainitsemiani ammatteja. Jos nyt balettitanssijasta unohdetaan baletti.

      - Sheena

      • Anonyymi

        On hyvä joskus olla taipuisa.

        AV


    • Anonyymi

      Sheena laittaa kolikon automaattiin joka kertoo mikä hänen mitäisi olla vastauksena voi tulla: Exterminator, eli hyönteisten tuhoaja?

    • Anonyymi

      Kuollut.

    • Anonyymi

      Lapsena halusin kikkoloksi ja sehän minusta tulikin kun aloitin viinanjuonnin ja nyt ei saa naisislta hetkenkään rauhaa.

    • No.. ymmärsin jo nuorena, etten kasva isoksi. Aikuistuin, mutta haaveita isoksi tulemisesta ei minulla ole siitä huolimatta.

    • Anonyymi

      Minäkään muista muuta kuin että halusin äidiksi. Nuorena opiskelin it- alaa mutta ei ollut kiinnostusta. Jossain vaiheessa haaveilin kirjailijan työstä ja sekä lavastajan ammattista aloitin koulunkin joka tähtäsi siihen mutta elämä meni miten meni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2111
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1346
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      1005
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      790
    Aihe