Kesävillitys

Nyt olis kerrankin ohjelmaa ja menojaan vipatusta keski-ikäisen arkielämän vastineeksi. 😆 Olen niin fiiliksissä, että on pakko hehkuttaa!

Normaalisti käyn firman juhlien tms. lisäksi ulkona noin 1-3 krt/v, mutta nyt on neljästä seuraavasta perjantaista 3 buukattu elävälle musiikille: 1 keikka, yksi festari mökkipaikkakunnalla ja kaksi päiväinen kaupunkifestari sekä yksin että hyvässä seurassa, Luvassa on siis vuoden annos menojaan vipatusta. 😂 Pitkän koronaeristyksen jälkeen on todella kiva nauttia oikeasta elävästä musiikista. ♥️

Mitäs muuta kesäkivaa te muut olette keksineet? Onko jotain mitä, ette ole pitkään aikaan päässeet puuhaamaan, ja jota olette odottaneet pitkään?

57

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkäätkö kotimaisista, BEHM?

      AV

      • Anonyymi

        Itselleni kesävillitys tarkoittaisi yöllistä uintia sopivassa seurassa.
        Ilman pyyhkeitä. Jotain hullua. Hiukset sekaisin ja vettä valuvina, by nature.
        Taustalla voisi soida vaikka festarimusiikki. Epätäydellisen täydellistä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni kesävillitys tarkoittaisi yöllistä uintia sopivassa seurassa.
        Ilman pyyhkeitä. Jotain hullua. Hiukset sekaisin ja vettä valuvina, by nature.
        Taustalla voisi soida vaikka festarimusiikki. Epätäydellisen täydellistä.

        AV

        Viime kesänä näin BEHMin, oli tosi superhyvä keikka. Pitkän tauon jälkeen oli selkeästi latausta esiintymisessä, olisko ollut BEHM ekoja iso keikkoja koskaan. Oli ulkona kesämökkipaikkakunnan lähellä, niin uskalsi mennä koronasta huolimatta ja olin autolla. Tämän kesän varauksissa ei BEHM löydy.

        Mistä sitä tietää mihin kesävillitykseen vielä illan aikana yltää? 🤣😆 Molemmat täällä olevat tapahtumat on meren äärellä... ja eikä kotonakaan ole kuin 1.5-2km merenrantaan pienelle syrjäiselle rannalle. 😆 Ja maalla taas menen keikalle teinin ja perhetutun kanssa (autolla), eli villlitykset jää silloin ainakin pieneen jorailuun.


    • Anonyymi

      Festareille en ainakaan lähde useaksi tunniksi seisomaan.

      • Eka keikka on istumapaikka, toka tiedän että ei-anniskelupuolella (teinin kanssa) on väljää ja pääsee nurtsille istumaan. Kolmannessa veikkaan, että pöytiä on teeman takia eli pääsee välillä varmaan istumaan. Jaksan kyllä vaivatta festarin omilla jaloillanikin, kunhan en lähde korkokengissä. 😁


    • PALSTANVALTAAJA
      • Hah hah! Tuollaista ei minulla olekaan, siitäkö tuo 3v sinkkuus johtuukin? 😆 Minulla on kyllä hierontamatto. Jos ottaa sen mukaan ja rullaan vaan jonkun patjan sisään ja otan käärön mukaan. 😁

        No, ihan harkittu on sinkkuus ollut. Enkä taida väkivalloin miehiä kuitenkaan lynkata mukaan. 😉 Odotan keikkaa ja musiikkia. Siihen päälle sopivan sapioseksuaalin tippuminen taivaasta kesken keikkaa viereeni, on jo vähän liikaa. 🙄 Tämän ensimmäisen menen vielä itsekseni, eli voi olla että biletys jää väliin (ellen sitten saa yllättävää intuitiota, että pitää kiertää kotiin pubin tai tanssilattian kautta kun kerran muutenkin olen keskustassa.


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah hah! Tuollaista ei minulla olekaan, siitäkö tuo 3v sinkkuus johtuukin? 😆 Minulla on kyllä hierontamatto. Jos ottaa sen mukaan ja rullaan vaan jonkun patjan sisään ja otan käärön mukaan. 😁

        No, ihan harkittu on sinkkuus ollut. Enkä taida väkivalloin miehiä kuitenkaan lynkata mukaan. 😉 Odotan keikkaa ja musiikkia. Siihen päälle sopivan sapioseksuaalin tippuminen taivaasta kesken keikkaa viereeni, on jo vähän liikaa. 🙄 Tämän ensimmäisen menen vielä itsekseni, eli voi olla että biletys jää väliin (ellen sitten saa yllättävää intuitiota, että pitää kiertää kotiin pubin tai tanssilattian kautta kun kerran muutenkin olen keskustassa.

