Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Mie seilailen täällä aika-ajoin, harvakseltaan. Olen viisvitonen neljän lapsen mummo. Vielä työelämässä mukana. Vaikka polvet on jo ihan tööt. Mutta mentävä on niin kauan kuin pystyy.

Jaa parhaat puolet? No varmaankin kiltteys! Ja positiivinen asenne elämään, kaikkeen. Uskon hyvän voittoon tässä maailmassa. Pyrin tekemään elämisen ja olemisen itselleni ja läheisilleni mahdollisimman mukavaksi ja helpoksi. Puolustan "omaa joukkoani" henkeen ja vereen.
    En valita turhasta vaan yritän löytää asiasta kuin asiasta aina jotan hyvää.

Tulikohan nyt kehuttua itseään vähän liikaa! Voi voi minua...
  2. On nivelrikkoa mutta sormissa taitaa jo olla. Mulla kanssa sormissa paha, pikkuninelet turvoksissa ja vääntyilleet. Joskus pakottaa ja on kankeat. Polvissa samoja oireita mutta paikallaan olo on pahinta. Työpäivät olen jaloillani mutta jos kotona jään makaamaan sohvalle niin en meinaa enää ylös päästä! Mutta jos lähden työpäivän jälkeen lenkille tai jumppaan niin ilta sujuu paljon paremmin.
    Vähänpä siihen lääkkeitä on. Sehän ei parane eikä pysähdy vaan etenee pikkuhiljaa. Glukocamin taitaa olla ainoa lääke. Polviniveliin sitä voi pistää ja auttaa jos vaan lääkäri osaa sen oikeaan kohtaan laittaa. Tabletteinakin sitä on saatavana. Siihen lisätään joku hyvä särkylääke, joillekin auttaa. Itse sain siitä Glukocaminista allergisia oireita, äyriäisille kun olen yliherkkä.
    Jatka salapoliisin työtä niiden tavaroiden kanssa, mie täällä oottelen selviääkö mitään! Moi!