Viikonlopun seikkailuseuraa pääkaupunkiseudulta

Anonyymi-ap

Hei sinä aikuinen mies!
Miten olisi pari yleellistä yötä hotellissa ja nautittaisiin toistemme seurasta? Ei sitoumuksia tai muistelua pahalla jälkeen päin, vaan jotain kivaa lisää elämäämme.

56

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidan tyytyä Tabermanin runoihin palstalla, kun se Helsinki on niin kaukana :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Sopii hyvin. Keinovaginamiehet ei ole mun makuun. Aikuinen mues, joka pitää naisista olisi tarkoitus löytää :)

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­y­­­m­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17823510q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Seikkailuseuraa? Hotellista retkelle johonkin teemapuistoon? Ja yöksi hotellille, nauttimaan = nukkumaan? Niin no... Onhan toi oma kämppä niin nähty...

• Meidän partiopoika 🤣
        Etkös sinä ollut mökillä? 🤔

• Xena-183 kirjoitti:

Meidän partiopoika 🤣
        Etkös sinä ollut mökillä? 🤔

Aina alasti! Siis valmis 😳
        Olen olen, melkein naapurissasi. Mutta eihän tuo naisoletettu avannut mistä viikonlopusta on kyse, niin tottakai opportunisti on hereillä 😂

• Anonyymi

Tämä tarjous ei taida olla sinulle, pahoittelut. Paino sanalla aikuinen mies.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä tarjous ei taida olla sinulle, pahoittelut. Paino sanalla aikuinen mies.

Niin, 50 ei siis riitä? Sitten mulla on aivan väärä käsitys aikuisuudesta...

• randombypasser kirjoitti:

Aina alasti! Siis valmis 😳
        Olen olen, melkein naapurissasi. Mutta eihän tuo naisoletettu avannut mistä viikonlopusta on kyse, niin tottakai opportunisti on hereillä 😂

Eih 😱 Onko kohta kasvot ikkunan takana? 🤔
        Minun täytyy kuitenkin nousta laittamaan noi kaihtimet kiinni..

Eikun se olikin vaan "melkein" 😅
        En siis laitakaan vettä valumaan poreammeeseen, vielä 🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ikä korreloi jossakin määrin aikuisuutta, mutta luulen, että tämä ei ole sun juttu. Mukavaa viikonloppua jossakin muualla.

• Xena-183 kirjoitti:

Eih 😱 Onko kohta kasvot ikkunan takana? 🤔
        Minun täytyy kuitenkin nousta laittamaan noi kaihtimet kiinni..

Eikun se olikin vaan "melkein" 😅
        En siis laitakaan vettä valumaan poreammeeseen, vielä 🤣

Et huomaa kasvojan, kommando-pipo katsos, mustatut silmänaluset ja kaikki. Mitä nyt huohotan ehkä lasin huurteeseen 🤔

No mutta laita vaan vesi valumaan, tästä kuitenkin ajaa jonkin aikaa sinne, on sitten pöytä katettu kun olen perillä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ikä korreloi jossakin määrin aikuisuutta, mutta luulen, että tämä ei ole sun juttu. Mukavaa viikonloppua jossakin muualla.

Saat toki luulla mitä haluat 😂
        Onnea viikonloppuusi!

• Anonyymi

170/64 on aika niukkaa

• randombypasser kirjoitti:

Et huomaa kasvojan, kommando-pipo katsos, mustatut silmänaluset ja kaikki. Mitä nyt huohotan ehkä lasin huurteeseen 🤔

No mutta laita vaan vesi valumaan, tästä kuitenkin ajaa jonkin aikaa sinne, on sitten pöytä katettu kun olen perillä 😂

No minäpä laitan ☝️
        Mutta ei sitten piirrellä mitään tuhmaa huuruiseen ikkunaan 😄

(Oikeesti - suurin kauhun paikka olisi varmaankin kasvot ikkunan takana, joten toivon, että se jätetään nyt tähän)

• Anonyymi kirjoitti:

170/64 on aika niukkaa

174...

• Xena-183 kirjoitti:

No minäpä laitan ☝️
        Mutta ei sitten piirrellä mitään tuhmaa huuruiseen ikkunaan 😄

(Oikeesti - suurin kauhun paikka olisi varmaankin kasvot ikkunan takana, joten toivon, että se jätetään nyt tähän)

Piirrän vain mitä näen eli oma valintasi 😂

Se olis muuten oikeasti hirveetä, joku olmi ikkunan takana toljottamassa... Jep, tää oli täsä nyn, tack och adjö 👍

• Anonyymi

Rande ja disse on jo tulossa tandem-pyörällä.

• Höpsis. Dissellä on parempaakin tekemistä ja minä olen liian nuori, vähintäänkin henkisesti. Case closed.

• Anonyymi

Kuulostaa mahtavalta, hmph. Onpa se harmi kun en nyt satu siellä pääkaupunkiseudulla olemaan niin pakko jättää seikkailut väliin :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Vielä pitää lisätä että voisiko sen seikkailun järjestää niin että saisin oman huoneen? Sitten olisi helppo järjestää niin että ei todellakaan tulisi mitään sitoumuksia kun tuskin edes tavattaisiin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä pitää lisätä että voisiko sen seikkailun järjestää niin että saisin oman huoneen? Sitten olisi helppo järjestää niin että ei todellakaan tulisi mitään sitoumuksia kun tuskin edes tavattaisiin.

-harmiseikirj-

Oman huoneen saat helposti; sen kun varaat vaan jostain hotellista. Helsinki on tietysti kovin vaarallinen paikka, voi vaikka nähdä kadulla muita ihmisiä, jopa ulkomaalaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman huoneen saat helposti; sen kun varaat vaan jostain hotellista. Helsinki on tietysti kovin vaarallinen paikka, voi vaikka nähdä kadulla muita ihmisiä, jopa ulkomaalaisia!

Totta, itseasiassa yksi kaverini kerran avautui että yksi hänen parhaita reissumuistoja on kun laivalta oli harmiksen kanssa palaamassa ja sitten kun istuttiin stadissa yhdellä julkisella paikalla katselemassa menoa siinä lappasi hirveästi ihmisiä, varmaan ulkomaalaisiakin, ihan vaan meidän juttusilla, oli kuulemma semmoista festarimeininkiä ja mukavaa sosiaalista yhdessäoloa. Itsehän en muistanut koko tapausta aluksi ja vähjän ihmettelin kun se kaveri on aika paljon reissannut vaikka missä niin sitten tuommoinen arkinen juttu oli jäänyt mieleen. mutta siinä siis tosiaan on vaaransa kun harmis lähtee stadiin, ihmiset änkeää seuraan kun näkevät miten poikkeavan mukava yksilö on kerrankin p..kakaupunkiin saapunut.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Harmillisesti ketään seikailunhaluisia aikuisia miehiä ei sattunut nyt linjoille?

• Anonyymi

Tavalla tai toisella tuo maksaa jotain.

Mene panemua -sivustolle.

• Anonyymi

Tietenkin maksaa, maksan puolet ja tarvittaessa vaikka kaiken. Ei se nyt niin hirveän kallista ole, jotain tonnilla varmaankin selviää parista hotelliyöstä ja aterioista. En kuitenkaan hae mitään rahatonta luuseria, vaan laadukkaampaa seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin maksaa, maksan puolet ja tarvittaessa vaikka kaiken. Ei se nyt niin hirveän kallista ole, jotain tonnilla varmaankin selviää parista hotelliyöstä ja aterioista. En kuitenkaan hae mitään rahatonta luuseria, vaan laadukkaampaa seuraa.

