Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14098
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+unohtui+se+viides+ryhmä,+jotka+viis+veisaavat+tasoista+tai+niiden+eroista.+Niitäkin+löytyy+harvakseltaan.
29.03.2020 18:39
Sinulta+en+varmaankaan+mitään.+Mutta+minun+häneltä+haluaisin+arvostusta.+Se+riittäisi..+näin+alkuun...
27.03.2020 18:46
Hiljaisuus+kertoo+kaiken.+Jos+osaa+olla+toisen+kanssa+hiljaa,+niin+kaikki+muukin+sujuu+vaikka+kuinka+erilaisia+olisivatkin.
27.03.2020 18:17
Miksi+varatun+tulisi+olla+tutustumatta+uusiin+ihmisiin?+Ap:tä+kiinnostaa+ihminen+joka+nyt+sattuu+olemaan+vastakkaista+sukupuolta.
Mikä+ihmisiä+vaivaa!+Höpö+höpö+ihastumiset+vaan+kumuloituu+kun+niitä+itsekseen+joutuu+pähkäilemään.++Ap+kysy+kumppanisi+mielipidettä+siitä+että+sinulla+olisi+vastakkaiseen+sukupuoleen+kuuluva+kaveri..+sitten+punnitse+vastauksen+mukaan+haluatko+kuitenkin+tutustua+tähän+uuteen+ihmiseen.+
Tutustumalla+viehätys+voi+karista+tai+kasvaa.+Joko+tai.++Ihmisiähän+tässä+kaikki+vaan+ollaan.+Mikä+laki+kieltää+tutustumisen.+Moraali+punnitaan+vasta+tutustumisen+jälkeen.+Sanonpahan+että+sekopäistä+erota+tai+vaatia+sellaista+normaalia+ihmisten+välistä+kanssakäymista+ajatellen.
Järki+käteen+hei..+naisen+logiikka.
27.03.2020 17:43
Salasuhde+olisi+roolinvetoa.+Olen+aika+huono+vetelemään+roolia.+Jos+vain+nusutettaisiin+ja+siinä+kaikki.+Sehän+on+ihan+normi+ruumiintoiminto+siinä+missä+piereminenkin.+Ilman+jälkipyykkiä...
27.03.2020 17:11
Kiitos+aloituksestasi.+Seuraillut+palstaa+2012+lähtien+on-off+menttaliteetillä+ja+todellakin+nyymejä+riittää+sekoittamaan+terveenkin+pään.+
Palstaharhoja+kärsinyt+itsekin+ja+kovia+kokenut.+Niin+valitettavaa+kuin+se+onkin,+minun+työpaikalla+oli+ja+on+edelleen+kopla+joka+systemaattisesti+käyttänyt+palstaa+porukalla+kiusaamiseen.+Joten+niitäkin+löytyy+palstalta+jotka+porukalla+tulevat++"vaanimaan"+saalista.
Nauravat+sitten+onnistuneita+vedätyksiään.
Siten+minäkin+eksyin+alunperin+palstalle+kun+kuulin+juttuja+tuosta+porukasta+ja+heidän+tekosistaan.+Lasten+julmahuvia.+En+hyväksy+sellaista,+mutta+mitään+en+pysty+myöskään+todistamaan.+Joten+minkäs+voit..+
Olet+ap+aivan+asian+ytimessä+kun+kehoitat+varovaisuuteen+palstalla.
++Myös+rekisteröitynyt+nimimerkki+kertoo+palstavastuullisuudesta,+joka+kovin+harvinaista+nykyään.+On+niin+helppoa+suoltaa+mielipiteitään+täysin+anonyyminä+ilman+suodatinta,+mutta+se+tuhoaa+kunnon+keskustelut.+Valitettavasti.
25.03.2020 20:57
Hienoa.+Et+sitten+itse+viitsi+ottaa+yhteyttä+irl.+Nyymipalstalla+pyydät+viestiä+ilman+mitään+tunnisteita.+Sanoisin+että+jopa..+hieno+vedätys.+
Jos+aloitus+oli+aito,+nii++sorry+ihan+kauhiasti,+mutta+aika+provolta+vaikuttaa.++Palstoilla+liikkuu+myös+keskenkasvuisia+ja+latvalahoja+joten+en+itse+menisi+laittamaan+viestisi+perusteella+mitään+irl.
25.03.2020 19:34
Sekoilin+vähän+liikaa.++En+voi+elettyä+elää+uusiksi.++Mokasin+oikein+kunnolla+ja+ei+jäänyt+muuta+vaihtoehtoa+kuin+nostaa+leuka+pystyyn+ja+jatkaa+eteenpäin.+
++Ei+semmoisen+jälkeen+pyydellä+anteeksi.++Niin+suurisieluinen+en+ole+että+pystyisin.
Ja+se+rakastan+onkin+sitten+kinkkinen+juttu+noin+niinkuin+työpaikan+ilmapiiriä+ajatellen.+Mainittuna+sellaisella+pikkuseikalla+että+olemme+molemmat+ilmeisen+onnellisesti+varattuja.+Tahoillamme.+Joten+sepä+siitä+sitten.
25.03.2020 18:50
Ei+ollut+kyse+pakeista.+Ihan+työ-elämän+ikäviä+suhdekoukeroita.+Tosi+ikäviä+sellaisia.
25.03.2020 18:35
Vastaan+kuin+omalle+"kaivatulleni"+,+sillä+todellakin+jäi+keskeneräisiä+asioita.+Varsinkin+hänelle.
En+koskaan+tahallani+satuttaisi+ketään+ilkeyttäni.+Sinua+satutin+tahallani+sillä+jouduin+puun+ja+kuoren+väliin+ja+ainoa+keksimäni+keino+ulos+painajaisesta+jota+silloin+elin,+oli+karsia+häiriötekijöitä.
