Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noinhan se menee. Sitä oppii eläessään mikä on oikeasti tärkeää. Toki niitä tiukkapipoisia varttuneitakin löytyy, mu aika vähän suhteessa nuoriin aikuisiin.
Kakarana vielä uskotaan siihen ainoaan, oikeaan ja täydelliseen rakkauteen. Siihen, missä ei ole tilaa inhimillisille virheille. Tai hairahduksille.
Iän tullen osaa jo arvostaa itseään ja ei ota jokaista pikkujuttua, mitä kumppani tekee tai jättää tekemättä itseensä.
Sitä tajuaa, että kuolema korjaa kumminkin.
Paha mennä oikein sanomaan.. ite olen niin .. hmm.. höveli. En pannut pahakseni edes sitä, kun exä soitteli ulkomailta ja kinusi rahaa, että pääsee stripparille. Tai kun hän suuteli exänsä kanssa edessäni.. tai naapurin emännän...
Olen vakaumuksellisesti sitä mieltä, että jokainen vastaa omista teoistaan.
Mutta kyse onkin enemmänkin siitä, mikä loukkaa ketäkin.
Oma egoni on vahva, se ei haurastu kumppanini tekemisistä. Joten mulle on se ja sama, mitä kummpanini valitsee elämäänsä. Se on kuin onkin hänen elämänsä. Ei minun.
19.04.2023 23:28
Kyllä minä uskon ihan tuohon tulokseen.
Naiset ovat ahdasmielisempiä ja nuoret ihmiset tuppaavat ajattelemaan mustavalkoisesti.
Eikä tämä ole muuta kuin minun henkilökohrainen kokemukseni.
19.04.2023 23:09
Ei. Ei olisi hyvä idea.
Ihan paska idea itseasiassa.
19.04.2023 22:22
Just viimekuussa olin "putkessa". Kuvattiin pää.
Ahdas se on minullekin, vaikka olenkin näin pieni.
Ja julmettua rytäkkää se kuvaaminen on.
Ja kuule Timppa.. et varmana enää aloita röökaamista. Olet jo päässyt eroon siitä.
19.04.2023 22:17
Lentotilakuutiot on kortilla idästä länteen. Johtuu tuosta pienestä sodaksi mainitusta asiasta.
Ne kamat seisoo varastossa odottamassa tilaa lentokoneesta.
19.04.2023 12:28
Noh.. samaa luokkaa on minun ja pujottelijankin pituusero.
Näin lyhyenä ei ole varaa tuijotella sentteihin.. kaikki ovat pidempiä.
19.04.2023 12:18
Riippuu katsantokannasta.
Henkilökohtaisesti pidän tuon mittaisia miehiä pitkinä...
17.04.2023 08:31
Heh.. :D
16.04.2023 15:11
Noh.. mä en niin tykännyt aamupalan puolukkapiirakasta, se nyt oli vähän sellainen, että tulipahan maistettua. Kovin oli sellainen .. pullainen piirakka.
16.04.2023 15:05
Duuni syö multa jaksamisen, ja koko elämä on joko työhön valmistautumista, työn tekemistä tai siitä palautumista.
Vapaa-aikaa ei todellakaan halua käyttää työleirillä. Joku kiva allinclusive loma silloin tällöin tai omassa kodissa löpöloma on mun idylli.
Ja eihän se työn raskaus niihin mieltymyksiin vaikuta. Jos rakastaa olla kotona, niin se on ihan fine. Oma koti kullan kallis.
16.04.2023 15:02
No kunhan vitsailen siitä toisesta.. tiedänhän minä että olen sinun merkityksellisin nainen. Ainakin silloin kuin ollaan treffeillä. Se onkin aina niin kahdenkeskistä aikaa.
Oli hyvät treffit. Kiitos. Ja kiva kuulla että pääsit hyvin kotio. Se on hyvä se.
16.04.2023 14:53
Ei hitto, ei kumpikaan.
Oma koti kullan kallis.
Mökkeily on niille jotka haluavat orjuuttaa itsensä viikonloppuisinkin .. palkatta.
Minulla sen verran raskas työ, ettei lisätyöt kiinnosta. Kas kun en ole mikään toimistorotta.
Mikäs sen ihanampaa kun herätä omasta sängystä raukeana viikonloppuaamuun. Ihan parasta. Kotini on linnani.
16.04.2023 14:33
Pitänee ottaa kunnia tästä. Ellet sitten tarkoittanut sitä toista rakastajatartasi.. heh.
Mä kyllä taisin jättää kynnenjälkeni sun takamukseen merkiksi, että olen sinun. Mutta joo..
Pääsit hyvin kotio? Ilmeisesti. Hyvä juttu.
16.04.2023 14:27
Saako laittaa varmaa tietoa?
15.04.2023 23:33
Lentäisin taivaan tuuliin...
Voisi olla kokemus.
15.04.2023 16:40
Ja hinta...
15.04.2023 12:46
Heh.. en mä saa 10 pullollista votkaa juotua .. vaikka vieraita taas kävisikin kesällä.
Mutta laitan harkintaan.
Eihän se vodka happane tai pilaannu.. ja siitä voip tehdä likööriä...
Tosin tarvii sitä kasikymppistäkin olla.. siis siihen likööriin.
Mutta .. ny luppaisee jo simmut. Pakko lähteä morjestaan nukkuhenkilöä.. oli sit masa tai maija.
Hyvää yötä.
14.04.2023 21:34
No en.. ei jaksaisikaan.
14.04.2023 20:17
No mä käyn varmaan ostoksilla lauantaina ja joudun roudaamaan ne hotlalle ja sunnuntaina krapuloissani si laivaan ja laivasta ulos. Joten en kovin järjettömiä määriä voi ottaa.
Kärryyn mahtunee kymmenisen litran putelia. Tai sanotaan kahdeksan ja reppuun kuusi. Ja kun noita laatutavaroita ei myydä kuin lasipulloissa, niin painoa tulee ihan reilusti.
Si meinasin ostaa vielä jotakin ihan tavallista ja halpaa .. kai jotakin kirkasta kesän helteisiin kevyitä paukkuja ajatellen. Kossua, leijonaa tai jotakin vodua. Saas nähdä mitä, kun en ole oikein perehtynyt noihin kirkkaisiin. Mutta noita saakin petteinä.
Ja kyllähän minä haluan sinulle tuliaiseksi tietenniin tuoda jotakin.. vaivan palkaksi.
Mitähän se ois?
14.04.2023 20:13
No hitsi.. kyllähän mä mielelläni otan tuon tarjouksen vastaan. Juomat kun tuppaavat painamaan niin hitosti. Jos saan kyydin sinulta kotiin, ni voin ottaa vielä selkärepullisen viunaa kärryn lisäksi.
Ja sitä on illanvieton jälkeen muutenkin aika heikossa hapessa seuraavana päivänä.
Jos oikeasti olet valmis tuohon, niin se olisi valtavan iso helpotus minulle..
14.04.2023 18:40
417 / 806