Saanen epäillä, että laadukas mies tarttuisi tällaiseen tarjoukseen jossain s24-palstalla 🙄 En tarkoita sitä, etteikö täällä olisi laadukkaita miehiä, vaan sitä, etteivät laadukkaat miehet hae seuraa tällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanen epäillä, että laadukas mies tarttuisi tällaiseen tarjoukseen jossain s24-palstalla 🙄 En tarkoita sitä, etteikö täällä olisi laadukkaita miehiä, vaan sitä, etteivät laadukkaat miehet hae seuraa tällä tavalla.

Taidan pikkuhiljaa tulla samaan päätelmään, vain punastelevia pikkupoikia lapsellisine juttuineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii vaa Rande hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan pikkuhiljaa tulla samaan päätelmään, vain punastelevia pikkupoikia lapsellisine juttuineen.

Ei vaan fiksu, laadukas mies ei lähde tuollaiseen touhuun mukaan. Jo ensimmäinen lause "Hei sinä aikuinen mies!" saa aikaan väristyksiä ja flash backeja jostain menneiden aikojen senssipalstoilta. Ei yksikään itseään kunnioittava mies tartu tällaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii vaa Rande hakee.

Jätä Rande rauhaan. Rande ei hae mitään viikonloppuseuraa, mutta on avoin mahdollisuudelle tutustua uusiin ihmisiin. Aivan eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä Rande rauhaan. Rande ei hae mitään viikonloppuseuraa, mutta on avoin mahdollisuudelle tutustua uusiin ihmisiin. Aivan eri juttu.

Ei tälle viikonlopulle mahu sil on jo ainaki kaks palstamuijaa käsittelys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno juttu, kun ihmiset tutustuvat uusiin ihmisiin 👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno juttu, kun ihmiset tutustuvat uusiin ihmisiin 👍🏻

Nii no mitä sä sit raivoot.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Nope, vain yksi, toinen peruuntui kuten oli ennakkoonkin jo tiedossa isona riskinä. Toisella kertaa sitten, mahdollisesti. Kohdattu leidi palstalta oli oikein kiva kohtaaminen, varsin hauskaa seuraa ja muutenkin mukava ihminen.

• Anonyymi

Kiitos ❤️

Ole hyvä 😊

Kannatti Ilmeisesti tavata tämäkin uusi ihminen, kun oli mukava tapaaminen. Hyvä te! 🤗 Juuri noin ihmisten pitäisikin tavata enemmän. Positiivisella mielellä, ilman mitään pakotettua agendaa ja juttu sitten lähtee siihen suuntaan, mihin on lähteäkseen. Joskus siitä syntyy kaveruus, joskus ystävyys, joskus homma jää siihen ja joskus se on upean rakkaustarinan alku, mutta kokeilematta sitä ei ainakaan tiedä.

Nyt kun saisin vain itseni toimimaan tuon mukaisesti 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä 😊

Kannatti Ilmeisesti tavata tämäkin uusi ihminen, kun oli mukava tapaaminen. Hyvä te! 🤗 Juuri noin ihmisten pitäisikin tavata enemmän. Positiivisella mielellä, ilman mitään pakotettua agendaa ja juttu sitten lähtee siihen suuntaan, mihin on lähteäkseen. Joskus siitä syntyy kaveruus, joskus ystävyys, joskus homma jää siihen ja joskus se on upean rakkaustarinan alku, mutta kokeilematta sitä ei ainakaan tiedä.

Nyt kun saisin vain itseni toimimaan tuon mukaisesti 😂

Uusi kiitos 😊

Oli oikein mukava leidi, varsinkin kun saatiin jäät särjettyä, niin johan riitti tarinaa ja hurttia huumoria. Jälkeisestä viestittelystä päätellen en ollut ihan idiootti, niin toivoakseni kohtaamme lähitulevassa uudelleenkin, mutta nainen päättää. Aina.

