Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

Vaikuttaa pätevältä petipuuhissa?

-flowersreally-

102

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä. Tässä jo makoilen sängyssä kisunen rinnan päällä. Vähän lueskelen vielä ennen nukahtamista. Hyvät unet tilattu.

xLiner

• Vain kaksi mirriä? Onneks mulla on kaikki kolme 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Vain kaksi mirriä? Onneks mulla on kaikki kolme 😂

Hippiäisellä on naisseuraa? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Hippiäisellä on naisseuraa? 😂

Saat unelmoida edelleen 😉

• Vaimo sanoi, että mä olen tosi huono petaamaan. Kyllä se vähän kirpaisi, mutta elämä jatkuu...

• Anonyymi

e4n ymärrä että miten aina unohdan sitruunat kaupasa ostaa, kosa citrreonellakin.... lilti aina unohdan¨'

• Anonyymi

Minä, silloin kun sattuu kiinnostamaan. Silloin kun ei kiinnosta, niin ei kertakaikkiaan kiinnosta millään ilveellä.

Cool❄️

• Anonyymi

Ei itteään voi valkata, vai voiko? Toisaalta itehän sen tietää, toisesta ei välttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei itteään voi valkata, vai voiko? Toisaalta itehän sen tietää, toisesta ei välttämättä.

No itsestäni tiedän, miten asiaan kumppanin nautinto suhtaudun. Ja palautteen mukaan uskallan sanoa, että hyvin. Kaikki ei viitsi opetella kunkin kumppaninsa mieltymyksiä, minusta se taas on elinehto hyvälle seksille.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itsestäni tiedän, miten asiaan kumppanin nautinto suhtaudun. Ja palautteen mukaan uskallan sanoa, että hyvin. Kaikki ei viitsi opetella kunkin kumppaninsa mieltymyksiä, minusta se taas on elinehto hyvälle seksille.

Cool❄️

Ja joo, en näistä muista voi sanoa mitään, kun ei ole kokemusta kestään heistä. Mutuilla en viitsi. Menee metsään kuitenkin.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo, en näistä muista voi sanoa mitään, kun ei ole kokemusta kestään heistä. Mutuilla en viitsi. Menee metsään kuitenkin.

Cool❄️

No juu, saattaapa jutuista päätellen useesti saada itsevarman kuvan. Mikä saattaakin sit itse tilanteessa olla jotain ihan muuta. Mikshän edes kommentoin tähän, ku ei ihan kiinnosta toisten petipuuhat. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu, saattaapa jutuista päätellen useesti saada itsevarman kuvan. Mikä saattaakin sit itse tilanteessa olla jotain ihan muuta. Mikshän edes kommentoin tähän, ku ei ihan kiinnosta toisten petipuuhat. 🤔

Niinhän se on. Monesti ihan käytännössä huomattu, että ne eniten seksistä vouhkaavat ja kokemusta kehuvat onkin ollu ihan lapasia.

Vetää tietyllä kaavalla. Yksilöllisyys unohtuen.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Monesti ihan käytännössä huomattu, että ne eniten seksistä vouhkaavat ja kokemusta kehuvat onkin ollu ihan lapasia.

Vetää tietyllä kaavalla. Yksilöllisyys unohtuen.

Cool❄️

Niinpä, vielä vois täydentää sun yhtä lausetta sanalla...käteensä. Hups, olinpa tuhma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, vielä vois täydentää sun yhtä lausetta sanalla...käteensä. Hups, olinpa tuhma.

Hehee. 😜👍

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee. 😜👍

Cool❄️

Pikkasen pimee, muttei sysimallia. 😉 Taitaapa olla niitä asioita, joista puhuminen on ihan jees, tiettyyn pisteeseen saakka. Mutku nää on niitä asioita mihin puheella ei yllä. Tai no, eipä ne sanat muissakaan aina totuutta kohtaa. Yksilöllistä toi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hehee. 😜👍

Cool❄️

You laughing at what, girl? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkasen pimee, muttei sysimallia. 😉 Taitaapa olla niitä asioita, joista puhuminen on ihan jees, tiettyyn pisteeseen saakka. Mutku nää on niitä asioita mihin puheella ei yllä. Tai no, eipä ne sanat muissakaan aina totuutta kohtaa. Yksilöllistä toi.

Pikkasen pimee on vaan hyvä asia. 😉

Nojuu, jotain äkkää puhuenkin, jotain vaan tehden ja todeten, toimii.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkasen pimee on vaan hyvä asia. 😉

Nojuu, jotain äkkää puhuenkin, jotain vaan tehden ja todeten, toimii.

Cool❄️

Aivan, tuli mieleen sanonta kädestä suuhun. Mitähän se tähän liittyy. Saattaa liittyäkki, mistä näistä tietää. 😅 Menis se laulukin, pää, olkapää, peppu, polvet jne.

