Itselläni ei ole ollut koskaan mitään mielikuvaa siitä, mitä teen isona.
Eikö ole hieman paradoksaalista?
(hirn)
Mikä sinusta piti tulla isona
26
582
Vastaukset
Eksistenssi on vain tässä hetkessä. Ei ole olemassa tulevaisuuden minuutta.
Tämä oli ensimmäinen ajatukseni. Yleensä kannattaa odottaa toista tai jopa kolmatta ajatusta. ennen kuin kirjoittaa.- Anonyymi
Mjoo
Valitettavasti tuo aloitukseni on niin täynnä itseironiaa, että se on muuttunut näkymättömäksi.
(hirn) - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17858353A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hmm ... eikö aina voi tulla vielä isommaksi? Eli kosk on se hetki, kun ei voi enää miettiä, "mikä musta tulee isona"? Tässä kohtaa elämääni totean, että ainakin asia olisi silloin varmaa ... ainakin olisin tosi lihava!
Mulla tosiaan kaikki pysähty siihen kun täytin 60 kg. Ei oo tullu grammaakaan lisää. Ja se on erikoista kun kuitenki voimaa on tullut hurjasti. Mutta tosiaan rakennusalalle halusin jo sillon kun opin käveleen. Ja sillä alalla pääosin olen pysynyt. En oo kiitenkaan sitä sellaista vakituista hommaa löytäny, kai johtuu siitä kun ei oo tullu tarpeeks isoksi.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mulla tosiaan kaikki pysähty siihen kun täytin 60 kg. Ei oo tullu grammaakaan lisää. Ja se on erikoista kun kuitenki voimaa on tullut hurjasti. Mutta tosiaan rakennusalalle halusin jo sillon kun opin käveleen. Ja sillä alalla pääosin olen pysynyt. En oo kiitenkaan sitä sellaista vakituista hommaa löytäny, kai johtuu siitä kun ei oo tullu tarpeeks isoksi.
Et vaa nole yrittänyt tarpeeksi . Rupeat syömään jotain tolkuttoman energiatiheää ja varmasti lihot. Olo voi olla karsea, mutta luonnonlkeja ei voi estää.
- Anonyymi
Katso sarja: The Big Door Prize
Siinä on raha-automaatti ruokakaupassa joka kertoo mille alalle kannattaa suunnata.
Morpho on sen automaatin nimi.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Door_Prize Halusin eläintenhoitajaksi, mutta sitten tulin allergiseksi. Halusin psykologiksi, mutta siihen minulla on yliempaattinen luonne.
Ajauduin sitten kaupallisiin ja matemaattisiin opintoihin, mutta vieläkään en ihan varmaksi tiedä, mitä työtä haluaisin aikuisena tehdä. 🙂
Nykyinen työni on kyllä ihan kivaa, vaikka enemmän siinäkin varmaan ratkaisee tiimi kuin varsinainen oma rooli.🤔- Anonyymi
No siinä onkin yhtälö kun ratkaiset mitä yhteistä on empatialla ja matematiikalla, laskutoimitus näkyviin kiitos :)
Anonyymi kirjoitti:
No siinä onkin yhtälö kun ratkaiset mitä yhteistä on empatialla ja matematiikalla, laskutoimitus näkyviin kiitos :)
Nimenomaan, koska numerot eivät tarvitse empatiaa, niin pystyn tekemään työni laadukkaasti, tehokkaasti ja tunteilematta 😄
Halusin arkkitehdiksi, mutta en osaa piirtää. Huomasin sen, kun harjoittelin pääsykoetta varten.
Teollinen muotoilu jäi myös haaveeksi.
Mieltäni lämmittää kuitenkin se, että tutkintonimikkeeni jälkimmäinen osa on "architect".
Tosin minun alalla suorastaan halveksitaan arkkitehtien haihattelua.- Anonyymi
Ruokakaupan raha-automaatti saattaisi kertoa Xena:lle: oikea ammattisi on: tankotanssija
Kiitos vinkistä 👍
Tuo on ihan hyvä tavoite, mutta nykykunnolla minusta on vasta tangotanssijaksi 😁
- Anonyymi
Siis Yrjö Hirn on Professori tutkija kirjailija. Tiedoksenne...
- Anonyymi
No perhana, niinpäs onkin. Ja Reps on uusiutuvan energian asiantuntija.
Taiteilija :D :D ei sillä oikein elellä, ellei olisi todella todella hyvä ;)
Mutta siis maalaaminen, piirtäminen lähellä sydäntä. Harvemmin on vaan enää aikaa :(- Anonyymi
Minulla myös taiteellisuus sydäntä lähellä. Testien mukaan olen taiteellinen, järjestelmällinen ja sosiaalinen. Joskus aikoinaan opinto-ohjaaja sanoi, että se on kätevä yhdistelmä (kaikkia oli 33,33 %), voi vain valita mitä haluaa tehdä 😆 Todellisuus oli kuitenkin karumpaa, kun se on niin realistista 😂
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Minulla myös taiteellisuus sydäntä lähellä. Testien mukaan olen taiteellinen, järjestelmällinen ja sosiaalinen. Joskus aikoinaan opinto-ohjaaja sanoi, että se on kätevä yhdistelmä (kaikkia oli 33,33 %), voi vain valita mitä haluaa tehdä 😆 Todellisuus oli kuitenkin karumpaa, kun se on niin realistista 😂
- SheenaSinussa on hyviä piirteitä🤗
- Anonyymi
Kannattaa katsoa tuo sarja todella, koska se saa ihmisissä ajatuksia aikaan...
- Anonyymi
Minulla oli liikaakin mielikuvia. Halusin esimerkiksi opettajaksi, balettitanssijaksi, poliisiksi, toimistoon, tai tarjoilijaksi. Parikymppisenä innostuin it-alasta, joka silloin kulki nimellä atk ja sille tielle jäin. Nykyisessä työpaikassani itseasiassa olen saanut oikeastaan harjoittaa jossain muodossa noita kaikkia edellä mainitsemiani ammatteja. Jos nyt balettitanssijasta unohdetaan baletti.
- Sheena- Anonyymi
On hyvä joskus olla taipuisa.
AV
- Anonyymi
Sheena laittaa kolikon automaattiin joka kertoo mikä hänen mitäisi olla vastauksena voi tulla: Exterminator, eli hyönteisten tuhoaja?
- Anonyymi
Kuollut.
- Anonyymi
Lapsena halusin kikkoloksi ja sehän minusta tulikin kun aloitin viinanjuonnin ja nyt ei saa naisislta hetkenkään rauhaa.
No.. ymmärsin jo nuorena, etten kasva isoksi. Aikuistuin, mutta haaveita isoksi tulemisesta ei minulla ole siitä huolimatta.
- Anonyymi
Minäkään muista muuta kuin että halusin äidiksi. Nuorena opiskelin it- alaa mutta ei ollut kiinnostusta. Jossain vaiheessa haaveilin kirjailijan työstä ja sekä lavastajan ammattista aloitin koulunkin joka tähtäsi siihen mutta elämä meni miten meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612261V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894158Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083941- 513628
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533298- 1113251
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342129- 382102
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261925On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111603