Koita aktivoitua, ei se niin iso askel ole, eikä etenkään ensimmäisen kohtaamisen jälkeen mikäli se kohdattu yksilö on jokseenkin täyspäinen. Jos kaipaat sparrausta, niin profiilissani on meiliosoite, olen niiiiiin helppo. Tai oiekastaan varma 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan fiksu, laadukas mies ei lähde tuollaiseen touhuun mukaan. Jo ensimmäinen lause "Hei sinä aikuinen mies!" saa aikaan väristyksiä ja flash backeja jostain menneiden aikojen senssipalstoilta. Ei yksikään itseään kunnioittava mies tartu tällaiseen.

Tämä on fiksujen aikuisten juttu, jotka kyllä tajuaa jutun juonen. Pahoittelen, että ei avaudu sinulle. Kasvat vielä vähän :)

• Anonyymi

Kerro vähän itsestäsi. Ikä? Pituus? Paino?

• Ja hinta...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja hinta...

Euron päivät...

• Anonyymi

Ikä on noin nelkyt, paino normaali ja treenattu kroppa. Tässä ketjussa kommentoivat jotkut lapselliset pikkupojat, joita en ikävä kyllä kaipaa lähettyvilleni.

• Anonyymi

Voi olla myös ihan vain uteliaita ja epäluuloisia!

• Huonoin vitsi tässä ketjussa 🤣

• Anonyymi

Huonoin vitsi tässä ketjussa 🤣

Voi kyynel. Kamalaa joutua vanhan kurpan torjumaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kyynel. Kamalaa joutua vanhan kurpan torjumaksi.

Ei se minua häiritse, ei laisinkaan. Mutta jos kysytään mittoja, niin on surkea esitys (ja vitsi) sanoa bout 40, bout normaalipainoinen, bout timmi, bout keskipituinen. Silkkaa paskaa. Yhtä hyvin sanoa että kato itte keskiarvo kadulta ja olen siinä.

• Anonyymi

Ei se minua häiritse, ei laisinkaan. Mutta jos kysytään mittoja, niin on surkea esitys (ja vitsi) sanoa bout 40, bout normaalipainoinen, bout timmi, bout keskipituinen. Silkkaa paskaa. Yhtä hyvin sanoa että kato itte keskiarvo kadulta ja olen siinä.

Tietenkin olisit toivonut että hän olisi linkittänyt alastonkuvan ja kertonut kaikki tietonsa tarkalleen. Julkisesti. Ei mutta hitsi, siellähän taitaakin olla älyllinen olento kirjoittamassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin olisit toivonut että hän olisi linkittänyt alastonkuvan ja kertonut kaikki tietonsa tarkalleen. Julkisesti. Ei mutta hitsi, siellähän taitaakin olla älyllinen olento kirjoittamassa.

En suinkaan, luotan tapaamisten voimaan. Mutta jos ilmoitetaan mittoja, niin ei neppailla. Tai muuten ei ilmoiteta mittoja, todetaan vain että näet sitten.

• Anonyymi

Tuu tänne turkuun niin mennään minun mökilleni saunomaan.

T: Sinkku 47

• Anonyymi

En todellakaan lähde minnekään mökeille, kiitos vain. En ole mökki-ihmisiä. Viihdyn enemmän kaupungissa ja hyvissä hotelleissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nämä kommentit vaikuttaa jonkun saman hieman lapsellisen ihmisen kirjoittamilta? Miksi sun täytyy just tässä ketjussa höpöttää noita höpötyksiäsi, kun tämä ei selvästikään koske sinua?

• Anonyymi

He taitavat keskustella aloituksen aiheesta. Olet saattanut eksyä väärään kohtaan sivustolla. Kelaa sivun ylä- tai alareunaan ja tarkista. Oikeampi osio tässä tapauksessa saattaisi olla "Treffit".

• Anonyymi

Harmii ku en asu siel hesassa. Muuten kiinnostaisi pikku seikkailut.

T: kiltti mies

• Anonyymi

Maksatko viulut?

• Anonyymi

Ei kannata täällä, riskit on kovat ja et kai nyt ketä tahansa huoli 🙈

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe