Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miyo
profiilit
miyo
miyo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisit tulla meselle joku päivä, niin vois vähän jutella...
06.02.2007 14:50
En usko, että on olemassa toista minua toisessa ulottuvuudessa. Siihen kyllä uskon, että tietyt valinnat ohjaavat kaikkien elämää. Jokaisen elämä voisi olla toisenlaista toisenlaisilla valinnoilla.
Uskon, että ihmisen kuollessa sielu/henki siirtyy toiseen ulottuvuuteen. Noita-nainen on monesti puhunut, että pitää olla oikella taajuudella aistiakseen henget. Pitääköhän henkienkin olla oikealla taajuudella aistiakseen meidät??
Tässä voisi olla syy, miksi kaikki eivät koe kummittelua ja miksi kaikki eivät kuoleman jälkeen kummittele...
03.02.2007 11:39
"Yksikään kummitus siis ei ole aiheuttanut missään tiedetyssä oikeassa tapauksessa ihmisen kuolemaa edes vahingossa tai välillisesti. "
Oletko aivan varma asiasta? Voisit tutustua aiheeseen nimeltä "Bell witch". Ensimmäinen väitetty tapaus historiassa kun henki on aiheuttanut ihmisen kuoleman.
En silti väitä, että netissä pyörivät videot olisivat mitenkään aitoja. Omista ja tuttujeni kokemuksista kuitenkin tiedän, että henkiä on olemassa. Mielestäni ihmisillä on oikeus uskoa mihin he itse haluavat, itse kuitenkin suhtaudun pienellä varauksella kaikkeen siihen mitä netistä löytyy.
Linkkejä liittyen Bellin noitaan:
http://www.prairieghosts.com/b-cave.html
http://www.bellwitch.org/home.htm
03.02.2007 11:29
Itse ääniallennetta minulla ei ole kopsin tuon tekstin iltalehden sivuilta...
26.12.2006 13:04
Jostain syystä tuosta dialogistasi tuli mieleen Paula Björkqvistin ja hänen miehen keskustelu ennen Paulan kuolemaa...Jotenkin smankaltainen...
Paula Björkqvistin matkapuhelimen äänitallenne 18.7.2006 kello 03.42
J: (Jarmo Björkqvist). "Soita poliisi. Täh? Jos ajattelet yhtään lastas."
P: (Paula Björkqvist): "Mene pois."
J: "Jos ajattelet yhtään lastas."
P: "Mene pois."
J: "Ajattele lastakin välillä."
P: "Anna Liisan nukkua."
J "Ajattele lastasi välillä."
J: "Soita poliisi."
P: "Minä pyydän, mene pois."
J: "Soita poliisit. Tää ei rauhotu tää case tästä."
P: "Mikä on.."
J: "Vaatteet päälle ja helvettiin!"
P: "Mikä on hätänä?"
J: "Soita poliisit."
J: "Ajattele lastasi, soita poliisi!
Päästään eteenpäin tästä."
P: "Sä voit häipyä, jos susta tuntuu siltä."
J: "Vittuako mää häipysin?"
P: "Anna lapsesi nukkua."
J: "Ajattele lastasi, tälle ei voi mitään. Soita poliisit. Nyt ratkastaan tää tilanne."
P: "Niin just."
J: "Nii-in. Niinpä."
J: "Vitut. Nyt se ratkastaan näin. Mää en jää jahkaileen tähän, mikä teillä on tapana."
P: "No, mene pois sitten."
26.12.2006 00:44
Eräs tuttavani on kertonut minulle erään tarinan, joka tapahtui hänelle kun hän oli ala-aste ikäinen.
Hän näki jossain autossa miehen ja naisen keskustelevan, nainen näytti sanovan jotain miehelle ja mies kääntyi katsomaan kaveriani, miehen silmät olivat kuulemmma olleet kokonaan mustat.
Kaverini oli säikähtänyt näkyä ja lähtenyt pikimmiten kotiin.
Aluksi luulin sen olleen kaverini keksimä juttu, mutta nyt en olekaan enää niin varma...
06.10.2006 22:52
Sisareni kertoi minulle joskus, että hänen itkuhälyttimestä on kuulunut jotain ihme mongerrusta.
Ensimmäisellä kerralla sisareni oli säikähtänyt ja juossut makuuhuoneeseen tarkistamaan tilanteen. Uskoisin, että taajuusalueet vain ovat jotenkin päällekkäin eli hälytin sieppaa jonkun toisen laitteen lähetyksiä.
19.09.2006 17:58
Muumeissa ainakin on mörköjä...
04.09.2006 18:23
No doubt - just agirl ja ex-girlfriend
24.08.2006 19:50
Destiny's child:lla montaki biisiä ja sit
Sweetbox - Superstar
Sweetbox - Boyfriend
Sweetbox - How does it feel
Sweetbox - Don't push me
24.08.2006 19:48
Mistä tiedät millä rahoilla ne vetää vinaa naamariin?? He saattavat olla niitä onnellisia, jotka saavat vanhemmilta rahaa tai käyvät tosiaan töissä koulun ohessa.
Kyllähän opiskelijatkin saavat välillä rentoutua ja juhlia?? Eikö???
Itse en käy baareissa, koska siihen ei näillä tuloilla ole varaa...
10.08.2006 13:06
" Et kai oikeasti oleta että minä veronmaksajana rientäisin apuun. "
Opiskelijat menevät tutkinnon suorittamisen jälkeen töihin ja maksavat täten itse omat opintotukensa valtiolle takaisin.
Mistäköhän muuten kansanedustajien palkat ja jatkuvat palkankorotukset revitään???
10.08.2006 12:59
Ehkäpä ne naiset joita katselet ovat jo varattuja, eivätkä siksi ota katsekontaktia.
Tai sitten katselet niitä "liian" hyvännäköisiä naisia, jotka ovat eri "tasoa" sinun kanssasi.
Eli toisin sanoen SINULLE ulkonäkö on se ratkaiseva asia.
28.09.2005 13:40
Ja odottelen vastausta mielenkiinnolla. Jos "komealta" mieheltä vaikka sellanen löytys.
28.09.2005 12:48
Herätät näemmä keskustelua tällä palstalla tällä kertaa...:)Pitääpä itekki tulla kuunteleen sun luo joskus noita biisejä...On ollu vähän kiireitä ku on pitäny olla koulun jälkeen viel lapsenvahtina...
15.09.2005 08:14
en minä ainakaan kovin helpolla tuollaista unohtaisi. ei taida kukaan juhlijoista enää epäillä etteikö kummituksia olisi olemassa...
nyt kun on kuullut sinun kokemuksesi, niin omat tuntuu aika pieniltä...
20.05.2005 23:14
älä pidä meitä enää jännityksessä...
20.05.2005 23:08
Jos talo on ollut aina teidän suvussa, niin se ei välttämättä suvaitse uusia asukkeja...
Aika jänniä juttuja kyllä tapahtunut...
17.05.2005 12:35
Ooks nyt varma ettei joku oo pistäny vahingossa herätyskelloa stereoista päälle??
Meneekö ne aina samaan kellon aikaan päälle?
11.05.2005 10:44
Elokuva American haunting perustuu tositapahtumiin, ensimmäinen tapaus, jossa henkiolento tappanut ihmisen.
Onko tämä totta vai tarua?
10.05.2005 09:41
1 / 3