Vapaa kuvaus

Puhdas sydän, onnellinen elämä

Me itse valitsemme ajatuksemme. Niiden kanssa elämme joka ikinen päivä. Rakkaudelliset ajatukset tuovat iloa ja mielenrauhaa. Puhdas rehellinen sydän on aina hyvä. Se aikaansaa yhteisöllisyyttä, rauhaa, tasa-arvoa ja muutakin hyvää. Olemme osa luontoa, siis vaalikaamme sitä. Hyvyyttä ei tarvitse opetella, se on meissä jokaisessa jo valmiina. Hyvä elämä on valinta, henkilökohtainen valinta.

Elämän tarkoitus on elämä itse.

John Lennon, Imagine:

https://www.youtube.com/watch?v=YkgkThdzX-8

Aloituksia

41

Kommenttia

1217

  1. Tulin nyt pyytämään anteeksi ja tästä on kyse:

    "Tässä on se viesti johon Aragoni reagoi:: "Äärivasemmistolainen anarkisti poltti kirkon Anonyymi-ap 2022-12-28 15:38:5
    Suomen Keskusta
    8
    55
  2. Julkistalouden tehostaminen zarathutralaisessa kontekstissa

    Päällekkäiset hallintohimmelit, joita toki on jo purettukin, on tyyppiesimerkki tehottomuudesta. Esim. Saksassa julkisha
    Suomen Keskusta
    2
    54
  3. Moniko meistä nykydebatin ylläpitäjistä kuuluu alkuperäiseen kalustoon ?

    Kapi, MPP, Pystyyn-kuollut, language-mies, SOTILAS, minä, 2 tunnistamatonta (tai siis "tunnistamatonta")... siinähän ne
    Suomen Keskusta
    29
    53
  4. Hyvää ja Kaunista Koulua Kaikille !

    Katsoin taas joulukalenterin, missä: Tonttuakatemian Persilja osoittautuikin peikoksi ja oli saada potkut. Sitten pukki
    Suomen Keskusta
    11
    53
  5. Sairaanhoidon palkkojen korotustarve vaikea toteuttaa

    Meillä on pauttiarallaa 70 000 hoitsua. Pannaan miljardi vuodessa palkanlisää, niin se tekee runsaan tonnin lisätienesti
    Suomen Keskusta
    18
    51
  6. Nyt toimintaa ja heti !

    Viisaita sanoja: Petteri Orpo, Twitter for iPhone 21.9.2022: " Vetoan Sanna Mariniin ja hallitukseen: venäläisten turis
    Suomen Keskusta
    9
    51
  7. Joulun ilosanomaa

    Katsoin joulukalenterin äsken. Persilja läpäisi tonttuakatemian vaikka onkin peikko. Pukki tervehtyi, kiitos Persiljan.
    Suomen Keskusta
    7
    49
  8. Kullan hinta on nyt laskussa

    Kullan arvo heikkenee. Huusinkin jo heti aamusta omalle kullalleni, että ulos !
    Suomen Keskusta
    2
    47
  9. SOTILAS, saittineuvosto päätti hetki sitten sammuttaa lyhtysi

    Ilman lyhtyä et näe rekisteröidä uutta nimimerkkiä. Poistu siis tältä saitilta taaksesi katsomatta: "Paljon tinasit, pal
    Suomen Keskusta
    17
    46
  10. Maataloustuet ja behaviorismi

    Minä väitän, että näillä kahdella termillä tuskin on yhtymäkohtia ja jos on, niin mitä sitten... Älkää vastatko, aloitus
    Suomen Keskusta
    0
    44
  11. 8 pahinta käyttämääsi kirosanaa, pahin ensin

    Tässä minun listani: Putin (kleptokratian airut, styranki ja sisältä pikimusta) Kapitalisti (yhteiskunnan syöpä) Ukonil
    Suomen Keskusta
    15
    43
  12. Ilmastonmuutos

    Tiedepiireissä vahvasti vallalla oleva käsitys ihmisen osuudesta ilmastonmuutoksen kiihtymiseen ollaan jokseenkin yhtä m
    Suomen Keskusta
    2
    40
  13. Toivon, että täysimittainen sota Ukrainassa vältetään

    Jotainhan siellä skalpellin kilistelyä tullee tapahtumaan (sanoin skalpellin), mutta kuitenkin. Mitkä ovat olleet 2. ma
    Suomen Keskusta
    4
    39
  14. Lahtikki, punikki, pusu ja pieru keskustan arvomaailman kontekstissa

    On se vaan kumma, kun nykyurbaanissa maailmassa toistuu vielä näennäinen lineaarinen jako vasemmalta oikealle jopa edusk
    Suomen Keskusta
    0
    38
  15. Persuissa on potentiaalia

    Koska nyt ollaan tällä palstalla, niin lausun sanan keskusta. No, nyt se on tehty. Persut sosioekonomisessa kontekstiss
    Suomen Keskusta
    17
    35
  16. Päiväni ukkosenjohdattimena

    Nyt se on ratkaistu, helposti hyödynnettävää saasteetonta sähköä on kuin onkin rajattomasti ja ratkaisuna ovat Hattivat
    Suomen Keskusta
    4
    34
  17. Kun nyt täällä kehutaan sotilaallisia saavutuksia, niin on niitä muitakin sankareita ollut

    Minä, vetelävaari ja saariston riippakivi Martti, löysin toisesta ketjusta todellisen sankaritarinan, mikä sai turpeiset
    Suomen Keskusta
    2
    33
  18. Täällä on älykköjen piirissä pohdittu Suomen tulevaisuutta, niin laitanpa oman korteni kekoon

    Otsikkoon ei mahtunut, että Suomen, Euroopan ja koko Telluksemme, mutta kuitenkin... Aikaisemmin ajattelin, että YK oli
    Suomen Keskusta
    23
    33
  19. Lainahevosella ratsastaen pitkin Vermon tomuista rataa

    Elikkäs seuraava ei nyt sitten ole omaa tekstiäni: Demokratia on rikki. Eikä ole, lue käyttöohje. Se toimii oikein
    Suomen Keskusta
    6
    31
  20. Auta puistofilosofia -kampanja

    Sinä inhimillinen vakavarainen henkilö, tee uroteko ja lähetä minulle litran pullo ilolientä. Koskenkorva spirit drink 2
    Suomen Keskusta
    1
    27