        Meinasin, että koukkaat äijän viereen, nuuhkaset ja jos tuoksu ei humahda otsalohkoon, niin tyrkkäät takas yleisöön. ;D

        Ei vaan, huumori huumoria. Pidähän hauskaa. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Meinasin, että koukkaat äijän viereen, nuuhkaset ja jos tuoksu ei humahda otsalohkoon, niin tyrkkäät takas yleisöön. ;D

        Ei vaan, huumori huumoria. Pidähän hauskaa. :)

        Niin, toi haju.. totta, 😆 En taida olla ihan noin suorasukainen…. enkä kiireinen 😁🙄 Jos juttu kulkee ja molemmin puolin silmät kiiluu, voi harkita vaikka pientä halailua tai tanssimista, kyllä se sillä selviää.


      • Anonyymi

        Haa, täältä löytyy kipukoukku mutten ole älynnyt sen sopivan tuohon tarkoitukseen 😁, -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haa, täältä löytyy kipukoukku mutten ole älynnyt sen sopivan tuohon tarkoitukseen 😁, -sivusta

        Se on kuule sie kätevä koukku. Sillä saa ylähyllyiltä tavaroitakin vedettyä yltääkseen lähemmäs reunaa mistä napata. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se on kuule sie kätevä koukku. Sillä saa ylähyllyiltä tavaroitakin vedettyä yltääkseen lähemmäs reunaa mistä napata. :)

        No mulla riittää kyllä tuo pituus kohtuuhyvin hyllyjen koluamiseen, mutta tuo lapaluitten väli, aijai...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mulla riittää kyllä tuo pituus kohtuuhyvin hyllyjen koluamiseen, mutta tuo lapaluitten väli, aijai...

        Tekee nannaa, kun kipukohtia möyhii. Ootko shiatsulaitetta kokeillut? Se kyllä vähän murjoo, mutta mun selkälihat on niin kiveä ettei muu kunnolla pure niihin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tekee nannaa, kun kipukohtia möyhii. Ootko shiatsulaitetta kokeillut? Se kyllä vähän murjoo, mutta mun selkälihat on niin kiveä ettei muu kunnolla pure niihin.

        En ole kokeillut, tuo hookki riittää, sillä saa kätevästi venytettyä muutamaa pikku lihasta lapojen välimaastossa ja ihan itse, ei tarvitse rukoilla ketään hieromaan. Ennen homma hoitui kun pikkutytöt tallusteli ruodon tienoilla, mutta ne kun eivät ole pikkuisia tyttöjä enää... 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kokeillut, tuo hookki riittää, sillä saa kätevästi venytettyä muutamaa pikku lihasta lapojen välimaastossa ja ihan itse, ei tarvitse rukoilla ketään hieromaan. Ennen homma hoitui kun pikkutytöt tallusteli ruodon tienoilla, mutta ne kun eivät ole pikkuisia tyttöjä enää... 😀

        No vähän isompia riittää yksi. :"D


    • Kiva kuulla, että olet saanut mieleisiä tapahtumia kalenteriisi. Varo vain, ettei sulle käy niinkuin minulle.. joka viikonloppu jotakin. Pääsiäisenä minulla oli korona ja sen jälkeen sosiaalinen elämäni on vaatinut minua menolaukkaan kahden risteilyn, kahden maakuntamatkan, keikan, firman kevätjuhlien, hautajaisten, valmistujaisten ja treffien merkeissä.

      Juhannuksena oli ensimmäinen viikonloppu kun ei ollut menoja. Olen jo hieman uuvahtanut sosiaaliseen menooni koronan hiljaiselon jälkeen.
      Kaikki haluavat ottaa kiinni menetettyä aikaa ja ovat niin innoissaan kun nyt taas saa menojalka vipattaa. Minulle kyllä ollut jo hieman liikaa menoa tässä.
      Ehkäpä nyt helpottaa.

      Sä olet ihan fiilareissa. Älä ny anna mun valituksen vaikuttaa, vaan anna palaa. Ja niinhän sä teetkin joka tapauksessa. Ja se on hyvä se.

      • En usko, että noista vielä kyllästymistä saa aikaiseksi. 😆 Joka reissu on aika eri tyyppinen ja yksi menee rauhallisemmassa ilmapiirissä. Itse on ole ollut kuin yhdessä työjuhlissa ja niiden jatkoilla kaupungilla vielä tänä kesänä.

        Itse sain koronan kesäkuun alkupuolella, hyvin lievä tauti. Odotin koko ajan, että pahenee, mutta oli lievän flunssan kaltainen. Nyt ei tarvitse miettiä vaatiiko keikka tai festarit maskia. 😊


      • Anonyymi

        Te ruikuttavat kurpat ootte kamalia


      • Emberizi kirjoitti:

        En usko, että noista vielä kyllästymistä saa aikaiseksi. 😆 Joka reissu on aika eri tyyppinen ja yksi menee rauhallisemmassa ilmapiirissä. Itse on ole ollut kuin yhdessä työjuhlissa ja niiden jatkoilla kaupungilla vielä tänä kesänä.

        Itse sain koronan kesäkuun alkupuolella, hyvin lievä tauti. Odotin koko ajan, että pahenee, mutta oli lievän flunssan kaltainen. Nyt ei tarvitse miettiä vaatiiko keikka tai festarit maskia. 😊

        Mullakin oli lievä korona, tosin pirun sitkeä. Olin pitkälle kolmatta viikkoa kipeänä ja köhäinen vielä kuukauden päästäkin.

        Ja nyt jälkeenpäin on ollut hajamielisyyttä ja erinäisiä nivelkipuja. Liekkö koronan aiheuttamaa vai ei, sitä on kovin vaikeaa sanoa.

        Juu, koronarajoitukset on purettu, maskia suositellaan käytettäväksi jos itse kantaa koronavirusta tai on altistunut. Maski on aika tehoton tapa suojautua koronalta, mutta tehokas tapa estää se, että itse levittäisi sitä.

        Mutta sulla lieneen jo tuo tiedossa.

        Ja ehkä jopa pikkuisen noloa käyttää maskia keikalla.. tai sitten ei. Mä olen käynyt kolmella keikalla tänä keväänä ja ei kyllä kenelläkään oikeastaan ole ollut maskia. Tosin nuo keikat oli hevi rokkia. Niissä piireissä ei ehkä niin hötkyillä koronan takia.

        Ja laivalla oltiin Happoradion keikalla.. se meinasi unohtua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te ruikuttavat kurpat ootte kamalia

        Ite olet, kun toisesta sanot..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ite olet, kun toisesta sanot..

        Voihan äh rähmä.

        Touko ”Pujis” Pahvihousu


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mullakin oli lievä korona, tosin pirun sitkeä. Olin pitkälle kolmatta viikkoa kipeänä ja köhäinen vielä kuukauden päästäkin.

        Ja nyt jälkeenpäin on ollut hajamielisyyttä ja erinäisiä nivelkipuja. Liekkö koronan aiheuttamaa vai ei, sitä on kovin vaikeaa sanoa.

        Juu, koronarajoitukset on purettu, maskia suositellaan käytettäväksi jos itse kantaa koronavirusta tai on altistunut. Maski on aika tehoton tapa suojautua koronalta, mutta tehokas tapa estää se, että itse levittäisi sitä.

        Mutta sulla lieneen jo tuo tiedossa.

        Ja ehkä jopa pikkuisen noloa käyttää maskia keikalla.. tai sitten ei. Mä olen käynyt kolmella keikalla tänä keväänä ja ei kyllä kenelläkään oikeastaan ole ollut maskia. Tosin nuo keikat oli hevi rokkia. Niissä piireissä ei ehkä niin hötkyillä koronan takia.

        Ja laivalla oltiin Happoradion keikalla.. se meinasi unohtua..

        Happoradio on pop! Omasta koronasta on jo monta kertaa sen ajan, että voisin ketään tartuttaa.


    • Mä en oo festarikävijä, mutta jos olisin, varaisin mukaan juotavaa ja kasvattaisin virtsarakkoa. 😆

      Lisäksi meditoisin itselleni lehmän hermot, kun vouhkaava väki siellä tönii ja kiukkuaa. 😄

      Pidähän hubaa.

      • Tämä eka on sen verran iso keikka, että on istumapaikka. Minäkään en pidä ryysimisestä, mutta ei se haittaa samalla tavalla keikalla kuin vaikka kaupassa tai markkinoilla tms.


    • Yhtäjaksoista lomaa on toistaiseksi ollut niin vähän, että pidemmät reissut on vielä tekemättä. Mutta keikkoja, konsertteja ja festaritkin on jo plakkarissa ja sama jatkuu. Sama jatkuu, liveä parempaa ei ole olemassakaan. On hianoo kun paikat on kunnolla auki eikä mitään valomerkki kuudelta tai kasilta.. Salmela, Pori Jazz ja Pimeesalmen Telakka on esimerkiksi must-listalla. Ja terassit.

      • Matkustat ilmeisesti kotimaassa, eikö nuo ole vähän eri puolella Suomea? Pori Jazz olen joskus käynyt, ja tykkäsin, mutta kaksi noista piti googlata..

