Vapaa kuvaus

Olen kuulemma jääkaappipakastimen kokoinen harrastelijakokki jota ei saa päästää viittä metriä lähemmäs lihatiskiä. Harrastelen myös suustaladattavilla mustaruutipistooleilla ampumista maajoukkuetasolla.Kesäisin moottoripyöräilen ja liikun luonnossa sieniä etsimässä ,loppu vapaa-aika meneekin autoja ropatessa. Motto: Kyllä se siitä. Linkit: http://www.motopalsta.com, http://mustaruuti.sporttisaitti.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

663

  1. Onko huollot tehty.
    36 tuhannan huolto on ns. iso huolto mm.jarruneste ja jäähdytysneste olis pitänyt vaihtaa.
    Jos ostat liikkeestä ,eikä huoltoa ole tehty niin pyydäpä kaupanpäälle.Yksityiseltä voisit yrittää tinkiä semmosen 200-300 erkkiä.
    Kyllä olet ihan hyvää kauppaa hieromassa,Eerossa ei ole mitään moittimista,ainakaan omassa.
  2. www.bikerpoint.net