Aragoni
Vapaa kuvaus
Puhdas sydän, onnellinen elämä
Me itse valitsemme ajatuksemme. Niiden kanssa elämme joka ikinen päivä. Rakkaudelliset ajatukset tuovat iloa ja mielenrauhaa. Puhdas rehellinen sydän on aina hyvä. Se aikaansaa yhteisöllisyyttä, rauhaa, tasa-arvoa ja muutakin hyvää. Olemme osa luontoa, siis vaalikaamme sitä. Hyvyyttä ei tarvitse opetella, se on meissä jokaisessa jo valmiina. Hyvä elämä on valinta, henkilökohtainen valinta.
Elämän tarkoitus on elämä itse.
John Lennon, Imagine:
https://www.youtube.com/watch?v=YkgkThdzX-8
Aloituksia
41
Kommenttia
1217
Tiedossa veret seisauttavaa uutisointia
Hieman ennen hyökkäyssodan 1-vuotispäivää maailman vaarallisin mies pitää erittäin merkityksellisen puheen kansalleen. N87161Orpo voittaa, oletko valmis ?
Alatusten laskiämpärinä olen aloittanut ketjun aiheesta aivan toisaalla. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17695577/vaali370Satu energiavaaleista
Se on eräs teema, mutta perusteeton sellainen. Puolueet toki ymmärtävät, vasemmalta oikealle, mikä on asemamme nyt suhte1179Vaalit tulossa
Tässä ketjussa valistan kansaa. Kysy, niin vastaan. Huonoja kysymyksiä ei ole, on vain huonoja vastauksia. Jos et tiedä78908Erittäin hyvää uutta mitäsenytoli ja ennen muuta henkilölle Moktar.Gupta
............................1092Tulin nyt pyytämään anteeksi ja tästä on kyse:
"Tässä on se viesti johon Aragoni reagoi:: "Äärivasemmistolainen anarkisti poltti kirkon Anonyymi-ap 2022-12-28 15:38:5866Palstan 3 seinähullua
Minä olen ensimmäinen. Mutta vaikka kuinka vaadin hullun papereita, ei minulle niitä myönnetä. Vain 1 promille hajatteli6198Eräs aina kyselee, että miten mikäkin avaus liittyy Suomen Keskustaan
Ymmärrän hyvin, että jokaisella meistä on ollut se kyselyikä ja hänellä se on edelleen. Ei siinä mitään. Minullapa on l1569Tomumaja hairahtui, varaus taivaspaikkaan jäi mikäli sellainen on, vai liekö tämä elomme se taivas..
Kyllä niin vaan kävi että hairahduin taas kerran. Havannalaisella puoliksi poltetulla sikarilla ne kehvelit, porvarit, m591Joulun ilosanomaa
Katsoin joulukalenterin äsken. Persilja läpäisi tonttuakatemian vaikka onkin peikko. Pukki tervehtyi, kiitos Persiljan.764Hyvää ja Kaunista Koulua Kaikille !
Katsoin taas joulukalenterin, missä: Tonttuakatemian Persilja osoittautuikin peikoksi ja oli saada potkut. Sitten pukki1164Julkistalouden tehostaminen zarathutralaisessa kontekstissa
Päällekkäiset hallintohimmelit, joita toki on jo purettukin, on tyyppiesimerkki tehottomuudesta. Esim. Saksassa julkisha261Pelkotilat ovat voimaannuttavia
Ja se kaikkein voimaannuttavin, kommunismin pelko, se on superpaha. Eräskään palstansärkijä ei uskaltane enää lentää mat773Etiäinen kertoi minulle
3. maailmansodan jälkeen globaali rahareformi nollaa kaikkien valtioiden ulkomaanvelat. Tämä tapahtuu keväällä 2030. Sik281Keskustan uho ja tuho
Hallituksen sisäinen Harmageddon on nyt käynnissä. Kaikki muut hallituspuolueet käyvät vetistä kamppailua sarvipääksi os2386Venäjän hallinnolle opiksi ja ojennukseksi
Putlerin aikaansaama kansanmurha jatkuu ja kiihtyy Ukrainassa, sillä kun säät viilenevät ja venäjä tuhoaa Ukrainan sähkö18149Arvoisat luotsikollegat, millainen on virkapukumme päähine ?
Itse ehdotan karvareuhkaa, harmaata karvareuhkaa. Mikään ei yhdistä enempää kuin päähine. Niin ja jokaiselle on SAATAVA3879Putinin laittomat alueliitokset
Ne on niin niin syvältä. En jaksa muutamaan päivään kommentoida yhtikäs mitään. Korjailivat maanantaina Turussa nahan1897Nyt toimintaa ja heti !
Viisaita sanoja: Petteri Orpo, Twitter for iPhone 21.9.2022: " Vetoan Sanna Mariniin ja hallitukseen: venäläisten turis965Sairaanhoidon palkkojen korotustarve vaikea toteuttaa
Meillä on pauttiarallaa 70 000 hoitsua. Pannaan miljardi vuodessa palkanlisää, niin se tekee runsaan tonnin lisätienesti1864