Tänne kaikki naiset, teen silmripsien pdennyksiä 1€/ripsikarva.
Saat tuuhet pitkät ripset. Ripsinä käytän oravan häntäkarvaa ja pikaliimalla kiinnitän ripset naisen silmäripsiin.
Apuna on 100x suurennus lasi, joten työn onnistuminen on taattu, eikä tarvitse odottaa liiman kuivumista.
Suoritan silmäripsien pidennyksiä
24
77
Vastaukset
Minulla on luonnostaan pitkät silmäripset. Jos käytän taivutinta, niin osuvat kulmakarvoihin, mikä on erityisen tyhmän näköistä.
Joten jos mä vaikka alan myymään omia, aitoja silmäripsiäni sulle, niin minkälaista provikkaa saisin? :D- Anonyymi
sentin/ripsikarva olis provikka.
- Anonyymi
Onko sulla silmäripsiä ollenkaan, vain liimatut! Ei kaikil ole!
Anonyymi kirjoitti:
sentin/ripsikarva olis provikka.
Juu,mä passaan sit tän kierroksen. Arvostan kauniita ripsiäni enemmän.
- Anonyymi
Oletko vielä blondi ja osaat räpytellä pitkäripsisiä silmiäsi ikuinen hymy päällänsä :)
-keinovaginamies- Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu,mä passaan sit tän kierroksen. Arvostan kauniita ripsiäni enemmän.
Tuossa kuvassa on silmäni. Ripsissä vain vähän ripsaria.. ja taivuttamattomana.
https://aijaa.com/3w5hMkAnonyymi kirjoitti:
Oletko vielä blondi ja osaat räpytellä pitkäripsisiä silmiäsi ikuinen hymy päällänsä :)
-keinovaginamies-En ole ollut blondi vuosiin. Luonnollinen värini on tummanruskea. Pentuna olin kyllä ihan blondi.
C'moon! Minäkö syyllistyisin moiseen räpyttelyyn.. pois se minusta. Kauas pois!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuossa kuvassa on silmäni. Ripsissä vain vähän ripsaria.. ja taivuttamattomana.
https://aijaa.com/3w5hMkVaikee nähä, kun mies makaa päällä ja peittää naisen alleen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole ollut blondi vuosiin. Luonnollinen värini on tummanruskea. Pentuna olin kyllä ihan blondi.
C'moon! Minäkö syyllistyisin moiseen räpyttelyyn.. pois se minusta. Kauas pois!Nätit tummat silmät. Ripset ei niin hyvin erotu, olisko kamera tärähtänyt ilosta :)
Minä aina välillä naisille räpäyttelen ;)
Ja täytyy myöntää että itsekin olen noihin perinteisiin naisellisiin keinoihin joskus langennut.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Nätit tummat silmät. Ripset ei niin hyvin erotu, olisko kamera tärähtänyt ilosta :)
Ja täytyy myöntää että itsekin olen noihin perinteisiin naisellisiin keinoihin joskus langennut.
-keinovaginamies-No toi on ihan tolkuton suurennos. Siksi kuva vähän rakeinen ja sumuinen. Mikä on oikeastaan hyvä, kun sitä menin esittelemään.
Kuva on parin vuoden takaa yhdeltä epsanjan reissulta.. naama punaisena auringonpolttamasta. Mutta se oli ainoa kuva mikä minulla itsestäni on.Anonyymi kirjoitti:
Nätit tummat silmät. Ripset ei niin hyvin erotu, olisko kamera tärähtänyt ilosta :)
-keinovaginamies-Jaa sä sitten olet keimailevaa sorttia..
olisihan tuo sinusta pitänyt arvata.
Sä siis luot kosteita, pitkiä katseita. Harkiten räpsyttelet ja niin päin pois.. mikäpä siinä jos saat haluamasi.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa sä sitten olet keimailevaa sorttia..
olisihan tuo sinusta pitänyt arvata.
Sä siis luot kosteita, pitkiä katseita. Harkiten räpsyttelet ja niin päin pois.. mikäpä siinä jos saat haluamasi.Vain harkitusti intensiivisiä katseita ;)
Synnyinlahjana saatuihin pitkiin ripsiin liittyy myös vastuu. Kyllähän me molemmat tämän tiedämme.
Vain harkitusti intensiivisiä katseita ;)
Synnyinlahjana saatuihin pitkiin ripsiin liittyy myös vastuu. Kyllähän me molemmat tämän tiedämme.
-keinovaginamies-Joo. Ymmärrän täysin. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa sulamaan kun katselee sinua silmiin.. on valittava, juokseeko karkuun vai eteneekö.
Jaa, miehellä pitkät silmäripset .. varsinkin tummat sellaiset aiheuttaa kostuneita pöksyjä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo. Ymmärrän täysin. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa sulamaan kun katselee sinua silmiin.. on valittava, juokseeko karkuun vai eteneekö.
Jaa, miehellä pitkät silmäripset .. varsinkin tummat sellaiset aiheuttaa kostuneita pöksyjä.Se on aina hieno merkki ihmisessä kun yhteys yläkerrasta alakertaan on kunnossa.
Olen myös tumma, mutten nyt linkitä tähän kuvaa silmistäni :)
Se on aina hieno merkki ihmisessä kun yhteys yläkerrasta alakertaan on kunnossa.
Olen myös tumma, mutten nyt linkitä tähän kuvaa silmistäni :)
-keinovaginamies-Haa, palstan tumma komistusko? Mysteerimies.
Nyt itsekin ihmettelen omaa tyhmyyttäni kun laitoin tuon silmäkuvan. Laitan tämän räkätaudin piikkiin. Ja pehmentyneen pään.
Mutta hei, ei elämästä selviä hengissä. Katuminen on turhanpäiväistä kun vahinko on jo sattunut..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Haa, palstan tumma komistusko? Mysteerimies.
Nyt itsekin ihmettelen omaa tyhmyyttäni kun laitoin tuon silmäkuvan. Laitan tämän räkätaudin piikkiin. Ja pehmentyneen pään.
Mutta hei, ei elämästä selviä hengissä. Katuminen on turhanpäiväistä kun vahinko on jo sattunut..No, komeus on aina katsojan silmässä niin kuin kauneuskin. Mutta kiitos päivän piristyksestä ja kuvasta.
No, komeus on aina katsojan silmässä niin kuin kauneuskin. Mutta kiitos päivän piristyksestä ja kuvasta.
-keinovaginamies-Hee.. ole hyvä.
- Anonyymi
Onko avaajalla todella noin tylsää, eikä mitään tekemistä? Hankkiudu hoitoon ajoissa.
- Anonyymi
Ei kannata laittaa pidennyksiä. Joutuu helposti kiusatuksi.
- Anonyymi
Huomattu on.
Mullakin on ripsiä luonnostaan. Hyvä ripsari vaan ja menoksi.
- Anonyymi
minun mielestäni joo saa tytt6ösiäää, miten itsen nukun tyttöjen ohjeiden antamilla kasvo voiteilla vieläkin,, mutta en ole silti tullut hirviömäisen kauniiksi, auttavat.
Omaa jotain neuvottelutaitoi piti käyttää, koska oli juttu jonkin juristin kqanesa, kun eräs nimeni on myös Negotiator General.. Mulle ei pitkät ripset sovi. On ollut luonnostaan pitkät, nyt niitä ei niin näjy kun en ripsiväriä käytä ja olen aika vaalea karvoiltani.
- Anonyymi
nukun tyttöjen ohjeiden mukaan niiin joo no tosiaankin kun yövoide naqamalle kun menee nukkumaan jne :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647