Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No kai olet oikeassa. Siitä yhden tähden jallusta olisi si voinu tehdä vaikka likööriä..?
02.03.2023 16:03
Voi kiitos, mutta olen kovin tuiki tavallinen talliainen. Minusta ei saa kiehtovaa kai tekemälläkään.
Minähän olen avoin kirja, jota kaikki saavat lukea. Mitä kiehtovaa siinä on?
02.03.2023 15:54
On .. ikisinkkuilu palstalla
se on..
.. kauriinpaa.
02.03.2023 15:48
Mä en niinkään hirveemmin juo viunaa.. mä oikeastaan vähän niinkuin keräilen sitä. Silloin tällöin tulee otettua naukku tai kaks ja siinä kaikki.
Kesällä sit tulee otettua vähän enemmän jotain vodkadrinksuja tai ginistä. Varsinkin jos on helle. Teen vaikka lonkeroa ginistä ja greippilimusta. Tai siideriä votkasta ja päärynä sodastreamista. Tosin kirkas rommi ajaa saman asian.
02.03.2023 15:41
Hee.. ole hyvä.
02.03.2023 15:32
Haa, palstan tumma komistusko? Mysteerimies.
Nyt itsekin ihmettelen omaa tyhmyyttäni kun laitoin tuon silmäkuvan. Laitan tämän räkätaudin piikkiin. Ja pehmentyneen pään.
Mutta hei, ei elämästä selviä hengissä. Katuminen on turhanpäiväistä kun vahinko on jo sattunut..
02.03.2023 15:25
Smirre on joo ihan hyvää. Mutta toi yhden tähden jallu.. ihan kuraa. Oli tuossa laatikossa yksi tammijallu, sen olisin voinut huolia. Tosin mulla semmoinen avaamattomana hyllyssä. Enkä avaakaan kun noita puteleita on jo sen verran auki, että naukkailen niistä sitten.
Enempi tykkään rommista, mutta vodusta saa kivoja ja raikkaita kesädrinksuja.
02.03.2023 15:20
Joo. Ymmärrän täysin. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa sulamaan kun katselee sinua silmiin.. on valittava, juokseeko karkuun vai eteneekö.
Jaa, miehellä pitkät silmäripset .. varsinkin tummat sellaiset aiheuttaa kostuneita pöksyjä.
02.03.2023 15:12
Jaa sä sitten olet keimailevaa sorttia..
olisihan tuo sinusta pitänyt arvata.
Sä siis luot kosteita, pitkiä katseita. Harkiten räpsyttelet ja niin päin pois.. mikäpä siinä jos saat haluamasi.
02.03.2023 15:02
No toi on ihan tolkuton suurennos. Siksi kuva vähän rakeinen ja sumuinen. Mikä on oikeastaan hyvä, kun sitä menin esittelemään.
Kuva on parin vuoden takaa yhdeltä epsanjan reissulta.. naama punaisena auringonpolttamasta. Mutta se oli ainoa kuva mikä minulla itsestäni on.
02.03.2023 14:59
Taitaa olla pileet jossakin muualla. Tai no, en taida pilettää.
Otan ja lähden kuppilaan joraamaan. Keikuttamaan takalistoani. Siinä pileitä kerrakseen.
02.03.2023 14:55
Minäpä peruutankin si nuo Tallinnan matkat , jotka suunitteilla. Liityn Zalandon asiakkaaksi.
Tosin oli tuossakin paketissa yksi pullo jonka kelpuuttaisin hyllyyni.
02.03.2023 14:32
Näinpä. Kyllä sitä olen odottanutkin.
02.03.2023 14:17
En ole ollut blondi vuosiin. Luonnollinen värini on tummanruskea. Pentuna olin kyllä ihan blondi.
C'moon! Minäkö syyllistyisin moiseen räpyttelyyn.. pois se minusta. Kauas pois!
02.03.2023 14:15
Tuossa kuvassa on silmäni. Ripsissä vain vähän ripsaria.. ja taivuttamattomana.
https://aijaa.com/3w5hMk
02.03.2023 14:10
Juu,mä passaan sit tän kierroksen. Arvostan kauniita ripsiäni enemmän.
02.03.2023 13:51
Mä laitan kylmää vettä suoraan kraanasta, eikä koskaan ole paakkuuntunut. Siihen vaan tarvii hitonmoisen vispauksen.
Mutta kokeilen kyllä tuota vedenkeitin temppua.
Tosiaan kunnon rajulla vispauksella saa myös tasaisen lopputuloksen.
02.03.2023 13:49
Minulla on luonnostaan pitkät silmäripset. Jos käytän taivutinta, niin osuvat kulmakarvoihin, mikä on erityisen tyhmän näköistä.
Joten jos mä vaikka alan myymään omia, aitoja silmäripsiäni sulle, niin minkälaista provikkaa saisin? :D
02.03.2023 13:44
Nooh.. kannattaisi vaikka opetella.
Minun työssäni tulee tietää, kääntääkö ruuvia myötä- vai vastapäivään. Sit on täysin koulutettu.
En suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään.
Tosin .. kyllä silläkin laskut maksaa.
02.03.2023 13:37
No vastaushan on ilmiselvästi.. anonyymi. Se kun ei osaa päättää mitä mieltä olisi. Kun lukee ton anonyymin juttuja, välillä se on puolesta ja välillä vastaan. Ei osaa päättää. Ja välillä se riitelee itsensä kanssa. Ja haukkuu.. hau,hau!
Onhan tuo nyt kiehtovaa.. vai onko? Ehkä anonyymi osaa itse vastata tähän kysymykseen parhaiten.
02.03.2023 13:26
436 / 806