Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh... vitsailut sikseen... mä päästän teidät pinteestä ja tämän naisen tarinastakin vankilakeikalta....
Naisen korkkarihan jo meni veneen pohjasts läpi?
Noh? Tarina:
Nainen nousi veneessä ja korkkari neni pohjasta läpi. Naiben sanoi huutaneensa kauhuissaan apua ja mies tuli apuun. Kun mies oli juuri tullut veneeseen, nainen sai riuhtsistua kengän irti...kun hän katsoi, se olikin jytkähtänyt miehen päähän irroitusvoimalla... paniikissa hän vain meloi kengillä rantaan, raahas miehen rantaan ja koetti elvyttää...soitti hätäkeskukseen...
Nainfn itse oli pelastustoimen tullessa märkä, mutta mies ei. (Nainen kävi uimassa) nainen siis raahasi muka mihen veneestä, eli itse kastui...
Ei edes Anneli tätä keksis... (Auer siis) 😄
19.01.2025 20:51
Nössö... mä hslusin oikeesti nyt jotain naismaista fiksuutta tähän ja sä vaan nostat selkää jo pystyyn...
Lineri! Tuu vetää tätä muumia lättyyn!
(En lyö naisia) 😃
19.01.2025 20:43
Joo... mut oikeasti!!! Eik täällä oo oikeesti naista kuks keksis periaatteessa todrntuntuisen tapaturman mihin jo löytyis tosistusaineistoakin...
Oonko minä miehenä perhana ainoa joka vois tälläistä miettiä? Helkatti...
Aletheijas keksis ainakin...luulisin. 😄
19.01.2025 20:40
No olipa millainen hobitti vaan, niin onhan kuollutta jo iljettävää liikutellakin...🤢
19.01.2025 20:35
Kerta vielä ja sit neuvon miten hommasta tulee vedenpitävä tarina ja ei tarvitse naisen tehdä mitään muuta kuin soittaa ambulanssi ja feikata järkyttynyttä. 😄
19.01.2025 20:33
Todella naisellisia noi ideat... toi naisten vaatteiden pukeminen oli jo jotain uutta, mutta hitsin työläitä ja vaikeita...
Oikeasti naisen pitäisi miettiä fyysisesti iisimpiä hommia...kuolleen äijän ruhus on raskas hyysätä mitenkään... lidäksi voi tulla sornenjälkiä...
Pinnistähän nyt...😃
19.01.2025 20:29
Nainen huokaisee, kun mies on ihan ksnnoills kiinni ja selittää jotain mikä ei naista kiinnosta pätkääkään...
Kun mies ei peräänny yhtään, nainen nostaa jslksnss ylös ja survaiseen korkokantakenkänsä koron miehen silmästä läpi aivoihin... nainen katsoo taivaalle, kunnes takaa kuuluu muksaus...mies tippuu alas...
Nainen nousee talon harjalle ja katselee istueltaan kaunista kesämaisemaa. On niin idyllistä...🙂
19.01.2025 20:24
Mutta mikäs vois olla hyvä tarina tuon nilkin taposta... ettei tulis putkaa/linnaa/vankeutta? 🙂
Ideoita?
19.01.2025 20:18
No ei... ehkä pitäis jo kysyä itseltään, että miten tuollaiseen tilanteeseen ois ajautunut...🤔
Mutta pitää lähteä silti fictioon mukaan...😃
19.01.2025 20:15
Helkatti... pitääks mun jo alkaa hoitaa nsistenkin hommat, kun ei ne ite osaa. Häh? 😁
19.01.2025 20:13
Miks siitä linnaan tarttis mennä? Siinä uidessa kyllä keksis hyvän tarinan...kun antais ensin v.tutuksen laantua. 😄
19.01.2025 20:12
Nainen ottaa korkokengät jalastaan ja kauhoo niillä veneen rantaan. Mies selittää jotain, mistä nsinen ei välitä mitään. Kävelee autonsa viereen, huokaisee syvään...
Mies seuhtoo ja selittää jotain siinä edessä.. nainrn ottaa korkokenkänsä käteen pitäen kenkää kantapuoli alaspäin...korottaa sen päänsä taakse ja riuhtaisee sen suoraan miehen kallon läpi.
Miehen pulpatus ja mulpatus loppuu...menee monta sekuntia, kun hölmistynyt naama naisen näkökentästä häviää korkokenkä päässä töröttäen...muks...
Nainen huokaisee... hymyilee... satakieli lirkuttaa ja härkälintu parkuu järvellä... voisi uida, nainen miettii...
19.01.2025 20:07
Ulko-ovelle ilmestyy sellainen MIB-leffoista tuttu aurinkolasipäinen äijä, joka antaa kirjekuoren minkä sisällä a4-kokoinen lappu, missä lukee banned.
Siitä hetkestä lähtien sulle ei tule vettä, ei sähköä, lämpöä tms...
Kun olet parin sydämmensykäyksen päässä kuolemasta, valot syttyy, vesi virtaa vessanpönttöön ja patterit kurlaa...niin tiedät että bänni loppui...😄
19.01.2025 19:46
Ei Suomessa kannata tienata... mitä enempi tienaat, sen enempi sinulta otetaan pois.
Eikä se ole firman tai työntekijän syy, vaan systeemin.
Tuo joku kehuva sitten tietää mitä merkkaa firmalle...jos se ois turhake, niin eikös se sinunkin mielestä ole helppo heivata hiuksista v.ttuun? 😄
19.01.2025 19:22
Juuri niin....
Täälläkin passiiviagressiivinen k&k-mies voisi paljastaa olevansa oikeasti nimeltään Himmakaisen Esko. 😁
19.01.2025 19:17
Hyvä persehän mulla on ja terhakkaat tissit, mutta ei tulis mieleenkään lähtee paneskelemaan mihinkään just nyt....vähiten jonkun urpon kanssa, joka kysyy sitä noin. 🤣
19.01.2025 19:09
Tulet olemaan selkä? 🤔🤣
19.01.2025 19:06
V.ttu mitä pa.kaa... sano tuo työttömäksi jääneelle. 🙄
19.01.2025 19:04
No sinä näetkin tällähetkellä hyvin miten toi menee...
Ei kannata laittaa yrityksiä pystyyn missään, ei pslkata ketään ja konkursseja tulee ja tulee...
Siinäpähän vihervassarit saa rauhassa imee peukaloo, kun ei ole töitä kohta missään. 😄
19.01.2025 19:03
Ei mulla ole yritystä... mitä oot vetänyt? 😄
19.01.2025 19:00
2 / 1033