        Onko tuo Salmela entinen Retretti? Siellä olen muutaman kerran käynyt, toisin aikaan jolloin mitään festareita el ollut, vaan Ekku Peltomäen valoshow ja Picasson näyttelyn takia. Vai liittyykö Retrettiin mitenkään muuta kuin paikkakunnan osalta? Mistä tuo kolmas tulee, oletko Tamperen seudulta tai jotain muita yhteyksiä sinne suuntaan?


      • Emberizi kirjoitti:

        Matkustat ilmeisesti kotimaassa, eikö nuo ole vähän eri puolella Suomea? Pori Jazz olen joskus käynyt, ja tykkäsin, mutta kaksi noista piti googlata..

        Onko tuo Salmela entinen Retretti? Siellä olen muutaman kerran käynyt, toisin aikaan jolloin mitään festareita el ollut, vaan Ekku Peltomäen valoshow ja Picasson näyttelyn takia. Vai liittyykö Retrettiin mitenkään muuta kuin paikkakunnan osalta? Mistä tuo kolmas tulee, oletko Tamperen seudulta tai jotain muita yhteyksiä sinne suuntaan?

        Sellaset kohteet on toistaiseksi olleet hyviä, mitkä ei vaadi yöpymistä tai yhden-kahden yön homma. Haluan kyllä kunnolla reissuun ihan ulkomaille vihdoinkin.

        Salmela on ihan maankuulu taidekeskus Mäntyharjulla kun taas Retretti on Savonlinnassa.. kiva paikka sekin. Pimeesalmen telakka on esimerkki kivasta vesistön äärellä olevasta omaperäisestä kesämestasta. Parin viikon päästä vois lähteä Nauvoon Funky and Jazzy-bileisiin. Olen melkein kaikkiruokainen kunhan on hyvä meininki 🕺🏻


      • Emberizi kirjoitti:

        Matkustat ilmeisesti kotimaassa, eikö nuo ole vähän eri puolella Suomea? Pori Jazz olen joskus käynyt, ja tykkäsin, mutta kaksi noista piti googlata..

        Onko tuo Salmela entinen Retretti? Siellä olen muutaman kerran käynyt, toisin aikaan jolloin mitään festareita el ollut, vaan Ekku Peltomäen valoshow ja Picasson näyttelyn takia. Vai liittyykö Retrettiin mitenkään muuta kuin paikkakunnan osalta? Mistä tuo kolmas tulee, oletko Tamperen seudulta tai jotain muita yhteyksiä sinne suuntaan?

        Niin ja erityismaininta siitä, että nyt on miesmuistiin kesä, jolloin kukaan ei pääse ripille, ylioppilaaksi, mene naimisiin tai vietä pyöreiden vuosien synttäreitä. Se on hyvä juttu ettei tule vapaa-ajan aikataulusaneluita muualta.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sellaset kohteet on toistaiseksi olleet hyviä, mitkä ei vaadi yöpymistä tai yhden-kahden yön homma. Haluan kyllä kunnolla reissuun ihan ulkomaille vihdoinkin.

        Salmela on ihan maankuulu taidekeskus Mäntyharjulla kun taas Retretti on Savonlinnassa.. kiva paikka sekin. Pimeesalmen telakka on esimerkki kivasta vesistön äärellä olevasta omaperäisestä kesämestasta. Parin viikon päästä vois lähteä Nauvoon Funky and Jazzy-bileisiin. Olen melkein kaikkiruokainen kunhan on hyvä meininki 🕺🏻

        Niin Retretti olikin Punkaharju eikä Mäntyharju. 🤣 Savonlinnan läheisyyden kyllä muistin, Google kertoo, että on Etelä-Savossa, veikkaan että paikan nimi on mökille junalla matkustamisesta tutun kuuloinen (lapsena).

        Näköjään tykkäät pienten paikkojen tapahtumista, vaikka tapahtumat ei välttämättä ole silti pieniä. En juurikaan tunne muuta kuin pks tarjontaa, kun pienten lasten takia ei ole ollut mahdollisuutta käydä missään kuin ihan parina viime vuotena (ja sitten oli korona). Omat valinnat on sellaisia, että pääsee julkisilla kotiin tai sitten maalla autolla (ei siellä ole edes julkisia).

        Isompien lasten kanssa matkustin vuorotellen ennen koronaa toinen 5pv kesällä ja toinen syyslomalla Euroopassa omatoimimatkalla. Nyt eivät enää koko ajan tappele, joten voisi matkustaa yhdessäkin (niin ettei koko ajan tarvitsisi heristää sormea). Tältä vuodelta kuitenkin jää väliin.


      • Emberizi kirjoitti:

        Niin Retretti olikin Punkaharju eikä Mäntyharju. 🤣 Savonlinnan läheisyyden kyllä muistin, Google kertoo, että on Etelä-Savossa, veikkaan että paikan nimi on mökille junalla matkustamisesta tutun kuuloinen (lapsena).

        Näköjään tykkäät pienten paikkojen tapahtumista, vaikka tapahtumat ei välttämättä ole silti pieniä. En juurikaan tunne muuta kuin pks tarjontaa, kun pienten lasten takia ei ole ollut mahdollisuutta käydä missään kuin ihan parina viime vuotena (ja sitten oli korona). Omat valinnat on sellaisia, että pääsee julkisilla kotiin tai sitten maalla autolla (ei siellä ole edes julkisia).

        Isompien lasten kanssa matkustin vuorotellen ennen koronaa toinen 5pv kesällä ja toinen syyslomalla Euroopassa omatoimimatkalla. Nyt eivät enää koko ajan tappele, joten voisi matkustaa yhdessäkin (niin ettei koko ajan tarvitsisi heristää sormea). Tältä vuodelta kuitenkin jää väliin.

        Mulle käy niin iso megatapahtuma kuin pieni tunnelmallinen juttu. Lasten kanssa on tietty toiset kuviot, mutta on heidänkin kanssa kiva reissata. Eri meiningillä vaan kuin oman viihtymisen nimissä. Mielenkiintoinen tapa yksi lapsi kerrallaan. Täysi huomio eikä riitaa sisarusten kanssa. Ja on hyvä, että näkevät jo nuorina muailmaa.

        Täytyykin taas tästä keskustelusta voimaantuneena tutkia mihin sitä voisi lähteä 😎


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Mulle käy niin iso megatapahtuma kuin pieni tunnelmallinen juttu. Lasten kanssa on tietty toiset kuviot, mutta on heidänkin kanssa kiva reissata. Eri meiningillä vaan kuin oman viihtymisen nimissä. Mielenkiintoinen tapa yksi lapsi kerrallaan. Täysi huomio eikä riitaa sisarusten kanssa. Ja on hyvä, että näkevät jo nuorina muailmaa.

        Täytyykin taas tästä keskustelusta voimaantuneena tutkia mihin sitä voisi lähteä 😎

        Oletpas sinä arvoituksellinen, nyt tuli jo kommentit savoksi (50% omista juurista Savosta, vaikka olenkin syntynyt itse Helsingissä).

        Olimme kummankin kanssa Saksan LEGOLAND, mutta osan aikaa eri paikoissa. Keski-Euroopassa pääsee junalla nopeasti melkein mihin vain parissa tunnissa eli halpislentolippu ja käsimatkatavarat molemmilla (rullilla) ja kohtuuhintaiset hotellit (ei siellä kuitenkaan olla kuin ilta&yö, ellei ole kyse kutulomasta 😉),, niin aika pienellä summalla saa 2x kahden ihmisen matkat kokoon. Mielummin sitten käyttää rahansa itse lomailuun.

        Aika erilaiset lomat lapset itselleen räätälöivät. Toisen kanssa majailtiin rauhallisessa pikkukaupungissa, syötiin hyvin ja oltiin päivä mm. retkellä vuorella. Ja toisen kanssa käytiin shoppmassa ja monissa nähtävyyksissä kirkoista ja arkkitehtuurista lähtien isossa kaupungissa.


      • Emberizi kirjoitti:

        Oletpas sinä arvoituksellinen, nyt tuli jo kommentit savoksi (50% omista juurista Savosta, vaikka olenkin syntynyt itse Helsingissä).

        Olimme kummankin kanssa Saksan LEGOLAND, mutta osan aikaa eri paikoissa. Keski-Euroopassa pääsee junalla nopeasti melkein mihin vain parissa tunnissa eli halpislentolippu ja käsimatkatavarat molemmilla (rullilla) ja kohtuuhintaiset hotellit (ei siellä kuitenkaan olla kuin ilta&yö, ellei ole kyse kutulomasta 😉),, niin aika pienellä summalla saa 2x kahden ihmisen matkat kokoon. Mielummin sitten käyttää rahansa itse lomailuun.

        Aika erilaiset lomat lapset itselleen räätälöivät. Toisen kanssa majailtiin rauhallisessa pikkukaupungissa, syötiin hyvin ja oltiin päivä mm. retkellä vuorella. Ja toisen kanssa käytiin shoppmassa ja monissa nähtävyyksissä kirkoista ja arkkitehtuurista lähtien isossa kaupungissa.

        Savolaisia juuria on kuitenkin 0% 😅 Syntyperäinen stadilainen myös, mutta lapsena jo pois muuttanut.

        Tuolla konseptilla kuta kuinkin myös lasten kanssa liikkunut. Kohtuullisella rahalla pääsee kun vähän suunnittelee ja rahaa ei mene aikuisviihtymiseen = jatkuvaan ravintoloissa istumiseen. Paitsi shoppailuorientoituneen lapsen kanssa.. Kutuloma käy jo melkein työstä 😂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Savolaisia juuria on kuitenkin 0% 😅 Syntyperäinen stadilainen myös, mutta lapsena jo pois muuttanut.

        Tuolla konseptilla kuta kuinkin myös lasten kanssa liikkunut. Kohtuullisella rahalla pääsee kun vähän suunnittelee ja rahaa ei mene aikuisviihtymiseen = jatkuvaan ravintoloissa istumiseen. Paitsi shoppailuorientoituneen lapsen kanssa.. Kutuloma käy jo melkein työstä 😂

        Itse en lomalla jaksa istua baarissa ja yökerhoissa. Ehkä asiaan vaikuttaa se, etten valitse seuramatkaa rannalla turistikylässä vaan mielummin valitsen kaupunkiloman tai vaikka vuoristokylä /maalaiskylän paikallisten pikkuhotelleissa ja tykkään liikkua paikassa kävellen ja ihmetellen. Tottakai syödessä tai nähtävyyksien välissä saattaa ottaa oluen/viinin/siiderin, mutta varsinainen juopottelu jää väliin.

        Kutulomaa varten ei tarvitse itse asiassa lentää tunteja mihinkään, menee lennot vähän hukkaan, jos ei malta tulla juonesta juuri ulos. 🙃 Ellei sitten tavoite ole harrastaa paikallisista kutemista. 🤣 Tuo viimeksi mainittu laji ei matkustamisessa ei ole itselle tuttu ilmiö. En sitten tiedä kuinka yleistä on? Kutuloma onnistuu kotona ja mökillä, mutta vaatii toki onnistuakseen oikean ihmisen (ei ole niin helppo rasti täyttää).

        Oli niin hektinen ja intensiivinen työpäivä, ettei meinaan kierrokset millään tulla la että alkavia nukuttaa… pitää kohta pakottaa itsensä unille, muuten huomisesta tulee tiukka päivä.


      • Emberizi kirjoitti:

        Itse en lomalla jaksa istua baarissa ja yökerhoissa. Ehkä asiaan vaikuttaa se, etten valitse seuramatkaa rannalla turistikylässä vaan mielummin valitsen kaupunkiloman tai vaikka vuoristokylä /maalaiskylän paikallisten pikkuhotelleissa ja tykkään liikkua paikassa kävellen ja ihmetellen. Tottakai syödessä tai nähtävyyksien välissä saattaa ottaa oluen/viinin/siiderin, mutta varsinainen juopottelu jää väliin.

        Kutulomaa varten ei tarvitse itse asiassa lentää tunteja mihinkään, menee lennot vähän hukkaan, jos ei malta tulla juonesta juuri ulos. 🙃 Ellei sitten tavoite ole harrastaa paikallisista kutemista. 🤣 Tuo viimeksi mainittu laji ei matkustamisessa ei ole itselle tuttu ilmiö. En sitten tiedä kuinka yleistä on? Kutuloma onnistuu kotona ja mökillä, mutta vaatii toki onnistuakseen oikean ihmisen (ei ole niin helppo rasti täyttää).

        Oli niin hektinen ja intensiivinen työpäivä, ettei meinaan kierrokset millään tulla la että alkavia nukuttaa… pitää kohta pakottaa itsensä unille, muuten huomisesta tulee tiukka päivä.

        Paikallisissa erikoisuuksissa on kiva istuskella, ei yökerhoissa. Lämmin kaunis kesäilta on taianomainen kapistus varsinkin jos näkymät on hienot ja hetki sininen. Rantalomat on todellinen turn off joka mielessä.

        Kutea voi vaikka pyykkituvassa, mutta voihan oheistoimintona reissussa kutemisen ohella vähän katsella paikkoja 😉 Ventovieraan kanssa kotosuomessa tai muualla ei voi kutea, ainakin mun sanakirjassa kuteminen tarkoittaa myös tunnesidettä.

        Kyllä kait on jo uniaika 🥱


      • Emberizi kirjoitti:

        Niin Retretti olikin Punkaharju eikä Mäntyharju. 🤣 Savonlinnan läheisyyden kyllä muistin, Google kertoo, että on Etelä-Savossa, veikkaan että paikan nimi on mökille junalla matkustamisesta tutun kuuloinen (lapsena).

        Näköjään tykkäät pienten paikkojen tapahtumista, vaikka tapahtumat ei välttämättä ole silti pieniä. En juurikaan tunne muuta kuin pks tarjontaa, kun pienten lasten takia ei ole ollut mahdollisuutta käydä missään kuin ihan parina viime vuotena (ja sitten oli korona). Omat valinnat on sellaisia, että pääsee julkisilla kotiin tai sitten maalla autolla (ei siellä ole edes julkisia).

        Isompien lasten kanssa matkustin vuorotellen ennen koronaa toinen 5pv kesällä ja toinen syyslomalla Euroopassa omatoimimatkalla. Nyt eivät enää koko ajan tappele, joten voisi matkustaa yhdessäkin (niin ettei koko ajan tarvitsisi heristää sormea). Tältä vuodelta kuitenkin jää väliin.

        Punkaharju ja Mäntyharju on melkein sama asia. Savon laidalla molemmat. Vähän kuin Merirastila ja Suvela pääkaupunkiseudulla. Kenenkään puheesta ei kuitenkaan mitään ymmärrä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Paikallisissa erikoisuuksissa on kiva istuskella, ei yökerhoissa. Lämmin kaunis kesäilta on taianomainen kapistus varsinkin jos näkymät on hienot ja hetki sininen. Rantalomat on todellinen turn off joka mielessä.

        Kutea voi vaikka pyykkituvassa, mutta voihan oheistoimintona reissussa kutemisen ohella vähän katsella paikkoja 😉 Ventovieraan kanssa kotosuomessa tai muualla ei voi kutea, ainakin mun sanakirjassa kuteminen tarkoittaa myös tunnesidettä.

        Kyllä kait on jo uniaika 🥱

        Tuosta ekasta kappaleesta olen tasan samaa mieltä! Olen myös samaa mieltä, että omassa päässä sana kuteminenen yhdistyy samana juuri tunneyhteyteen ja herkkään, hellään ja kiireettömään rakasteluun läsnäololla, Joku tietysti voi kokea saavuttavansa sen vaikka etelänihmeen kainalossa (gigolo) hetkessä, mutta itselle tuo vaatii syvempää tutustumista (yleensä ihan rauhassa).


      • scrg kirjoitti:

        Punkaharju ja Mäntyharju on melkein sama asia. Savon laidalla molemmat. Vähän kuin Merirastila ja Suvela pääkaupunkiseudulla. Kenenkään puheesta ei kuitenkaan mitään ymmärrä.

        Hah hah. Mulla tuo oli ihan tahaton vahinko, kun en meni paikkojen nimet sekaisin. Savvoo puhuvia ymmärtää (ja ne väärinymmärryksiä aiheuttavat sanat on jo lapsuudessa oppinut) toisin kuin ehkä ihan kaikkia ei Suvelassa. Merirastilassa en taida olla koskaan edes käynyt.


    • Anonyymi

      No kiva että on taas kivaa teillä joukkotapahtumaihmisilläkin.

      Omat kuviot on aina olleet sellaisia, ettei paljon koronat heilautelleet.
      Tänäkin kesänä ohjelmassa siis: viikonloppu kavereiden mökillä veneilyineen (suoritemerkintä saatu jo), pieni telttavaellusreissu pohjoiseen, viikon aktiiviharraste- eli projektiloma autotallissa, moottoripyöräreissu toisille kavereille ajotapahtumaan osallistuminen. Tämän kesän uutuutena matkailuautoreissu lähinnä Suomessa. Seuraksi mukaan ykkösrouva kakkosrouva. Pitäähän kiimaboxissa kiimaa olla :)

      Yhden sosiaalisen tapahtuman onnistuin jo passaamaan, ja puolipakollinen sukulaislapsen valmistujaisjuhlaan osallistuminen suoritettiin jälkikäteisesti. Seuraavaksi pitää keksiä miten yksiin sukujuhliin osallistuminen pidetään mahd. lyhyenä. No totta kai mulla on jo hyvä tekosyy sille että voin häipyä heti tervetuliaisukahvien jälkeen :)

      -keinovaginamies-

      • Lomaani kuluu myös ~2 vko maalla ilman isoja ohjelmia (paitsi se yksi ilta festarissa ei-anniskelupuolella), tuntitolkulla uimista, rantasaunaa, sub-lautailua, melomista, onkimista, kävelyä, paljua, lautapelien pelaamista lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Lomaani kuluu myös ~2 vko maalla ilman isoja ohjelmia (paitsi se yksi ilta festarissa ei-anniskelupuolella), tuntitolkulla uimista, rantasaunaa, sub-lautailua, melomista, onkimista, kävelyä, paljua, lautapelien pelaamista lasten kanssa.

        Koetin muuten ensi kerran elämässäni sub-lautailua siellä kavereiden mökillä. Pala kakkua vanhalle melojalle.

        Hienoa että ihminen osaa myös rauhoittua ja on monipuolinen.
        Tosiasiassa itsekin käyn kesän aikana mm. tuolla taidekeskus Salmelassa ja Parikkalan patsaspuistossa, mutta näitä taidekohteita en jostain syystä laske sosiaalisiksi tapahtumiksi. Koen ne henkilökohtaisina ja melkeinpä intiimeinä tapahtumina, vaikka muita kanssapällistelijöitä olisi enemmänkin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koetin muuten ensi kerran elämässäni sub-lautailua siellä kavereiden mökillä. Pala kakkua vanhalle melojalle.

        Hienoa että ihminen osaa myös rauhoittua ja on monipuolinen.
        Tosiasiassa itsekin käyn kesän aikana mm. tuolla taidekeskus Salmelassa ja Parikkalan patsaspuistossa, mutta näitä taidekohteita en jostain syystä laske sosiaalisiksi tapahtumiksi. Koen ne henkilökohtaisina ja melkeinpä intiimeinä tapahtumina, vaikka muita kanssapällistelijöitä olisi enemmänkin.

        -keinovaginamies-

        Sub-lautailu on varmaan se kun melotaan lautan alapinnalla päällään seisten... ;p

        6-tien viereiset patsaat kannattaa käydä tsekkaamassa aamuyön tunteina kun ei varmasti (ehkä) ole ketään paikalla.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Sub-lautailu on varmaan se kun melotaan lautan alapinnalla päällään seisten... ;p

        6-tien viereiset patsaat kannattaa käydä tsekkaamassa aamuyön tunteina kun ei varmasti (ehkä) ole ketään paikalla.

        :)
        Pöljältä hommalta vaikutti kun sama homma kajakilla hoituu paljon fiksummin. Taas joku uusi muotilaji, jotta hölmöille saadaan myytyä tavaraa.

        Kyllä, yöllä sinne on tarkoitus mennä. Tuolloin yötkin ovat jo pimeämmät.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        :)
        Pöljältä hommalta vaikutti kun sama homma kajakilla hoituu paljon fiksummin. Taas joku uusi muotilaji, jotta hölmöille saadaan myytyä tavaraa.

        Kyllä, yöllä sinne on tarkoitus mennä. Tuolloin yötkin ovat jo pimeämmät.

        -keinovaginamies-

        Kajakki ei kulje yhtä kätevästi auton takakontissa mukana siltä varalta että jos sattuu olemaan keli ja paikka otollinen vesileikkeihin seisten, istuen tai makoillen. Matkantekoon tai retkeilyyn kajakki varmaan on pätevämpi kapistus.


    • Anonyymi

      Kyllä tuolta voit Koronan saada, ei huolta.

    • Anonyymi

      Soitan elämässäni onnellisena trumpettia?

      • Anonyymi

        Ja teeskentelen olevani kaikkien ystävä?


    • Anonyymi

      Innostuin golfiin kun deitti harrastaa sitä. Kurssi on käyty ja kerään kamoja, joita saa edullisesti käytettynä. Golf-maailma on tullut tavallisen tulollisen ulottuville, on madallettu mahdollisuuksia päästä kentälle ilman suuria summia.
      Joka kesä riemastun kesäteattereista, siellä on oma tunnelma. Nyt yksi jo maksettu ja toinen tulossa. Pari kesässä riittää.
      Niin se deittikin on aika uusi.

      • Anonyymi

        Deittailetko palstalaista? 🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailetko palstalaista? 🫢

        En, sattui tärppäämään muualta.


    • Anonyymi

      Kevävillitys, kesäkiva, kesäkumi, kesäkuva… Huoh.

    • Anonyymi

      Flown sunnuntai on tänä kesänä enää ainoa isompi tapahtuma mikä kiinnostaa. Nick Cave & the Bad Seeds ja Michael Kiwanuka saatu samalle päivälle.

    • Anonyymi

      Palstan sinkkumiesten kannattaa mennä lavatansseihin jossa naiset odottaa että saa tanssittaa miehiä. Voi flaksikin käydä jos nainen on tarpeeksi kännisä ja puutteessa.

    • Anonyymi

      En ole kesäihminen, mutta jossain tullut käytyä ja mukavaa vaihteluahan se kumminkin. Kirpputorilla on tullut käytyä myymässä, se on minusta parasta kesässä.

      Kesässä on myös mukavaa katsella bussin ikkunasta kun ihmiset nauttii ja on hyvällä tuulella. Itse menen kotiin ja vedän verhot ikkunan eteen.

      Tänään oli syksyinen tuulenvire ilmassa, tuntui ihanalta.

    • Anonyymi

      Kamalampaa kuin kesävillityksissään kännissä bailaava keski-ikäinen suominainen on vain lauma sellaisia :D

      -harmiseikirj-

      • Harvemmin itse olen mitenkään kännissä, vaikka keski-ikäinen olenkin. Ja jos jotain otan, en muutu kovinkaan erilaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe