Maailman menoaVastattu 3 v

Lastensuojelu on huijaus

Mielenterveyshäiriömme tekaistiin ilmeisesti siitä syystä, että en vapaaehtoisesti tottele mitä tahansa kuritusta. Stt pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena ja olettaa, että puh…
IkäväVastattu 4 v

Rakas poikani

Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sait perustelut ja itsenäisyyttä. Äiti ja lastensuojelutäti eivät osaa. Minä korjasin asiat sinulle. …
PerheVastattu 3 v

Lastensuojelun ongelman tunnistaminen

Lastensuojelu on virkavallan toteutumisen suojelua. Aina totta, aina ensisijaista, kaikilla keinoilla. Ja sitä, miten matalasti koulutetuille se on luotettu; tyhmälle auktoriteetille ja autoritaariselle kulttuurille. Mi…

Lastensuojelu teknologiana

astensuojelu Michel Foucaultin valtateoriassa Michel Foucault - tilan, ruumiin ja ajan hallinta kurinalainen yksilö sopeuttaa itseään hän sopeutuu vallitsevaan yhteiskuntajärjestykseen ja käyttää kykynsä ja voimansa hyö…
HallitusVastattu 2 v

Varoitus takaisin lastensuojeluun

Elina Pekkarinen Lapsiasiainvaltuutettu arpoo ongelman ratkaisussa. Hän ei tunnusta sosiaalityöntekijän valehtelua. Elina Pekkarinen 17.3.2024 Suomen #lastensuojelu’laissa oli ennen käytössä kirjallinen varoitus, jossa …
Maailman menoaVastattu 5 v

Menetin vanhemmuuteni

https://www.youtube.com/watch?v=NJhfVvdYrb4 Lastensuojelu otti pois 3-vuotiaan poikani kolme ja puoli viikkoa sitten. Rakkaiden eläinten hoitamisvideo saa minut tuntemaan ikävää. He keksivät huolenaiheita ja antoivat la…