++Joten+tein+vaikean+päätöksen+ja+aloin+sinulle+joksikin+muuksi+mikä+olen+oikeasti.+Pelastin+sillä+oman+nahkani.+En+ilkeyttäni,+enkä+arvannut+että+sinuun+sattuisi.+Tai+tulisi+harmeja+sinulle.+Ajattelin+etten+sinulle+merkitsisi+niin+paljon.+
+Nyt+olosuhteet+ovat+muuttuneet+ja+minulla+on+jo+maaperää+johon+tukeutua.+Haluan+enemmän+kuin+mitään+muuta+sanoa+sinulle+kolme+pientä+suurta+sanaa;+kiitos,+anteeksi+ja+rakastan.+Ja+koska+en+voi+niitä+sinulle+suoraan+sanoa,+(+paitsi+kiitos+)+sanon+niitä+täällä.+Ja+olen+101+%+varma+että+käyt+täällä.
+Haluan+että+tiedät.+Siinä+syy+miksi.
25.03.2020 18:21
Epätodennäköistä.
24.03.2020 19:26
Kyllä+voi.+Tosin+silloin+usein+rakastaa+luomaansa+haavekuvaa.+Muistetaan+että+rakkautta+on+monenlaista.+
Minä+rakastin+syvästi+lapsena+unileluani+vaikka+en+sitä+tuntenutkaan.++Eikä+se+vastannut+tunteisiini.++Sehän+oli+lelu.++Mutta+vielä+tänä+päivänäkin+kun+ajattelenkin+sitä,+sisälläni+läimähtää+lämmin+ja+ihana+tunne,+jota+kutsun+rakkaudeksi.+
Kuka+kehtaa+kieltää+rakkauden+moninaisuuden?++Myös+ihmisten+välinen+rakkaus+on+monitahoinen+ja+ennenkaikkea+yksilöllinen+tunne.+Jopa+yksipuoleinen+sellainen.
24.03.2020 19:07
Ihastuminen,+rakastuminen+ja+rakastaminen+ovat+tunteita+joita+jokainen+tuntee+ja+kehittelee+oman+itsensä+sisällä+omanlaisesti.++Aika+yksilöllisiä+ovat.+Ei+rakastaminen+vaadi+yhdessäoloa+välttämättä.+
Noissakin+tunteissa+on+vielä+variaationsa+ja+sekin+tekijä+pitänee+ottaa+huomioon+että+millainen+mielikuvitus+kyseisellä+henkilöllä+on.+
Kyllä+ap+varmaankin+tietää+itse+parhaiten+omat+tunteensa.
24.03.2020 18:52
Totta+kai+älykkyys+on+tärkeä+osa+ihmistä+ja+parinvalintaa.++Henkilökohtaisesti+valitsen+ihmisen+aitouden+mukaan.++Harva+meistä+on+vain+yhdenlainen+älykäs+tai+tyhmä.+Ei+toki+voi+yleistää,+mutta+kun+mies+on+rohkeasti+sitä+mitä+on,+aitona+omana+itsenään.+Joissakin+asioissa+ihan+käsi+kun+taas+toisissa+mestari.+Sellaisena+kuin+on.+
++Minä+olen+toki+poikkeava+mutta+minulle+riittää+aitous.+Ällöttää+nk.+älyköt+jotka+katsovat+nenän+vartta+pitkin+alespäin+ja+kuvottaa+äijät+jotka+pitävät+älykkäitä+pipertäjinä.+Molemmat+ääripäät+ihan+pyllystä.
++En+kaipaa+miehestä+kuin+sitä+että+on+mikä+on,+rehellisesti+ja+aidosti.++Jos+miehellä+riittää+älykkyyttä+olla+rehellinen+itselleen,+se+on+siinä.+
++Ja+itselleen+rehellisyyteen+vaaditaan+älyä.+Aika+mittavassa+määrin.++Joten++kyllä,+älykkyys+on+avainasemassa+parinvalinnassa.+Tämä+toki+vain+minun+mielipiteeni.
23.03.2020 20:16
Ihan+kuin+minä+sinulle+kirjoittaisin+nyymiseni.+Täällä+puretaan+pääpöä+ja+jos+se+sinusta+on+sinulle+kirjoitettu+niin+miettisin+ihan+keskenäni+että+vastailu+keskustelupalstalla+on+sinua+alentavaa...+
Jotenkin+epäjohdonmukaista.+Anonyymisti+kirjoitetut++viestit+anonyymillä+KESKUSTELUpalstalla.++Onhan+se+kyllä+niin+että+keskustelu+on+täälläkin++vähentynyt+huomattavasti+viime+vuosina.+Huutoja+pimeyteen+ennemminkin.++Mutta+jos+sinulle+tuli+aloituksesta+parempi+mieli+ja+sait+pääpöäsi+purettua+niin+hyvät+sulle.+Ihan+jo+harmittaa+itteänikin+että+vaivauduin+(+alennuin+)+tähän+aloitukseen+vastaamaan+ja+kertomaan+mielipiteeni.+Sori,+mun+moka.
23.03.2020 19:42
Kiitos+kysymästä.+Hyvää+kuuluu+ja+aurinkoisesti+kuten+melkein+aina..++veroisesti.++Kiva+kun+vaihteeksi+posee.+Piristää+kummasti.+Kuis+ap?
22.03.2020 20:18
En+kukaan+niinkuin+sinäkin.+Anonyymi+muumipalstalla.
22.03.2020 19:58
Mun+motiivi+on+se+että+haluan+että+tiedät+tunteeni.+Tiedän+että+minun+hän+on+aika+etevä+myös+hakkeroinnissa.
22.03.2020 19:50
705 / 705