u.v

Tässä ja nyt Jumalan armosta 🙏
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia6 aloitusta · 1425 kommenttia
- Oliko sinulla antaa minullekin joku salaliittoteoria mitä Ahvio kannattaa 😺❓
Ahvio tosiaan kuuluu Raamatua ja kirkon tunnustusta kunnioittavaan vähemmistöön. - Jeesus ei olekaan syntynyt 25.12 mutta kristikunta on päättänyt juhlia sitä sinä päivänä koska oikeaa päivää ei tiedetä.
Minkä päivän sinä olisi valinnut? 😺 - Lukisit nyt vain sen Laulujen laulun joka on ylistys naisen ja miehen seksuaalisuudelle toistensa kanssa ilman mitään perhesuunnittelua.
Mutta homoseksille et löydän yhden yhtäkään perustetta 😺 - Missä Raamatussa on meditaatiota? Ja sanaton rukous on hengessä rukoilemista. Oletko kokeillut? 😺
- Puppeliini, eihän Jumala halua ehkäistä raskauksia vaan täyttää maan 😺
- Vietän Kristuksen syntymäjuhlaa, onko siinä jotain pahaa? 😺
- ” Aivan sama, sillä Patmoksen toiminta on hyvin tiivistä noiden eri poliittisten uuskonservatiivien kanssa.”
Voitko hieman avata tätä väitettäsi, kiitos. - Sosialistit Suomessa huimaatte niitä lisää tänne koko ajan.
- Eihän synti mitään tuontoa välttämättä teekään. Moni sairaus on oireeton ja yht äkkiä vaan potilas kuolee.
Minä nostan pääni ylös 😃 - Synnittömyytesi on uskonharhaasi, 😺
Minä en kunniota ketään joka on kaltaisesi. - Ei ole mutta ilmeisesti oma alkuperäsi on sinulle 😺
- Niinkö tapahtui kun äitisi tuli raskaaksi 😼❓
- Pidätkö sinä Pe.ku itseäsi fiksuna 😹❓
- Tarvitseekaan kuunnella huomenna 😺
- Telarannan blogi on asiaa, mutta Pe.ku selkoilee ja provosoi taas tuttuun tapaansa. 😺
- Se on totta, koko kristinuskon tuntemus kaventuu koko ajan. Mutta miten nuoret siitä mitään tietäisivät kun aamunavauksen, kirkossa käynnit, kristinuskon opetus ym on kielletty nuorisoa vahingoittavina asioina. 😼
- Sinuako säännöt miellyttää. Anoliini 😺❓
- Ei se muutu, olen puhunut meidän kanssaan. Todellisuudessa tätä palstaa ohjaa muutama ateisti omilla ”ilmiannoillaan” 😼
- Luhter teki paljon enemmän kuin Evlut kirkon papit ja piispat yhteensä ovat tehneet 😺
- Kamala astuu kohta kehiin kun Joe ei pärjää😺