Simiti, nyt aletaan tilaamaan pinkkejä paitoja ja nopeasti!!!

48

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katos, miten se nyt tuolleen tuplana tämän teki 🤔

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17764152O

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Minäpä peruutankin si nuo Tallinnan matkat , jotka suunitteilla. Liityn Zalandon asiakkaaksi.
      Tosin oli tuossakin paketissa yksi pullo jonka kelpuuttaisin hyllyyni.

• Smirnoff on ainakin ihan hyvää vodkaa. Ja kyllä jalluakin juo. Tosin ite on tullut juotua viimeks 2014 vaikka en mä mitenkään absolutistiksi oo ruvennut. Ei vaan ole tullut tilaisuutta missä olisin halunnut tai mieli tehnyt.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Smirnoff on ainakin ihan hyvää vodkaa. Ja kyllä jalluakin juo. Tosin ite on tullut juotua viimeks 2014 vaikka en mä mitenkään absolutistiksi oo ruvennut. Ei vaan ole tullut tilaisuutta missä olisin halunnut tai mieli tehnyt.🙂.

Smirre on joo ihan hyvää. Mutta toi yhden tähden jallu.. ihan kuraa. Oli tuossa laatikossa yksi tammijallu, sen olisin voinut huolia. Tosin mulla semmoinen avaamattomana hyllyssä. Enkä avaakaan kun noita puteleita on jo sen verran auki, että naukkailen niistä sitten.

Enempi tykkään rommista, mutta vodusta saa kivoja ja raikkaita kesädrinksuja.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Smirre on joo ihan hyvää. Mutta toi yhden tähden jallu.. ihan kuraa. Oli tuossa laatikossa yksi tammijallu, sen olisin voinut huolia. Tosin mulla semmoinen avaamattomana hyllyssä. Enkä avaakaan kun noita puteleita on jo sen verran auki, että naukkailen niistä sitten.

Enempi tykkään rommista, mutta vodusta saa kivoja ja raikkaita kesädrinksuja.

Joo kyllä mäkin kolmen tähden jallua ostin jos ostin. Rommikin on ihan jees. Useiten tuli joko whiskyä tai vodkaa juotua jos väkeviä joi tai siis tulis varmaan nytkin juotua jos maisteleen innostuis.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo kyllä mäkin kolmen tähden jallua ostin jos ostin. Rommikin on ihan jees. Useiten tuli joko whiskyä tai vodkaa juotua jos väkeviä joi tai siis tulis varmaan nytkin juotua jos maisteleen innostuis.🙂.

Mä en niinkään hirveemmin juo viunaa.. mä oikeastaan vähän niinkuin keräilen sitä. Silloin tällöin tulee otettua naukku tai kaks ja siinä kaikki.

Kesällä sit tulee otettua vähän enemmän jotain vodkadrinksuja tai ginistä. Varsinkin jos on helle. Teen vaikka lonkeroa ginistä ja greippilimusta. Tai siideriä votkasta ja päärynä sodastreamista. Tosin kirkas rommi ajaa saman asian.

• Se on siskoseni vähän niin, että lahjapullon etikettiin ei ole katsominen 😂

Mä en niinkään hirveemmin juo viunaa.. mä oikeastaan vähän niinkuin keräilen sitä. Silloin tällöin tulee otettua naukku tai kaks ja siinä kaikki.

Kesällä sit tulee otettua vähän enemmän jotain vodkadrinksuja tai ginistä. Varsinkin jos on helle. Teen vaikka lonkeroa ginistä ja greippilimusta. Tai siideriä votkasta ja päärynä sodastreamista. Tosin kirkas rommi ajaa saman asian.

Ihan yhtä hyvä keräilykohde kuin mikä tahansa muukin mun mielestä. Ja siitä voi aina välillä tosiaan nauttiakin.

Tota lonkkua on tullu kans tehtyä joskus ja päärynäsiideriä ja vodkaa sekotettua tai karpalomehua ja vodkaa.🙂.

• randombypasser kirjoitti:

Se on siskoseni vähän niin, että lahjapullon etikettiin ei ole katsominen 😂

No kai olet oikeassa. Siitä yhden tähden jallusta olisi si voinu tehdä vaikka likööriä..?

No kai olet oikeassa. Siitä yhden tähden jallusta olisi si voinu tehdä vaikka likööriä..?

Kyllä siitä liköörit heltiäisi, voisi tehdä vaikka luumuviinaa, siihen se ainakin toimisi vallan mainiosti 😁

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ihan yhtä hyvä keräilykohde kuin mikä tahansa muukin mun mielestä. Ja siitä voi aina välillä tosiaan nauttiakin.

Tota lonkkua on tullu kans tehtyä joskus ja päärynäsiideriä ja vodkaa sekotettua tai karpalomehua ja vodkaa.🙂.

No mä teen sillain, et teen omena-päärynä sihijuomaa sodastreamilla ja siihen jäitä ja loraus kirkasta. Menee siideristä kuin väärä raha. Ja sen saa sokerittomana.

Köyhän kun ei ole varaa maksaa siidereiden hintoja.

Kyllä siitä liköörit heltiäisi, voisi tehdä vaikka luumuviinaa, siihen se ainakin toimisi vallan mainiosti 😁

Tai rusinoista..

Mä nyt suunittelin tuovani taas Virosta tarpeet likööriin. Mutta mitä likööriä teen, sitä en ole päättänyt.

No mä teen sillain, et teen omena-päärynä sihijuomaa sodastreamilla ja siihen jäitä ja loraus kirkasta. Menee siideristä kuin väärä raha. Ja sen saa sokerittomana.

Köyhän kun ei ole varaa maksaa siidereiden hintoja.

Joo kuulostaa hyvältä idealta ja muutenkin. Varmasti maukasta ja edullisempaa tosiaan.🙂.

Tai rusinoista..

Mä nyt suunittelin tuovani taas Virosta tarpeet likööriin. Mutta mitä likööriä teen, sitä en ole päättänyt.

Rusinat kuuluu simaan. Ja jos sinne simasammioon laittaa hieman maltaita, niin siihen tulee kivasti prosentteja 😉

Ai saakutti... Mullahan on ne liköörit tuolla likoamassa, mää oli aivan unohtant ne 🫢
        Mun tarttee tuoda ne sulle, niin saat sokeroida ja lantrata mieleiseksesi, pullottaakin.

Jos marjaliköörejä haluat tehdä, niin punaista ja valkoista herukkaa löytyy aika pirusti sekä pari litraa likööri/sosemustikkaa (pakastettu tiiviisti pusseissa)

Rusinat kuuluu simaan. Ja jos sinne simasammioon laittaa hieman maltaita, niin siihen tulee kivasti prosentteja 😉

Ai saakutti... Mullahan on ne liköörit tuolla likoamassa, mää oli aivan unohtant ne 🫢
        Mun tarttee tuoda ne sulle, niin saat sokeroida ja lantrata mieleiseksesi, pullottaakin.

Jos marjaliköörejä haluat tehdä, niin punaista ja valkoista herukkaa löytyy aika pirusti sekä pari litraa likööri/sosemustikkaa (pakastettu tiiviisti pusseissa)

Mä en tiedä vielä mitä likööriä teen seuraavaksi. Mä tukkään Koskenkorva peachistä, niin ehkä mä kokeilen sitä persikkalikööriä. Jääs nähtäväksi.

Netti on siitä ihmeellinen paikka, että sieltä löytyy ohjeita vaikka ja mihin.

Mä en tiedä vielä mitä likööriä teen seuraavaksi. Mä tukkään Koskenkorva peachistä, niin ehkä mä kokeilen sitä persikkalikööriä. Jääs nähtäväksi.

Netti on siitä ihmeellinen paikka, että sieltä löytyy ohjeita vaikka ja mihin.

Se vois olla aika kiva, tuskin ainakaan pieleen voi mennä 😁

Niinhän sieltä netistä löytyy, liiaksikin.

• No perkele. Ja tietenkin meni sellaiselle joka ei juo. No löysi viinat kuitenkin perille mutta ei tullu paitaa se varmasti vituttaa. Ihme hyypiö kyllä viinat tilannu kun ei edes kiittänyt naista vaikka ison vaivan sen takia näki.🙂.

• Ainahan ne menee sellaisille 😁
        Mutta nyt vaan äkkiä Zalandolta pinkkejä paitoja tilaamaan 👍

Ainahan ne menee sellaisille 😁
        Mutta nyt vaan äkkiä Zalandolta pinkkejä paitoja tilaamaan 👍

Ääh antaa olla mä saan kyllä sit alkostakin jos tarve tulee. On ollu niin vähän tarvetta viime vuosina. Tai ei itseasiassa ollenkaan. Siitä on jumalauta ihan just 9v kun oon viimeks ollu kännissä. Äkkiä se aika siinä mielessä on menny.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ääh antaa olla mä saan kyllä sit alkostakin jos tarve tulee. On ollu niin vähän tarvetta viime vuosina. Tai ei itseasiassa ollenkaan. Siitä on jumalauta ihan just 9v kun oon viimeks ollu kännissä. Äkkiä se aika siinä mielessä on menny.😄.

Saahan sitä, viina ei Suomesta juomalla lopu 😁
        No mulla ei nyt ihan noin pitkää holitonta jaksoa ole alla, oiskohan puolentoista kuukautta vain.

Saahan sitä, viina ei Suomesta juomalla lopu 😁
        No mulla ei nyt ihan noin pitkää holitonta jaksoa ole alla, oiskohan puolentoista kuukautta vain.

No on sitä siinäkin. Ei se ainakaan miltään ongelma käytöltä kuulosta.😄. Ja joo ei se viina juomalla lopu se on kanssa joskus tullu todettua.🙂.

• Anonyymi

Hyypiö ja hyypiö kun denat on denoja! Vain denat vetää viinaa ja denoilla ei ole käytöstavat hallussa, eikä elämänhallinta. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Hyypiö ja hyypiö kun denat on denoja! Vain denat vetää viinaa ja denoilla ei ole käytöstavat hallussa, eikä elämänhallinta. :D

No ei elämänhallinta ainakaan mutta käytöstavat ehkä vois jopa joillain ollakin. Niin ei kyllä tässä tapauksessa ollut.🙂.

• Anonyymi

platina-valkoisia peruukkeja, pinkkejä ja vaalean sinisä kaikenvärisiä.

• Anonyymi

Tilasin kerran bändi paidan guns n roses niin sain kolme samanlaista hupparia. En minä niitä palauttanut vaan myin yhden ja kaksi on minulla vielä tallella.

• Anonyymi

Mä en olisi yhtään yllättynyt, vaikka Zalandolle tulisi tilausruuhka tuon uutisen takia.

• Voi hyvin olla että tulee 😂

• Mihin voin laittaa tilauksen? =D

• Zalandolle ja nopeasti 😉

Zalandolle ja nopeasti 😉

Jaa, että Zalando on alkanut toimimaan Alkon kilpailijana. Mää kun luulin, että sitä a-juomaa saa vaan sieltä pitkäripaisesta plus jotain ruokakaupoistakin =D No, täytyy kai sitten katsastaa toi Zalandonkin valikoima =D Oliskohan siellä hyvää skotlantilaista mallasviskiä?=D

Zalandolle ja nopeasti 😉

Ja mites toi olutpuoli? =D

• Norppa83 kirjoitti:

Ja mites toi olutpuoli? =D

Oli tuossa lähetyksessä oluttakin mukana, niin eikö vain siellä ole täysi tarjonta 😁

Oli tuossa lähetyksessä oluttakin mukana, niin eikö vain siellä ole täysi tarjonta 😁

Jess! =D

Zalandolle ja nopeasti 😉

Eipä näy Simitiä täällä ketjussa kommentoimassa. Onkohan mennyt suoraan tilaamaan paitoja Zlandolta, kun häntä ei näy?

• randombypasser
        Norppa83 kirjoitti:

Eipä näy Simitiä täällä ketjussa kommentoimassa. Onkohan mennyt suoraan tilaamaan paitoja Zlandolta, kun häntä ei näy?

Simppa on saattanut äkätä tuon kikan jo aikoja sitten 😁

Simppa on saattanut äkätä tuon kikan jo aikoja sitten 😁

Ovela mies (siis Simppa).

• Norppa83 kirjoitti:

Ovela mies (siis Simppa).

Ehdottomasti!

• Anonyymi

"Rastas etsi netistä henkilön puhelinnumeron ja soitti hänelle."

Olipas hölmö. Minä en ainakaan olisi kertonut kenellekään.

>simiti<

• No nimenomaan, olis vaan vetänyt omaan hetulaan viinat.

• Anonyymi

Sain joskus toisen ihmisen postit kotiini vaikka kuinka monta kertaa.

• No sitä on ittelekin sattunut, mutta vain kirjepostin osalta. Ei ole pullolähetyksiä vielä näkynyt...

• Anonyymi

Kerran sain naapurin kirjeen. Nooh, menin soittelemaan ovikelloa, eikä kukaan avannut.

Laitoin kirjeen postilaatikosta ja palasin kotiini. Kuulin selän takana, kuinka joku nykäisi sen kirjeen postiluukusta.

Naapuri ei vain uskaltanut avata ovea minulle. 🤣

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kerran sain naapurin kirjeen. Nooh, menin soittelemaan ovikelloa, eikä kukaan avannut.

Laitoin kirjeen postilaatikosta ja palasin kotiini. Kuulin selän takana, kuinka joku nykäisi sen kirjeen postiluukusta.

>simiti<

Ehkä sä oot niin pelottavan näköinen, ne mietti heti ovikkelon soitua, että tuliko se perimään velkaa vai lainaamaan sokeria 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Ovissa on postiLUUKKUJA!

• Anonyymi

joo tytöt pukeutuvat vapuksi: pinkkejä napa-t-paitoja ja platinavalkoisia peruuukkeja.

• Anonyymi

Tymä (sic) nainen se joka onki oikean vastaanottajan tiedot! Mä en juo viinaa mutta kaljat olisi kelvanneet. :D

• Anonyymi

pumamaa,op vpo pööa tirizza åzollzkpli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1066
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      345
      1046
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      56
      731
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      98
      666
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    9. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      618
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe