Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ollaan+kaikki+yhtä+nollia+kun+oikein+silmiin+katsotaan..+0+0=0/0=0++Vaikka+kuinka+laskisin+niin+nollasta+saa+vain+nollan.+Ääretöntä+nollaa...
Sori,+pikku+trolli...
19.04.2020 21:40
Niin+ja+se+syvällisyys...kivaa+voi+pitää+koronasta+huolimatta..
19.04.2020 21:34
Jaappas+meillekin.+Saataisiin+ehkä+keskustelua+aikaiseksi.
19.04.2020 21:22
Juips,+ehkä+hän+valehteli+ettei+sinua+tarvitse.+Jos+vaikka+oikeasti+tarvitseekin.+
Niin+minäkin+tein+vuonna+2012.+Valehtelin+etten+tarvitse.+
Valkoinen+valhe+joka+ratkaisi+silloiset+ongelmat.
19.04.2020 16:36
Me+kaikki+ihmiset+olemme+tavalla+tai+toisella+outoja.+Itse+ottaisin+tuon+kohteliaisuutena,+sillä+mieluummin+olen+outo++ja+itsellinen,+kuin+tavis+ja+mitäänsanomaton.+
Kaikkihan+ollaan+yksilöitä,+joten+oudoksi+kutsuminen+tarkoittaa+minulle+onnistumista+yksilöllisyydessä.+
Tosin+maailmankuvani+perustuu+omaan+näkemykseeni+siitä.
19.04.2020 15:24
Olen+kyllä+keskimääräistä+lyhyempi.+En+kuitenkaan+kääpiö.+Tosin+monen+silmissä+turhan+pieni,+silti+pidän+nicistäni+sillä+se+kuvaa+minua+aika+hyvin.++Mielestäni..
19.04.2020 15:14
Ei+ole+ei.+Tiedän+että+kiinnostusta+ei+ole.+Kysyny+asiaa+irl.+Sehän+se+teki+meidän+välit+oudoiksi.+Siksi+haluaisin+että+hän+voisi+olla+vain+hän.+En+sen+enempää.+Se+riittäisi+yksipuoleiselle+rakkaudelleni.+Mutta+kun+hän+tavallaan+tietää+tunteistani+nii++hän+ei+ole+riittävän+suuri+ihmisenä+jotta+voisi+olla+luontevasti+seurassani.+Ja+sekin+jo+sellaisenaan+tukee+mielipidettäni+että+nautin+rakastamisesta+mieluummin+yksin.+Sinulle+ehkä+hämärää,+mutta+minä+annoin+itselleni+luvan+rakastaa+vaikka+en+koskaan+saisikaan+minkäänlaista+vastakaikua.+Olen+sinut+itseni+ja+tunteideni+kanssa.
19.04.2020 15:08
Kyl+kyl...+Aina+tiennyt+tunteesi+minua+kohtaan..+ja+kukas+sä+sitten+olitkaan?+
Noin+hyvillä+tunnisteilla+saat+varmasti+osuvia+vastauksia+kaipaamaltasi+naiselta.
17.04.2020 20:01
Juu,+yli+on+menty+ja+ympäri.+Sama+ja+se.+
Turhaan+täällä+tuommoisia+huutelet.
17.04.2020 19:48
Juu+ei+se+musta+tykkää.+Se+on+jo+selvinnyt+irl.+
Sillä+sellainen+jännämiehen+rooli+vaikka+on+oikeasti+mielestäni+tosi+kiltti.++Heittää+herjaa+ja+flirttailee.+
Aina+jeesannu+ku+olen+tarvinnut.+Tosi+paljon.
Lempeästi+ja+jopa+hellästi+huomioinut+minun+tarpeitani.+Ymmärtänyt+tilannettani.
Silti+esittää+ettei++mikään+tunnu+missään.+Peittää+peruskiltin+luontonsa.
17.04.2020 19:34
Ja+nyt+sitten+jäi+vielä+se
6)+olen+itse+ymmärtänyt+lukemani+viestin+väärin
7)+olen+itse+ottanut+lukemani+viestin+henkilökohtaisena
8)+olen+itse+huomaamattani+palstahäirikkö
9)+olen+itse+tulkinnut+sukupuolineutraalin+viestin+miehen/naisen+kirjoittamaksi
10)+100%+varmaa+tietoa+yhdestäkään+anonyymistä+ei+ole+-+sen+puoleen+kuin+rekisteröityneistäkään
Tota+noin+ja+niin+jaa.
17.04.2020 19:25
Haluaisin+että+hän+olisi+vain+hän.+Se+riittäisi+minulle.+
Että+hän+olisi+oma+itsensä+seurassani+eikä+esittäisi+mitään+roolia.+
Siinä+kaikki+mitä+häneltä+haluan.
Tosin+en+saa+sitä,+mutta+sekin+vähä+mitä+nyt+saan+riittää.++Tyydyn+vähään.+
Sellaista+on+kun+rakastaa.
17.04.2020 19:09
Kiitos+itsellesi+laadukkaasta+sanailusta.+Nostan+hattua+rohkeudellesi+ja+toivotan+sinulle+kaikkea+hyvää+jatkossa.++Jopa+pikkiriikkisen+vuoksesi+toivon+ettei+tämä+viesti+koskaan+tavoita+sinua.
17.04.2020 18:45
Totta.+Itse+pitäisin+asiat+tällä+mallilla,+mutta+enpä+taida+pystyä.+Asiat+tuppaavat+kehittymään.
07.04.2020 18:17
Tarviiko+edetä?+Asiat+voi+jättää+myös+sellaisenaan+oleviksi.
07.04.2020 18:10
Jos+olisit+hän+ja+tuntisit+samoin+kuin+minä+epämääräisen+suurta+vetovoimaa+toisen+puoleen.+Sillein+että+aika+ja+paikka+katoavat+kun+on+toisen+kanssa+tekemisissä.++Ilma+ihan+kuin+väreilee+keskellämme+kun+asioimme+toistemme+kanssa.+Väliä+mistään+muusta+kuin+siitä+että+saisi+kokea+sen+hetipitäen+uudestaan...
Ilmassa+on+kuin+pieniä+kipunoita+ja+sitä+tavallaan+sähköistyy+ja+energistyy+toisen+läsnäolosta.+Voi+sitä+vaikka+magnetismiksikin+sanoa.+
Tosin+minulla+tekee+niin+että+peljästyn+sitä+tunnetta+niin+paljon+että+lyö+ihan+tyhjää+ja+haluan+paeta+tilanteesta.+Tässäkin+harjoitus+tekee+kyllä+mestarin+-+siedätyshoitoa+nääs.
Sellaiseen+lopputulemaan+olen+päässyt+että+minun+vaivani+on+rakastaminen.+Ei+mikään+rakastuminen+vaan+rakkaus+toista+ihmista+kohtaan.+Sitä+vaan+rakastaa+toista+niin+paljon+ehkäpä+vaan+ihan+sellaisenaan.+
Tuleepa+mieleen+nämä+kaksoisliekkihöpinät.+Mutta+vakka+kantensa+löytää+niin+sanoakseni...
07.04.2020 17:39
En+usko+että+olen+hän.+Mutta+lähdetään+leikkiin+nimeltä+kuka,+mitä,+häh?+
Eli+kuka+olet,+mitä+haluat+ja+ketä+haet?+Vai+haluatko+olla+salaperäinen+nyymi?
06.04.2020 20:13
Täysin+samaa+mieltä.+Emojit+kielellistä+köyhyyttä.+
Sanoja+kauniita,+kovia+tai+rumia.+Ihan+sama,+kunhan+käytettäisiin+enempi+sanoja.+
Taitaa+vähäsen+olla+tänäpäivänä+laiskaa+porukkaa+kun+käytetään+kuvia+kertomaan+asioita.
Asioita+jotka+ovat+tulkinnanvaraisia.++Ja+sitten+laitetaan+niitä+emojeita+pitkä+rimpsu+jotta+saadaan+oikein+sekaisin+vastaanottajan+pää..+menettää+tehonsa+sellainen.++Tota+noi+naa+nii..🥴😩🥺😳😜😘
06.04.2020 18:25
Saattaisit+kelvata..+pidä+kuule+tunkkis.+Jos+ei+ihmisarvoa+tuon+enempää+naiselle+anna,+olkoon+ihan+keskenänsä.+Ei+ole+yhdenkään+naisen,+siis+aidon+naisen+arvoinen+tämä+aloittaja.+Noin+niin+kuin+mielipiteenä...
06.04.2020 18:07
Kahvimylly.+Pitää+helkutinmoista+meteliä+itsestään+ja+saa+poroja+aikaiseksi.+Lopputulema+on+kuitenkin+antoisa+kahvihetki.
05.04.2020 19:55
704 / 706