Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Oletko loukannut vai vaivaako sama kuin minua, nivelrikko?

Jos keksit mistä sitä tavaraa tulee niin kerro mullekin! Samaa ihmettelen enkä ole keksinyt siihen vastausta

Harmaata on täälläkin, onneksi ei sada mitään.

Parantele polvea ja hyvää päivän jatkosa sulle!
  2. Murre on rikkaus, vivahteikas kieli. Ei moni enää murteella puhu ja se on sääli.
    Itse olen Pohjois-Karjalasta lähtöisin mutta kovinpa on murre päässyt ruostumaan. Nyt olen ihan tarkoituksella yrittänyt saada edes muutamia sanoja ja toivon että opin käyttämään melkein un ohtunutta murretta jatkossa enemmän.
    Urheilulähetyksissä on joskus kommentaattoreina entisiä suuruuksia jotka puhuvat niin pohoojaalaasta että ihan hirvittää. Sitä ei kukaan kritisoi mutta jos sinne menesi joku savolainen joka oikein viäntäisi ja kiäntäisi niin jopa tulis haukkuja! Miksi toinen murre on arvostetumpaa kuin toinen?
    En mie muuta ossoo sannoo tähän hättään, kokkeillaan joku toinen kerta jos ossoisin sannoo jottain muuttai... Kyllä mie vielä jonni verran ossoon tällä omalla murtteella puhhuu...