• Anonyymi

You laughing at what, girl? 😂

Eeen mitään. 🤪

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Eeen mitään. 🤪

Cool❄️

That's my girl... Sit!!! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, tuli mieleen sanonta kädestä suuhun. Mitähän se tähän liittyy. Saattaa liittyäkki, mistä näistä tietää. 😅 Menis se laulukin, pää, olkapää, peppu, polvet jne.

Suusta kädelle, kääntäen. 😉

Kuulin tuosta rivommankin version, en muista missä järjestyksessä sanat meni. Peppukin oli mainittu kyllä. 😄

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suusta kädelle, kääntäen. 😉

Kuulin tuosta rivommankin version, en muista missä järjestyksessä sanat meni. Peppukin oli mainittu kyllä. 😄

Cool❄️

Ei hitto, nyt lähtee lapasesta mut mitä väliä ku on jo lämmin. Jospa oliskin niin, että ne lapasissa olleet kädet lämmittää jo lämmintä, sormet on ihmeissään keväästä, lapasista vapaaks päästyään. Enää kielikään ei jää kiinni pakkasesta, mut jostain muusta. 😉
        Jummalauta, en sanonu noin, EN. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hitto, nyt lähtee lapasesta mut mitä väliä ku on jo lämmin. Jospa oliskin niin, että ne lapasissa olleet kädet lämmittää jo lämmintä, sormet on ihmeissään keväästä, lapasista vapaaks päästyään. Enää kielikään ei jää kiinni pakkasesta, mut jostain muusta. 😉
        Jummalauta, en sanonu noin, EN. 😳

Kkrrhhmm. 😋

Sulla taisi joku runosuoni ruveta sykkimään? Niin runollista toi oli... 😁

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Kkrrhhmm. 😋

Cool❄️

Ohhoh... Sulla on murunen täällä 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kkrrhhmm. 😋

Cool❄️

Niin no, niin no, noniin..nyt pidän suuni kiinni. Enkä anna suonien sykkiä, ehkä.. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, niin no, noniin..nyt pidän suuni kiinni. Enkä anna suonien sykkiä, ehkä.. 😅

Juu, suun kiinni mutta pysyykö näpit kurissa? 😜

Saas nähä kuin käy.. 🤭

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, suun kiinni mutta pysyykö näpit kurissa? 😜

Saas nähä kuin käy.. 🤭

Cool❄️

Kröhöm..äläpäs yhtikään yllytä. Saattaa äkkiä mennä jauhot suuhus. 😉 Mitäpä muutakaan sinne vois mennä..no ehkä sorm(en)i, vaan mihkä se sit menis? Mä muuten pidin suuni kii, kädet vaa kävi, missä, no näytöllä. 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kröhöm..äläpäs yhtikään yllytä. Saattaa äkkiä mennä jauhot suuhus. 😉 Mitäpä muutakaan sinne vois mennä..no ehkä sorm(en)i, vaan mihkä se sit menis? Mä muuten pidin suuni kii, kädet vaa kävi, missä, no näytöllä. 😇

Hah hah. 😆

Vallaton on, on vallaton. Meniskö se sormi sit vaiks nenään? Hups, ei sen vissiin nenään pitänykkään mennä. 😜

No näytöllä tietysti, navan alla.. Näytölläpäs. 😅 Navan alla.. Näytöllä näytöllä.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah. 😆

Vallaton on, on vallaton. Meniskö se sormi sit vaiks nenään? Hups, ei sen vissiin nenään pitänykkään mennä. 😜

No näytöllä tietysti, navan alla.. Näytölläpäs. 😅 Navan alla.. Näytöllä näytöllä.

Cool❄️

Nenässähän on kaks sierainta, ainakin useimmilla on, jos mä vähän lähemmästä hipsuttelisin...sehän on pölyaika pahimmillaan. Tarjoon siis auttavaa kättäni. 😉

Olisko pöly hyvä pyyhkästä pois, kosteella..kie, pyyhkeellä, kiele, pyyhkeellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nenässähän on kaks sierainta, ainakin useimmilla on, jos mä vähän lähemmästä hipsuttelisin...sehän on pölyaika pahimmillaan. Tarjoon siis auttavaa kättäni. 😉

Olisko pöly hyvä pyyhkästä pois, kosteella..kie, pyyhkeellä, kiele, pyyhkeellä...

Useimmilla joo, joillain ei oo koko nenääkään. On yks iso sierain..aika raju.

L(h)ipsuttelisit sää nenää? 😁

Mimmonen mahtaa olla halkaistu kieli, riittää kahteen koloon, sieraimeen. 😜

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmilla joo, joillain ei oo koko nenääkään. On yks iso sierain..aika raju.

L(h)ipsuttelisit sää nenää? 😁

Mimmonen mahtaa olla halkaistu kieli, riittää kahteen koloon, sieraimeen. 😜

Cool❄️

Sinähän se vallan villiks aloit, villittet mutkin. Nooh, ehkäpä toivun tästä vielä.
        Se on toi kieli yhtenä kappaleena kylläkin, saapi suurempaa alaa pyyhkästyä, siitä nenän alta toki...miksei sitä pyyhkäsis kerralla pölyttömäks 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se vallan villiks aloit, villittet mutkin. Nooh, ehkäpä toivun tästä vielä.
        Se on toi kieli yhtenä kappaleena kylläkin, saapi suurempaa alaa pyyhkästyä, siitä nenän alta toki...miksei sitä pyyhkäsis kerralla pölyttömäks 😉

No jos mä rauhoitun, niin säkin sitten saat vähän hengähtää. 😉

Se voi olla aika holtiton muutenkin sellanen kahtia halkastu kieli. Käsittelyn kanssa saattaa olla ongelmia. 🤔

Se onkin kevätsiivouksen aika, pölyä ehtinny kertyä sen verran reippaasti, että menee tovi pyyhkien. 😋

Hyvät yöt... 😉

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mä rauhoitun, niin säkin sitten saat vähän hengähtää. 😉

Se voi olla aika holtiton muutenkin sellanen kahtia halkastu kieli. Käsittelyn kanssa saattaa olla ongelmia. 🤔

Se onkin kevätsiivouksen aika, pölyä ehtinny kertyä sen verran reippaasti, että menee tovi pyyhkien. 😋

Hyvät yöt... 😉

Cool❄️

No saat anteeks tän villitsemisen, oikeestaan vois kiittää. Pitkästä aikaa lähti vanttuut lipettiin.

Pistän nyt kans kielen säppiin, yhtenä kappaleena tosin ja luurin pois kätösistä. Mut mihkä ne kätöset sit joutuu...ei ainakaan nukkumatin kimppuun.

Pölyttömiä unia, kielen kuvia, huvia ennen unikuvia. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saat anteeks tän villitsemisen, oikeestaan vois kiittää. Pitkästä aikaa lähti vanttuut lipettiin.

Pistän nyt kans kielen säppiin, yhtenä kappaleena tosin ja luurin pois kätösistä. Mut mihkä ne kätöset sit joutuu...ei ainakaan nukkumatin kimppuun.

Pölyttömiä unia, kielen kuvia, huvia ennen unikuvia. 😉

Laita vaan vanttuut jo talviteloille ja vaihda kynsikkäisiin. 😛

Nukun kuin tukki, silloin kun nukun. Aamulla kuitenkin herätessäni kiinnitin huomioni ensimmäisenä yöpöydälläni tadaa.. pölyyn... 😅

Cool❄️

• Anonyymi

Ohhoh... Sulla on murunen täällä 😁

Välillä vaan osuu sanan sutkaukset jonkun kanssa ja sattuu hoopottaa samaan aikaan. 😆

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Välillä vaan osuu sanan sutkaukset jonkun kanssa ja sattuu hoopottaa samaan aikaan. 😆

Cool❄️

Noinkohan... Jään odottamaan jatko-osia 😁

• Anonyymi

Noinkohan... Jään odottamaan jatko-osia 😁

No näinköhän. 😄

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

No näinköhän. 😄

Cool❄️

Jään toki, koska kyllä niitä vielä tulee 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan vanttuut jo talviteloille ja vaihda kynsikkäisiin. 😛

Nukun kuin tukki, silloin kun nukun. Aamulla kuitenkin herätessäni kiinnitin huomioni ensimmäisenä yöpöydälläni tadaa.. pölyyn... 😅

Cool❄️

Mä oon jo siityny luomu nahkavanttuisiin. Tarkenee varsin mukavasti, eikä tuntoaisti kärsiinny. Mukava ilmakylpee pitkän talven jäljiltä, tuolla ulkotiloissa.

Se on toi pöly varsinainen piru, hyppii paitsi pöydällä, niin muillakin tasoilla. Tuskin auttas se kissakaan, hiirulaisista puhumattakaan.

Mikäli oikein eilistä muistelen, niin et se sinäkään hiirulainen oo. Vois kuvastaa kissa paremmin, viekaskin. 😉

• Anonyymi

Jään toki, koska kyllä niitä vielä tulee 😂

Sinä kutsuit paikalle? 😜

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kutsuit paikalle? 😜

Cool❄️

Manasin, oikeastaan, se on naispaholainen 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jo siityny luomu nahkavanttuisiin. Tarkenee varsin mukavasti, eikä tuntoaisti kärsiinny. Mukava ilmakylpee pitkän talven jäljiltä, tuolla ulkotiloissa.

Se on toi pöly varsinainen piru, hyppii paitsi pöydällä, niin muillakin tasoilla. Tuskin auttas se kissakaan, hiirulaisista puhumattakaan.

Mikäli oikein eilistä muistelen, niin et se sinäkään hiirulainen oo. Vois kuvastaa kissa paremmin, viekaskin. 😉

No kyllä nyt jo tarkenee ilman lisälapasia. Ehkä yöllä vielä on viileää ilman, mutta päivällä jo pärjää. 🙂

Minä voisin sanoa olevani vieraassa seurassa enemmän hiiri, varautunut ja vaisu tarkkailija. Tutussa ja läheisessä seurassa minusta karisee kaikki arkuus pois ja uskallan paljastaa aidon itseni, jopa sen sähäkän puoleni. 😁

Cool❄️

• Anonyymi

Minäkö muka? Mä oon enkeli, siveyden sipuli ja housuissa ei heilu...(saa jatkaa) 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkö muka? Mä oon enkeli, siveyden sipuli ja housuissa ei heilu...(saa jatkaa) 😅

Paholainen enkelin vaatteissa, susi lampaan turkissa, annat pikkusormen ja... Tai no jos sitä halutaan kutsua hieman nätimmällä nimellä kuin naispaholainen, niin ihan vain nainen riittää 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä nyt jo tarkenee ilman lisälapasia. Ehkä yöllä vielä on viileää ilman, mutta päivällä jo pärjää. 🙂

Minä voisin sanoa olevani vieraassa seurassa enemmän hiiri, varautunut ja vaisu tarkkailija. Tutussa ja läheisessä seurassa minusta karisee kaikki arkuus pois ja uskallan paljastaa aidon itseni, jopa sen sähäkän puoleni. 😁

Cool❄️

Yöpakkasia vielä on, huomaa aamusta selkeesti ettei tässä vielä kesä oo kyseessä. Mut mukavasti tarkenee suojasassa paikassa jo. Vähä hienoo. Tulee se sieltä, se kesäkin vielä.

No joo, taitaa kaikki vähän arkailla uudessa seurassa. Tietty paljon siihenki vaikuttaa, millasta se seura on. Jotkut tuntuu tutuilta heti alkuunsa ja toiset tuntuu vierailta vähä aina.

Taitaa se samankaltaisuus vaikuttaa paljolti tohon. Kuinka nopeesti siis sähäköityy tai jää piiloon luimimaan.

• Anonyymi

Ei pidä muiden manaaman. 😛

Tänään joudun olemaan tylsimys ja menemään nukkumaan kohta, aamulla uus paikka mihin meen töihin/työkokeiluun. Haluan olla skarppina ja pirtee. 😁

Joudut sä nyt naispaholaisen pauloihin.. 😜

Cool❄️

• Anonyymi

Paholainen enkelin vaatteissa, susi lampaan turkissa, annat pikkusormen ja... Tai no jos sitä halutaan kutsua hieman nätimmällä nimellä kuin naispaholainen, niin ihan vain nainen riittää 😂

Ei mitään pikkusormia, se on koko käsi kerralla. Mä en juu tiedä, et kummat vaatteet aamusta vetelen päälleni. Saattaa siis olla kummin vaan. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä muiden manaaman. 😛

Tänään joudun olemaan tylsimys ja menemään nukkumaan kohta, aamulla uus paikka mihin meen töihin/työkokeiluun. Haluan olla skarppina ja pirtee. 😁

Joudut sä nyt naispaholaisen pauloihin.. 😜

Cool❄️

No menin manaamaan jo enkä ihan yhtä kertaa kun luulin ettei eka manaus toiminut, saakeli, kusessa ollaan 😂

Mee vaan, ei se mitään haittaa, palsta ja porukat ei mihinkään katoa, kai 😉

Joudun, saakutti. Naulaan housut kiinni lonkkiin varuiksi.

Häiriintyneitä unia 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään pikkusormia, se on koko käsi kerralla. Mä en juu tiedä, et kummat vaatteet aamusta vetelen päälleni. Saattaa siis olla kummin vaan. 😅

Ai se menee silleen nykyään? Olen vanhaa koulukuntaa ja sillon riitti vielä pikkusormi...
        Tartteeko sun mitään vaatteita päälle vetäkään? Vaikutus ympäristöön on varmasti jopa tehokkaampi kuin paholaisen tai lampaan turkissa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpakkasia vielä on, huomaa aamusta selkeesti ettei tässä vielä kesä oo kyseessä. Mut mukavasti tarkenee suojasassa paikassa jo. Vähä hienoo. Tulee se sieltä, se kesäkin vielä.

No joo, taitaa kaikki vähän arkailla uudessa seurassa. Tietty paljon siihenki vaikuttaa, millasta se seura on. Jotkut tuntuu tutuilta heti alkuunsa ja toiset tuntuu vierailta vähä aina.

Taitaa se samankaltaisuus vaikuttaa paljolti tohon. Kuinka nopeesti siis sähäköityy tai jää piiloon luimimaan.

Sovitaan, että vappuna on viimein se kesä. 😁

Talon seinustalla, suojassa tuulelta on jo ihan mukavaa istuskellakin. Iltapäivästä huomasin takapihalla käydessäni, että voisi jo pihakalusteita edes polyrottinkisen sohvan nostaa siihen seinustalle. Möllöttäänä siinä tyhjäämässä päätään. ☺️

Joo, toi on kyllä totta. Joidenkin kanssa löytyy yhteinen sävel nopeesti, joidenkin kanssa ei yrittäenkään.

Vaikuttaa juu. Joskus kun toinen on arka, huomaan kaivavani itsestäni sen rohkeuden ja joskus kun toinen on kovin rohkea, itse jään vähän arkuuteen kiinnikin. Jännä ilmiö.

Cool❄️

• Anonyymi

Ai se menee silleen nykyään? Olen vanhaa koulukuntaa ja sillon riitti vielä pikkusormi...
        Tartteeko sun mitään vaatteita päälle vetäkään? Vaikutus ympäristöön on varmasti jopa tehokkaampi kuin paholaisen tai lampaan turkissa 😂

En oo kokeillu kyllä tota, et jos lähtis vaatteitta kulkuun. Epäilen kyl vaikutuksen pätevyyttä, joku saattas pelästyy tai tirskahdella. En tiedä, mut en aijo kokeilla. 😳

• Anonyymi kirjoitti:

En oo kokeillu kyllä tota, et jos lähtis vaatteitta kulkuun. Epäilen kyl vaikutuksen pätevyyttä, joku saattas pelästyy tai tirskahdella. En tiedä, mut en aijo kokeilla. 😳

No kannattaa kokeilla! Sillä on varmuudella säväyttävä vaikutus kaikkiin muihin ja mitä siitä jos joku tirskahtelee tai virnuilee, pah, eivät taatusti itse uskaltaisi 😁

• Anonyymi

No menin manaamaan jo enkä ihan yhtä kertaa kun luulin ettei eka manaus toiminut, saakeli, kusessa ollaan 😂

Mee vaan, ei se mitään haittaa, palsta ja porukat ei mihinkään katoa, kai 😉

Joudun, saakutti. Naulaan housut kiinni lonkkiin varuiksi.

Häiriintyneitä unia 😁

Hahaa, naulaat housut lonkkiin. 😂

Varsin huvittava mielikuva!

Juu, meen suihkun kautta tutilullaa. Vähän aina uusi jännittääkin, sitä en tiedä nukunko miten hyvin silloin, mutta yritän ainakin. Väsyneenä kun aivojen toiminta on vähän sumuista ja takkuilevaa mulla. Nukkuminen on siksi mulle niin mieluinen harrastus. Pysyn jotenkin älli päässä. 😆

Hyvää yötä molemmille, Rande ja Shedevil. 😉

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan, että vappuna on viimein se kesä. 😁

Talon seinustalla, suojassa tuulelta on jo ihan mukavaa istuskellakin. Iltapäivästä huomasin takapihalla käydessäni, että voisi jo pihakalusteita edes polyrottinkisen sohvan nostaa siihen seinustalle. Möllöttäänä siinä tyhjäämässä päätään. ☺️

Joo, toi on kyllä totta. Joidenkin kanssa löytyy yhteinen sävel nopeesti, joidenkin kanssa ei yrittäenkään.

Vaikuttaa juu. Joskus kun toinen on arka, huomaan kaivavani itsestäni sen rohkeuden ja joskus kun toinen on kovin rohkea, itse jään vähän arkuuteen kiinnikin. Jännä ilmiö.

Cool❄️

Eiks se oo perinteisesti vappu, ku terassikausi alkaa? Vai muistanko väärin. Mun terassikausi alko tänään, omassa pihassa toki. Tarkeni kivasti ja kyllä toi aurinko ihoon jo tarttuu. Väriä elämään kato.

Ei kaikista löydy ikinä sellasta omaa tuttuutta, sellasta et olis luonteva jutustella. Sitä nyt kaikkien kans höpöttää voi, jotain ylimaallista liirumia. Mut se ei oo taas se houkuttava juttuseura. Oikeessa seurassa se juttu vaan tulee miettimättä ja koko aikaa ei tarvi kälättää ja sekään ei tunnu epämiellyttävälle. Ei vaivaannuta siis.

Ilmiö nimeltä kemia, sama taajuus ni siinä tarvi miettiä ku senku vaa on ja hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

No kannattaa kokeilla! Sillä on varmuudella säväyttävä vaikutus kaikkiin muihin ja mitä siitä jos joku tirskahtelee tai virnuilee, pah, eivät taatusti itse uskaltaisi 😁

Ehken ihan niin paholainen oo, että viattomat ihmiset sokeutuu näkemästään. 😅 Vielä rahat riittää vaatteisiinkin, tuleeko vielä aika ku pakkonudistiks pitää kääntyä. Toistaseks palkka tulee vielä, huh.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaa, naulaat housut lonkkiin. 😂

Varsin huvittava mielikuva!

Juu, meen suihkun kautta tutilullaa. Vähän aina uusi jännittääkin, sitä en tiedä nukunko miten hyvin silloin, mutta yritän ainakin. Väsyneenä kun aivojen toiminta on vähän sumuista ja takkuilevaa mulla. Nukkuminen on siksi mulle niin mieluinen harrastus. Pysyn jotenkin älli päässä. 😆

Hyvää yötä molemmille, Rande ja Shedevil. 😉

Cool❄️

Mitä, se on miehille toisinaan pakollinen toimenpide, kuten vaikka lähtiessä Mummotunneliin illanviettoon, ihan normihommaa 😂

No koita saada unta, olishan se hyvä että olis ehtinyt levätä ennen uusia juttuja. Vaikka varmaan ne on työpaikallakin tottuneet, että uudet on aina vähän varpaillaan jne.

Älä manaa! 😁

Hyvää yötä ja kauniita unia 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks se oo perinteisesti vappu, ku terassikausi alkaa? Vai muistanko väärin. Mun terassikausi alko tänään, omassa pihassa toki. Tarkeni kivasti ja kyllä toi aurinko ihoon jo tarttuu. Väriä elämään kato.

Ei kaikista löydy ikinä sellasta omaa tuttuutta, sellasta et olis luonteva jutustella. Sitä nyt kaikkien kans höpöttää voi, jotain ylimaallista liirumia. Mut se ei oo taas se houkuttava juttuseura. Oikeessa seurassa se juttu vaan tulee miettimättä ja koko aikaa ei tarvi kälättää ja sekään ei tunnu epämiellyttävälle. Ei vaivaannuta siis.

Ilmiö nimeltä kemia, sama taajuus ni siinä tarvi miettiä ku senku vaa on ja hyvältä tuntuu.

Se on just se kemia. Meinasin siitä kirjoittaakin edelliseen viestiini, mutta se on se mikä joko kohtaa tai ei. Toikin on mullekin se tärkee juttu, että voi olla hiljaakin vaivautumatta, se on hyvä merkki mitä aina itse kuulostelenkin ihmisten seurassa. Onnistuuko.

Jos, niin mahkut on paremmat tulla juttuun.

Hätääntynyt olo, vaivaantuminen viestii huonoa.

Jeps, hyvää yötä. Hilpasen suihkuun.. Pesen pölyt pois. Ja yritän nukkua. 🥴👍

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ehken ihan niin paholainen oo, että viattomat ihmiset sokeutuu näkemästään. 😅 Vielä rahat riittää vaatteisiinkin, tuleeko vielä aika ku pakkonudistiks pitää kääntyä. Toistaseks palkka tulee vielä, huh.

No tokko se nyt niin paholaismainen näky olisi 😁

Se voi olla, että eläkkeellä pitää muuttaa jonnekin Välimerelle nudistinrannan pummiksi, tulee elämä aika halvaksi siellä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just se kemia. Meinasin siitä kirjoittaakin edelliseen viestiini, mutta se on se mikä joko kohtaa tai ei. Toikin on mullekin se tärkee juttu, että voi olla hiljaakin vaivautumatta, se on hyvä merkki mitä aina itse kuulostelenkin ihmisten seurassa. Onnistuuko.

Jos, niin mahkut on paremmat tulla juttuun.

Hätääntynyt olo, vaivaantuminen viestii huonoa.

Jeps, hyvää yötä. Hilpasen suihkuun.. Pesen pölyt pois. Ja yritän nukkua. 🥴👍

Cool❄️

Tsemppiä uutukaiseen paikkaan huomenissa.

Samaisiin puuhiin kohta kans, arki koittaa ja kukkuminen jää vähemmälle.

Rauhaisia unia. 🤗

• Anonyymi

No tokko se nyt niin paholaismainen näky olisi 😁

Se voi olla, että eläkkeellä pitää muuttaa jonnekin Välimerelle nudistinrannan pummiksi, tulee elämä aika halvaksi siellä 😂

Tuolla on katupölyä niin pirukseen, et saattas olla poimut hiekotettuna, mikäli nudistina hiipparois. 😅 Pitäydyn vaatetuksessa siis.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla on katupölyä niin pirukseen, et saattas olla poimut hiekotettuna, mikäli nudistina hiipparois. 😅 Pitäydyn vaatetuksessa siis.

Mikäs sen mukavampaa kuin mennä töihin ja siellä suihkun kautta työpisteelle, suihkunraikkaana ja kosteana 😂

• Anonyymi

Mikäs sen mukavampaa kuin mennä töihin ja siellä suihkun kautta työpisteelle, suihkunraikkaana ja kosteana 😂

Se katoppa pidentäs työpäivää, ni ei kiitos. Mutta mutta, nyt lähes nudistun ja vetäydyn petiini. Öitä sinne.
        Ja nimittelyyn osuvaa yömelodiaa. 😅 Olkaanttens niin hyvät.
        https://youtu.be/E3gmXXCZxQc

• Anonyymi kirjoitti:

Se katoppa pidentäs työpäivää, ni ei kiitos. Mutta mutta, nyt lähes nudistun ja vetäydyn petiini. Öitä sinne.
        Ja nimittelyyn osuvaa yömelodiaa. 😅 Olkaanttens niin hyvät.
        https://youtu.be/E3gmXXCZxQc

No ehkä vähän pidentäis, pari minuuttia, suihkunmärkänä vaan työpisteelle 😉
        Hys, ei tommosia saa palstalla miesoletetuille sanoa, mielikuvitus on niin voimakas työkalu...

Samoin, öitä ja rivoja unia!
        Ja tuo on osuva kappale sinulle 😂

https://www.youtube.com/watch?v=OfjwhkEaS18

• Anonyymi

Hyvät, lahjakkaat ja pätevät eivät harjoittele, olen tosi huono kun olen harjoitellut tosi paljon.
      Ikuisesti huono, vieläkin tarve harjoitella.

AV

• Anonyymi

Kim ,ssåsööpöat eo äudu roott'v'm laimoota maosoa. moom åot'' latspa avarriis

Avariispjeö,osa latspp tuttäk'

• Anonyymi

joa niin maapallolla eilo riittävän kaunista niaita niin avaruus-hohjelmissa on kaunottaria :D

• Anonyymi

monestikin avaruusajuruiassa on kauniirtA nIAI kurwn joku DAX

• Aika pahan heitit...
      Xena.
      Se on vaan niin protouch-leidi.

• Anonyymi

Yletytkö edes olkapäähän Xenaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Yletytkö edes olkapäähän Xenaa?

Kainaloon, tosin olen kainalosauvaksi pikkasen liian pitkä, joku 168 olis optimi.

• Jesu.. Tuli varmaan mieleesi, kun valtasin sun sängyn tässä taannoin 😉🤣

• Xena-183 kirjoitti:

Jesu.. Tuli varmaan mieleesi, kun valtasin sun sängyn tässä taannoin 😉🤣

Aaaa, tuohan on vain sinun villiä mielikuvitustasi, leidiseni. Minä vain mietin puhtaan käytännöllisesti aloituksen mukaisesti pätevyyttä, siis osaavaa otetta ja itsevarmuutta työskentelyssä... Niin kukapa muukaan olisi voinut mieleeni tulla? 😁

• randombypasser kirjoitti:

Aaaa, tuohan on vain sinun villiä mielikuvitustasi, leidiseni. Minä vain mietin puhtaan käytännöllisesti aloituksen mukaisesti pätevyyttä, siis osaavaa otetta ja itsevarmuutta työskentelyssä... Niin kukapa muukaan olisi voinut mieleeni tulla? 😁

No jaa ☺️
        En toki ole ammattilainen, mutta muuten pätevöitynyt 😇

• Xena-183 kirjoitti:

No jaa ☺️
        En toki ole ammattilainen, mutta muuten pätevöitynyt 😇

Ajattelinkin yleisesti ottaen kokemustani ammatillisesta otteesta ja sen mahdollisista sovellutuksista. Niillä mittareilla nousit kirkkaasti listan kärkeen, tuntematta sen tarkemmin sinun... erityisosaamisalueitasi 😁

Sen toki tiedän, että olet elämän pätevöittämä, mikä itsessään on yleensä vähintään hyvä perustaso 😂

Ajattelinkin yleisesti ottaen kokemustani ammatillisesta otteesta ja sen mahdollisista sovellutuksista. Niillä mittareilla nousit kirkkaasti listan kärkeen, tuntematta sen tarkemmin sinun... erityisosaamisalueitasi 😁

Sen toki tiedän, että olet elämän pätevöittämä, mikä itsessään on yleensä vähintään hyvä perustaso 😂

Hyvä ensivaikutelma auttaa usein lopullisessa arvioinnissa. - Ja kielelliset valmiudet, vai mikä se nyt olikaan.. 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä ensivaikutelma auttaa usein lopullisessa arvioinnissa. - Ja kielelliset valmiudet, vai mikä se nyt olikaan.. 😁

Mmmmm, mistan kyllä sen ensivaikutelman, minkä annoit maatessasi sängyssäni...
        Harmi että valot oli poissa, peitto ja vaatteet päällä 😂

Kielelliset valmiudet korottavat kenen tahansa statusta, ainakin jos ne uskaltaa tuoda esille... Niinku... no silleen, kuitennii 🙄

Mmmmm, mistan kyllä sen ensivaikutelman, minkä annoit maatessasi sängyssäni...
        Harmi että valot oli poissa, peitto ja vaatteet päällä 😂

Kielelliset valmiudet korottavat kenen tahansa statusta, ainakin jos ne uskaltaa tuoda esille... Niinku... no silleen, kuitennii 🙄

Oletko varma, että vaatteet oli päällä? 😛

No jaa, mutta nytpä tuo pyykinpesukone kuului sammuvan 👍
        Käyn laittaan enää vaatteet narulle ja toivottelen hyvää yötä 😴

• Xena-183 kirjoitti:

Oletko varma, että vaatteet oli päällä? 😛

No jaa, mutta nytpä tuo pyykinpesukone kuului sammuvan 👍
        Käyn laittaan enää vaatteet narulle ja toivottelen hyvää yötä 😴

Hmmm 🤔
        Kurkkasin kyllä peiton alle... Aika montakin kertaa... Mutta kun valot olivat poissa, en ole varma mitä näin. Niinpä kuvittelin sinne pyjaman, mutta saattoihan se olla majava.

Hyvää yötä ihana ystäväni 🤗

• Anonyymi

No eipä tuollaisia voi palstajuttujen perusteella päätellä. Onhan täällä joitain kirjoittelijoita, jotka vaikuttat tajuavan, että ihmiset ovat yksilöitä ja ainakin sanovat haluavansa ottaa nimenomaan toisen huomioon. Sitten on muutama, jotka esittävät tietävänsä kaiken ja osaavansa kaiken ja sehän on yleensä se huonoin mahdollinen merkki, josta on vaan harmia.

• Anonyymi

Jälkimmäisestä on AV loistava esimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkimmäisestä on AV loistava esimerkki.

Näin voi hyvinkin olla. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin voi hyvinkin olla. 🙂

Jos kirjoittaa..."Ikuisesti huono, vieläkin tarve harjoitella."
        Te mietitte päinvastaista? Aika lukutaidotonta ja sairasta porukkaa:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaa..."Ikuisesti huono, vieläkin tarve harjoitella."
        Te mietitte päinvastaista? Aika lukutaidotonta ja sairasta porukkaa:)

AV

Etpä näköjään sinäkään osaasen kummemmin lukea, kun tuota minulle aloit tulkuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä näköjään sinäkään osaasen kummemmin lukea, kun tuota minulle aloit tulkuttaa.

Tulkuta itseäsi vaikka kynttilällä takalistoon, ei kiinnosta kirjoitella henkilön kanssa joka vänkää turhia. Kimpussa aina kun jokin perskärpänen, kun muuta elämässä ei ole?
        Hyvää yötä, nyt aika mennä nukkumaan, kiitos seurasta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkuta itseäsi vaikka kynttilällä takalistoon, ei kiinnosta kirjoitella henkilön kanssa joka vänkää turhia. Kimpussa aina kun jokin perskärpänen, kun muuta elämässä ei ole?
        Hyvää yötä, nyt aika mennä nukkumaan, kiitos seurasta.

AV

Minä en ole kirjoittanut sinulle yhtään mitään, joten painu skitsoamaan muille.

• Anonyymi

Rakastajattareni.

-Tapani-

• Anonyymi

Mauri?

• Anonyymi

Oletko etsimässä itsellesi rakastajaa palstalta vai miksi tämä asia kiinnostaa? 🤔

• Anonyymi

olisi hyvä joku kemmian tehtävä tytöilläkin vaqhingossaq tekee jotain räjähteitä dynaqmiittiaqkian oho

• Anonyymi

Humalassa?

• Ei sitä kukaan voi palstakirjoituksista päätellä.

• Anonyymi

en pysty ymmärträmään kaikkia tyttöjen asioia.

mutta niin siinä tytöillekin pohdinta; mikä on;: Duke, Havoc and aswsociaes

• Anonyymi

hauskoja lääkäräkin jorkur... kun murtumaa niin lääkäri näytti, käänasi tietokonetta, hauskastri näett

Jaq haqmmaqs lääkäriltä tuli oike3in levy missä röng3n juttujaq hamaiswta

• Saako laittaa varmaa tietoa?

• En nyt lähde arvuuttelemaan, koska minulla ei ole palstalta sisäpiirin tietoa 😉
      Mutta jos joku miesoletettu on kohtalaisen pitkään pitänyt naisensa tyytyväisenä, niin eiköhän siinä ainakin jo jonkinmoinen suositus ole. 🤔 Ja ainahan joku musta hevonen saattaa yllättää 😄

• Anonyymi

Perustan tämän siihen, että uskon näiden henkilöiden kuuntelevan oikeasti ja arvostavan kumppaniaan. Rande, Jasu ja Mikkojuhan. Takuulla on muitakin, mutta nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

• Anonyymi

Turinatiimiläisyys kyllä kertoo muusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turinatiimiläisyys kyllä kertoo muusta.

Ei minun mielestäni.

• Anonyymi

Citronella.... en tiedä miten kummitaa mielessä ja aina kaupasa unohdan osaa sitruunoja.

• Anonyymi

älä nauratyaw enemåp'

muita jooh hauskaa avaruiustutät ka ,isat ailptlom

• Anonyymi

,reisille, rinssi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe