Katselin työpaikka ilmoitusta, jossa oli erilaisia vaatimuksia:
Työhösi kuuluu🔽
-töiden vastaanotto
-asiakastöiden organisointi
-työn valvonta
-varaosatilaukset huollossa oleviin laitteisiin
-takuuasioiden käsittelyä
Meikäläinen onnistuisi sekoittamaan töiden asiakastiedot keskenään, vääriä osia tilaisin, töitä ei saataisi ajoissa valmiiksi ja takuuasioista en mitään ymmärtäisi.
Ei vaan pystyis
5
53
Vastaukset
Tuskinpa, ei se niin monimutkaista varmastikaan ole, mutta tuolleen kun lukee sen työnkuvan tiivistettynä, niin varmasti näyttää hämmentävältä kokonaisuudelta.
Sinällään tuo voisi olla osakokonaisuus omista töistäni, jos siihen lisätään vielä uusien tarpeiden kartoitus, uusien projektien myynti, projektien suunnittelu ja koordninointi, laskutus ja hiukan muuta sillisalaattia.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764128P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Nooh.. kannattaisi vaikka opetella.
Minun työssäni tulee tietää, kääntääkö ruuvia myötä- vai vastapäivään. Sit on täysin koulutettu.
En suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään.
Tosin .. kyllä silläkin laskut maksaa.- Anonyymi
Mitä virkaa on työnjohtajalla, jos työntekijä pitää itse osata työnsä ja lukea esim. työpirustuksia.
Eikö työnjohtajan tehtävä ole neuvoa työntekijää miten työ tehdään.
Esim. sanoa, että ota tuosta tuo lauta, katkaise se 2m mittaiseksi, ota tuosta ruuvi ja katsos ruuvaa lauta tähän kiinni ja kiinnitä 4 ruuvilla.
Työnjohtaja neuvoo kädestä pitäen miten työ tehdään ja työntekijä tekee fyysisesti työn.
Mä olen ollut metallialan kussilla ja pilanut suuren määrän terästä, kun olen katkonut sitä väärillä mitoilla ja kurssin opettaja on ollut kiukkuinen ja vouhottanut, että taasko katkoit ihan väärään mittaan ja olet hitsanut väärät osat toisiinsa ja pilanut koko tilaustyön, kun litokset piti olla pulttiliitoksilla ja sinä typerys menit sitten ja hitsasit, nyt on vääntynyt piallle koko tilaustyö kun hitsaus sauma on vääntänyt kappaleen pilalle. Harvaan työpaikkaan nykyään voi mennä pelkillä koulun opeilla. Yleensä pitäisi ainakin olla hyvä perehdytys tehtävään ja talon tapoihin muutenkin. - Jos koulutus tai kokemus yhtään vastaa ilmoitusta, niin eikun hakemaan 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653