Aika nimetä palstalainen, jonka kanssa mukavat kevät- ja kesäpuuhat yhdessä olisivat vielä mukavampia. Kenet nimeät?
Tänään onkin
54
168
Vastaukset
- Anonyymi
pitää olla jo herätty ja virkeänä NUYT
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17824906R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sunnuntai on Sannantai.
- Anonyymi
Olen yksintouhuaja. Aamupalan laskeutumisen jälkeen lähden heiluttelemaan vähän rautaa. Ostoksille sen jälkeen!
xLiner- Anonyymi
Sinulla on erinomainen harrastus, unet lähtee silmistä hikoillessa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on erinomainen harrastus, unet lähtee silmistä hikoillessa.
AVEi sitä kuuden jälkeen aamulla enää uneta, neljältä voi vielä vähän silmät harittaa.
Tunnin reippaalla kävelylle aion vielä tänään. Rasvansulatusta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kuuden jälkeen aamulla enää uneta, neljältä voi vielä vähän silmät harittaa.
Tunnin reippaalla kävelylle aion vielä tänään. Rasvansulatusta.
xLinerSama rytmi pyhät arjet?
Itselläni tahtoo arkirytmi jäädä päälle, herää aamu kuudelta teki mitä teki.
Hieno ilma oli pyöräillä, olla myös salilla, ikkunasta tulvivan auringonvalon kylvyssä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama rytmi pyhät arjet?
Itselläni tahtoo arkirytmi jäädä päälle, herää aamu kuudelta teki mitä teki.
Hieno ilma oli pyöräillä, olla myös salilla, ikkunasta tulvivan auringonvalon kylvyssä.
AVSama rytmi kesät talvet 😁. Ei kannata sekoittaa vrk-rytmiä. Helppoa elämää!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama rytmi kesät talvet 😁. Ei kannata sekoittaa vrk-rytmiä. Helppoa elämää!
xLinerTodellakin.
Olisit miehille ensimmäinen nainen jolle ei tarvitse aamulla keittää kahvia tai teetä.
Usein naiset eivät halua nousta sängystä ylös kovinkaan aikaisin.
Odottavat kunnes kahvi tuoksuu nenään, aamupalat on jo tehty:)
AV
- Anonyymi
Military Man sanoo pitää jo ollla hereillä ja virkeänä aamun tuimaan, ennen auringon nousua pitää aina
- Anonyymi
sanon hippiäis mies randomin:) - 💩
- Anonyymi
Ei ole tämä kakkiksen kommentti💩
- Anonyymi
Mjaa-a
Paha kyssä.
Mä lähtisin varmaan fiktiivisen miehen kanssa kuokkimishommiin, sillä se voisi kuokkia ja minä selailla lehteä sivummalla aurinkotuolissa.
Ehdottoman hyvä idis.
(naurua)- Anonyymi
Mjuu
Vai pitäisikö sille ottaa avuksi toinen fiktiivinen mies?
Ei ole reilua teettää yhdellä kaikkia hommia, kun muut vetää lonkkaa heinä suussa.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Vai pitäisikö sille ottaa avuksi toinen fiktiivinen mies?
Ei ole reilua teettää yhdellä kaikkia hommia, kun muut vetää lonkkaa heinä suussa.
(hirn)Satunnainen poiminta
- No sinullapa nuo puutarhahommat sujuu.
- Kiitti. Olen itsekin tyytyväinen.
- Mistä ihmeestä tuollaisia hommasit?
- Kävin tuolta poimimassa. Voin kyllä lainata niitä.
- Voi kiitos, katsos kun tuo selkä on vähän huonona.
- Ai jai. Vieläkö se vaivaa? Kyllähän nuo tuosta kohta joutaa. Vie mennessäs.
- Onko palautuspakko?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satunnainen poiminta
- No sinullapa nuo puutarhahommat sujuu.
- Kiitti. Olen itsekin tyytyväinen.
- Mistä ihmeestä tuollaisia hommasit?
- Kävin tuolta poimimassa. Voin kyllä lainata niitä.
- Voi kiitos, katsos kun tuo selkä on vähän huonona.
- Ai jai. Vieläkö se vaivaa? Kyllähän nuo tuosta kohta joutaa. Vie mennessäs.
- Onko palautuspakko?
(hihitystä)Työnjako
- Hei, pojat! Lopettakaa se muokkaaminen ja tulkaa tänne!
- Kylläpä ovat tottelevaisia. Kaikkea sitä näkee.
- Ne osaavat myös istua, jos niitä komentaa.
- Osaavatko ne hieroa niskoja?
- Valitettavasti eivät. Lisäksi ne ovat onnettomia keskustelijoita.
- No voihan harmi. No mutta maata osaavat kääntää. Se on hyvä.
- Juurikin näin.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnjako
- Hei, pojat! Lopettakaa se muokkaaminen ja tulkaa tänne!
- Kylläpä ovat tottelevaisia. Kaikkea sitä näkee.
- Ne osaavat myös istua, jos niitä komentaa.
- Osaavatko ne hieroa niskoja?
- Valitettavasti eivät. Lisäksi ne ovat onnettomia keskustelijoita.
- No voihan harmi. No mutta maata osaavat kääntää. Se on hyvä.
- Juurikin näin.
(hirn)Palstan laidalla
- Seuraavaksi menette tämän naisen kanssa hänen palstalleen. Hän neuvoo, mitä teidän tulee siellä tehdä. Onko tämä selvä?
- Nyökyttelevät somasti.
- Eivät ne paljon puhele. Ehkä niiden päässä on hiljaisempaa kuin meillä.
- Sano nyt jotain. Mikä sinun nimesi on? Entä sinun?
- Ei niillä ole vielä nimiä.
- No johan on. kyllä nimi pitää olla.
- Sinä voit nimetä ne itse. En minä ole muistanut moista, kun on ollut kiireitä tuon lehden kanssa.
(hihitystä)
- Anonyymi
yritin kertoa jotain asika hassuakin juttua niin eikö joku luuseri-po0ppe katkaise
Siias kun jotain musiikkivideoitakin szellaiszia katsoo hyvä grafiikkakiihdytin, joka ei kuluta sähköjä, cvaan käynnisatää tehot geFIIKKA tehot tarvittadessa - Anonyymi
törmäily autopeli joo on aika hauska Drieer san fancisco
- Anonyymi
Randea voisi kannella multa -ja betonisäkkien lomassa treenin kannalta
- Anonyymi
Kyllä mä oon niin tottunu itekseni touhuamaan, että ei kukaan. N50
Sama nainen taas, on niin miellyttävä nainen
- Anonyymi
Sirkka-Liisa Anttila on tosiaan ihana.
Anonyymi kirjoitti:
Sirkka-Liisa Anttila on tosiaan ihana.
Hyvinkin mahdollista, ei kylläkään ole tarkoittamani nainen
Pitänee ottaa kunnia tästä. Ellet sitten tarkoittanut sitä toista rakastajatartasi.. heh.
Mä kyllä taisin jättää kynnenjälkeni sun takamukseen merkiksi, että olen sinun. Mutta joo..
Pääsit hyvin kotio? Ilmeisesti. Hyvä juttu.Pikku-pirpana kirjoitti:
Pitänee ottaa kunnia tästä. Ellet sitten tarkoittanut sitä toista rakastajatartasi.. heh.
Mä kyllä taisin jättää kynnenjälkeni sun takamukseen merkiksi, että olen sinun. Mutta joo..
Pääsit hyvin kotio? Ilmeisesti. Hyvä juttu.Ei toista, sinä olet se sama nainen
Ei oikein näe omaan takamukseen, pitäs kattoa peilin kanssa
Juu, hyvin meni kotimatkapujotteIija kirjoitti:
Ei toista, sinä olet se sama nainen
Ei oikein näe omaan takamukseen, pitäs kattoa peilin kanssa
Juu, hyvin meni kotimatkaNo kunhan vitsailen siitä toisesta.. tiedänhän minä että olen sinun merkityksellisin nainen. Ainakin silloin kuin ollaan treffeillä. Se onkin aina niin kahdenkeskistä aikaa.
Oli hyvät treffit. Kiitos. Ja kiva kuulla että pääsit hyvin kotio. Se on hyvä se.Pikku-pirpana kirjoitti:
No kunhan vitsailen siitä toisesta.. tiedänhän minä että olen sinun merkityksellisin nainen. Ainakin silloin kuin ollaan treffeillä. Se onkin aina niin kahdenkeskistä aikaa.
Oli hyvät treffit. Kiitos. Ja kiva kuulla että pääsit hyvin kotio. Se on hyvä se.Hyvät oli treffit, syömiset mukaanlukien
pujotteIija kirjoitti:
Hyvät oli treffit, syömiset mukaanlukien
Noh.. mä en niin tykännyt aamupalan puolukkapiirakasta, se nyt oli vähän sellainen, että tulipahan maistettua. Kovin oli sellainen .. pullainen piirakka.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. mä en niin tykännyt aamupalan puolukkapiirakasta, se nyt oli vähän sellainen, että tulipahan maistettua. Kovin oli sellainen .. pullainen piirakka.
Minulle kelpas oikein hyvin, parempiakin tietysti on syöty. Nyt pitäs lähteä ulos vähän reippailemaan, ei oo tänään vielä ehtinyt, treffit ilmeisesti väsyttäneet :D
pujotteIija kirjoitti:
Minulle kelpas oikein hyvin, parempiakin tietysti on syöty. Nyt pitäs lähteä ulos vähän reippailemaan, ei oo tänään vielä ehtinyt, treffit ilmeisesti väsyttäneet :D
Heh.. :D
- Anonyymi
Ihana anonyymi joka vahingossa eksyy palstalle, eikä ikinä palaa sen jälkeen
- Anonyymi
pelasin erästä hauskaa peliä niin johan hyppäåsi virustorjutaw ilmoittamaan että olet suojassa
- Anonyymi
Konkreettisesti pihapuuhiin kelpaisi kuka vaan avuksi, mies tai nainen. Ei ole iso piha, mutten vaan itse tykkää mistään nurmikon rapsuttelusta. Paikka Helsinki, kahvit voin keittää palkaksi 😁
- Anonyymi
Ei täällä juurikaan vaikuta olevan sellaisia yksilöitä, joiden kanssa mulla jutut isommin menisi yksiin. Vaan siis kyllä satunnaisissa haravointitalkoissa mene miltei mikä seura vaan.
- Anonyymi
Tänään pitäis tässä kahvit juotuani lähteä vielä tuonne pihalle kaivamaan oksasilppuri esiin ja pistämään oksia silpuksi. Haravoitavaakin on vielä vähän jäljellä.
Jasu on niin hyvä puutarhahommissa, että hänet ottaisin kaveriksi 👍
Tänään joku skrodempi tyyppi voisi myös tulla kääntelemään kanssani lapiolla tuota kantohankea..- Anonyymi
entä kuka henkilökohtaisen puutarhasi hoitoon ?
- Anonyymi
Kiitos. 😃
Cool❄️ Anonyymi kirjoitti:
entä kuka henkilökohtaisen puutarhasi hoitoon ?
No sanoisinko näin, että niitä puutarhureita on nyt kevään aikana muutamakin ilmaantunut tarjolle, jotta kattellaan 😉
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
No sanoisinko näin, että niitä puutarhureita on nyt kevään aikana muutamakin ilmaantunut tarjolle, jotta kattellaan 😉
tähän voit luetella ne aakkosjärjedtyksessä
Anonyymi kirjoitti:
tähän voit luetella ne aakkosjärjedtyksessä
No eivät ole täältä palstalta. 😄 - Eikä siitä sen enempää. 🤐
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
No eivät ole täältä palstalta. 😄 - Eikä siitä sen enempää. 🤐
hyvin voi luetella tyyliin ”mauri v. 55, kehitys insinööri rakennus liikkeessä”
Anonyymi kirjoitti:
hyvin voi luetella tyyliin ”mauri v. 55, kehitys insinööri rakennus liikkeessä”
Lisäänpä tuon listalle 👍🤣
No joo.. Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
En uskalla nimetä ketään. Tulee ongelmia vaan, jos nimeää.
Cool❄️- Anonyymi
Laita vihje :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vihje :)
En mä viitti. Pysyy paremmin asialinjalla nämä keskustelut. ☺️
Mutta varmaan on ihan ok, jos sanon että ihminen joka tykkää pihalla pungertaa mm. istutusten ja muiden kevät pihatöiden parissa.
Cool❄️
- Anonyymi
joku avavaruusnainen tytiedtystikin.... hmmm oli aika hieno räjähdys Vadivc oli naisen nimi ja jutussa star trek... poksahti... ei ollut normi bounty hunter alus Shrike poksati
Eipä nyt oikein ole kenestäkään saanut vielä tuntumaa riittävästi, niin pitäis nimetä eri henkilöitä eri hommiin. Kuten nyt vaikka Pirppiksen kanssa tullaan luontoretkeilemään, tanssimaan ja "parantamaan maailmaa", noin esimerkiksi.
- Anonyymi
Valitsemme toisemme!
Rande&Disse Ihan vaan vinkkinä, minua ei kannata nimetä, koska delegoin ne pihahommat varmasti jollekin toiselle/ toisille. Olen hyvä suunnittelemaan, neuvomaan ja antamaan ohjeita, joita muut sitten kuuliaisesti toteuttavat. 😂
- Anonyymi
Valitsen tositypyn ja annan tehtävälistan käteen. Itse lähden kaupungista hakemaan jotain unohtunutta must-tarviketta. Typy delegoikoon hommat keskenään ihan miten huvittaa, itse itseään ohjeistaen ja neuvoen varmaan tekee hyvää jälkeä.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Valitsen tositypyn ja annan tehtävälistan käteen. Itse lähden kaupungista hakemaan jotain unohtunutta must-tarviketta. Typy delegoikoon hommat keskenään ihan miten huvittaa, itse itseään ohjeistaen ja neuvoen varmaan tekee hyvää jälkeä.
-harmiseikirj-Muuten hyvä suunnitelma, mutta sen tehtävälistan mukana pitää tulla Remontti Reiska ja Puuha Pete myös. Ilman tukijoukkoja en ota tehtävää vastaan.
Mulle taitaakin tulla kiireistä asiaa kaupungille. En voi sitoutua sun projektiin. 😉
- Anonyymi
Kevät- ja kesäpuuhat? Mitäs ne? No, oli mitä oli puuhailen omiani mielelläni yksin.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594